قالیباف: امام گفته بود من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم

 قالیباف: امام گفته بود من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم   5-اسفند-1401

معلوم نیست پاسدار دزد ورانت خوار وغارتگر قالی باف چگونه بافراموش کردن موضع شفاف خمینی شیاد که اذعان کرده بود ملت برای اسلام ونه ارزان شدن خربزه انقلاب کرد و  تأکید نمود لاکن اقتصاد مال خراست. همچنین  ادعاکرد هدف انقلاب جامعه اخلاقی- معنوی – آخروی ونه مادی ودنیوی بوده است وی چگونه وی کشف کرده است که خمینی شیاد  گفته بود من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم  ؟! اگر چنین بود پس چرا خامنه ای رمال جایگزین وی بطور دربست نه اقتصادرا به حاشیه برده است که فرد دژخیم 6 کلاسه رارئیس جمهور کرده که بویی ازاقتصاد نبرده است .برای همین قیمت دلاررابیش از52 هزارتومان تاحال کرده است!  



رئیس مجلس شورای اسلامی: متأسفانه چنین جلساتی که برگزار می‌شود یا درِ گوشی است و یا بسیار مفصل و عمومی است و جنبه‌های تبلیغی دارد که البته به جای خود ارزشمند است. جلساتی از این جنس که با یکدیگر گفت‌وگو کرده و سر موضوعات بحث کنیم، باید ادامه یابد و خروجی این جلسات نباید در گوشه‌ای خاک بخورد. وی افزود: حضرت امام (ره) در نشستی با اصناف اصفهان در قم به حوزه اقتصاد تأکید کرد و به کارخانه داران و تولیدکنندگان می‌فرمایند به کارگران رسیدگی شود. ایشان می‌گویند اگر شما به دنبال کالا هستید و منفعت می‌خواهید، کارگران قانع هستند و با راضی کردن آنها ثمره مادی و معنوی دریافت می‌کنید. بعد از آن تذکر مهمی برای اقتصاد داده و گفته اند من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم.