حمید رسایی سال ۹۹: برای مردان بی‌غیرت هم ون گشت ارشاد بگذارید

 حمید رسایی سال ۹۹: برای مردان بی‌غیرت هم ون گشت ارشاد بگذارید 11-تیر-1403 

آخوند حمید رسایی پالان ساییده که عضو فعال جبهه پایداری می باشد یک آخوند حرفه ای در هتاکی واتهام زنی ودروغ ووارونه گویی است که بسیار آخوندفرصت وقدرت طلب و بسیار حراف وبددهان وعقده ای وکینه توز است.

حمید رسایی سال ۹۹: برای مردان بی‌غیرت هم ون گشت ارشاد بگذارید

حمید رسایی ۲۴ تیر سال ۱۳۹۹ در کانال تلگرامی خود نوشته بود: یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، فراموشی_غیرت در مردان جامعه ماست.رسایی ۴ سال پیش خواسته بود «مردان بی غیرت» هم گشت ارشارد داشته باشند.به گزارش انتخاب، حمید رسایی ۲۴ تیر سال ۱۳۹۹ در کانال تلگرامی خود نوشته بود: یکی از عوامل پدیده شوم بی‌حجابی و شل حجابی، فراموشی_غیرت در مردان جامعه ماست.در عصری که امیر مؤمنان علی (ع) حاکم بودند، به آن حضرت گزارش رسید که در مسیر راه‌ها بعضی از مردان و زنان رعایت حریم عفت را نمی‌کنند. حضرت بسیار ناراحت شدند. مردم کوفه را جمع کردند، در ضمن سخنرانی به آن‌ها فرمودند:«نبّئت انّ نسائکم یدافعن الرّجال فی الطّریق، اما تستحیون؟ لعن اللّه من لایغار؛ به من خبر رسیده که زنان شما در مسیر راه‌ها به مردان تنه می‌زنند، آیا حیاء نمی‌کنید، خداوند لعنت کند کسی را که غیرت نمی‌ورزد.»‌حضرت در جای دیگری به مردم کوفه فرمودند: «آیا خجالت نمی‌کشید و زنان شما غیرت نمی‌ورزند؟ به طوری که در بازار‌ها رفت و آمد می‌کنند، و با مردان بیگانه رخ به رخ شده و به همدیگر تنه می‌زنند؟»‌اینکه حضرت برای مبارزه با منکر بی‌حیایی، اول مردان را خطاب قرار می‌دهند و مذمت می‌کنند، یعنی در تمام سال‌های پس از انقلاب، هر جا فقط زنان شل حجاب و بی‌حجاب جامعه را مورد خطاب قرار داده‌ایم و ون‌های گشت ارشاد را فقط برای هنجار شکنان زن به خیابان آورده‌ایم، خطا بوده است.بر اساس منطق علی (ع) آن که اول باید مورد خطاب قرار بگیرد و به داخل ون گشت ارشاد راهنمایی شود، مردان بی‌غیرت جامعه هست

به نظرم بخش اعظم مرددین در انتخاب نامزد در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند آمد

 پیش بینی عباس عبدی: به نظرم بخش اعظم مرددین در انتخاب نامزد در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند آمد  11-تیر-1403 

پیش بینی های دوره اول شوی خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری دکوری عباس عبدی زیاد واقعی نبود.

پیش بینی عباس عبدی: به نظرم بخش اعظم مرددین در انتخاب نامزد در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند آمد
کارشناسان نظرسنجی به این نتیجه رسیدند که مرددین در انتخاب نامزد که حدود ۱۸٪ رای دهندگان و ۹٪ واجدین حق رای بودند تا لحظه آخر نتوانستند بر تردید خود غلبه کنند و این مانع شرکت آنان شد.عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی پیش بینی کرد که بخش اعظم مرددین در انتخاب در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند آمد.عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت: کارشناسان نظرسنجی به این نتیجه رسیدند که مرددین در انتخاب نامزد که حدود ۱۸٪ رای دهندگان و ۹٪ واجدین حق رای بودند تا لحظه آخر نتوانستند بر تردید خود غلبه کنند و این مانع شرکت آنان شد.به نظرم بخش اعظم این گروه در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند امد. دلیلش را خواهم گفت.

سخنگوی طالبان: عربستان سفارت خود را در کابل بازگشایی می‌کند

 سخنگوی طالبان: عربستان سفارت خود را در کابل بازگشایی می‌کند11-تیر-1403

سخنگوی طالبان: عربستان سفارت خود را در کابل بازگشایی می‌کند
مجاهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در آستانه نشست دوحه سه با نماینده عربستان سعودی دیدار کرده است. ذبیح الله مجاهد سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان (طالبان) در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که عربستان سعودی به دنبال بازگشایی سفارت خود در کابل است.به گزارش ایرنا، مجاهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در آستانه نشست دوحه سه با نماینده عربستان سعودی دیدار کرده است.سخنگوی طالبان: عربستان سفارت خود را در کابل بازگشایی می‌کندوی افزود: عربستان سعودی می‌خواهد هرچه زودتر دوباره سفارت خود را در کابل باز کند و خواهان تعامل خوب با افغانستان بود و کابل به ریاض به عنوان یک کشور مهم نگاه می‌کند.عربستان سعودی در فوریه ۲۰۲۳ سفارت خود در کابل را به دلیل ترس از حمله به دیپلمات‌های خود تعطیل کرد.پیش از این مجاهد گفته بود که خروج دیپلمات‌های عربستان موقتی بوده است و به دلایل امنیتی نیست، بلکه آنها برای یک دوره آموزشی از افغانستان خارج شده‌اند و به کشور باز می‌گردند.

تداوم افزایش دما در خوزستان

 تداوم افزایش دما در خوزستان11-تیر-1403

تداوم افزایش دما در خوزستان
بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده روند افزایش دما تا روز سه‌شنبه است به گونه‌ای که وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.  مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم افزایش دما در استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده روند افزایش دما تا روز سه‌شنبه است به گونه‌ای که وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان دور از انتظار نیست. وی افزود: از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه در ساعات بعد از ظهر وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط  همراه با تندبادهای لحظه‌ای  و برخاستن گرد و خاک موقتی به ویژه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۴۷.۴ و ایذه با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۷.۴ و ۲۸.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

خودداری ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی

 خودداری ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی 11-تیر-1403

خودداری ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک فروند هواپیمای شرکت «العال» رژیم صهیونیستی که مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شده است به دلیل عدم سوخت‌ رسانی توسط مسئولین فرودگاه از ادامه سفر خود بازمانده است.یک رسانه صهیونیستی مدعی شد مسئولین فرودگاه آنتالیای ترکیه از ارائه سوخت به یک هواپیمای مسافربری رژیم صهیونیستی که مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شده است، خودداری کرده اند.به گزارش تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک فروند هواپیمای شرکت «العال» رژیم صهیونیستی که مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شده است به دلیل عدم سوخت‌رسانی توسط مسئولین فرودگاه از ادامه سفر خود بازمانده است.شرکت هواپیمایی «العال» اعلام کرد یک فروند هواپیمای مسافربری این شرکت ساعاتی قبل به دلیل مشکلات جسمانی یکی از مسافرین این پرواز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه آنتالیا شده است.در بیانیه این شرکت آمده است: مسئولین فرودگاه اعلام کرده‌اند که به دلیل لغو کلیه پروازهای مستقیم میان ترکیه و رژیم صهیونیستی پس از جنگ در غزه از ارائه به سوخت به این هواپیما خودداری کرده‌اند و از خروج سایر مسافرین از هواپیما نیز ممانعت کرده‌اند.

