اگر از کسانی که شعار ضد نظام می‌دهند پرسیده شود، معنای دیکتاتور چیست جوابی ندارند!

 معاون سیاسی سپاه: اگر از کسانی که شعارهای ضد نظام می‌دهند پرسیده شود، معنای دیکتاتور چیست، واقعاً جوابی ندارند!۸-دی-۱۴۰۱

 جوک تازه گفتن پاسدار یدالله جوانی  که مدعیست شعاردهندگان علیه دیکتاتور معنی دیکتاتوررانمی دانند که باید ازاین پاسدار بیسواد تحریف گر پرسید  که اگر شعاردهندگان فریادزن مرگ بردیکتاتور نمی دانند که معنای دیکتاتورچیست؟ پس چرا خامنه ای را مورد خطاب  خودقرارمی دهند و با دیکتاتور خطابش کردن مرگ نثارش می کنند؟

سردار یدالله جوانی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را یک فریضه‌ی قطعی و شرعی دانسته‌اند، ادامه داد: امروز جهاد در سراسر کشور به شکل دیگری در جریان است و این‌گونه نیست که مانند دفاع مقدس به جنگ سخت با دشمن بپردازیم. سردار جوانی با اشاره به اینکه امروز دشمن جرات تصرف خرمشهر و بمباران نیروگاه‌ها را ندارد اما تلاش می‌کند تا مغزها و دل جوانان را تصرف کند، تصریح کرد: امروز جهاد تبیین نیروهای انقلابی این است، افرادی را که تحت تأثیر روایت دشمن قرار گرفته‌اند، آگاه و آنها را از چنگال دشمن خارج کنند. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر از کسانی که شعارهای ضد این نظام می‌دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می‌دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.