گزیده خبر های 19 خرداد 90 قسمت 2

روزنامه جوان وابسته به سپاه : جریان انحرافی می‌خواهد واحد پول کشور را تغییر دهد

مشخص نیست که داستان چیست ودر شرایط خرت و خر حاکم که خر صاحبش را نمی شناسد چون خمینی وی را صاحب اقتصاد کرده است آنچنانکه اکنون مست شده و عرعر کنان و جفتک زنان چموش بازی در می آورد و همه چیز را بر هم ریخته است . طوریکه مشخص نیست کدام مدعی اقتصادی و بانکی و پولی یا خر اقتصادی شده راست یا دروغ می گوید؟ چونکه از یک طرف امثال آخوند زن ستیزی مثل علم الهدی می گوید که جریان انحرافی عددی نیستند وقدرتی ندارند تا که بتوانند کاری کنند . اما از طرف دیگر اکنون ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر اذعان می دارد که این جریان می خواهد واحد پول در حال بی ارزش شدن کشور را تغییر دهد.

رسانه های جریان انحرافی برای زمینه سازی جهت تغییر نام واحد پولی کشور در راستای گسترش افکار مکتب ایرانی دست بکار شدند. در این رابطه یکی از سایت های جریان انحرافی در مطلبی نوشت:واحد پول ملی یادآور عظمت و اقتدار ایران بوده و تحقق چشم انداز را تسهیل می کند. بعد از بحث های همه جانبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، همه اعضا بر تغییر نام ریال به توافق رسیدند اما اینکه چه نامی انتخاب شود در حال بحث است. با وجود اینکه هنوز نام انتخابی قطعی نشده اما اکثر اعضای شورا بر یک نام متفق القولند: «ایرانی».این سایت همچنین نوشت: شورای فرهنگ عمومی مخالف درهم و دینار است چون مردم آن ها را نخواهند پذیرفت. ریال هم واژه اسپانیایی است که از این بابت تفاوتی با درهم و دینار ندارد. نامی که مدنظر شورای فرهنگ عمومی بود نامی بود که مربوط به دوران هخامنشیان بود، چون هدف از این تغییر نام نشان دادن قدرت ایران بود.

سردار نقدي در دامغان خبر داد:برگزاري دهه بزرگداشت شهداي مبارزه با نفاق.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين از برگزاري دهه بزرگداشت شهداي مظلوم ترور و مبارزه با نفاق دهه 60 در كشور خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003190074

باز هم ماه خرداد فرا رسید و داستان روز های 4 و 22 و 25 و 30 این ماه درخرداد موجب شده است تا که مسخره ترین عنصر رذل و کودن پاسدار بسیجی عراقی نقدی بدستور کودتا گران وارد میدان معرکه گیری علیه ی مخالفین قربانیان اصلی رژیم ضد بشری شود تا خبر از بر پا کردن بزرگداشت برای بازجویان و قاتلان و شکنجه گرا خبر دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان به نقل از روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان، سردار محمدرضا نقدي در حاشيه نشستي در دامغان گفت: اين دهه از سي‌ام خرداد ماه به مدت 10 روز در استان‌هاي مختلف از جمله سمنان برگزار مي‌شود .رئيس سازمان بسيج مستضعفين بيان كرد: اين دهه براي نخستين بار در كشور برگزار مي‌شود. وي اضافه كرد: در برنامه‌هاي اين دهه، از شهداي ترورها و مبارزه با نفاق در كشور تجليل مي‌شود. نقدي گفت: اين دهه با مشاركت دستگاه‌هاي فرهنگي و ملي كشور برگزار مي‌شود. در ترورهاي كور منافقان در دهه 60 بيش از 17 هزار نفر از مردم بي‌گناه ترور شده و به شهادت رسيدند.رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين در سفر يكروزه به دامغان از حوزه مقاومت الهادي و پايگاه نمونه شهيد دستغيب دامغان بازديد كرد. پايگاه شهيد دستغيب مسجد تاريخانه دامغان با 636 عضو بين 80 پايگاه دامغان اسوه شناخته شده است.

قطار تهران – اندیمشک از خط خارج شد

یکی نیست به حاکمان رژیم ضد بشری توصیه کند که بابا تغییر و اصلاح جهان و سخیر فضا را بی خیال شوید . مواظب گاز دادن زیاد قطار بی ترمز و دنده ندهید تا که این چنین از ریال خارج نشوید.