آمریکا و اروپا بیش از ما از تحریم ایران ضرر می کنند و خودشان مجبور می شوند لغو کنند

 راهکار نظریه پرداز اقتصادی تیم جلیلی برای رفع تحریم ها: آمریکا و اروپا بیش از ما از تحریم ایران ضرر می کنند و خودشان مجبور می شوند لغو کنند11-تیر-1403 

بسیجی چماقدار آتش به اختیار حچت عبدالمالکی مشهدی که از دولت دژخیم رئیسی پس زده شده برای صحه گذاشتن بر مخالفت با برجام  وحمایت ازتحریم ها  که هدف به نفع کاسبان تحریم هاست  بدون توجه به آثارو عواقب وحشتناکی که تحریم ها در  اقتصادکشور وسفره های خالی شده مردم برجای گذاشته است لذا برای سهم وزارت داشتن درکابینه جدید سعید جلیلی بسیجی  پس در مخالف با پزشکیان وتیم اقتصادی وی برای رفع تحریم ها راهکار کشف کرده است که چون آمریکا و اروپا بیش از ما از تحریم ایران ضرر می کنند لذا خودشان مجبور می شوندآن را لغو کنند؟! البته این بسیجی دروغ ووارونه گوی دارای مدرک قلابی نگفته است  پس چرا آمریکا واروپا تاحال نه تحریم ها را لغو نکرده که مدام لیست تحریم ها راافزایش داده اند؟

راهکار نظریه پرداز اقتصادی تیم جلیلی برای رفع تحریم ها: آمریکا و اروپا بیش از ما از تحریم ایران ضرر می کنند و خودشان مجبور می شوند لغو کنند

حجت عبدالملکی در دوران روحانی گفته بود با یک میلیون تومان می توان شغل درست کرد. از او به عنوان یکی از اعضای تیم اقتصادی دولت جلیلی نام برده می شود. حرف هایش را بشنوید.

«ایتا» کانال «اصلاحات‌نیوز» را بست!

 «ایتا» کانال «اصلاحات‌نیوز» را بست!11-تیر-1403 

سانسور چیان  رسانه ای ومدافع فیلترینگ چماقداران آتش به اختیار جبهه پایداری حامی سعید جلیلی بسیجی کانال اصلاحات نیوز حامی پزشکیات  را مسدود کردند.

«ایتا» کانال «اصلاحات‌نیوز» را بست!

ایتا تنها صفحه پر بازدید اصلاح طلب را در این شبکه بدون هیچ هشدار یا اعلام قبلی مسدود کرد.دقایقی پیش پیام رسان ایرانی ایتا تنها صفحه پر بازدید اصلاح طلب را در این شبکه بدون هیچ هشدار یا اعلام قبلی مسدود کرده است!اصلاحات نیوز نوشت: شاید حالا بهتر بشود فهمید چرا آقایان سعی در فیلتر پیام رسان های خارجی دارند با ادعای حمایت از پیام رسان داخلی! آقایان به دنبال بستن و برخورد گازانبری با رسانه‌های منتقد و غیر همسو هستند که پیام رسان های خارجی تن به چنین رفتارهای دیکتاتوری نمی‌دهند!علی احمدنیا مدیرمسئول اصلاحات نیوز ‌طی نامه‌ای از مقامات قضایی درخواست رسیدگی و برخورد با این رفتارها از سوی مجموعه هایی که با پول بیت المال تقویت شدند اما در ایام انتخابات با رفتارهای عجیب سعی مهندسی و حمایت از یک کاندیدای خاص را دارد! 

با چارچوب‌های فکری جلیلی و پزشکیان آشنا شوید (اینفوگرافیک)

 با چارچوب‌های فکری جلیلی و پزشکیان آشنا شوید (اینفوگرافیک)11-تیر-1403

با چارچوب‌های فکری جلیلی و پزشکیان آشنا شوید (اینفوگرافیک)

این دو طرز فکر ، دو خروجی متفاوت خواهد داشت و با هر کدامشان، سرنوشت هر کدام از ما و بچه هایمان متفاوت خواهد شد.

کپی ایده فاجعه بار دهه ۵۰ مائو توسط جلیلی

 کپی ایده فاجعه بار دهه ۵۰ مائو توسط جلیلی11-تیر-1403 

یک عنصر بسیجی متعصب ومتحجر جبهه پایداری عقب مانده با مائو رهبرانقلاب چین مقایسه شده است که پیروانش چین را تبدیل به دومین قدرت جهان کرده اند .درحالی که هم مسلکان سعید جلیلی بسیجی ایران ثروت را  تبدیل به کشورهای جهان سومی کرده اند.

کپی ایده فاجعه بار دهه ۵۰ مائو توسط جلیلی

توئیت محمدعلی وکیلی ، نماینده پیشین مجلس: ایده جلیلی؛ «جهش بزرگ» از طریق تولید فولاد در روستاها،کپی ایده مائو در دهه ۵۰ میلادی است که نتیجه آن نابودی مزارع کشاورزی و نابودی ۴۰ میلیون مردم روستایی شد. لطفا شر نرسانید خیر پیشکش!!!

سعید جلیلی:دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد

 سعید جلیلی:دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد11-تیر-1403 

خانه ازپای بست ویرانست . تجربه عملکرد بیش از45 سال دادن های وعده های دروغ ووارونه که به مرور روزگار اکثریت مردم ایران را تیره وسیاه ترکرده است دیگر جای  هیچ عوامفریبی کردن وگول زدن مردم وجودندارد .به خصوص که از سوی یک مهره بسیجی دست آموز پاسداران غارتگر وجنایتکار وباندمافیایی غارتگر کاسبان تحریم های جبهه متحد پایداری مصباح یزدی حمایت می شود واعتراف کرده ادامه دهنده راه دولت دژخیم رئیسی حذف شده است که رشدتورم را نزدیک 50% و افزایش قیمت دلار را بیش از 2  ونیم برابرکرد. اما اکنون که این بسیجی مجروج جنگی به دور دوم شوی خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری دکوری رفته است  لذا برای  مصادره شعارهای تبلیغاتی تیم اقتصادی پزشکی و  خلع سلاح  ومصادره کردن به نفع تبلیغاتی خودش  پس باترفند وعده دادن دروغ تبلیغاتی مدعی شده است  دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد درحالی که دردولت دژخیم رئیسی حذف شده عکس این ادعا عمل و تجربه شده است.

دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد

یزد- سعید جلیلی با اشاره به اینکه دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد، گفت: قول‌های که شهید رییسی داده است باید با جدیت دنبال شود.به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در جمع هوادارانش در میدان امیر چخماق یزد حاضر شد با بیان اینکه اگر می‌گوئیم یک جهان فرصت می‌تواند یک ایران جهش داشته باشد بهترین گواه آن یزد است، افزود: یزدی‌ها در طول تاریخ پر افتخار ایران توانسته‌اند آن جایگاه فاخر و نقش پرشکوه را برای خود رقم بزنند.وی اظهار کرد: اینها که میگویم تعارف نیست؛ از آن قنات‌های اعماق زمین تا آن بادگیرهای سر به آسمان کشیده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از هر فرصتی استفاده حداکثری کرد.جلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر با دو رویکرد مواجه هستیم گفت: یک رویکرد استفاده از حداکثری از سرمایه‌های مادی و معنوی است.وی با اشاره به اینکه این روزها می‌شنوید که عده‌ای ضعف‌ها را لیست می‌کنند که بعضی از آنها درست و برخی دیگر نادرست است، گفت: ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد بلکه با قدرت برطرف می‌شود.جلیلی ادامه داد: ما باید فرصت‌های خود را بشناسیم و برای آن برنامه داشته باشیم و با همت و خلاقیت این مسیر را دنبال کنیم تا روز به روز جهش، پیشرفت و تعالی مملکت رقم بخورد.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: کسانی بودند می‌گفتند به ما رأی بدهید تا برویم چنان توافقی امضا کنیم تا هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. نتیجه چه شد؟جلیلی اضافه کرد: شما که رفتید توافق کردید، امتیاز دادید و هر چه که خواستند انجام دادید اعتراف خود آنها است که ۱۵ بار آژانس گزارش داد ایران همه تعهداتش را انجام داده است بعد طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد و کلاً از توافق خارج شد شما گفتید خب ما برنده شدیم چون او اخلاق را باخت.راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم-وی با بیان اینکه سال جنگ را به این ملت تحمیل کردند که همه دنیا به آن اعتراف کردند که جنگ با صدام نبود، گفت: همین چهار هزار شهید این استان به خوبی گواهی می‌دهند که چه کسانی سخت‌ترین جنگ را به این ملت تحمیل کردند؟جلیلی ادامه داد: یکی از کشورهای منطقه اعلام کرد که در جنگ ۳۰ میلیارد دلار به عروسکی مثل صدام کمک کردند اما موفق نشدند.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ملت ما ایستاد و از آرمان‌ها، منافع و حقوق خود دفاع کرد.جلیلی با بیان اینکه انقلاب به قله‌ها نگاه می‌کند، ادامه داد: تفکر انقلابی به حداقل‌ها راضی نیست بسیاری از مشکلات را اگر بخواهیم برطرف کنیم با استفاده حداکثری از فرصت‌ها انجام می‌گیرد.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: دانشمندان این نسل متخصص و ظرفیت‌های بزرگی که امروز وجود دارد و فرصت‌هایی چون معدن، گردشگری، گردشگری سلامت، صنایع دستی، دامداری که در استان یزد وجود دارد امروز با این سرمایه‌های بزرگ نمی‌تواند یک جهش بزرگ در کشور ایجاد کند؟ می‌شود در صورتی که هر روستا یک سلول جهش کشور شود و به حداقل‌ها اکتفا نشود.دشمن در برابر قدرت ایران غلطی نمی‌تواند بکند-وی ادامه داد: دشمنی که سال ۴۲ به ایران اجازه‌ای برای صحبت در رابطه با رژیم صهیونیست نمی‌داد؛ حالا وقتی جسارتی به ملت ایران کرد ۱۰۰ ها موشک به سمت رژیم صهیونیست شلیک شد و هیچ غلطی نتوانست بکند.وی ادامه داد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف حضور دارد لذا دشمنانی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی برخی کشورهای اروپایی با همه توانش علیه گروه حماس در یک منطقه کوچک به کار بسته و هیچ غلطی نتوانستند بکنند بعد عده‌ای ملت ما را از جنگ می‌ترسانند.جلیلی گفت: ملتی که با قدرت امروز ایستاده است و موجب آرامش، صلح و ثبات نه تنها در کشور و بلکه در منطقه شده است.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز ملت ما در عرصه فناوری در مرزهای دانش جوانانش فعالیت می‌کنند و برای دولت تولید قدرت می‌کنند.جلیلی با تأکید بر اینکه وضع دستمزد کارگران و کارمندان باید با شرایط زندگی و تورم کشور متناسب شود، افزود: قول‌های که شهید رئیسی داده است باید با جدیت دنبال شود و راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.وی افزود: برای ایجاد شغل و ارزآوری کشور باید تلاش صورت گیرد مهم‌تر از شغل امنیت شغلی است اگر ما صحبت از کشاورزی، صنعت و آب می‌کنیم وظیفه دولت است تا الزامات چنین پیشرفت‌هایی در کشور فراهم کند که باید در یک برنامه ریزی دنبال شود.جلیلی ادامه داد: یک جهان فرصتی که در اختیار ملت ما قرار دارد نتیجه آن یک ایران جهش آن هم با ایفای نقش پر شکوه هر ایرانی خواهد بود.

قتل مرد جوان با ضربات چاقو در تهران

 قتل مرد جوان با ضربات چاقو در تهران11-تیر-1403

قتل مرد جوان ضربات چاقو

به دنبال قتل بامدادی مرد جوان با ضربات متعدد چاقو، تحقیقات تیم جنایی جهت دستگیری متهمان کلید زده شد.بامداد امروز شنبه نهم تیرماه، مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از محله‌های تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.با اعلام این خبر، تیمی جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۴۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول قربانی یک جنایت خیابانی شده است.تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوست خود به‌خاطر چشم‌ در چشم شدن و مسائل پیش افتاده با ۲ مرد جوان درگیر شده اما در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است که عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، تیم تحقیق ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ابتدا هویت عاملان جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی جهت دستگیری متهم پرونده ادامه دارد.تسنیم

سرقت اموال مرد پولدار با نوشاندن آبمیوه مسموم

 سرقت اموال مرد پولدار با نوشاندن آبمیوه مسموم 11-تیر-1403

سرقت اموال آبمیوه مسموم

متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند.در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، مأموران کلانتری هفت‌تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.روزنامه ایران به نقل از سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد نوشت: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور است که برای خرید یک دستگاه سواری پژو پارس از طریق شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با یکی از زنان سارق به مشهد آمده بود. این زن در یکی از مناطق شهرک غرب (قاسم آباد) با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و از محل متواری شدند.وی ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه ۲ نفر از متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند. تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

