گزیده خبر های 19 خرداد 90

يك مقام اطلاعاتي تشريح كرد:جزئيات نحوه نفوذ دستگاه امنيتي ايران در اپوزيسيون خارج‌نشين و انهدام دولت در تبعيد.خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول در وزارت اطلاعات جزئياتي از نفوذ دستگاه امنيتي كشورمان در كانون اپوزيسيون خارج كشور و فرايند شكست پروژه آمريكايي - صهيونيستي «دولت در تبعيد» را تشريح كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003181367

مشخص است که این سناریوی طراحی شده از سوی وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران موازی آن می باشد که عجولانه تهیه و تنظیم شده است . چون گذشته از ایکه نوعی انتقام گیری و دهان کجی به رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . از طرف دیگر ادامه جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش و عزل و نصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات است که ادامه ی جنگ اینگونه دنبال شده است . از سوی دیگر وحشت از واکنش تظاهرات ضد حکومتی در سال گرد کودتای 22 خرداد می باشد که باید از موضع ضعف قدرت نمایی پوشالی شود . همچنین و اکنش انفعالی نسبت به نارضاتی عمومی و زهر چشم گیری از مخالفان و منتقدان و رقبا می باشد که آری دستگاه بد نام اطلاعات آنقدر قوی است و قدرت دارد که می تواند همه جا نفوذ داشته باشد . فراموش نشود که بر اساس گزارش بعدی مشخص نیست که در این جنگ اطلاعاتی مهره به بازی گرفته شده مأمور وزارت بد نام اطلاعات است یا نه مأمور نفوذی سیا می باشد.؟

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، اين مقام مسئول در حوزه امنيت داخلي وزارت اطلاعات اظهار داشت:‌ پس از آنكه دشمنان در جريان فتنه 88 كه با توجه به بديع بودن متغيرهايش متفاوت‌ترين فتنه در طول عمر جمهوري اسلامي بود موفق به پيشبرد پروژه براندازي نرم جين ‌شارپ نشد اقدامات سخت‌افزارانه در دستور كار قرار دادند.

نمایش فیلمی از تلویزیون ایران درباره «نفوذ» در میان برخی مخالفان خارج از کشور

این گزارش که مترادف گزارش قبلی می باشد . می توان گفت که اینگونه اقدامات نشان از ادامه جنگ قدرت و ثروت است که اکنون منتهی به جنگ اطذعاتی میان باند های مافیایی حاکم حامی رهبر لوطی جماران با عنتر و یارانش شده است که پس از عزل و نصب وزیر بد نام اطلاعات علنی شد و شتاب گرفته است.

رادیو فردا : تلویزیون جمهوری اسلامی فیلمی را نمایش داد که می گوید نشان دهنده نفوذ وزارت اطلاعات ایران در میان مخالفان خارج از کشور است. در این فیلم که مستند توصیف شده، شخصی با نام محمد رضا مدحی نمایش داده می شود که با برخی ایرانیان خارج از کشور ِمخالف جمهوری اسلامی ملاقات کرده و مدعی است که با مقام های عالی رتبه آمریکا و فرانسه نیز دیدار داشته است.این شخص می گوید این چند ایرانی با حمایت آمریکا، فرانسه، بریتانیا و اسرائیل قصد تشکیل دولت در تبعید را داشتند، اما وزارت اطلاعات ایران برنامه آنها را خراب کرد.خبرگزاری فارس محمد رضا مدحی را از ماموران مرتبط با وزارت اطلاعات ایران معرفی کرده، درحالیکه خبرگزاری ایرنا او را فریب خورده سازمان سیا که وزارت اطلاعات او را هدایت و نجات داد، توصیف کرده است.این فیلم در آستانه انتخابات 22 خرداد پخش می شود.

