برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند؛ چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟

 امام جمعه اهواز: برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند؛ چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟3 – دی - 1401

 شیخ آلت  دست امام جمعه اهواز  که بلندگوی تبلیغاتی پاسداران جنایتکار وکاسبان تحریم ها شده است  باید بگوید چرا دود مخالفت با برجام که موجب تحریم های سنگین ادامه دار شده است هزینه اش را باید مردم ایران با خالی شدن سفره های شان بدهند .همچنین خسارت مرگ جبران ناشدنی به منافع ملی وارد شود وکسی هم پاسخ گوی نیست؟

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (دوم دی) اظهار کرد: به تعبیر رهبری، جامعه اسلامی بدون بهره مندی از نهاد خانواده سالم، سرزنده و با نشاط اصلا امکان ندارد پیشرفت کند. رکن خانواده زن بوده و زن و خانواده برای کشور جزو مسائل درجه یک است و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک خانواده برای اینکه محکم بماند باید حواسش به دشمن باشد. وی با اشاره به ابراز نظر وزیر امور خارجه آمریکا و چند کشور مبنی بر اینکه چشم اندازی درباره احیای برنامه برجام وجود ندارد، گفت: در تمام این سه ماه اغتشاشات، این سه چهار کشور فرانسه، آمریکا، انگلیس و آلمان، می گویند توجه به اعتراضات شجاعانه جوانان و زنان معطوف است و ما از این حرکت با تمام توان حمایت می کنیم! این موضع رسمی چند کشور است که همه فتنه های عالم زیر سر آن‌هاست. برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند. البته نگاه آن ها مثبت است، ولی چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