حمله ترکیه به کردستان عراق

 حمله ترکیه به کردستان عراق 11- تیر- 1403

حمله ترکیه به کردستان عراق

 حملات ترکیه به دهوک در اقلیم کردستان عراق ادامه داشته و نشانه‌هایی از فعالیت نظامی ترکیه در این منطقه وجود دارد.خبرنگار المیادین امروز -یکشنبه- ادامه حملات ارتش ترکیه به عمادیه در دهوک در اقلیم کردستان عراق در شمال این کشور را تایید کرد.خبرنگار المیادین از پرتاب اعلامیه‌هایی از سوی هواپیماهای جنگی ترکیه به روستاییان خبر داد که «نشان دهنده فعالیت نظامی ترکیه در منطقه است».روز شنبه نیز آن منطقه شاهد بمباران هوایی و توپخانه‌ای ارتش ترکیه بود که «خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و اموال وارد کرد و منجر به آواره شدن بسیاری از ساکنان شد».رسانه‌های عراقی گزارش دادند: «بمباران ترکیه منجر به آتش‌سوزی عظیم در جنگل‌ها و باغ‌های اطراف شد که بر رنج مردم افزود و نشان می‌دهد که وضعیت انسانی در دهوک به سرعت رو به وخامت است و نیاز شدید به کمک‌های بشردوستانه فوری وجود دارد.»این رسانه‌ها افزودند اهالی روستای درکلا مسا در شهرستان عمادیه در شمال دهوک به دلیل درگیری‌های مداوم بین حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و ارتش ترکیه، علاوه بر بمباران توپخانه و هوایی نیروهای نظامی ترکیه از روستای خود آواره شدند.به گزارش ایسنا،چند روز پیش، خبرنگار المیادین تاکید کرد که حملات مداوم ترکیه به «بهانه تعقیب اعضای حزب کارگران کردستان»، کوه قندیل و عمادیه در اقلیم کردستان عراق را هدف قرار داده است.

رئیسی قصد داشت بنزین را گران کند

 رئیسی قصد داشت بنزین را گران کند11-تیر-1403 

بدون شک برای جبران کسری بودجه وتأمین افزایش  بودجه ارگان های سرکوبگر امنیتی واطلاعاتی وپاسداری وحوزوی این طرح گران کردن قیمت بنزین ازسوی سعید جلیلی بسیجی وحتی پزشکیان اجرا می شود.

گران شدن بنزین

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت سیزدهم گفته است: «آقای رئیسی، در چندین جلسه که ما در خدمت ایشان بودیم، می گفتند که شما تصمیم درست را پیشنهاد بدید و کاری به رأی آوری من و دولتم در سال آینده نداشته باشید و یکی از مصداق‌ها، مسئله بنزین بود و دولت در یک سال مانده به انتخابات در آستانه یک تصمیم مهم و درست بود.»به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته، علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آقای پزشکیان در مناظرات و میزگردهایی که داشتند مطرح کردند که؛ من کارشناس نیستم.و نکته بسیار مثبتی بود، اما اینکه ایشان کارشناس نیستند و اگر کارشناسان نظر بدهند که بنزین بشود ۵۰ هزار تومان آیا ایشان قبول می‌کنند و پشت این عمل خودشان می‌مانند یا مانند آبان ۹۸ صبح جمعه متوجه موضوع می‌شوند؟» گفت: «سؤال بسیار خوبی است، آفرین. ما به‌دلیل اضافه شدن قیمت بنزین خیلی کشته دادیم به‌طوری که رهبری گفتند یک‌سری از اینها شهید هستند و پرونده‌های آنها هم در خوزستان است؛ دولتی که نمی‌تواند با مردم گفت‌وگو و تعامل کند و وزیر نفت، پنجشنبه ظهر می‌گوید بنزین گران نخواهد شد اما نیمه‌شب جمعه بنزین گران شد؛ آن هم به این دلیل که مردم به خیابان نریزند مشخص است که آنها فکر می‌کردند راهی جز برخورد خشن با مردم ندارند.»در همین راستا، فیلمی از مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت سیزدهم، در فضای رسانه‌ای منتشر شده است که در آن می‌گوید: «تصمیم گیری‌های مهمی قرار بود در دولت گرفته شود، بعضا دوستان اشاره می کردند که سال اخر دولت، جای تصمیم هایی که به مردم فشار وارد کند، نیست.»وی گفته است: «آقای رئیسی، در چندین جلسه که ما در خدمت ایشان بودیم، می گفتند که شما تصمیم درست را پیشنهاد بدید و کاری به رأی آوری من و دولتم در سال آینده نداشته باشید و یکی از مصداق‌ها، مسئله بنزین بود و دولت در یک سال مانده به انتخابات در آستانه یک تصمیم مهم و درست بود.»

فوت بازیکن جوان ملوان بر اثر برق گرفتگی

 فوت بازیکن جوان ملوان بر اثر برق گرفتگی11- تیر-1403

امین همتی

 امین همتی بازیکن تیم جوانان ملوان به شکلی تلخ و دردناک درگذشته است.پیکر این بازیکن که در سال‌های گذشته پیراهن ملوان را داشت، امروز تشییع خواهد شد.علت درگذشت او که دوران سربازی خود را سپری می‌کرد، برق گرفتگی عنوان شده است.اطلاعات آنلاین به خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

تندروها خبر خوبی برای بازار نیستند

 تندروها خبر خوبی برای بازار نیستند11- تیر-1403  

تندروها یاچماقداران آتش به اختیار جبهه پایداری مصباح یزدی که می خواهند گماشته پاسداران جنایتکار سعید جلیلی بسیجی را رئیس جمهور کنند جز مقابل مردم و مطالبات شان شان ایستادن و همگامی وهمکاری  کردن کامل با نهادهای غارتگر فعال اقتصادی زیرکنترل خامنه ای رمال و ارگان های سرکوبگر امنیتی- اطلاعاتی- قضایی  به ویژه پاسداران جنایتکارغارتگروجنگ افروز برای سهم  ونقش داشتن در قدرت و چپاول گری ورانت خواری که ازطریق مخالفت با برجام وFATF وحمایت  ازتحریم ها برای تشدید رشدتورم و افزایش ارز ودلار وطلا وسکه ومداخله گری دربازاربورس .... وگرانی کالاها  دنبال می شود همچنین حمایت از جنگ برون مرزی پاسداران جنایتکار و فیلترینگ اینترنت وسانسور رسانه های خبری وسرکوب شدید معترضان نمی توانند هرگزنقش مثبتی به نفع مردم و منافع ملی داشته باشند.

