گزیده خبرها ی 14 آذر 90

اختصاصی فارس/سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح ایران در شرق کشورخبرگزاری فارس: یک مقام آگاه نظامی گفت: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع "RQ170" توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفت.

چرا جسد این هواپیمای بدون سر نشین سرنگون شده نمایش داده نشده است؟ تازه اگر واقعیت داشته باشد که سقوط کرده از کجا که مشکل فنی نداشته است؟ برای اینکه ناتو می گوید چند روز پیش یک هواپیما تجسسی مفقود شده است . تازه اگر مورد اصابت واقع شده باشد از کجا معلوم که با سلاح های دریافتی از روس ها و یا چینی ها نباشد . چونکه روس تا تازگی موشک های مدرن پیشرفته ضد کشتی به سوریه تحویل داده است .مهمتر اینکه جای سئوال مطرح می شود که از کجا معلوم انبارمهمات موشکی پادگان موشک های دور برد مدرس در کرج و انبار مهمات تأسیسات هسته ای در پادگان نظامی پاسداران از اصفهان از سوی هواپیمان های جاسوسی بدون سر نشین مورد تهاجم واقع نشده اند؟

یک مقام آگاه نظامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت:‌ با کنترل مناسب فضای کشور و تسلط اطلاعاتی نیروهای مسلح، واحدهای جنگ الکترونیکی و پدافند هوایی موفق شدند با اقدامات عملیاتی خود یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع "RQ170" را که به طور محدود به مناطق مرزی شرق کشور تجاوز کرده بود، کشف و از کنترل متجاوزین خارج ساخته و آن را با اندک خسارتی سرنگون کرده و در اختیار بگیرند.این مقام نظامی تاکید کرد: نظر به وقوع تجاوز آشکار مرزی، اقدامات عملیاتی و الکترونیکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه پرنده‌های متجاوز، به مرزهای کشور محدود نخواهد ماند.

بازتاب خبر سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در رسانه‌های خارجی.خبرگزاری فارس: خبر سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا و غنیمت‌گرفتن آن توسط نیرو‌های مسلح ایران در شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

ناگفته نماند ته که خبرهای نقل قول شده رله وکپی شده از منبع خبر از یک مقام نظامی یا رسانه های خبررسانی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران می باشد که اکنون برای نمایش قدرت نمایی با رله کردنش باز تولید شده است .

به گزارش مانیتورینگ فارس، ساعاتی منابع نظامی کشورمان اعلام کردند یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع "RQ170" توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفته است.انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌های جهان داشت.خبرگزاری رویترز با بازتاب این خبر نوشت که یک مقام نظامی ایران اعلام کرده سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در پاسخ به نقض حریم هوایی کشور صورت گرفته و تنها محدود به مرز‌های ایران نخواهد بود.رویترز افزود ایران پیش از این یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای فردو سرنگون کرده بود.خبرگزاری آلمان نیز با اعلام خبر سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع "RQ170" در شرق کشور، گزارش داد بر اساس گزارش منابع دولتی، این هواپیما حریم هوایی ایران را نقض کرده است.خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از خبرگزاری فارس نوشت که نیرو‌های مسلح ایران توانستند یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را ساقط کنند.این گزارش افزود: این هواپیما اکنون در اختیار نیرو‌های مسلح ایران است.شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی نیز ساقط‌شدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط نیرو‌های ایرانی را بازتاب داد و افزود: واحد‌های جنگ الکترونیک و پدافند هوایی ایران موفق شدند پس از کنترل هواپیما، آن را به زمین بنشانند. شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز با اعلام این خبر به نقل از فارس اعلام کرد این هواپیما "با اندک خسارتی" در اختیار ایران قرار گرفته استناتو: هواپیمای بدون سرنشینی که ایران می گوید سرنگون کرده، ممکن است هواپیمای ناپدید شده آمریکایی باشد.رادیو فردا : نیروی ائتلاف بین المللی درافغانستان موسوم به «آیساف» در بیانیه ای گفته است هواپیمای بدون سرنشینی که ایران اعلام کرده که سرنگون کرده، ممکن است هواپیمای آمریکایی باشد که کنترلش چند روز پیش از دست رفت. در این بیانیه آمده است که یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی چند روز پیش در غرب افغانستان در حال انجام ماموریت اکتشافی بود که از کنترل خارج و ناپدید شد، اما تا این لحظه شواهدی وجود ندارد که ایران آن را سرنگون کرده باشد. رسانه های دولتی ایران روز یکشنبه از قول یک مقام نظامی جمهوری اسلامی از سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی از نوع «RQ170» توسط نیروهای مسلح ایران، خبر داده، گفته بودند که این دستگاه وارد مناطق مرزی شرق ایران شده بود.