ديدار هيئت ايراني با سيد حسن نصرالله.خبرگزاري فارس: اعضاي هيئت ايراني شركت كننده در كنفرانس "نوآوري و اجتهاد از ديدگاه امام خامنه‌اي " با دبيركل حزب‌الله لبنان ديدار و گفت‌وگو كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003180050

سفر این هیأت رژیم ضد بشری به بیروت و دیدار شان با شیخ حسن نصراله آن سوی خبر ضمیمه می باشد . زیرا که ولی وقیح و پاسداران توی بحران و بن بست فرو رفته برای عبور از این شرایط و دشمنی کردن با مذاکرات صلح نیاز شدید به بر پایی جنگی دیگر در منطقه از سوی حزب الله لبنان و حماس دارند.

به گزارش فارس به نقل از الانتقاد نت، سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان ديروز با اعضاي ايراني شركت كننده در كنفرانس نوآوري و اجتهاد از ديدگاه امام خامنه‌اي كه در بيروت برگزار شد، ديدار كرد. در اين ديدار "غلامعلي حداد عادل " رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي كشورمان رياست اين هيئت را بر عهده داشت . تعدادي از دانشمندان علوم ديني و "غضنفر ركن‌آبادي " سفير ايران در بيروت نيز در اين نشست حاضر بودند. هيئت ايراني در اين ديدار جهاد مقاومت اسلامي و دستاوردهاي آن در لبنان را با اهميت دانسته و تاكيد كردند كه موضع سران و ملت ايران در حمايت از جنبش‌هاي مقاومت در منطقه و بويژه در لبنان و فلسطين قرار دارد. سيد حسن نصرالله و هيئت مذكور در اين ديدار همچنين آخرين تحولات سياسي منطقه در عرصه‌هاي عربي و اسلامي و بويژه موضوع فلسطين را مورد بررسي قرار دادند. دبيركل حزب الله لبنان دو روز پيش و در مراسم افتتاحيه اين همايش سخنراني را در اين مراسم ايراد كرد. سيدحسن نصرالله تصريح كرد: با توجه به شناختي كه از آيتالله العظمي خامنه‌اي در دست دارم و پس از مطالعه و بررسي بسياري از مدارك و شواهد مي‌توان گفت، ما در خدمت امام بزرگواري قرار داريم كه در رهبري، تقوا، پرهيزكاري و اجتهاد بي‌نظيري است.

حضور «نصرالله» در ایران قبل از جنگ 33 روزه + تصاویر منتشر نشده

فاش کردن این سند ضمن که مکمل گزارش خبر قبلی می باشد . به وضوع بیانگر این واقعیت است که این اعتراف آشکار نه کمک معنوی از سوی حاکمان تهران به حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با اسراییل است ، بلکه اثبات این واقعیت است که طرح جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسراییل قبل از شروع آن در در تهران طراحی شده بود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل از آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سفر به ایران و دیدار با مقامات کشورمان، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ مشرف شد و به زیارت و اقامه نماز در حرم مطهر پرداخت برای اولین بار گزارش تصویری از تشرف دبیرکل حزب الله لبنان و هیات همراه به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ و زیارت این مکان مقدس توسط ایشان منتشر می شود.به گزارش «تابناک»، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل از آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سفر به ایران و دیدار با مقامات کشورمان، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ مشرف شد و به زیارت و اقامه نماز در حرم مطهر پرداخت.وی در این دیدار با بیان اشتیاق حضورش برای زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ نسبت به مقام والای معنوی و علمی حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ حضرت حمزه و حضرت طاهر ـ علیهم السلام ـ ابراز ارادت کرد. علاقمندان برای مطالعه خبرها و مطالب مرتبط می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ به شانی www.abdulazim.com مراجعه کنند

با حفظ سمت مديرعاملي ايران خودرو؛نجم‌الدين رئيس هيأت مديره بانك پارسيان شد.خبرگزاري فارس: با رأي هيأت مديره، جواد نجم‌الدين به عنوان رئيس هيأت مديره بانك پارسيان انتخاب شد.