قطار مسافربری تهران – اندیمشک صبح امروز از خط خارج شد.مدیرکل راه آهن ناحیه لرستان گفت: این قطار مسافربری ساعت 8 و 25 دقیقه امروز در ایستگاه دوکوهه در 12 کیلومتری ایستگاه اندیمشک دچار حادثه شد و درپی آن 2 واگن آخر آن به فاصله پنج متر از خط خارج شد. درویش زاده با بیان اینکه این حادثه زخمی و تلفات جانی نداشت، افزود: اتوبوس های مسافربری اکنون مشغول انتقال مسافران از ایستگاه دوکوهه به شهرستان اندیمشک هستند. وی گفت : علت حادثه در دست بررسی است و ماموران راه آهن درتلاشند ریل خط آهن را تعمیر و خط را تا ساعاتی دیگر بازگشایی کنند

وادار نمودن زندانيان به تماشای صحنه اعدام ساير همبندانشان در زندان قزلحصار

اینگونه اقدامات بغایت ضد بشری ناشی از ترس قیام عمومی و واکنش مردم ناراضی است که اکنون اجرای صحنه های اعدام های علنی خیابانی و ملاء عام بدرون سیاه چال ها کشیده شده است . همچنین بدلیل متزلزل بودن رژیم کودتایی نا مشروع تکرار سناریو 19 بهمن سال 60 در زندان اوین به اینگونه شیوته ای ضد انسانی اجرا می شود؟
كانون حمايت ازخانواده جان باختگان و بازداشتي ها :بنا به گزارش هاي رسيده از زندان قزلحصار تهران كه زندانيان عادي با جرايم مختلف درآن نگهداري مي شوند، هنگام اعدام زندانيان، ساير زندانيان را براي نگاه كردن به نحوه اعدام زنداني محكوم به اعدام ,براي تماشاي اعدام به محوطه زندان مي آورند. درهنگام اعدام نيروهاي حكومتي با انواع توهين ها زندانيان را وادار به نگاه كردن مي كنند بطوريكه اكثر زندانيان نسبت به اين كار ابراز انزجار ميكنند ونميخواهند شاهد اعدام يك انسان با شيوه ضد انساني باشند. بنا بر اين خبر اگر زندانيان صحنه اعدام را نگاه نكنند, زندانبانان با توهين وگرفتن باتون زيرچانه، زندانيان را وادار به نگاه كردن مي كنند.بقرار اطلاع زنداني محكوم به اعدام را به شيوه غيرانساني و با تحقير و توهين طناب به گردن وي مياندازند و آنرا در همان صحنه روي زمين ميكشند و سپس از روي زمين وي را به بالاي دار ميكشند! تا زنداني با زجربيشتري كشته شود. اين اعمال غيرانساني باعث خشم وانزجارساير همبندان آنها است و همگي اين عمل حكومت را محكوم ميكنند. ازطرف ديگر بعدازاعدام نيز زنداني اعدام شده ازتوهين وانواع كارهاي رذيلانه درامان نيست و با تحقير وبي احترامي با جسد زنداني برخورد ميكنند.زندان قزلحصار يكي اززندانهاي عادي ايران مي باشد كه زندانيان با انواع جرائم عادي نگه داري ميشوند وتقريبا هرروزدراين زندان چندين نفر را اعدام ميكنند..

وزیر اطلاعات تنها وزیر انتصابی رهبری نیست / سرپرست وزارت راه و ترابری: من قانونی ترین وزیر هستم چون با حکم حکومتی رهبری بر سر کار آمده ام

اکنون مشخص شده است که اختلاف میان رهبر لوطی جماران و عنتر رئیس جمهورش فقط منحصر به وزارت بد نام اطلاعات و ترور و جاسوسی وزارت امور خارجه نیست ، بلکه عمق این شکاف عیق تر می باشد و شامل وزارتخانه های دیگر هم می شود.

سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: در حال حاضر قانونی ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم.سرپرست وزارت راه که مدتی قبل ، حکم سه ماهه سرپرستی اش بر وزارت راه پایان یافته است، از اجرای حکم حکومتی در باره خود خبر داد. علی نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر در ارومیه در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت وی بدلیل اتمام حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری، افزود: حکم سرپرستی وزارت راه و ترابری بنده به اذن مقام معظم رهبری صادر شده و تا پایان خردادماه سالجاری وجهه قانونی دارد.وی بیان داشت: بنده افتخار می کنم که تنها وزیری هستم که حکم فعالیت خود را توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده ام که این امر نشان دهنده اعتماد مقام رهبری به من است.وی با بیان اینکه من فعالیت خود را به اذن رهبری در وزارت راه و ترابری آغاز کرده ام، اظهار داشت: سایر وزرا باید بعد از معرفی ازسوی دولت به مجلس حکم تائید صلاحیت خود را جهت رهبری وزارتخانه ها از نمایندگان دریافت کنند و این در حالی است که حکم سرپرستی وزارت راه من به صورت مستقیم از سوی رهبری صادر شده است.به گفته نیکزاد هیچکس تا پایان اتمام مدت حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری حق اعتراض ندارد زیرا حکم وی از سوی مقام رهبری به وی تفویض شده است.

علی اکبر صالحی: غنی سازی بیش از ۲۰ درصد واقعیت ندارد

این اعتراف یا تکذیب ادعای 20% رشد غنی سازی که از سوی وزیر امور ترور و جاسوسی خارجه بیان شده است . نشانی دیگر از ادامه ی اختلاف میان لوطی و عنتر و ادعای بزرگ نمایی غنی سازی هسته ای از سوی پاسدار فریدون عباسی می باشد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی اکبر صالحی در حاشیه چهارمین اجلاس وزیران محیط زیست کشورهای عضو اکو در پاسخ به خبرنگاری که پرسید فرانسه اعلام کرده در ایران غنی سازی بیش از20 درصد صورت گرفته است افزود: جمهوری اسلامی ایران هر میزان غنی سازی داشته باشد آن را اعلام می کند.وی با بیان اینکه ما هر فعالیت صلح آمیز هسته ای داشته باشیم قطعاً اعلام خواهیم کرد افزود: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آژانس عمل می کند و اگر حرف و حدیثی غیر از این باشد کذب است.وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد: انتقال غنی سازی20 درصد نطنز به فردو نیز به اطلاع آژانس رسیده و جمهوری اسلامی ایران این موضوع را اعلام کرده بود.روز چهارشنبه، ۱۸ خرداد (۸ ژوئن)، فریدون عباسی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، گفته بود که غنی سازی اورانیوم با خلوص ۲۰ درصد از سایت نطنز به سایت فردو منتقل می شود و قرار است میزان آن به سه برابر سطح کنونی افزایش یابد.

احمدي‌نژاد: ماموريت‌جريان‌انحرافي‌شبيخون‌فرهنگي‌است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=60387

علم و استفاده کردن حاج داود بردار بزرگتر پاسدار گماشته احمدی نژاد که دارای پرونده ی مشترک اختلاس و زمین خواری با پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی می باشد . ناشی از ترس گشودن و فعال شدن پرونده اش است که تن به موضع گیری های انتقادی و اتهامی علیه ی یاران و مشاوران اخوی داده است که متهم به جریان انحرافی شده اند .

