گزیده خبرهای 18 خرداد 90

احمدی‌نژاد و میهمانانش در نشست امروز/ تصاویر

جالب است که سایت شفاف که متعلق به پاسدار سردار قالیباف شهردار تهران است. چون جزو رقیب جدی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد وباپشتکار تلاش می کند مجموعه خبر و گزارش و تحلیل های ضدیت با پاسدار گماشته احمدی نژاد و همکاران نزدیک وی را گرد آوری و بازتاب می دهد از جمله تصاویر کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که در این سایت به نمایش گذاشته می شود.

نشست خبری محمود احمدی نژاد بعدازظهر امروز با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد.

اقدام بی‌سابقه بی‌بی‌سی فارسی در پخش زنده كنفرانس احمدی‌نژاد

بازتاب دادن این خبر از موضع انتقادی که چرا مخالف سانسور نهادینه شده اقدام شده است مکمل اهداف سیاست خبررسانی قبلی می باشد . فراموش نشود که دستگاه سخن پراکنی و شبکه ی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس از ابتدای انقلاب دربست در خدمت حاکمان رژیم ضد بشری ایران و حمایت از یک جناح برای جا انداختن اپوزیسیون سازی درون رژیم و مقابله کردن با جریانات مخالفین بر انداز بوده است.

كنفرانس خبری محمود احمدی نژاد بصورت زنده و در اقدامی بی سابقه از سوی شبكه بی بی سی فارسی پخش شد .به گزارش الف، ، با وجود آنكه برنامه های بی بی سی فارسی بطور معمول از ساعت ۱۷ آغاز می شود، امروز و برای پخش كنفرانس احمدی نژاد شبكه بی بی سی فارسی از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز بكار كرد.نکته جالب آنکه این شبکه چند دقیقه یک بار با حضور یک کارشناس، برخی سخنان رییس جمهور را تحلیل می کرد.

داستان شهرداری دکتر احمدی نژاد و چند ابهام جدید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=60021

سئوال است که چرا پس از اینکه شکاف و اختلاف میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح نا مشروع و پیروانش آشکار و علنی شده است و موج تهاجم همه جانبه با سناریو سازی طراحی شده علیه ی رئیس جمهور اصول گرا و یارانش و اوج گرفته است . نا گهان پس از 8 سال سکوت ، این داستان ابهام در شهردار شدن و نا دیده گرفتن پرونده ی وی که به جای رد صلاحیت تأکید صلاحیت بیان شده است ؟! آنهم با متهم کردن وزاری کشور و اطلاعات دوران مدعیان اصلاح طلبان ونه پس از آن که 2 بار از سوی شورای نگهبان دست نشانده تأئید صلاحیت شد?

آقای بیادی گفته است که آقای احمدی نژاد در وزارت کشور و وزارت اطلاعات پرونده داشت اما آقایان موسوی لاری و یونسی از خودگذشتگی نشان دادند ! این چه از خودگذشتگی است ؟ مگر وزارت کشور یا وزارت اطلاعات ملک شخصی آقایان موسوی لاری یا یونسی بوده است که بخواهند از یک حق شخصی خود بگذرند و اسمش را بگذاریم از خودگذشتگی ؟ شفاف : اظهارات صریح مهندس حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران درباره چگونگی انتخاب دکتر احمدی نژاد به عنوان شهردار تهران ابهامات جدیدی را ایجاد کرده است .حسن بیادی در گفت و گو با همشهری ماه گفته است : " آقای احمدی نژاد آخرین گزینه بود. هیچ كس راضی به انتخاب او نبود. ما دوستانه به عنوان بسیجی جلسه ای ذاشتیم با جانشین بسیج كه در آن زمان سردار احمدی مقدم بودند. ایشان دوستانه آقای احمدی نژاد را پیشنهاد دادند. این پیشنهاد بر روی نظر ما اثرگذار بود." بیادی همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه اظهار داشته : " به دلیل اینكه آقای احمدی نژاد در وزارت كشور و وزارت اطلاعات پرونده داشت، خیلی ها به دنبال این بودند(شهرداری تهران) كه ایشان تایید نشود. البته ناگفته نماند كه آقای یونسی و موسوی لاری در این زمینه به رغم میل باطنی، از خودگذشتگی نشان دادند و واقعاً در آن موقعیت حساس، احترام خاصی به نظرات اعضای شورای شهر قائل شدند. " اکنون اما افکار عمومی با این اظهارات با سوالاتی بی پاسخ مواجه شده است . چرا که در اظهارات آقای بیادی نکاتی وجود دارد که به هر حال افکار عمومی منتظر شنیدن پاسخ های آنان است . اصلاً در این یادداشت طرف مورد سوال ما آقای احمدی نژاد و یا بحث درباره ایشان نیست . بلکه بحث بر سر نوع رفتار سیاسی سیاستمداران و مسئولان در حوزه های مختلف است که آیا قانون برایشان ملاک است یا تعارفات سیاسی

