د گشت ارشاد نتیجه‌ای جز خسران و ضرر برای کشور نداشته

 نماینده مجلس: دوستان باید بپذیرند گشت ارشاد نتیجه‌ای جز خسران و ضرر برای کشور نداشته30-شهریور-1401

گشت ارشاد زن ستیز دانه ای ازتسبیح  ارگان های سرکوبگر زن ستیزاست که نخ وصل مهره های این تسبیح رهبرانتصابی ولی فقیه است که عملکردش موجب عامل اصلی همه بحران های موجودکشورشده است.

جلال رشیدی کوچی در خصوص ابعاد حادثه فوت مهسا امینی و عملکردی که گشت ارشاد در طول سالیان گذشته داشته است، بیان کرد: بنده در ابتدا باید بگویم که اگر راجع به گشت ارشاد صحبت و مخالفت می‌کنم به منزله موافقت با بدحجابی نیست. به معنی مخالفت با قانون حجاب هم نیست. بنده این را خطاب به افرادی که قصد دارند صحبت‌های بنده را تفسیر به رای کنند مطرح می‌کنم تا در ته گوش خود فرو کنند؛ بنده مخالف حجاب نیستم. علت این تفسیر به رای نیز این است که حاضر نیستند که در خصوص واقعیت‌های جامعه که در حال رخ دادن است بحث کنند. در اولین جلسه کمیته‌ای که در مجلس برای پیگیری فوت مهسا امینی تشکیل شد، دوستانی از نیروی انتظامی حضور داشتند. ما بجد می‌گوییم باید قبول کنند که نیروی انتظامی از ناحیه گشت ارشاد در حال آسیب دیدن است. شجاعانه‌ترین کاری که یک فرد می‌تواند انجام دهد این است که در وهله اول اشتباه خود را بپذیرد. سپس در جهت رفع خسارت گام بردارند. برخی از دوستان ما اصلا حاضر نیستند راجع به اشتباه خود صحبت کنند و اصرار دارند که کار درست را انجام داده‌اند. دوستان باید بپذیرند گشت ارشاد اشتباه بوده، چون نتیجه‌ای جز خسران و ضرر برای کشور نداشته است. این احتیاج به آمار و ارقام و نظرسنجی ندارد. اگر گشت ارشاد به تنهایی قرار بود در مساله حجاب موفق بشود ما نسبت به ده سال گذشته حداقل باید وضعیت‌مان در حوزه حجاب ثابت بود. شما به عنوان فردی که در کشور ایران زندگی می‌کنید با هر نوع شیوه تفکری نسبت به ۱۵ سال گذشته که مقوله‌ای به عنوان گشت ارشاد ایجاد شد، پاسخ دهید آیا مساله حجاب مثبت ارزیابی می‌شود یا منفی؟ اگر ما پاسخ این پرسش را بتوانیم بپذیریم، می‌توانیم خیلی کار‌های دیگری انجام دهیم.