دهان کجی کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح نا مشروع و حامیانش که منتقدرئیس جمهوری و یاران وی می باشند و پرونده ی فساد مالی برای شان تشکیل داده اند . اما بدون توجه به انتقادات واگذاری پست های مهم به یارانش همچنان از سوی رئیس جمهور دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در انتخابات اعضاي هيأت مديره بانك پارسيان، غلامرضا سليماني اميري، به عنوان نايب رئيس هيأت مديره و علي سليماني شايسته به عنوان مديرعامل و عضو هيأت مديره بانك پارسيان منصوب شدند. همچنين جمشيد ايماني، سيد حسن قوامي، محمد فطانت فرد حقيقي و سيد حسام شمس عالم به عنوان اعضاي هيأت مديره بانك پارسيان انتخاب شدند. جواد نجم‌الدين همچنان مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو است.

بی حجابی دختران دانشجو در ملأ عام+عکس

با فرا رسیدن فصل گرما و نزدیک شدن سال گرد 22 خرداد سال گرد کودتای 88 همچنین از سوی دیگر فتواهای مبارزه با بی حجابی آخوند های حوزوی حکومتی و ائمه نمازجماعات و نیروهای سرکوبگر انتظامی که فزونی یافته است . بنا براین چاشنی کردن بهانه ی سر کوب دختران دانشجو این سناریو ی تهیه ودست آویز شده علیه ی دانشجویان طراحی شده است .

دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد قم در حرکتی تعجب بر انگیز و دور از شأن دانشجویی، عکس های خود را برای حضور در یک نمایشگاه به صورت بی حجاب در معرض دید دانشجویان قرار دادند به گزارش مشرق، از سوي گروه گرافيك دانشگاه آزاد قم روز گذشته ۱۷ خرداد نمايشگاه عكسي برگزار شد كه در اين نمايشگاه از عکس‌هاي دانشجويان بي‌حجاب استفاده شده و در معرض ديد دانشجويان پسر نيز قرار گرفت.دانشجويان دختر رشته گرافيك دانشگاه آزاد قم براي حضور در اين نمايشگاه گرافيک، عكس‌هاي خود را به صورت بي‌حجاب و با پوشش زننده كه برخي از آنها در خوابگاه‌هاي دانشجويي گرفته شده را در اين نمايشگاه در معرض ديد قرار دادند و حتي اين دانشجويان دختر با حضور در اين نمايشگاه در خصوص خواص هنري عکس‌هاي بي‌حجاب خود به حاضران توضيحاتي مي‌دادند.براساس اين گزارش، مسئولان امور دانشجويي و حراست دانشگاه آزاد قم در خصوص برپايي اين نمايشگاه تحركي انجام ندادند كه اين امر موجب نارضايتي و اعتراض دانشجويان اين واحد دانشگاهي شد.اين در حالي است كه مسئولان دانشگاه آزاد واحد قم در نوع پوشش دانشجويان دختر و پسر اين دانشگاه حساس هستند اما درباره برگزراي اين نمايشگاه كه دختران دانشجو به راحتي تصاوير بي‌حجاب و بعضاً با پوشش‌هاي زننده خود را منتشر كردند اقدامي انجام ندادند.

دومین نفر از ضاربان روحانی تهران دستگیر شد

اگر ای ادعای سر دار پاسدار ساجدی واقعیت دارد . پسچگونه است که ضاربان دستگیر شده نام و نشان ندارند؟

نفر اول نیز پس از شناسایی و تعقیب ماموران فرماندهی تهران بزرگ در شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان دستگر شد.

مهر: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری نفر دوم ضاربان حجت الاسلام فروزش توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت: متهم دوم ساعت 20:30 دقیقه امشب دستگیر شد.سردار حسین ساجدی نیا با اعلام این خبر افزود: نفر اول نیز پس از شناسایی و تعقیب ماموران فرماندهی تهران بزرگ در شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان دستگر شد.وی اضافه کرد: با تکمیل پرونده، این دو متهم به مقامات قضایی برای رسیدگی بیشتر تحویل داده خواهد شد.بر اساس این گزارش حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که 2 شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرد، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت ولی با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌ اکرم(ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

