پیامک های قلابی وساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش  ۱۵- شهریور -۱۴۰۱

* آمریکایی‌ها باید بدانند هر چقدر مذاکرات هسته‌ای را طولانی کنند تا ما را خسته کنند کور خوانده‌اند چون برعکس خواسته‌شان اتفاق می‌افتد و به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

بیرامی

* اعلام نظر آمریکا در پاسخ به ایران در برجام کاملاً مبهم بوده و موجب سردرگمی رسانه‌ها شده است. ذات آمریکایی‌ها خراب است و نمی‌خواهند دست از خودکامگی و زورگویی بردارند.

طاهرنژاد

* با توجه به کارشکنی‌های آمریکا برای فرسایشی کردن مذاکرات و مشکلات عدیده غربی‌ها در 2 ماه آینده و فرا رسیدن فصل سرما و نیاز‌شان به سوخت، دولت محترم در ابتکاری عملی، دو ماه مذاکره را به حالت تعلیق درآورد تا غرب به التماس بیفتد و بداند که نباید دُم خود را به آمریکا گره بزند.

سهرابی

* نخست‌وزیر انگلیس گفته قبوض انرژی در زمستان اشک مردم این کشور را در می‌آورد. رئیس‌جمهور فرانسه هم اعلام کرده این کشور با پایان فراوانی‌ها روبه‌رو شده است.جالب‌تر این که برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی در داخل کشور در واکنش به این اظهارات می‌گویند این‌گونه نیست شما غربی‌ها در اوج قدرت هستید.

مستوفی

* هزاران نفر از کارمندان پست در انگلیس اعتصاب کرده و دست به تظاهرات گسترده در این کشور زده‌اند‌، ولی بی‌بی‌سی فارسی بدون اشاره به این موضوع درباره مسائل ایران تیتر زده و گزارش پخش کرده است. می‌خواستم بگویم این ذات خراب رسانه‌های وابسته به استکبار است که حتی اگر کشوری که در آن هستند در اوج بحران باشد ایران را بحرانی نشان می‌دهند.

حیدری

* از نوع واکنش‌های التماس‌گونه اصلاح‌طلبان به مذاکرات هسته‌ای چه در گذشته و چه در حال حاضر پیداست که هدف آنان از توافق با غرب رفع مشکلات اقتصادی کشور نبوده و نیست. هدف این جماعت فقط نزدیک شدن به آمریکا به هر قیمت است.

گرگانی

* همزمانی سفر وزیر خارجه کشورمان به آفریقا با گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین نشان می‌دهد دولت سیزدهم سیاست خارجی متوازن را دنبال می‌کند یعنی ضمن پیگیری رفع تحریم‌ها، معیشت و اقتصاد مردم را به مذاکره گره نزده است.

طباطبایی

* پرهیز از بداخلاقی و هر گونه دو قطبی‌‌سازی در جامعه یکی از دهها مزیت دولت آقای رئیسی و تفاوتش با دولت قبل است که جای شکر و قدردانی دارد.

بیدقیان

* یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در یک سال گذشته این است که توانسته تا حدودی جلوی رشد نقدینگی و پایه پولی را بگیرد و متناسب با آن تورم را تا‌اندازه‌ای کنترل بکند. دلیل این موفقیت هم استقراض نکردن از بانک مرکزی می‌باشد. پس می‌شود مشکلات را در داخل حل کرد و بن‌بستی وجود ندارد مشروط به اینکه، ‌نگاه و امید به خارج نداشته

باشیم.

سادات حسینی

* یک جریان مرموز داخلی با وارونه‌نمایی، یعنی اضطراری نشان دادن شرایط موجود، درصدد بن‌بست‌نمایی در اقتصاد کشور است تا هم مردم را دچار اضطراب و نگرانی کند و هم غرب را به نتیجه‌بخش بودن فشارها بر اقتصاد ایران امیدوار سازد. هدف نهایی این جریان رخنه کرده در بعضی دستگاه‌ها این است که با خسارت‌بار خواندن تاخیر در امضای برجام مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیمات غلط بکند. باید هوشیار بود و فریفته این جنگ روانی نشد.