دبیرکمیسیون اصل نود خبر داد:با دو کارت زرد دیگر به رئیسجمهور، احمدینژاد استیضاح می شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=60111

این طرح تهدید آمیز استیضاح کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد ادامه ی سناریوی طراحی شده فشار و تهدید گاز انبری است که از سوی ولی وقیح نا مشروع و نهادهای جزو زیر مجموعه اش دنبال می شود که نوعی آماده باش به مصاف رفتن رقیب متهم به جریان انحرافی درون مدعیان اصول گرایا ن است . البته اینگونه طرح ها می تواند اخطاری همچون شمشیر داموکلس پس گردن رئیس جمهور طرد و نفرین شده باشد تا مجبور به سکوت و لبیک گوی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر شود اگر نه طرح عدم کفایت سیاسی وی در بازار مکاره از سوی چوبداران با توی سر مال زدن اجرا خواهد.

ارائه سه کارت زرد به دلیل تخلفات قانونی به رئیسجمهور، خود به خود محمود احمدینژاد را در معرض استیضاح قرار میدهد.نسرین وزیری: آییننامه داخلی مجلس شورای اسلامی، ظرفیتهای پنهانی دارد که هزینه برخی اعمال وظایف نظارتی قوه مقننه را کمتر میکند. یکی از این ظرفیتها در ماده 233 این آییننامه گنجانده شده که به گفته دبیر کمیسیون اصل نود شاید تنها تعداد محدودی از نمایندگان از ان با خبر باشند.بر اساس این ماده «هرگاه حداقل 10‌نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیونها، عدم رعایت شؤونات و نقض یا استنکاف از اجراء قانون یا اجراء ناقص قانون توسط رئیس جمهور و یا وزیر و یا مسؤولین دستگاههای زیرمجموعه آنان را اعلام نمایند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ذی‌ربط ارجاع می‌گردد. کمیسیون حداکثر ظرف مدت ده‌روز موضوع را رسیدگی و در صورت وارد بودن با اظهارنظر صریح، گزارش خود را از طریق هیأت‌رئیسه به مجلس ارائه می‌دهد».این همان مسیری است که 12 نماینده مجلس با ارائه درخواست بررسی 50 مورد تخلف دولت به هیات ئیسه طی کرده و منتظر گزارش نهایی کمیسیون اصل نود هستند. گزارشی که با تاخیر قابل ملاحظهای هنوز ارائه نشده است.ما نکته مهمتر در تبصرههای ماده 233 است که تاکید دارد: «در صورتی که مجلس در مورد رئیس‌جمهور یا هریک از وزیران سه نوبت ‌رأی به وارد بودن گزارش بدهد طرح استیضاح درصورت رعایت مفاد اصل هشتاد و نهم(89) قانون اساسی در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت.

آیت ا... مصباح یزدی:ابلیس با تمام توان و تجربه اش به یاری سرکرده جریان انحرافی آمده است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=60009

اگر این آخوند تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ مصلحتی تمساح یزدی دزد و رانت خوار که بقول اکبر گنجی زمانی که در زندان بود و با عبدالکریم سروش نامه نگاری داشت .در یکی از نامه های خود فاش ساخت که اوایل انقلاب یکی از طلبه شاگرد های آخوند تمساح یزدی به جای دوسیر پنیر 5 سیر خریده بود که با وی دعوت کرده بود که چرا اینقدر اصراف وول خرجی کرده ای چون این پول هزینه ی پنیر یک ماهه بوده است . سپس افزوده بود اما اکنون سود عایدی ورود و فروش فقط یک حواله ی شکر مبلغ 7 میلیارد تومان سود نصیب آقازاده اش کرده است . بنا برین اگر این آخوند تمساح در 32 سال گذشته یک حرف راست زده باشد همین اعتراف است که اذعان نموده شیطان برنامه ریز جریان انحرافی است در صورتی که مورد حمایت کامل شیاطینی همچون وی وولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر بوده است . اما اکنون بدلیل ادامه ی جنگ قدرت و ثروت صفوف شان از هم دیگر مجزا شده و پیروان ابلیس رو درروی همدیگر قرار گرفته این چنین دست به روشن گری می زنندو یک دیگر را به شاگردان زیر فرمان ابلیس متهم می کنند .

وی شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که انحرافی عمیق را سازماندهی کند باید گفت شفاف : رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که انحرافی عمیق را سازماندهی کند باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است که با تمام توان و تجربه اش به یاری ایشان آمده است. عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که برخی می گویند این کاری بود که خودتان کردید و حالا باید نتیجه آن را هم ببینید، گفت: نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری ها و تبلیغات منفی قرار می گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابق جور نباشد.آیت الله مصباح یزدی در ادامه افزود: بنده قبلا از بعضی اشخاص که شما خوب می شناسید به دلیل جلوگیری از ضرر به نظام بسیاردفاع می کردم که البته همان زمان در بین موجودین بهترین بودند و بعدها همان اشخاص از ریزش های انقلاب شدند.