بحران در نان تهران و بی خیالی مسئولان

فراموش نشده است که چگونه بیش از 6 سال پیش درر وند جنگ تبلیغاتی انتخاباتی ریاست جمهوری دوره ی نهم که طرح حذف رقیب دوم خردادی ها از صحنه هدف بود قول تبدیل کردن پول نفت به نان و بردن آن بر توی سفره های خالی محرومان و تهی دستان از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد داده می شد . البته این سناریوی عوامفریبانه و خالی بندی با حمایت کا مل ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر و آخوند های حوزوی حامی ولی وقیح همچوئ آخوند محمد تقی تمساح یزدی همراه بود که چاشنی آن شعار ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرت بود بود . ولیه اکنون نتیجه ی آن قول ووعده های سر کاری ووارونه گویی به اینجا رسیده است که هم قیمت نان چند برابر وهم بی کیفیت بودن آن گزارش شده ست.

تاكنون دولت به برخی وعده های داده شده برای جبران افزایش قیمت گاز و برق كه مصرف عمده نانوایی هاست، عمل نكرده و این منجر به استعفای حسین نظری، رئیس اتحادیه نانوایی های تهران شده است. از سوی دیگر عملكرد واحد نظارت بر نانوایی ها نیز كه زیر نظر فرمانداریها فعالیت می كند، با مشكلات قانونی همراه شده است و دیوان عدالت اداری حكم به انتقال آن به مجموعه سازمان تعزیرات حكومتی داده است؛ اما استانداری‌ها از اجرای حكم استنكاف می كنندآینده : در حالی كه نابسامانی در وضعیت نان شهر تهران منجر به استعفای رییس اتحادیه نانوایان تهران گردیده است، برخی مسئولان همچنان نسبت به تحقق وعده های داده شده بی اعتنایند.به گزارش سرویس اقتصادی «آینده»،با وجود گذشت حدود شش ماه از آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها كه منجر به افزایش قیمت نان در دو مرحله گردید، قیمت آرد گندم به حدود 50 برابر قیمت اولیه و قیمت نان به دو تا سه یا حتی چهار برابر قیمت اولیه افزایش یافت.با این وجود تاكنون دولت به برخی وعده های داده شده برای جبران افزایش قیمت گاز و برق كه مصرف عمده نانوایی هاست، عمل نكرده و این منجر به استعفای حسین نظری، رئیس اتحادیه نانوایی های تهران شده است.از سوی دیگر كیفیت نازل بخشی از آرد تحویل شده به نانوایی های تهران، باعث شده است تا مردم از خرید نانهای پخت شده با این آرد خودداری كرده و نانوایی ها نیز برای ایجاد مشتری از سهمیه آرد شهرستانها استفاده كنند، به نحوی كه هم اكنون آرد با قیمت رسمی در تهران كیسه ای 16700 تومان به فروش می رسد، اما آردهای مرغوبتری كه از شهرستان به تهران می آید، با قیمت كیسه ای بیش از 20 هزار تومان توسط برخی نانوایی ها خریداری می شود.از سوی دیگر عملكرد واحد نظارت بر نانوایی ها نیز كه زیر نظر فرمانداریها فعالیت می كند، با مشكلات قانونی همراه شده است و دیوان عدالت اداری حكم به انتقال آن به مجموعه سازمان تعزیرات حكومتی داده است؛ اما استانداری‌ها از اجرای حكم استنكاف می كنند.در این حال عدم حل مشكل كیفیت نان كه به تصور دولت با افزایش قیمت آرد و نان به راحتی قرار بود حل شود، معضلات جدی برای نانوایان و مردم به وجود آورده است؛ به نحوی كه برخی از صاحبان كارخانه های آرد برای تامین آرد باكیفیت اقدام به واردات گندم از استرالیا كرده اند.این در حالی است كه كارشناسان از ابتدا با وجود تاكید بر ضرورت اصلاح قیمتی نان بر راهكارهای جانبی نظیر تحول در سیستم خریداری و انبار و آسیاب كردن گندم و همچنین رتبه بندی قیمت نان براساس كیفیت تاكید داشتند. اما با مخالفت و اصرار دولت به اجرای سیستم تك نرخی هم اكنون بسیاری از نانوایی ها با مشكل زیان دهی، بخشی با معضل عدم وجود مشتری كافی و بخش دیگری با مشكل كیفیت آرد مواجهند و یا از راه حل های به ظاهر غیرقانونی نظیر استفاده از كنجد برای دونرخی كردن نان استفاده می كنند.