ارسلان

* پس از حذف ارز 4200 تومانی 61 نفر از چهره‌های منتقد دولت اعلام کردند با این سیاست تورم سه‌رقمی خواهد شد ولی تدبیر دولت سیزدهم نشان داد که برآورد این آقایان اشتباه بوده است.چون سیر نزولی تورم ادامه یافت و 20 درصد از دولت آقای روحانی پایین‌تر آمد. البته این آقایان اقتصاددان، راهکاری هم برای برون‌رفت ارائه نکرده بودند!

میرنظامی

* 24 سال از حادثه ترور شهید لاجوردی گذشت‌، کسی که رهبر معظم انقلاب‌، او را مرد میدان‌های سخت و خستگی‌ناپذیر توصیف کرده‌اند. بازخوانی ویژگی‌های این اسطوره مقاومت برای مسئولان و مدیران امروز کشورمان فوق‌العاده مهم است. او یکی از کم‌هزینه‌ترین مدیران انقلاب بود چرا که از طریق دسترنج خود روزگار می‌گذراند.

دین‌پرور

* صورت نورانی و‌گریه‌های بی‌اختیار مرحوم آیت‌الله ناصری برای اهل‌بیت(ع) برای ما علاقه مندان به ایشان یادگار می‌ماند تکیه‌کلام «آقاجون» ایشان یادمان نمی‌رود. واقعاً از شیفتگان و دل‌باختگان امام زمان(عج) بودند.

رمضانی

* چگونه ممکن است نشریات، سینما، تئاتر و هنرهای تجسمی و موسیقی که تحت نظارت وزارت ارشاد فعالیت می‌کنند، محتوای ضد فرهنگی تولید بکنند!

قلمبر

* با وجود آن که بارها اعلام شده فروش بلیط برای زائران اربعین اینترنتی نیست و فقط حضوری است‌، در مراجعه مردم به راه‌آهن و پایانه‌ها اعلام می‌شود که همه بلیط‌ها به فروش رفته است؟ حال تکلیف صدها هزار زائر چه می‌شود؟ مسئولین مربوطه نسبت به رفع این اشکالات اقدام کنند.

آقایی

* سامانه فروش نان نانوایی‌ها در سطح ملی به نفع کشور شد ولی اگر ترازو در نانوایی‌ها نصب نشود با کوچک کردن نان، همان رویه قبلی قاچاق توسط متخلفان شکل خواهد گرفت. لازم است دولتمردان در این زمینه نیز تدبیری کنند که نانوایی‌ها را ملزم به نصب ترازو در دید مشتری نمایند.

قطب‌زاده

* ضمن قدردانی از تلاش جهادی دولتمردان زحمتکش و مردمی، از وزیر محترم بهداشت درخواست می‌شود مشکل تهیه داروی «زولیر» برای بیماران آسمی و تنفسی که حیاتی است و در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود را مرتفع نمایند.

بابک حسینیان- شاهین‌شهر

* به دولتمردان که یک سال گذشته در بخش‌های مختلف کشور خوش درخشیدند خسته نباشید عرض می‌کنم. به‌ویژه از این که شش میلیون نفر سه دهک پایین جامعه و فاقد بیمه را به‌صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه زیر چتر حمایت بیمه سلامت قرار دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

عطایی

* پول‌های کلانی که به بازیکنان فوتبال و مربیان در این شرایط اقتصادی پرداخت می‌شود بسیار کار ناپسندی است. این رویه باید اصلاح شود.

ظهیری

* دو سال است که فرزندم عقد کرده است. طی این مدت به بانک‌های متعدد رفته‌ام تا وام ازدواج برایشان بگیرم تا به سر خانه و زندگی خود بروند ولی متاسفانه تاکنون موفق نشده‌ام. از مسئولین امر درخواست می‌شود این گره‌های کور در جلوی پای جوانان در شرف ازدواج را باز کنند. واقعا پذیرفتنی نیست که یک وام چندده میلیونی ازدواج این‌قدر سرگردانی داشته باشد.

علوی

* چرا کارت سوخت متقاضیان دیر به دست افراد می‌رسد؟ چندین ماه از ثبت‌نام گذشته ولی خبری از کارت سوخت نیست؟

دانیال

* در خط اتوبوسرانی میدان امام حسین(ع) به انتهای 17 شهریور تعداد 30 دستگاه اتوبوس فعال است که رانندگان آنها برای سرویس بهداشتی و اقامه نماز مشکل دارند. از مسئولان ذی‌ربط درخواست رسیدگی داریم.

مظفری