گزیده خبرهای 27 آذر90
الله‌کرم: دانشجویان با دستور احمدی‌نژاد سفارت انگلیس را ترک کردند
چرا رئیس چماقداران سابق حسین الله کرم نگفته است که اراذل اوباشان دانشجویان بسیجی نامیده شده بدستور چه نهادی وارد سفارت انگلیس در تهران شدند؟ همچنین چرا نگفته است که نقش بازار مکاره به خصوص رئیس آن پاسدار علی لاریجانی ورئیس کمیسیون خارجه ی آن علاء الدین بروجردی در این تهاجم و  اشغال سفارت انگلیس در تهران چه بوده است؟
 سایت خبری انتخاب گزارش داد: حسین الله کرم در روزنامه تهران تایمز نوشت: دانشجویان با دستور ريیس‌جمهور از سفارت انگلیس خارج شدند. وی در روزنامه تهران تایمز همچنین نوشت: در داخل سفارت، دانشجویان عصبانی، عکسی از رضاخان را پیدا کردند که با حمایت انگلیس و آمریکا در سال 1921 کودتا کرد. این عکس نشان می‌دهد که انگلیس هنوز به نقش تاریخی‌اش در ایران و اینکه چگونه زندگی سیاسی میلیون‌ها ایراني را نابود کردند، افتخار می‌کندبه نوشته وی، محمود احمدی‌نژاد ريیس‌جمهور ایران سرانجام به دانشجویان گفت که سفارتخانه را ترک کنند و دانشجویان هم از دستور او اطاعت کردند
بودجه 91 در تعلیق"کاشتن" به سبک دولت!
کاشتن بر گردان مکتبی و صول گرایی سر کار گذاشتن می باشد . یعنی سیاستی که 33 سال است حاکمان ایران در مورد مردم ایران بکار بده اند .اکنون در ادامه ی رقابت و اختلاف وشکاف در رأس ناشی از جنگ قدرت وثروت این نهضت سرکاری ارتقاء یافته است وبه درون دولت وبازار مکاره موسوم به مجلس رسیده است .ضمن اینکه رئیس جمهوری که سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه بندی را منحل کرده است وباور به تئوری های اقتصادی ندارد دیگر نیاز به طرح بودجه ندارد .چونکه کاشتن جایش به بازار مکاره ارائه شده است تا مشغول کحصول واستفاده کردن از آن باشد
.فرارو- دولت همچنان مجلس را کاشته است. کاشته است تا لایحه بودجه سال 91 را ارائه کند، مجلس نیز همچنان نشسته است و انتظار می کشد. انتظار می کشد تا دولت لایحه را ارائه کند. اما گویا خبری از لایحه نیست. امروز یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس گفت اگر دولت تا چهار روز دیگر لایحه بودجه 91 را ارائه نکند، بررسی بودجه به سال آینده موکول می شود. به گزارش فرارو، به نظر می رسد دولت عادت کرده است، در ارائه بودجه سال 91 روند سال گذشته خود را در پیش گرفته است. در حالی که امسال مجلس شورای اسلامی انتخابات را پیش روی خود دارد. اما دولت هیچ عجله ای برای ارائه لایحه بودجه ندارد. به هر ترتیب لایحه بودجه سال 91 همچنان در حالت تعلیق به سر می برد. تاکنون علی لاریجانی دو نامه رسمی درباره ارائه هر چه سریعتر لایحه به مجلس به رییس دولت نوشته است. اما دولت همچنان به روند تاخیری خود ادامه می دهد. این در حالی است که رحیم ممبینی معاون رییس جمهوری ماه گذشته گفته بود که این لایحه زودتر از سال های قبل به مجلس ارائه می گردد. عدم ارائه به موقع لایحه بودجه از سوی دولت نه تنها غیر قانونی است بلکه دخل و خرج سال آینده کشور را نیز با مشکل روبه رو خواهد کرد. این در شرایطی است که کشور در وضعیت تحریمی قرار دارد و وجود سند دخل و خرج دقیق برای کشور جزو الزامات محسوب می شود.