تصاویر/ ژست تکراری دیروز احمدی‌نژاد

باز هم سایت شفاف متعلق به پاسدار سردار قالیباف که شهردار تهران است بطور عمد و از موضع تمسخر کردن تصاویر کمدی با ادا و اطوار و شکلک های علامت پیروزی پاسدار گماشته احمدی نژاد را به نمایش گذاشته است .

گزارشی از شرایط برده وار و غیر انسانی کارگران کارخانه بنیاد پوشش
این کارگران از اول امسال تاکنون دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند

بازهم گزارشی از چشمه و نمود ماهیت معنویت و عقلانیت و عدالت و وعدهی حکومت مستضعفان بیش از 32 ساله ی خمینی شیاد است که جانشین وی ولی وقیح نا مشروع در مراسم خیمه شب بازی امسال سال گرد خمینی شیاد آن را رله و نخشوار کرده است .

بنا بر گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، کارگران کارخانه بزرگ بنیاد پوشش مرتبط با وزارت نیرو، تحت شرایط به غایت برده واری در این کارخانه مشغول بکار هستند.این کارخانه که برخی قطعات مربوط به شبکه های برق ازجمله دکلهای برق فشارقوی را برای وزارت نیروتولید میکند دارای دو سالن بزرگ است که وجود بخارات سرب واسید و مواد گالوانيزه فضای آنها را بشدت آلوده است و کارگران در این محیط خطرناک مشغول بکار هستند.کارخانه بنیاد پوشش که در منطقه صنعتی مورچه خورت اصفهان قرار دارد مجموعا بیش از 500 کارگر دارد که بصورت دو شیفت 12 ساعته بدون توقف در طول شبانه روزکارمیکنند. مديريت كارخانه با ورود كارگرجديد سه نوع قرارداد با آنها ميبندد! اول قرارداد سفيدامضاء كه فقط كارگرآنرا امضاء كرده است و كارفرما هرچه بخواهد در آن مینویسد. قرارداد بعدي يك قرارداد يكماهه برمبناي حداقل دستمزد وشرايط حداقلي اداره كاراست، با امضای اين قرارداد كارگر كارش را شروع ميكند ودر صورت خوشامد كارفرما، میتواند تا ۶ ماه با اين نوع قرارداد به کار خود ادامه دهد. پس از اين مدت وحصول اطمينان کارفرما از سربراه وخاموش بودن كارگر، قرارداد یکماهه به قرارداد سه ماهه تبدیل می‌شود. قرارداد كارگران با سابقه بيش از5 سال وقديمي تر هم به همين منوال هر سه ماه یکبار تمدید میشود.در این کارخانه زمان صرف نهار وشام كارگران فقط نيم ساعت است. كارگران غذاي خود را از منزل مياورند و آنرا در همان محیط کار و فضای بشدت آلوده آن ميخورند! دستمزدهای این کارگران عموما با تأخیر پرداخت می‌شود و آنان از اول سال تاکنون دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند.وجود قراردادهای سفید امضا و موقت، تهدید به اخراج و خطر عدم تمدید قرارداد از سوی کارفرما عملاً امکان هرگونه اعتراضی را از طرف این کارگران سلب کرده است و آنان علیرغم تمامی مشقات موجود از ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا در روز در محیط بشدت آلوده تا عدم پرداخت دستمزد و وجود فقط نیم ساعت وقت برای ناهار و … بناچار برای لقمه نانی به این بردگی تن سپرده اند.

حائری شیرازی خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی:روی قطع دست مثل محو اسرائیل اصرار کنید

از این شفاف تر می توان ماهیت فتوا دهندگان رژیم ضد بشر و آدم کشان حرفه ای و جراحی و خراطی و قصابی کردن اندام انسان ها را به نمایش گذاشت که جزو قربانیان همین رژیم ضد بشری می باشند. . در صورتی که این آخوند خود و آقازاده اش جزو وارد کنندگان شکر با ارز دولتی و فروش در بازار آزاد به چندین برابر قیمت هستند . همچنین در کنار آقازاده های آخوند تمساح با وارد کردن شکر موجب شده اند تاکه شرکت کشت نیشکر هفت تپه ی خوزستان به ورشکستگی و اخراج و بیکاران این کار خانه کشانیده شوند .

