گزیده خبرهای 16 آذر90 قسمت - 4

مجری سابق تلویزیون :(در عاشورای 88) فرزندم زیر ماشین نیروی انتظامی له شد

نکند این روشنگری ها نه اینکه تکذیب می شود ، بلکه طبق نظر امثال عضو بازار مکاره فاطمه آلیاژ و آخوند پالان سایده حمید انصاری مقتول خودش قاتل بوده است که باید از سوی دستگاه آلوده به فساد و تبعیض بعنوان یکی از عاملان فتنه 88 یا عاشورای 88 زیر پیگرد قرار بگیرد و اعضای خانواده اش به جای وی محاکمه ومجازات شود .چونکه بیدادگاه ضدانقلابی در مورد شهید عزت ابراهیم نژاد شهید قیام 6 روزه ی دانشجویی تیر 78 در دانشگاه تهران که با شلیک گلوله ی مأموران امنیتی آدمکش جان باخت خودش متهم به قتل خودش شد.

روز آنلاین : شهین مهین فر، مجری باسابقه رادیو و تلویزیون و مادر امیرارشد تاجمیر، همزمان با دومین سالگرد عاشورای خونین تهران سکوتش را شکست و در مصاحبه با "روز" گفت که فرزندش راه خود را انتخاب کرده بود: "او در تمام اعتراضات بعد از انتخابات همراه و همپای مردم بود و با شرافت و سربلندی جان داد". او بر این باور است که یک امیر داده و هزاران امیر گرفته است.امیر ارشد تاجمیر، روز عاشورای سال 88 در جریان اعتراضات مردمی به انتخابات مخدوش 22 خرداد، جان باخت. خانواده او تاکنون سکوت اختیار کرده بودند، اما مادرش همزمان با دومین سالگرد عاشورای خونین تهران به "روز" گفت که فرزندش زیر ماشین نیروی انتظامی له شده است.او توضیح داد که فرزندش برای نجات دو دختر جوان از دست ماموران، جانش را با افتخار از دست داد: "به امیر گفتم نرو، گفت به خاطر وطنم میروم. گفتم تو وطن من هستی، گفت خودخواه نباش مادر، وطن تو امیراست اما وطن من 70 میلیون ایرانی است و برای آنها میروم. او با این حرفش مرا شرمنده کرد و رفت و دیگر بازنگشت..."در عاشورای 88، بیش از 9 نفر جان باختند و خیابان های تهران به خون نشست. شبنم سهرابی، شهرام فرج زاده، شاهرخ رحمانی و امیر ارشد تاجمیر زیر خودروهای نیروی انتظامی له شدند و مصطفی کریم بیگی، سید علی موسوی، محمدعلی راسخ نیا و مهدی فرهادی راد هدف گلوله قرار گرفتند و جان باختند. جهان بخت پازوکی دیگر جان باخته این روز است که تاکنون عکس یا جزئیاتی از نحوه جان باختن او منتشر نشده است. مسئولان جمهوری اسلامی مسئولیت جان باختن این 9 نفر را برعهده نگرفته اند و شکایات خانواده های آنها بدون نتیجه مانده است.

فاطمه آليا : قوه قضائيه عاملان و اغتشاش گران عاشوراي 88 را مجازات كند

این توصیه ی عضو دست نشانده ی بازار مکاره را با خبر فوق مقایسه کنید . ضمن اینکه فقط همین یک مورد جنایت در چنین روزی نبود بلکه تعداد زیاد از معترضان ناراضی در تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد88 جان باختند از جمله جنایت ضد بشری ه در بازداشتگاه کریزک رخ داد نه اینکه عاملان قاتل ودژخیمان شکنجه ر قاتل ولباس شخصی های آدمکش حرفه ای بازداشت ومحاکمه ومجازات نشد ، بلکه ارتقای مقام یافتند . اما این عنصر آلت دست برای اینکه نمک برروی زخم خانواده های شهدا و داغدار بپاشد چنین توصیه ای به دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه داده است .

«خبرگزاري دانشجو» (بسیج) : عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در آستانه عاشورا مردم انتظار دارند تا دستگاه قضا با تمسك به عدالت اسلامي، آشوبگران و اغتشاش گران عاشوراي سال 88 را به مجازات برساند.فاطمه آليا در گفت وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به اينكه در طول تاريخ حسينيان و زينبيان در يك سو و يزيد و يزيديان در سوي ديگر قرار داشتند، خاطرنشان كرد: عاشوراي سال 88 اوج كينه توزي و قساوت فتنه گران در مواجهه با عزاداران حسيني و نمازگزاران ظهر عاشورا را نشان مي دهد.عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: نتيجه واقعه عاشوراي سال 88 ننگ ابدي براي يزيديان و عزت واقعي براي ولايت مداران و حماسه آفرينان عاشورا و 9 دي 88 مي باشد. آليا با اشاره به اينكه فتنه گران با نماد سبز در حال شادماني و هلهله كنان به نمازگزارن و عزاداران اهانت كردند، افزود: ننگ فتنه گران در صفحات تاريخ ثبت خواهد شد همان طور كه نام شمر و يزيد در صفحات تاريخ ثبت و ضبط شده است.وي با بيان اين مطلب كه فتنه گران در حالي به اهانت و ضرب و شتم عزاداران پرداختند كه آنان حسيني وار و زينبي وار دست از مقاومت و پيروي از ولايت نكشيدند، افزود: ملت ايران انتظار دارد قوه قضائيه با تمسك به عدالت اسلامي بيش از اين مواجه با آشوبگران و اغتشاش گران را به تاخير نياندازد