باز هم همچون گذشته سیاست دراز کشین حکیم باشی ونمد مال کردنش مد شده است . به خصوص برای آنانی که در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشند و زیر تیغ پرسش گری می باشند که برای سبک کردن بار پرونده ویافتن راه فرار می بایست یقه رفسنجانی و اعضای خانواده اش را بگیرند . برای اینکه آنگونه شاید وباید بیک گوی کودتاگران به خصوص ولی وقیح نفور ونا مشروع نشده است . از سوی دیگر مرتبط به ب گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بازار مکاره ی دوره ی نهم دارد.
ایشان هیچگاه مایل و راضی به آن نبودند که اقتدار رئیس جمهور ولایی در هم بشکند یا تضعیف شود اما عوامل هاشمی رفسنجانی با آگاهی از این نامه بلافاصله اقدام به انتشار آن کردند تا چنین وانمود کنند که میان رهبری و رئیس جمهور اختلاف به‌وجود آمده است.به گزارش شفاف، شبکه ایران با انتشار چند گزارش پیاپی، انتقادهای تندی را نسبت به هاشمی مطرح کرد.وی احمدی نژاد را در مقابل هاشمی، متدین و وفادار به ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی، مردمی، تحصیلکرده، امتحان پس داده، مجاهد خستگی ناپذیر، خادم بی‌منت و برخوردار از کارنامه‌های درخشان عملکردی توصیف کرد.جوانفکر نوشت که مردم در دولت احمدی نژاد طعم شیرین حاکمیت دولت ارزشی و انقلابی را در کام خود احساس کردند.جوانفکر در مورد اعلام عمومی نامه مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد در مورد مشایی گفت: ایشان هیچگاه مایل و راضی به آن نبودند که اقتدار رئیس جمهور ولایی در هم بشکند یا تضعیف شود اما عوامل هاشمی رفسنجانی با آگاهی از این نامه بلافاصله اقدام به انتشار آن کردند تا چنین وانمود کنند که میان رهبری و رئیس جمهور اختلاف به‌وجود آمده است.مدیر موسسه ایران واکنش رئیس جمهور به ماجرای افشای این نامه را هوشمندانه و از روی ولایت پذیری دانست.وی گفت که جنجال گسترده و تبلیغاتی درباره ماجرای بی‌اساس و موهوم جریان انحرافی، یک کار مدیریت شده از سوی هاشمی رفسنجانی و از عوامل اصلی و محرک جریان فتنه است.«امام جمعه بهمئی» هم در گفت وگو با شبکه ایران گفت هر کسی، چه هاشمی و یا فرد دیگر بداند اگر بخواهد با مردم، نظام و رهبری مخالفت کند جز ضرر به خودش چیزی عایدش نمی شود
آنقدر اتهامات بی اساس وپایه کیلویی زدن حاکمان ایران نخ نما شده است که تبدیل به چوب دو سر طلا برای بازیگرانش شده است . آنگونه که ابتدا تا توپ وتشر تهاجمی شروع و خبرش با آب وتاب بازتاب داده می شود. ولی همینکه  این بالن هوا شده سوراخ وبادش خالی می شود وتبدیل به شکر خوری وعقب شینی مفتضح آمیز برای بازیگرانش می گردد .نمونه جدید همین بازداشت دو اتباع کویتی واتهام جاسوسی طی زدن در آبادان است که اکنون به جای محاکمه شدن جاسوسان قرار است آزاد شوند .