دیگربان digarban : آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری از مقام‌های جمهوری اسلامی خواسته در اجرای حکم قطع دست سارقان٬ همچون محو اسرائیل از روی نقشه زمین پافشاری کنند.به گزارش خبرگزاری رسا٬ آقای حائری شیرازی روز سه‌شنبه (۱۷ خرداد) در جمع گروهی از کارآموزان قضا گفت: «فردی که از خانواده‌ای دزدی می‌کند، حکمش جز قطع دست نیستوی افزوده است: «اگر گفتیم اسرائیل باید از نقشه جغرافیا محو شود و با همه فشار‌ها بر روی حرف خود پافشاری کردیم؛ همین‌گونه باید از احکام اسلامی دفاع کنیماین عضو مجلس خبرگان رهبری از قضات خواسته که در صدور احکام، «شلاق» را بر «زندان» ترجیح دهند و خود را «در بند خوشنامی قرار ندهند و هرگز از بدنامی نترسندبه گفته وی «نخستین چیزی که باید برای قاضی تأمین شود، رهایی او از دست حکم زندان است؛ چراکه زندان ندامتگاه نیست، بلکه محل نشر پرونده‌های جرم و ادامه آن استوی همچنین اظهار داشت: «زندان تأثیر بسیار منفی بر روی انسان‌های سالم دارد و هرگز نباید افراد سالم را در زندان‌ها حبس کرداظهارات این روحانی حامی علی خامنه‌ای در شرایطی ایراد می‌شود که سال‌هاست در جمهوری اسلامی بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی به اتهام‌های واهی دستگیر و زندانی شده‌اند.برای برخی از مجرمان اجتماعی نیز احکام سنگین قضایی همچون شلاق و اعدام در ملاءعام٬ سنگسار و حبس‌های بلند‌مدت صادر شده که این احکام با اعتراض نهاد‌های مدافع حقوق بشر مواجه شده است.حائری شیرازی یکی از معدود روحانیونی است که با جدیت از اجرای احکام قطع دست در ایران حمایت می‌کند و بار‌ها از مقام‌های جمهوری اسلامی به خاطر تعلل در اجرای چنین احکامی انتقاد کرده است.

اعتراض مردمی به تجاوز گروهی اشرار به زنان در یک مهمانی

این گزارش نشان می دهد که ضریب دجالیت ووارونه ادعا کردن ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است چگونه می باشد؟ به خصوص اینکه تازگی ها از زندانیان مجرم زیر پوشش اراذل اوباشان سازماندهی شده ی خامنه ا ی رهبر ولی وقیح برای تهاجم به تجمعات اعتراضی استفاده می شود . به خصوص که در تجمع اعتراضی قتل زندانی سیاسی هاله سحابی که در مراسم دفن پدرش مهندس سحابه قتل رسید اینان حضور داشته و تهاجم کردند و در ادامه اجازه به تحصن معترضین ندادند.