.اعدام مخفیانه و گروهی 5 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد

این دو خبر مرتبط بهم ضمن اینکه ادامه ی سیاست رعب و وحشت در جامعه است که ناشی از وحشت قیام عمومی می باشد .از سوی دیگر بی ربط به شکست مفتضحانه ی تهاجم و اشغال سفارت انگلیس در تهران نیست .چون موجب بی تفاوتی مردم وموج محکومیت های جهانی همراه با اجرای تحریم های بیشتری شده است . بنابراین چون ضریب آسیب پذیری رژیم فاشیستی مذهبی افزایش یافته است . پس برای کنترل فضای انفجاری جامعه از سیاست نخ نما شده ی اعدام ها و فشار برروی زندانیان افزیش رعب و وحشت استفاده شده است.

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اعدام مخفیانه و گروهی 5 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد .روز شنبه 5 آذر ماه 5 زندانی مخفیانه در زندان وکیل آبا مشهد به دار آویخته شدند.این زندانیان به اتهام داشتن مواد مخدر محکوم به اعدام شده بودند. اسامی زندانیانی که اعدام شدند به قرار زیر می باشد :1- رمضان ضمیری فرزند علی 2- محمد رمضانی فرزند محمد 3- محسن خیابانی فرزند محمود 4- حسین اصغر یعقوبی فرزند رجبعلی 5- مسعود مصراج فرزند علی اعدام ها در آستانۀ ماه محرم صورت گرفته است و طبق قوانین اسلام قتل و خونریزی در این ماه حرام می باشد. اما رژیم ولی ففیه علی خامنه ای به هیچ دین و آیین،قوانین بین المللی حقوق بشری و معاهدات بین المللی وفادار نیست و برای ایجاد فضای رعب و وحشت در میان مردم بطور مستمر اقدام به اجرای احکام قرون وسطایی اعدام می نماید.

بازگرداندن فعال سندیکایی ابراهیم مددی به زندان.

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" فعال سندیکایی ابراهیم مددی صبح امروز به زندان اوین بازگردانده شد.روز چهارشنبه 16 آذر ماه نائب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه ابراهیم مددی به زندان اوین بازگردانده شد. ابراهیم مددی بیش 3 سال در زندان به جرم دفاع از حقوق کارگران در کادر سندیکا در زندان بسر برد او در طی این مدت از داشتن مرخصی محروم بود این در حالی است که در قوانین این رژیم آمده است که زندانی حق آمدن به مرخصی را دارد.همچنین طبق قوانین موجود زندانی سیاسی و یا فعالینی که بیش از نیمی از مدت محکومیت خود را طی کرده اند می توانند بصورت مشروط آزاد شوند.اما بازجویان وزارت اطلاعات و دادستانی تهران مانع آزادی او هستند و عملا به قوانین خود پایبند نیست و آن را نقض می کنند.لازم به یادآوری است که فعال سندیکایی ابراهیم مددی از سال 1386 به دلیل دفاع از حقوق کارگران شرکت واحد در کادر سندیکای این شرکت دستگیر و به مدت 3.5 سال محکوم شد

توزيع غذاي فاسد در دانشگاه تهران در عاشورا

معاویه و شمر ویزید و قاتلان امام حسین و وقایع کربلا که حاکم شده اند اکنون در پوشش مظلوم نمایی ومدافع امام حسن ولی امام حسین کشی را به شیوه های گوناگون ادامه می دهند . بطور مثال به جای غذای ذری غذای فاسد به دانشجویان دانشگاه تهران داده اند.

مردمسالاری : تعدادي از دانشجويان دانشگاه تهران اعلام کردند که در ميان دانشجويان اين دانشگاه غذايي توزيع شد که بسياري از آن فاسد بوده است. به گزارش قاصد، تعدادي از دانشجويان دانشگاه تهران اعلام کردند که براي دريافت غذاي نذري به درب اصلي دانشگاه و خيابان 16 آذر مراجعه کردند که پس از دريافت غذا متوجه شدند بسياري از آن ها فاسد است که بر روي غذاهاي نذري نوشته شده بود "اهدايي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان تهران". يکي از دانشجويان تاکيد کرد: تعداد زيادي از اين غذاها فاسد بود که بسياري از دانشجويان و افراد عادي از آن گرفتند که البته برخي به دليل عدم آگاهي، از اين غذا نيز مصرف کردند. وي اظهار داشت: چند نفري از دانشجويان نيز پس از خوردن قيمه نذري که از سوي مسئولان دانشگاه تهران توزيع شد مسموم شده و به ناچار به درمانگاه هاي شبانه روزي نزديک دانشگاه مراجعه کردند.

احمدي نژاد حق رأي را از جاسبي گرفت

بازهم پاسدار گماشته احمدی نژاد موضع گیری علیه ی مهره ی رفسنجانی در دانشگاه آزاد کرده استت ا که به نفع باندهای مافیایی کودتایی ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران تمام شود.

روزنامه خراسان : بر اساس دستوري که محمود احمدي نژاد رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي به وزير علوم درباره ضرورت تشکيل جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد در آذرماه داده است، تصريح شده که رئيس وقت دانشگاه آزاد، در موضوع بررسي و تأييد رئيس جديد اين دانشگاه در جلسه هيأت امنا، حق رأي نخواهد داشت.