کارشناس ارز گفت: ما همین الان ۵۰ درصد تورم داریم که به مرور بازار ارز را به سمت بالا می‌برد. تندروها روند افزایش نرخ ارز با ۵۰ درصد تورم تشدید می‌کنند.به گزارش انتخاب، میثم رادپور، کارشناس ارز، درباره تأثیر قدرت گرفتن تندروها بر افزایش شدید قیمت ارز گفت: تندروها خبر خوبی برای بازار نیستند. تجربه ثابت کرده این طیف ریسک‌های جدی به بازار ارز وارد می‌کنند. نباید فراموش کنیم نرخ پایه بازار ارز و منشأ اصلی افزایش نرخ ارز، سیاست خارجی کشور است. به هر ترتیب حضور یک رئیس جمهور تندرو، ریسک‌های بازار و افزایش قیمت را به سرعت و شدت بیشتری نشان می‌دهد. ما همین الان ۵۰ درصد تورم داریم که به مرور بازار ارز را به سمت بالا می‌برد. تندروها روند افزایش نرخ ارز با ۵۰ درصد تورم تشدید می‌کنند.وی در ادامه در رابطه با میزان نوسان نرخ ارز در کوتاه مدت با قدرت گرفتن تندروها بیان کرد: جابه جایی نرخ ارز با تندروها در آغاز و روند پیش رو به صورت عددی مشخص نیست. شما می‌توانید تورم دولت رئیسی را در سه سال محاسبه کنید، همین عدد را ضرب در هشت سال آینده با تندروها کنید. نوسانات نرخ ارز با قدرت خرید فاصله بیشتری می‌یابد و حضور تندروها تورم را بیش از همین مقداری کند که وجود دارد. سیاست‌های اقتصادی و سیاست خارجی تندروها، تأثیر مستقیم خود را بر تورم می‌گذارد. خوش آمد بازار به تندروها را باید با در نظر گرفتن تورم سنجید.او افزود: در دوازده سال گذشته قیمت ارز و تورم با هم بالا رفته‌اند؛ طبق آمار مرکز آمار، ارقام نجومی دلار اصلاً از ما دور نیست. دلار اگر دو بار ۵۰ درصد تورم بخورد به بالای صد هزار تومان می‌رسد. دولت فعلی اگر هشت سال می‌ماند، دلار به ۶۳۰ هزار تومان می‌رسید. بازار ارز در هر حال رو به افزایش قیمت دارد.رادپور درباره ظهور اعداد نجومی در دلار گفت: این اعداد اصلاً نجومی نیست و خیلی هم نزدیک است. الان هم ۷ برابر شدن دلار اعداد ۲۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. ما هنوز به قیمت‌های بالا عادت نکردیم و جامعه با اعداد دیگری مواجه می‌شوند. اگر تندروها بیش از این سیاست‌هایشان ادامه داشته باشد، ریال از ارزش خالی می‌شود و به جمع پول‌های منقرض شده می‌پیوندد. البته این بقا به خاطر حضور نفت است.

عبدالملکی هم پزشکیان را به داشتن برنامه افزایش قیمت بنزین متهم کرد

 عبدالملکی هم پزشکیان را به داشتن برنامه افزایش قیمت بنزین متهم کرد۱۰-تیر-۱۴۰۳

پزشکیان: تضمین می‌دهم که تمام دولت در برابر گشت‌های اجباری، فیلتر کردن و فیلترشکن بازی و فشارهای بیرونی در همه جلسات و تمام قد بایستد.







ثابتی: پزشکیان می خواهد بنزین را 20 هزار تومان کند


 
ثابتی: پزشکیان می خواهد بنزین را 20 هزار تومان کند۱۰-تیر-۱۴۰۳
حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۱۰ تیر

توییت عجیب و تفرقه افکنانه امیرحسین ثابتی مشاور جلیلی با چاشنی قومیت ها

 توییت عجیب و تفرقه افکنانه امیرحسین ثابتی مشاور جلیلی با چاشنی قومیت ها ۱۰-تیر-۱۴۴۰۳

هدف مشاوران کاسبان تحریم های جبهه پایداری حامی سعید جلیلی بسیجی  ازاینگونه توئیت ها  افزایش قیمت دلار وپول به جیب زدن وجوسازی نارضایتی  علیه پزشکیان است.

حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۱۰ تیر

توئیت امیرحسین ثابتی در سال ۹۸: به دروغ می‌گویند کرونا آمده

 توئیت امیرحسین ثابتی در سال ۹۸: به دروغ می‌گویند کرونا آمده ۱۰-تیر-۱۴۰۳ 

 دلیل دروغ گویی وفرصت طلبی اعضای جبهه پایداری ناشی از مرید آخوندمصباح یزدی بودن است .چون  آخوند مصباح یزدی به شدت فرصت طلب وچند چهره وپول پرست  بود  و در دوران خمینی شیاد درحاشیه بود وبه بازی گرفته نمی شد ولی پس از رهبر ولی فقیه شدن خامنه ای رمال به دلیل پیشینه انجمن حجتیه داشتن وی  به آخوند مصباح یزدی ضد جمهوریت ومدافع خلافت و فرصت طلب نزدیک شدتاازوی علیه آخوندهای منتقدش درحوزه قم استفاده کند . درادامه آخوند مصباح یزدی  درسفره های خارجی که داشت یک بار که به دولت فخیمه انگلیس رفته بود یک خودروی بنزآلمانی خرید ووارد کرد که  ازسوی رسانه ها فاش گردید بدون پرداخت تعرفه بافروش خودروی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آن موقع سود برد . یک بار دیگر بالباس شخصی ازانگلیس به آمریکا رفت تا  کارناول همجنس گرایان را تماشا کند .موازی آن یک مدت فرزندانش باارزدولتی شکر وارد کردند وبافروش دربازارآزاد پول های هنگفتی برجیب زدند . اماچون حامیانش کمک به رئیس جمهور شدن احمدی نژاد کردند فضابرایش فراهم گردید تادرخطبه های زن ستیزانه پیش ازخطبه های نمازجمعه تهران موجب شود سعید حنایی بسیجی درمشهد مرتکب جنایت خفه کردن باروسری ۱۷ زن نگون بخت تن فروش درحاشیه شهرمشهد شود وبسیجیان دیگرهم مرتکب جنایات مشابه درمورد زوج زن و مردو ...در باغ های حاشیه کرمان شدند .بهرحال بافتوای وی دانشگاه ها پادگانی- حوزوی- گورستانی گردید . برای همین مشاوران سعید جلیلی بسیجی بهمراه وی دروغ گوو اتهام زن منفعت جو وفرصت طلب وچندچهره وعاشق قبضه قدرت می باشند. حال دلیل توئیت های دروغ امیرحسین ثابتی برای کسب قدرت است..توئیت امیرحسین ثابتی در سال ۹۸: به دروغ می‌گویند کرونا آمده

«از انکار اصل کرونا تا امضای نامه منع واردات و سپس وارد کردن واکسن‌های خریداری شده در دولت قبل و مباهات به آن و روایت وارونه آنچه در برابر چشم یک ملت اتفاق افتاده است، هنری است که فقط از "جریان عجیب الخلقه پایداری" بر می‌آید که امروز با سعید جلیلی، دندان برای ریاست جمهوری ایران تیز کرده است.»عصرایران طی یادداشتی نوشت: یادی کنیم از این توئیت امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی و نماینده مجلس که بعد از ورود کرونا به ایران در سال ۹۸، دولت وقت را متهم می‌کرد که به دروغ می‌گویند که کرونا آمده تا مردم در انتخابات مجلس شرکت نکنند!بعدها از همین طیف، افرادی مانند علیرضا زاکانی شهرداری تهران و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت کنونی، به روحانی نامه نوشتند و از او خواستند از واردات واکسن کرونا خودداری و تولید آن را به داخلی‌ها موکول کند.بعداً که واکسن‌های ثبت سفارش شده توسط دولت روحانی در دولت رئیسی وارد کشور شد، همان ها، در بوق و کرنا کردند که دولت قبل نتوانست واکسن بخرد و ما خریدیم و جان مردم را نجات دادیم!از انکار اصل کرونا تا امضای نامه منع واردات و سپس وارد کردن واکسن‌های خریداری شده در دولت قبل و مباهات به آن و روایت وارونه آنچه در برابر چشم یک ملت اتفاق افتاده است، هنری است که فقط از «جریان عجیب الخلقه پایداری» بر می‌آید که امروز با سعید جلیلی، دندان برای ریاست جمهوری ایران تیز کرده است.

