آخونداحمد خاتمی: تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور می‌برند

 آیت‌الله‌ خاتمی: تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور می‌برند/ دشمن آینده دهه هفتاد تا نودی‌ها را نشانه رفت۱۰- دی -۱۴۰۱ 

رژیم فاقد مشروعیت فاسد ولایت فقیه که یک رهبرام الفساد همه کاره انتصابی به عنوان رهبرولی دارد که درهمه امور مملکت مداخله جویی می کند وهرگز پاسخ گوی  عملکرد خود نمی باشد درمقابل مخالفان ومعترضان وناراضیان متهم به دشمن بیگانه می شوند . بنابراین این رهبر منفور وفاسد موازی متکی بودن به ارگان های سرکوبگر نظامی- انتظامی - اطلاعاتی -قضایی مشتی آخوندهای مفت خور انگل وراج غیرمولد دارای تریبون هم دراختیارخود دارد تا مدام نقش پادوهای تبلیغاتی روضه های تکراری اتهام زنی دشمن بیرونی وتجزیه طلبی و عوامل نفوذی دشمن بیگانه را نشخوار کنند .نمونه آخونددریده چاک داده دهان احمدخاتمی پیگیر اهداف پاسداران جنایتکار است که بدون اشاره به بحران های اقتصادی وارزی ودلاری وگرانی وفقر وبیکاری روبه رشد کند که عامل نارضایتی واعتراضات ادامه دار شده است ولی وی حواله به دشمن آینده دهه هفتاد تا نودی‌ها را نشانه رفت داده است!بنابراین هرچه بیشتر اینگونه خزعبلات گفته وبازتاب داده شود عدم مشروعیت رهبرانتصابی ولی فقیه ورژیم فاسدولایت فقیه  نمایان وشفاف ترمی گردد حتی موجب رفع ابهام حامیانش هم می شود.

    آیت‌الله‌ خاتمی: تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور می‌برند/ دشمن آینده دهه هفتاد تا نودی‌ها را نشانه رفت

    عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و تا در صحنه هستید انقلاب خواهد ماند گفت: تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند برد.به گزارش  خبرگزاری تسنیم از قاینات، آیت الله خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع مردم  قاینات اظهار داشت: شبهه افکنی در اغتشاشات از  اهداف فتنه گران است که اسمش را اعتراضات می گذارند و به بهانه های مختلف و با دروغ افکنی اغتشاش به پا می‌کنند.وی با بیان اینکه تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند برد تصریح کرد: وجه مشترک فتنه‌ها حمایت اجانب است که تمام قد به حمایت از اغتشاشگران آمده اند. عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اغتشاشگران در ایران سربازان آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند که در فتنه ها همه یکصدا علیه ایران شدند. وی با بیان اینکه پیچ فضای مجازی در دست آمریکا است، بیان کرد: بسیاری از افراد فریب خورده در اغتشاشات، تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات آمریکاست.دهه هفتادی ها، هشتادی ها و نودی ها به هوش باشید و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته اند. امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و تا در صحنه هستید انقلاب خواهد ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.وی اظهارکرد: از اول انقلاب 15 فتنه را پشت سر گذاشتیم، ازجمله  در فتنه 78 جنایت‌های بسیاری را کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در 23 تیر طومار ننگینشان بسته شد. خاتمی  با بیان اینکه فتنه گران در این 8 ماه به آبروی بین المللی نظام ضربه زدندگفت: :سال 88 نیز  8 ماه کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه طلبان در این سال نیز ناکام ماند و با حرکاتی که داشتند خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند. عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در  فتنه 88 دوجبهه شکل گرفت یک جبهه فتنه گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و ناکامشان کردند. وی با بیان این که آدم های فتنه 88 همان آدم های سال 78 بودند و تمام دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد، متذکر شد: برخی هنوز برای این انقلاب خمیازه می‌کشند و خمیازه ها خواهند کشید. فتنه گران می خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند، آنها قله انقلاب را نشانه گرفته اند و می دانند تنها فرد بزرگی که می تواند کشور را جمع وجور کند ولی فقیه است. امام جمعه موقت تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می مانند.اغتشاشات سال 1401هم تمام شد و خودشان می‌گفتند می خواستیم مردم را به میدان بکشانیم و نتوانستند.  خاتمی، ولایت را چراغ راه خواند و  تصریح کرد: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید و بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کس تعریف کرد به آن مشکوک باشید. وی تأکید کرد: انقلاب ما بیمه شده و بیمه می‌شود و بیمه خواهد شد و ما ایمان داریم که روزی ندای اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمد رسول الله در مرتفع ترین قله های جهان طنین انداز خواهد شد.