دبيركل سازمان پدافند غيرعامل گفت: ماموريت جريان انحرافي تهاجم، شبيخون و ناتوي فرهنگي است. دبيركل سازمان پدافند غيرعامل گفت: ماموريت جريان انحرافي تهاجم، شبيخون و ناتوي فرهنگي است.به گزارش فارس از بوشهر، داوود احمدي‌نژاد چهارشنبه شب در جمع مردم بوشهر در مسجد قرآن اين شهر اظهار داشت: نبايد گوش به فرمان افراد منحرف بدهيم بنابراين بايد پروانه شمع ولايت باشيم چرا كه او مي‌سوزد تا ما جان بگيريموي با اشاره به انحرافات زمان حضرت عيسي (ع)، حضرت موسي (ع)، حضرت محمد (ص) افزود: در اين دوران‌ها دشمنان با ظهور ارواح، سحر و جادو، بت تراشي و شعر و شاعري درصدد انحراف مردم از مسير حق و حقيقت بودند اما هر كدام از پيامبران با اقدامات خود از جمله زنده كردن مرده، تبديل عصا به اژدها، شكستن بت‌ها و معرفي قرآن در مقابل انحرافات دشمنان اسلام ايستادند و مردم را به مسير حق دعوت كردند.وي تصريح كرد: در زمان امام خميني (ره) نيز همه دشمنان انقلاب و اسلام اعم از شرق و غرب با تمام توان و تجهيزات خود در مقابل كشور ما ايستادند اما امام با فرمول و شعار " خون بر شمشير پيروز است " در مقابل تمام اين توطئه‌ها ايستاد.احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: به همين خاطر اكنون در كشورهايي كه مردم عليه حاكمان ديكتاتور آن به پا خاسته‌اند مي‌بينيد مردم با خون خود در مقابل اين رژيم‌ها ايستادگي مي‌كنند.وي با بيان اينكه مردم كشورهاي منطقه به يقين از مردم ايران الگو گرفته‌اند، گفت: امروز تجهيزات نظامي و كشتار جمعي براي ضربه زدن به نظام اسلامي ايران نتيجه‌اي ندارد و به زباله‌دان تاريخ پيوسته است.دبيركل سازمان پدافند غيرعامل اضافه كرد: امروز برخي مي‌خواهند با مطالب بي‌حساب و كتاب باورهاي ديني مردم را مخدوش كنند.احمدي‌نژاد با بيان اينكه ميزان فتنه در زمان رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بيش از دوران امام (ره) است، تصريح كرد: دشمن در تلاش است مردم ايران را از آقايي، عزت، اقتدار، بزرگي در مسير ذلت قرار دهد.وي با اشاره به اينكه مردم ايران قبل از انقلاب پياده نظام استكبار جهاني بودند، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي موجب شد آمريكا و متحدانش با وجود بهترين و مجهزترين تجهيزات نظامي در مقابل ملت ايران مستأصل، درمانده و عاجز مانده است.دبيركل سازمان پدافند غيرعامل كشور با بيان اينكه امروز دنيا از اراده آمريكا خارج شده است، يادآور شد: دشمنان ايران مي‌خواهند شعاع وجودي مردم را كنترل كند اما موفق نشده و مردم 32 سال در برابر تمام تهاجمات، حول محور ولايت ايستادند و حماسه خلق كردند.احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ثابت كردن اين موضوع كه حضرت محمد (ص) ايراني است يا حجازي چه دردي از دردهاي بشر را كم مي‌كند، اين امر فقط وحدت رويه ملت‌ها را دچار مشكل كرده و علاوه بر ايجاد اختلاف، خود يك ناتوي فرهنگي است.وي اضافه كرد: ملت سرافراز ايران با ايستادگي خود در مقابل استكبار، موجب بيداري فطرت‌ها در ديگر كشورها شد، چرا كه آرمان‌هاي مردم ايران همان آرمان‌هاي پيامبران است كه حامي مظلوم بوده و بر ظالم مي‌تاختند.دبير‌كل سازمان پدافند غيرعامل يادآور شد: مردم ايران با اخلاق، ايمان، ايثارگري و سربازي حول محور ولايت قله‌هاي پيروزي را فتح كردند.* مردم پروانه‌اي حول شمع ولايت باشنداحمدي‌نژاد گفت: مردم با پروانه بودن حول شمع ولايت در برابر تمام توطئه‌هاي دشمنان ايستادند و پيروز شدند.وي با بيان اينكه نقش ولايت كليدي و دقيق است، خاطرنشان كرد: به خاطر همين نقش ارزشمنده و مهم ولايت بود كه در فتنه 88 عليه آن شعار مي‌دادند.دبيركل سازمان پدافند غيرعامل گفت: هر آنچه نظام استكبار لطمه خورده از ولايت بوده و شكوفايي ايران هم از ولايت بوده است.احمدي‌نژاد با بيان اينكه ولايت يعني رستگاري دنيا و آخرت يادآور شد: رستگاري ما در اين است كه همواره سرباز ولايت باشيم.وي تصريح كرد: دشمنان داخلي و خارجي در زمان‌هاي مختلف به انقلاب و مردم تك مي‌زدند اما مردم و ولايت با يك پاتك توطئه‌هاي آنان را خنثي مي‌كردند.دبيركل سازمان پدافند غيرعامل با بيان اينكه اگر ولايت را حفظ كنيد عزت دنيا و آخرت را داريد، گفت: مردم ايران تا محقق شدن تمام آرمان‌هاي امام از پاي نمي‌نشينند.احمدي‌نژاد عنوان داشت: ولايت پذيري مردم ايران مورد رضايت ائمه است در غير اين صورت خجل و سرافكنده خواهيم بود.