به ایران بیایید تا ببینید مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند

 امیرعبداللهیان: به ایران بیایید تا ببینید مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند۶-مهر-۱۴۰۱

دیپلمات تروریست امیرعبداللهیان برای پاک کردن صورت مسأله ودور زدن حل مسأله به جای اینکه راه دور برود ابتدا بگویدنقش گشت ارشاد باچاشنی حجاب اجباری ومبارزه بابدوبی حجابی چیست؟ سپس توضیح دهد مهساامینی ۲۲ ساله چرا توی یکی ازخیابان های تهران بازداشت وشکنجه وبه قتل عمدرسید؟ آنگاه به خبرنگار المانیتور بگوید به ایران بیایید تا ببینید مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند البته نگفته است که درصورت سفر به ایران بایدآمادگی بازداشت شدن به اتهام جاسوس نفوذی داشته باشند تاسپس بعنوان گروگان هدف باج گیری ومعامله ومبادله باتروریست اعزامی وزندانی واقع شوند؟

امیرعبداللهیان در پاسخ به سوال خبرنگار المانیتور درباره برخی اعتراضات شکل گرفته در ایران به دنبال مرگ مهسا امینی و این سخن که در این اعتراضات، «بیش از ۵۰ نفر در ایران توسط نیرو‌های امنیتی کشته شده‌اند»، گفت: پیشنهاد من به شما این است که به ایران سفر کنید تا ببینید در خیابان‌های تهران چه می‌گذرد؛ آزادی بیان، آزادی عمل مردم و همچنین [آزادی]حجاب. مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند. البته چارچوبی کلی وجود دارد. من مطمئنم خود به خود پاسختان را خواهید گرفت. هر توضیحی که من سعی کنم به شما بدهم، برایتان کافی نخواهد بود، چون شما تا حد زیادی تحت تاثیر برخی افسانه‌بافی‌های رسانه‌های شبکه‌های اجتماعی قرار دارید. آن را تماما باور نخواهید کرد. اما می‌گویم که در ایران دموکراسی کامل وجود دارد. خودتان باید ببینید. پیشنهاد من به شما این است که به ایران سفر کنید تا ببینید در خیابان‌های تهران چه می‌گذرد؛ آزادی بیان، آزادی عمل مردم و همچنین [آزادی]حجاب. مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند. البته چارچوبی کلی وجود دارد.