مسئولانی در ساختار قدرت داریم که میخواهند جمهوری اسلامی را براندزی کنند اما مردم نمیگذارند!۱۶ -اسفند-۱۴۰۱
بخش اول که جریاناتی در ساختار قدرت وجوددارد همچون پاسداران جنایتکار که میخواهند رهبرانتصابی ولی فقیه خامنه ای رمال را حذف و الگوی نظامیان پاکستان یا حکومت نظامی روی کارآورند؛ ولی مردم نمیگذارند جای سئوال دارد .زیرا مردم خواهان براندازی کامل رژیمم نحوس وفاسد وضدمردمی ولایت فقیه ونه انتقال قدرت به جریانی دیگر مثل پاسداران جنایتکارند!
این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگتر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوشمان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل میکند. جلوی برجام میایستد؛ در مقابل گفتوگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت میکند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتوگو معرفی میکند؛ تحریمها را میستاید؛ با آزادی بیان و اندیشه میجنگد؛ از عزتمندی مردم ناخرسند میشود و...محمد مهاجری در اعتماد نوشت:دیدار چند عضو اپوزیسیون با مقامات برخی کشورها به چه معناست؟واقعا رییسجمهور فرانسه یا مقامات کشورهای دیگر آنقدر ناپختهاند که برای مبارزه با جمهوری اسلامی به اینها دل ببندند؟ این مقامات هم ظرفیت اپوزیسیون را میدانند و هم توان جمهوری اسلامی را. پس منظورشان این نیست که آنها را دارای قابلیت براندازی میدانند. اگر خوب دقت کنیم سران آن کشورها با هدف تحقیر ما، مخالفان را تحویل میگیرند. هر چه اپوزیسیونی که بادش میکنند کم مایهتر باشد، چنین القا میشود که طرف مقابلش (که ایران باشد) کم مایه است.بنابراین لازم نیست در زمینی بازی کنیم که دیگران طراحی میکنند. نیازی به توهین و تحقیر و ناسزاگویی به اپوزیسیون نیست. بگذارید زندگیشان را بکنند. چند مدتی جیغ و داد میکنند، بعدش که خسته شدند، میروند دنبال استراحت.اما آیا باید خیالمان برای ابد از اپوزیسیون راحت باشد؟ قطعا نه...اپوزیسیون (در اینجا به معنی برانداز) لازم نیست در خارج از کشور باشد یا به صورت گروهکها بروز پیدا کند. اپوزیسیون، ناکارآمدی نظام سیاسی و اقتصادی کشور است. این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگتر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوشمان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل میکند. جلوی برجام میایستد؛ در مقابل گفتوگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت میکند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتوگو معرفی میکند؛ تحریمها را میستاید؛ با آزادی بیان و اندیشه میجنگد؛ از عزتمندی مردم ناخرسند میشود و...این اپوزیسیون دارای قدرت فوقالعاده سیاسی و اقتصادی هم هست و توان براندازی نظام را هم دارد، اما مردم تاکنون اجازهاش را ندادهاند!