به بهانه توئیت مشاور جلیلی که نوشته بود: به دروغ می‌گویند کرونا به ایران آمده

جلیلی تندرویی متعصب است که با ریاستش مردم‌ هر روز باید در هراس و‌ وحشتِ درگیری زندگی کنند

 حمید ابوطالبی:جلیلی تندرویی متعصب است که با ریاستش مردم‌ هر روز باید در هراس و‌ وحشتِ درگیری زندگی کنند۱۰-تیر۱۴۰۳

۴ موارد تهدید اشاره شده ازسوی ابوطالبی سفیر اسبق دراسترالیا  که درصورت رئیس جمهورشدن سعید جلیلی بسیجی برای کشور  وجود  دارد درست پیامدهای نقش اهداف پاسداران جنایتکار وغارتگر است  زیرا  وی  ازسوی  پاسداران جنایتکار حمایت می شود  .بنابراین  سعید جلیلی بسیجی مخالف برجام وFATF مهره آلت دست و پیگیر کننده  اهداف  پاسداران جنایتکار درداخلو منطقه و جهان  می باشد .

دیپلمات سابق نوشت: جناب جلیلی را بیش از سه دهه است که کاملا می‌شناسم و می‌دانم که ایشان تندرویی متعصب و متصلب است که اکنون خود و جناح افراط‌گرایش را در مسیر ریاست جمهوری می‌بیند.به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی مشاور سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی و دیپلمات سابق نوشت:۱)من در انتخابات هشتم تیرماه شرکت نکردم و کسی را هم تشویق به آن ننمودم؛ چون در چیدمانِ! انتخابات، کسی را برای برگزیدن نداشتم؛۲)جناب پزشکیان را نیز نمی‌شناسم، و نسبت به توانایی‌هایش برای تحوّل و تغییر تردید دارم؛ اما مطمئن هستم تعهد ایشان به سیاست‌های اصلاح‌طلبانه‌اش کشور را به وادی هلاکت نمی‌اندازد.۳)اما جناب جلیلی را بیش از سه دهه است که کاملا می‌شناسم و می‌دانم که ایشان تندرویی متعصّب و متصلّب است که اکنون خود و جناح افراط‌گرایش را در مسیر ریاست جمهوری می‌بیند.۴)مناظره‌ی انتخاباتی آمریکا را از نزدیک مشاهده کردم؛ این مناظره انتخاب ترامپ را قریب‌الوقوع کرده است. یکی از موضوعات مطرح در این مناظره، ایران و نحوه مقابله با آن بود. از این رو، سال‌های آینده برای ایران و ایرانیان عزیز، از منظر بین‌المللی و داخلی، سال‌های بسیار حساس و پیچیده‌ای است.۵)اینک که در دور نخست رای‌گیری، بیش از  ۶۰ درصد مردم با شرکت نکردن در انتخابات، و حدود نیمی از شرکت کنندگان هم با رای به جناب پزشکیان پیام صریح و بی‌ابهام خویش را رسانده‌اند، وظیفه‌ی ملّی ما شکل دیگری به خود گرفته است. چراکه در صورت قدرت گرفتنِ افراطی‌ترین جناح اصول‌گرا، ایران عزیز در سال‌های آتی، با چالش‌ها و خطرات بسیاری در این شرایط حساس روبرو خواهد شد. ب)این خطرات و چالش‌های آتی که سرآغازِ دور جدید آن‌ها، مذاکرات پیشینِ جناب جلیلی بوده است، عبارتند از:۱)خطر درگیری با غرب:غرب تهدید کرده است که به دلیل فروپاشی برجام، مجبور است حداکثر تا سال آینده، از مکانیزم اسنپ‌بک برای بازگرداندن ایران به فصل‌هفتم منشور و‌ برقراری‌ کامل تحریم‌های شورای امنیت UN استفاده کند؛ فصل هفتمی، که اولین دستاورد مذاکراتی جناب جلیلی و سرآغاز فلاکت کشور بوده است، و تحریم‌هایی که تمام کشورها موظف به اجرای آن‌ها خواهند بود. با این وضعیت تازه، انتخاب ایشان و حاکمیّتِ نظرات جناح وی، به خروج ایران از NPT منجر شده، و برای تثبیت این خروج، انجام آزمایشات هسته‌ای ایران قریب‌الوقوع خواهد بود؛ در مقابل، غرب هم که متعهدشده است از هسته‌ای شدن نظامی ایران جلوگیری نماید، ولوآنکه ‌دست به اقدام نظامی بزند، به جنگ و درگیری روی خواهد آورد.۲)خطر تحریم‌های فلج‌کننده:-ترامپ، متعهد شده است تا در صورت پیروزی، تحریم‌ها را دوباره به شکل فلج‌کننده‌ای بازگرداند، جناب جلیلی هم در مناظره‌ها گفته است که در صورت پیروزی، می‌خواهد غرب را به خاطر تحریم‌ها پشیمان نماید.لذا در صورت انتخاب جناب جلیلی و جناح ایشان، نه تنها مذاکره‌ای برای حل مشکلات مردم در کار نخواهد بود بلکه ایشان که متعهد شده است تا اثرات تحریم‌ها را به شکل داخلی! کاهش دهد به مخاصمه با غرب خواهد پرداخت؛ و این یعنی: حاکمیت کامل فقر مطلق در کشور، فروپاشی اقتصاد ایران، نابودی حیثیت اجتماعی و بین‌المللی ایرانیان، از بین رفتن دین‌داری و باورهای ملی مردم، و… ۳)خطر فروپاشی اقتصادی - اجتماعی:-درگیری با غرب و فقر مطلقِ کشور و حاکمیت کامل افراط‌گرایی، ایران را در آستانه فروپاشی قرار می‌دهد.و در صورت انتخاب جناب جلیلی، جناح ایشان برای رهایی از این وضعیت، رو به سوی روسیه و چین خواهد آورد؛ و ایران عزیز از سر ناچاری! ‌و نه انتخاب، در ساختار نظم جدیدِ شرقی یعنی روسیه و کره‌شمالی و… قرار خواهد گرفت، و تامین کننده‌ی ارزان و تقریبا مجانیِ نیازهای انرژی و مواد خام آنان و بویژه چین خواهد شد.۴)خطر تبدیل ایران به مرکزمخاصمه‌ی منطقه‌ای:-این وضعیت، ایران را به جبهه‌ی اصلیِ نزاع میان شرقِ جدید و غرب تبدیل می‌کند؛ محور مقاومت را به دلیل ضعف اقتصادی ایران از هم خواهد پاشید؛ محاصره‌ی نظامی و اقتصادی ایران وفق فصل هفتم منشور UN کامل خواهد شد؛ مردم‌ می‌بایست هر روز در هراس و‌ وحشتِ درگیری زندگی نمایند.