نزدیک به دوماه پس از بازداشت دو کویتی در خاک ایران به اتهام جاسوسی، معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه در سفر به کویت از آزادی دو جاسوس کویتی تا اواخر هفته جاری خبر دادایران دیپلماتیک:  نزدیک به دوماه پس از بازداشت دو کویتی در خاک ایران به اتهام جاسوسی، معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه در سفر به کویت از آزادی دو جاسوس کویتی تا اواخر هفته جاری خبر داد.امیرعبداللهیان در حالی از آزادی دو جاسوس کویتی خبر داده است که پیش از این اعلام شده بود، دو تبعه کویتی با تجهیزات کامل جاسوسی در آبادان بازداشت شده اند.سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس  28 آبان ماه سال جاری با اشاره به بازداشت 2 جاسوس کویتی گفته بود که دو تبعه کویتی با تجهیزات کامل جاسوسی در آبادان بازداشت شده اند. کویت مدعی بود که دو تبعه این کشور صرفا فعالیت های رسانه ای می کرده اند.اینک اما در جریان دیدار حسین امیرعبداللهیان از کویت وی تاکید کرده است که دو تبعه کویتی در ایران اقدامات "خلاف قانون"(همان جاسوسی) انجام داده اند و با نگاه مثبت ایران به این مساله هفته آینده آزاد خواهند شد.اوج تنش.اوج تنش میان ایران و کویت ادعای رسانه های کویتی درباره کشف یک شبکه جاسوسی ایران در این کشور بود.یک دادگاه کویتی در فروردین ماه سالجاری حکمی را درباره شبکه ای جاسوسی در کویت صادر کرد که رسانه های کویتی مدعی ارتباط این شبکه با ایران شدند. روزنامه الرای کویت در فروردین ماه سال جاری در مطلبی به قلم حسین الحربی مدعی شد: حکمی که دادگاه کیفری کویت صادر کرد درباره شبکه ای بود که اطلاعات مهم و راهبردی ارتش کویت و نیروهای وابسته به کشورهای دوست دراین کشور را به سفارت ایران منتقل می کرد….کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در 2 ماه گذشته اعتراضات مردمی این کشورها را به ایران نسبت داده اند. اعلام ممنوعیت ورود اتباع ایران به کویت هم در چارچوب همین ادعا قابل ارزیابی است. کویت هم به مانند سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس روزهای آرامی را نمی گذراند و مخالفان دولت این کشور برای تظاهرات روز جمعه هفته جاری فراخوان عمومی داده اند. غازی العمر،‌ معاون وزیر کشور کویت هم وعده سرکوب مخالفان را داده است. وزارت کشور کویت برای کسانی که به هر وسیله‌ای مردم را تحریک به برگزاری تظاهرات کنند نیز مجازات حداکثر یک سال حبس و جریمه حداکثر 500 دینار در نظر گرفته شده است و برای کسانی که در تظاهرات شرکت کنند نیز حداکثر سه ماه حبس و جریمه 200 دیناری مجازات می‌شوند.
آیا در کشور 80 میلیونی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند فقط همین 3 نفر گرسنه هستند که مسئول آنهمم عاومن اول رئیسج جمهور می باشد که مورد مخاطب واقع شده است؟ یا نه اینکه هدف زدن زیرآب ادعای پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور می باشد که مدتی پیش ادعا کرد که در کشور فقیری وجود ندارد وکسی هم با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذارد .چون تازگی همین ادعا از سوی محمد رضا رحیمی تکرار شده است با تنظیم وارسال این نامه یک تیر ودو نشان زده شده است .یعنی هم یقه  رئیس جمهور ومعاون خالی بند وی گرفته شده است . هم معاون رئیس جمهور فاش شده است .چونکه وی دارای پرونده ی اختلاس میلیاردی می باشد.
جناب رحيمي! شب هايي هست که من و ۲ فرزندم سر گرسنه به زمين مي گذاريم حداقل کاري که مي توانيد انجام دهيد اين است که واقعيت ها را ببينيد.چند روز پیش اظهارات قابل تامل معاون اول احمدی نژاد مبنی بر اینکه دیگر در ایران کسی گرسنه نیست واکنش های زیادی ر ابه همراه داشتبه زارش شفاف گزیده ای از حرفهای مردم در این باره به نقل از روزنامه خراسان به شرح زیر استجناب رحيمي! شب هايي هست که من و ۲ فرزندم سر گرسنه به زمين مي گذاريم حداقل کاري که مي توانيد انجام دهيد اين است که واقعيت ها را ببينيد.اظهارنظر معاون رئيس جمهور در مورد اين که حتي يک نفر گرسنه در ايران وجود ندارد نشان دهنده اين است که اطلاعات ايشان در مورد وضعيت معيشتي مردم در حد صفر است.سلام، معاون اول رئيس جمهور که معتقدند در ايران يک گرسنه وجود ندارد، حتما سيستان را داخل ايران نمي داند! شايد هم ما مفهوم گرسنگي را نفهميديم!هر چه فکر کردم در پاسخ به اظهارات حکيمانه رحيمي مبني بر وجود نداشتن حتي يک گرسنه در کشور چه بايد گفت جز بهت و حيرت چيزي نصيبم نشد!خاموشي به دور از اينكه در معرض عموم مردم باشند را ادامه دهند