سیدحسن نصرالله در سخنان شب تاسوعا در ضاحیه لبنان:امام حسین(ع) در میانه معرکه به نماز اهمیت داد.خبرگزاری فارس: سید حسن نصرالله در ضاحیه جنوبی بیروت در شب تاسوعای حسینی با بررسی رابطه جسم و روح و تاکید بر اهمیت روح بر جسم و ضرورت تطهیر و حفاظت از نفس، گفت: نماز مهمترین عمل برای تطهیر نفس و روح انسان است و امام حسین(ع) بود که در میانه معرکه به نماز اهمیت داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900913001260

با این تأکیدی که شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان محور نماز خواندن کرده است آشکارا زیرآب نظر خمینی شیاد را زده است که گفته بود هر زمان احساس خطر کنم که نظام واسلام در خطر است فتوا می دهم که نماز وحج و روزه باید تعطیل شود . فراموش نشود که اسلام نام مستعار خودش بوده است.

آيت‌الله مصباح در ديدار با گروهي از حزب‌الله لبنان:علت گمراهي زبير علي‌رغم سوابق درخشان/ من به محبت سيد حسن نصرالله به خداوند تقرب ميجويم

http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=109485

وقتی که آخوند تمساح فرصت طلب از کسی حمایت می کند . بسیار وضع طرف خیلی خراب باشد. چون این آخوند تئوری پرداز مرگ وخشونت و دروغ در زمان شاه اهل تقیه بود و اوایل ا نقلاب هم مخالف خمینی شیاد بود . پس از مرگ وی تغییر چهره داد چون برای کسب در آمد کلان حکومتی مداح ومجیز گوی ولی وقیح منفور ونا مشروع شده است تا که بتواند اهدافش را دنبال نماید از جمله حذف کروبی و خاتمی وجراحی کردن از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی بوده است . اکنون در راستای ادامه اهداف خبیت و پلید برون مرزی اش می باشد که از مترسک به خدمت گرفته شده شیخ حسن نصر الله دفاع وحمایت کرده است .البته همین حمایت این آخوند تمساح از شیخ حسن ضریب ماهیت غلامکی وتروریستی ومتحجری وی نمایان می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه "من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد"، دليل اين محبت را تبعيت کامل او از ولايت فقيه دانست و گفت: کسي که اين صفت را داشته باشد، در ولايت ائمه فاني مي‌شود. اين سلسله ولايت، يعني ولايت خدا در درجه اول، ولايت پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله در درجه دوم،‌ ولايت ائمه عليهم‌السلام در درجه سوم، ولايت نائب امام در اين عصر (حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادام‌الله‌ظله) و ولايت ولي‌اش سيد حسن نصرالله بر همه ما واجب است.

احتمال وقوع انقلاب‌اسلامی زودهنگام در عربستان

پیگیری هدف ایجاد شورش و نا آرامی در عربستان که با نقل قول کردن از رئیس حزب نهضت اسلامی تونس بیان و دنبال می شود .

رئیس حزب النهضه تونس که اخیرا در انتخابات این کشور پیروزی قاطعی را به دست آورد با اشاره به وضعیت عربستان سعودی اظهار داشت: در صورتی که در این کشور قدرت به مردم بازنگردد شاهد انقلابی زودهنگام خواهیم بود.به گزارش العالم، "راشد الغنوشی" که اخیرا به آمریکا سفر کرده در کنفرانسی در موسسه "سیاست خاورنزدیک واشنگتن" اظهار داشت : کشورهای عربی از جمله عربستان اگر قدرت را به مردم بازنگردانند به زودی شاهد انقلاب خواهند بود.وی تاکید کرد: جوانان سعودی خودشان را کمتر از جوانان تونسی نمی بینند و بر همین اساس خواهان تغییر و تحول در شرایطشان می شوند.رئیس حزب النهضه تونس در ادامه با اشاره تحولات اخیر مغرب که طی آن احزاب اسلامگرا پیروز انتخابات شدند اظهار داشت: آنچه در مغرب می گذرد نشان می دهد برخی پادشاهان پیام (تغییر) را دریافت کرده اند.خاطرنشان می شود در جریان تظاهرات اخیر در شرق عربستان برای نخستین بار از آغاز اعتراضات چهار جوان سعودی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند. منطقه شرقیه از مناطق نفت خیز عربستان است که شیعیان سعودی در آن حضور جدی دارند. شیعیان در مجموع ۱۰ درصد از جمعیت ۲۶ میلیونی عربستان را شامل می شوند که در آغاز اعتراضات در حمایت از مردم بحرین تظاهرات کردند.ن اصلاٌ نخوندم چی نوشتین.ولی گیریم حق با نویسنده. گروگانگیری زیره سره انگلیسیا.اصلا کاره اونا با حمایته اونا.اصلا هر چی شما بگی.این دلیله اینه ما هم پاشیم به این فضاحت از درو دیوار بریم بالا؟؟؟