کبریت داری؟! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۰ – تیر- ۱۴۰۳

کبریت داری؟! (گفت و شنود)

شاگردسربازجو و مرید رهبر فقیه

برای آنکه شکست شو کنه توجیه

 سعیدجلیلی مخالف برجام ومدافع تحریم

در دوره دوم شوی انتصاباتی شده سهیم

 چون حامیان آتش به اختیارش درفضای مجازی

 باا تهام وتوهین به قالی باف فاسد کردند بازی

تاوی ازصحنه رقابت پرت  بشه بیرون

 پس هجونویس مأمورشده این حیرون

تا برای عادی سازی وارونه دروغین بده تحلیل

بگه جوسازان مجازی هستند عاملان اسراییل

حال تبلیغ  می کنند علیه پزشکیان و جلیلی

تادر مناظره شان اخلال ایجاد کنن بی دلیلی

هجونویس یادنموده کرده بوددزدی

کلک زده بودبه پلیس باخرمندرندی

با بهانه خریدن سیگار می کنه فرار

امابار دوم پلیس میگه نباش بی قرار

چون این بار من میر م برای خرید

فرصتی میشه  تا دربره  این پلید

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: حالا که نتیجه انتخابات معلوم شده و پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفته‌اند، پادوهای کاسه‌لیس سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد اعتراف کرده‌اند که به نام هواداران جلیلی و قالیباف توئیت‌های اختلاف‌انگیز علیه دو نامزد تهیه و منتشر می‌کرده‌اند!

گفت: ولی هنوز که انتخابات تمام نشده است، چرا خودشان رالو داده‌اند؟!

گفتم: اعتراف کرده‌اند که منظورشان اختلاف‌افکنی بین هواداران جلیلی و قالیباف بوده است و حالا که قالیباف کنار رفته، ماموریت آنها نیز پایان یافته است. یکی از آنها با نام مستعار عارف صفوی! توئیت می‌زده. دیگری با نام جعلی ش. امینی و آن یکی با نام ساختگی‌....

گفت: چرا بعضی‌ها عبرت نمی‌گیرند و سخنان منافقانه این طیف را دور نمی‌ریزند؟!

گفتم: دزدی را برای انتقال به ماموری سپرده بودند. وسط راه به مامور گفت کبریت داری؟ میخوام سیگار بکشم! و مامور گفت ندارم. دزد گفت دستبندم را باز می‌کنی بروم کبریت بخرم! و‌... رفت که رفت! از قضا چند ماه دیگر همان دزد را برای انتقال به دادگاه به همان مامور سپردند. بازهم همان داستان را تکرار کرد و مامور که او را شناخته بود دستبند را باز کرد ولی گفت؛ ایندفعه خودم می‌روم کبریت بخرم! و باز هم دزد فلان فلان شده رفت که رفت!

یادداشت روز اوین نامه کیهان "درس‌های جمعه "

 دروغ نامه کیهان  یکشنبه ۱۰- تیر ماه سال- ۱۴۰۳

یادداشت روز اوین نامه کیهان "درس‌های جمعه "

 مریدان خمینی شیاد  وپیروان طنز معروفی که به وی نسبت داده شده بود که مینی بوس  بزرگ تر ازاتوبوس است همچنین ماستمالی کردن  روضه خوانی دشمن شناسی ودشمن بیگانه شکن یعنی آمریکا خامنه ای رمال که نامزدان دکوری شوی خیمه شب بازی انتصاباتی خیمه شب بازی ریاست جمهوری کمدی را تهدید کرد باید ازلجن پراکنی که منظور انتقاد وافشاگری بود پرهیز کنند وتأکید برمشارکت حداکثری کرد اما در عمل با وجود اعلام آمار غیرموثق  ۲۴ میلیون  نفر  مشارکت کردند که نزدیک ۴۰ ٪   بیش از۶۱ میلیون  نفر واجدین شرایط رأی دادن ها بوده است وآشکار عدم مشروعیت رژیم تروریستی ولایت فقیه علنی شد اما  جارچی یادداشت نویس عضو سپاه تروریست قدس وهمکار وهم قلم سربازجوشریعت نداری ادعاکرده است  نزدیک ۴۰٪ رأی دهندگان اهمیتش بیش از ۶۰٪ تحریم کنندگان است وفرقی با آمار شوی قبلی خرداد ۱۴۰۰ ندارد در صورتی که جمع آمار دو نامزد پاسدار فاسد ودزد وقالی باف وسعید جلیلی بسیجی نه کمتر از ارأی دژخیم رئیسی حذف شده درخرداد ۱۴۰۰  است که آرای سعید جلیلی بسیجی هم کمتر ازآرای پزشکیان  شده است. همین طور  یادداشت نویس جارچی ووارونه گوی بدون توجه  به تأکید دستوری یا درحقیقت اجباری خامنه ای رمال  که  تأکیذمشارکت حداکثری دشمن شکن  کرده بود  وسربازجوشریعت نداری  دریادداشت روز و نکته  وتیتر خبرصفحه اول اوین نامه کیهانش از  ۴ نامزدان دکوری خواسته بود به نفع یک نامزد کنارروند تاآرا نشکند  وشو به مرحله دوم نرود  ولی وی  مدعی شده است مشارکت در شوهای انتصاباتی  دررژیم فاسد ونامشروع ولایت فقیه  به معنای دقیق کلمه «داوطلبانه» است و هیچ مشوق یا معاقبی در این میان وجود ندارد کما اینکه هیچ ساختار و تشکیلات واقعی و فراگیری برای آوردن مردم به پای صندوق رأی وجود ندارد، مردم واقعاً بر پایه علاقه‌ای که به دین، ایران و جمهوری اسلامی دارند در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و مراسم مذهبی شرکت می‌کنند. وجود دست‌کم 25 میلیون نفر از مردمی با این اوصاف بسیار ذی‌قیمت و ارزشمند است.  بهرحال یادداشت نویس ضمن اعتراف به شرایط نابسامان  اقتصادی وعدم رضایت مردم که درشرایط سخت وطاقت فرسا قرار دارند آشکارا اعتراف کرده است بیش از ۶۰٪ تحریم کنندگان شوی خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری دکوری نشان دادند که علاقه ای به دین ابزاری شده  ورژیم تروریستی وفاسد ومنفور ولایت فقیه ندارند.

روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ‌کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می‌شود. حدود25 میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند و همان نصاب انتخابات قبل را به ثبت رساندند و ترکیب آراء شهروندان در حد فاصل انتخابات قبل تا این انتخابات تفاوت عمده‌ای را نشان نمی‌دهد. مشارکت در انتخابات ایران به معنای دقیق کلمه «داوطلبانه» است و هیچ مشوق یا معاقبی در این میان وجود ندارد کما اینکه هیچ ساختار و تشکیلات واقعی و فراگیری برای آوردن مردم به پای صندوق رأی وجود ندارد، مردم واقعاً بر پایه علاقه‌ای که به دین، ایران و جمهوری اسلامی دارند در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و مراسم مذهبی شرکت می‌کنند. وجود دست‌کم 25 میلیون نفر از مردمی با این اوصاف بسیار ذی‌قیمت و ارزشمند است. درخصوص انتخابات جمعه‌ای که گذشت و جمعه‌ای که در پیش است، نکات زیر اهمیت دارد:1ـ انتخابات روز جمعه گذشته در فضائی برگزار شد که نظام جمهوری اسلامی با سماحت تمام و با در اختیار گذاشتن مجانی امکانات رسمی خودش از جمله صدا و سیما ـ که در میان انواع دیگری از رسانه‌ها بی‌رقیب محسوب می‌شودـ اجازه داد هر ادعایی از زبان کاندیداهایی که در مظان ریاست‌‌جمهوری قرار داشتند، بیان شود این در دنیا کم‌نظیر است. در جریان تبلیغات تلویزیونی این انتخابات حتی آنگاه که بعضی موضوعات اساسی به چالش کشیده می‌شد، نظام با سماحت برخورد کرد. البته این از یک منظر نقص است و جای افتخار ندارد ولی آنچه اتفاق افتاد از نُرم آزادی بیان در دنیا بالاتر است و جالب این است که بعضی‌ها که حداکثر سوءاستفاده را از این نقیصه می‌کنند، بیشترین انتقاد را به وضع آزادی‌ها در ایران دارند! کاندیداها و ستادها و هواداران آنان بدون آنکه هیچ هزینه‌ای برای استفاده از ظرفیت فراگیر صدا و سیما بپردازند یا تعهد خاصی نسبت به استفاده بی‌دریغی که از دستگاه عریض و طویل تبلیغی نظام ـ یعنی ده‌ها شبکه تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی ـ داشته باشند، برای معرفی خود و برنامه‌هایشان از آن استفاده کردند.2ـ یکی از مسائل مهم تاثیر‌گذار در مشارکت مردم، وضع اقتصادی کشور و بخصوص آنچه در عرصه معیشت جاری است، می‌باشد.در نگاه اول، آنچه به نظر غیرقابل انکار و اغماض می‌آید این است که انتظارات توده‌های مردم که گرفتار مشکلات معیشتی می‌باشند از دولت‌ها برآورده نشده است. البته کارشناس‌های اقتصادی و نهادهای تخصصی داخلی و بین‌المللی، اقدامات دولت شهید رئیسی در عبور دادن کشور از شرایط سخت اقتصادی را بسیار مهم و اثرگذار ارزیابی کرده‌اند. انتقال از «دولتی ورشکسته» به دولتی با رشد اقتصادی متوسط 6 درصد، فاصله قبل و بعد دولت شهید رئیسی را نشان می‌دهد و بسیار ارزشمند است و حتماً در خاطره ملت ایران می‌ماند.اما آنچه مردم در دوره‌های گذشته در روزمره زندگی با آن مواجه بودند با آنچه در تلاش دولت‌ها بود، فاصله داشت. در این میان دولت شهید رئیسی تلاش زیادی کرد تا این فاصله را بردارد اما دوره آن کوتاه شد و بسیاری از نیات اقتصادی و اقدامات آن توسط مردم لمس نشد.مردم اقتصاد را نه از منظر تئوری‌های اقتصادی، نه از منظر افق‌ها و نه از منظر پیشرفت در امور اساسی کشور بلکه از منظر آنچه در هنگام خرید روزانه با آن مواجه هستند، می‌بینند.3ـ در این انتخابات یک بار دیگر موضوع ضرورت کار منسجم سیاسی و در طول سال و نه موسمی و یا انتخاباتی، خود را نشان داد. تشکل‌ها و اقدامات تشکل‌گرایانه نقش بسیار مهمی در توضیح آنچه یک شهروند به‌طور واقعی با آن مواجه است، دارد و می‌تواند جمعیت‌ها را در یک سامانه محاسبه‌گرایانه‌تر قرار دهد و به دولت اجازه دهد سیاست‌هایی که برای کشور ضرورت دارد و در عین حال زخم‌ها و دردهایی دارد، با تنش کمتر به اجرا درآورد.در این انتخابات دو کاندیدا رأی بسیار بیشتری از سایر رقبا داشتند؛ دکتر پزشکیان و دکتر جلیلی که خود این جای مطالعه دارد. اگر در مقام مقایسه برآئیم می‌بینیم که این دو به یک بدنه مطمئن متکی بوده‌اند. جریان اصلاحات بالاخره در طول زمان «بدنه ویژه» خود را پیدا کرده که شامل دو بخش مستقر و سیار می‌شود که می‌تواند در فاصله کوتاهی به خط ‌شود و به مددیک کاندیدا ولو پیش از آن چندان شهرتی نداشته بیاید. دکتر سعید جلیلی هم در طول نزدیک به 15 سال گذشته از طریق مداومت در ارتباط با طیف‌های خاص به یک «شبه‌تشکل» رسیده و آن را به مدد بعضی همگنان سیاسی ـ مثل جبهه پایداری ـ فراگیر کرده است. این به اصطلاح «دولت سایه» به دکتر جلیلی کمک کرد تا به بخش‌های کارشناسی حکومت هم وصل شود و با آنان دریک تعامل مثبت قرار گیرد. این دو را وقتی با وضع حضور دکتر قالیباف مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم او با آنکه سابقه اجرائی بسیار بیشتری از این دو داشته و از این دو بسیار موفق‌تر بوده است، ولی فاقد تشکل و شبه‌تشکل می‌باشد و از این‌رو از «واسطه»‌ای که منطق و نیت او را از رسانه به توده برساند و به باور تبدیل کند و از آنان «یاورانی پا به کار» بسازد، بی‌بهره می‌باشد.4ـ جمعه آینده، اقدام ناتمام 8 تیر ماه تکمیل می‌شود و کافی است یکی از دو کاندیدای باقی‌مانده، یک رأی بیش از دیگری به دست آورد. بنابراین این صحنه با حضور پرشور یا حضور کم‌رمق برگزار می‌شود. واقعیت این است که کشور ایران اینک با دو مدل اداره مواجه‌ است. این دو مدل هر کدام تأثیر خاصی بر سرنوشت مردم و آینده کشور برجای می‌گذارد. از این رو جای بی‌تفاوتی و رها کردن صحنه نیست. اگر ایران در قاب اکثریت دیده نشود آسیب می‌بیند. از این رو مردم باید با حضور حداکثری خود،یک اتفاق نیروبخش شکل بدهند تا دولت برآمده از آن با انرژی بیشتری در جهت رفع مشکلات و ساخت درست آینده گام بردارد.سعدالله زارعی

فیلم تصویر صفحه اول ورق پاره ودروغ نامه روزی نامه‌های ۱۰ تیر

 فیلم تصویر صفحه اول ورق پاره ودروغ نامه روزی نامه‌های ۱۰ تیر ۱۴۰۳