عبرت نیوز : در پی اقدام جنایتكارانه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده در یكی از باغات اطراف اصفهان دستگاه قضایی و پلیس بلادرنگ و باسرعت اقدامات ضروری را برای برخورد با جانیان انجام داده و سه نفر از آنها بازداشت شدند .ماجرا از آنجا شروع شد كه هفته گذشته افراد سابقه دار و شرور از فرصت بوجود آمده توسط چند خانواده بهره جسته و با ورود به ملك خصو.صی و باغی در حاشیه شهرستان خمینی شهر اقدام به حبس افراد مذكر حاضر در باغ و همسران چند زن كرده و سپس آنها را مورد تعرض و آزار قرار دادند. این حادثه كه در ساعات شب بوقوع پیوست در حالی رخ داد كه چند خانواده با اطمینان از امنیت موجود در باغی بیتوته كرده و با رقص و پایكوبی موجب شدند تا توجه چند تن از اراذل و اوباش در منطقه جلب شده و در پی آن نفرات نخست با جمع آوری تنی چند از افراد سابقه دار و شررو نقشه ای شوم را طراحی و با استفاده از فرصت بوجود آمده به باغ وارد شده و با تهدید آقایان حاضر ودرحالی كه خانمها نیز از وضعیت مناسب پوششی برخوردار نبودند ، افراد مذكر و همسران را به داخل اتاقی برده و حبس می كنند و بدنبال این اقدام ، دختران و خانمهای حاضر را به قسمت در مجاورت باغ منتقل و به آنها تعرض می نمایند .خوشبختانه یكی از خانمهای اسیر شده با دسترسی به تلفن همراه خود در فرصتی كوتاه موفق به اطلاع رسانی به پلیس شده و بلادرنگ ماموران انتظامی و نیروهای ویژه خود را به سمت محل گسیل و موفق می شوند افراد مذكر را آزاد و همزمان با شناسایی مكان مجاور سایر افراد مونث را نیز از دست رابیندگان رهایی بخشند . بدنبال رخداد مذكور روز گذشته و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی عده ای كثیری از مردم طی تجمعی در مقابل دادگستری این شهرستان تقاضای توضیح كرده و خواستار محاكمه فوری و سریع متهمان شدند .گفتنی است همزمان با این واقعه تلخ و تكان دهنده ؛ اقدامات سریع قضایی صورت پذیرفته اما به دلایلی كه ناشی از سكوت مورد نیاز برای دستیگری متهمان بوده در این مورد اطلاع رسانی صورت نپذیرفت.صبح امروز چهارشنبه گفت:به مردم عزیز اطمینان می دهم كه سكوت و عدم اطلاع رسانی در خصوص متهمان صرفا به منظور رعایت اصول قضایی برای دستگیری متهمان بوده است و ضروری بود تا بدون هرگونه جار و جنجال ، پلیس بتواند محلهای تردد و اختفاء این جنایتكاران را شناسایی و آنها را دستگیر كند .دكتر غلامرضا انصاری گفت: 12 متهم حاضر در این واقعه كاملا برای ما شناخته شده اند و از این تعداد 4 تن در اختیار دستگاه قضایی هستند وبا قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند و از دادستان و مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواسته م كه با فوریت سایر افراد را دستگیر و تحویل دهند .دكتر انصاری خاطرنشان كرد به محض تكمیل پرونده كه با فوریت صورت می پذیرد ، دادگاه كیفری استان كه صلاحیت رسیدگی به این جنایت را دارد خارج از نوبت به جنایت رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد كرد و هماهنگی لازم صورت پذیرفته با با پیك مخصوص و در شعبه ای ویژه ، حكم صادره در دیوان عای كشور نیز بافوریت مورد رسیدگی قرار گیرد و به امید خدا اینبار اطمینان می دهم كه تلاش كنیم " مجازات جنیاتكاران با فاصله ای اندك از وقوع جرم " انجام پذیرد .دكتر انصاری از مردم درخواست كرد تا صبر و حوصله همیشگی را در دستور كار قرار داده و در انتظار اخبار دستگیری سایر متهمان و مجازات قاطع همه افراد باشند و اینجانب قول می دهم كه شخصا این مسئله را پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم برسانم.گفته شده در جریان این رخداد تلخ و ناراحت كننده ، خانمی باردار نیز مورد آزار و اذیت جنایتكارن قرار گرفته است

فیلم / دیوارنویسی : 22 خرداد و مرگ بر دیکتاتور
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33918

اینگونه اقدامات اعتراضی که در فضای بشدت انقباضی و خفقانی و کنترل شده انجام می گیرد نشان از مقاومت و شعله وری منفوریت رهبر ولی وقیح نا مشروع با تأکید بر شعار های کلیدی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای است که پس از کودتای 22 خرداد 88 در سراسر ایران و نطقه و جهان طنین انداز شد