گزیده خبرهای 17 آذر 90 قسمت -4

تفاوت قطار ثروتمندان و فقیران در هند

آیا فقط در هند اینگونه اختلاف وجودد ارد و در ایران این چنین نمی باشد و فاصله عمیق طبقاتی وجود ندارد؟. اگر چنین است .پس صاحبان ساختمان خراش یا کاخ کیستند و مقابل شان کارتن خوابان خیابانی وآلونک نشینان حاشیه شهری برای چیست که هرروز هم گسترده تر می شود؟ صاحبان خودروهای آخرین مدل چند صد میلیون تومانی شمال تهران متعلق به کیست؟ تازه از میان جمعیت 80 میلیونی ایران چه تعدادی می توانند دست به مبلغ 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی می زند

فیلم / شیوه انتقال یک عضو بدن به یک نیارمند در جمهوری اسلامی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=41845

مگر با این اندام بدن اهدایی با صادر کردنش به برون مرز تجارت می شود که در این فیلم گفته می شود که برای جا به جایی قطعه اعضای بدن انسان بطور مشکوک قاچاقی بسته با ید از سوی مسافر بدرون هواپیما برده شود

در حمله به خطوط انتقال برق ایران به عراق یک نفر کشته شد

گذشته از اینکه هنوز خاموشی های شهرهای استان مرزی جنگ زده ی ایرانبا عراق به خصوص استان خوزستان ادامه دارد . ولی با این وجود بدلیل پیگیری اهداف خاص برق به عراق صادر می شود . از سوی دیگر بالاخره با ید با اینگونه اقدام وجان دادن ها نشانده شود که مردم عراق خواهان مداخله گری حاکمان ایران به خصوص سپاه قدس در امور داخلی عراق نمی باشند.

ایرنا : در وزارت برق عراق روز چهارشنبه اعلام کرد : در جریان حمله خرابکارانه علیه خطوط انتقال برق از ایران به عراق یک پلیس کشته و دو پلیس دیگر زخمی شدند.به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، مصعب المدرس، سخنگوی وزارت برق عراق گفت:خط انتقال نیرو ۴۰۰ مگاوات که از شهر کرمانشاه در ایران نیروی برق را به استان دیاله در عراق منتقل می کند ، روز سه شنبه مورد حمله خرابکاری قرار گرفت که در نتیجه آن ۴ دکل برق تخریب و این خط انتقال نیرو نیز قطع شد.وی افزود:این حمله در منطقه 'لیک حمرین' واقع در حدود ۵۰ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه انجام شد که طی آن ۴ دکل برق سقوط کرد و یک پلیس کشته و دو پلیس دیگر زخمی شدند.وزارت برق عراق روز دوشنبه از برقراری این خط جدید انتقال برق با قدرت ۴۰۰ مگاوات با فاصله ۳۰۰ کیلومتر از ایران به جنوب بغداد خبر داده بود.۴ خط انتقال برق با قدرت مجموعاً یک هزارمگاوات در حال حاضر برق را از ایران به عراق که دچار کمبود برق مصرفی است منتقل می‌کند.

سه ماهیگیر بلوچ توسط نیروی دریایی سپاه کشته شدند

بر اساس کارنامه ی ننگین بیش از 3 دهه که هر روز از استان محروم بلوچستان مرگ وفقر واعتیاد و مواد مخدر و محموله های قاچاق مخابره شده است . اگر چنانچه خبر مرگ از طریق دار زدن یا کشتن با اتهام افراد شرور با زتاب داده نمی شود .دلیل ندارد که کمبود خبر کشتن این چنین از طریق دریا از سوی پاسداران کودتا گر آدمکش انجام نگیرد؟

مرکز مطالعات بلوچستان : طبق گزارشات واصله از بلوچستان حداقل سه ماهیگیر بلوچ از کراچی و بلوچستان که برای ماهیگیری با لینچ خود بنام ال مریام وارد آبهای ساحلی بلوچستان ایران شده بودند در روز چهارشنبه 16 آذر در نزدیکی شهر بندری جیونی کشته شدند. بر طبق اظهارت افسر مرزی بلوچستان پاکستان بنام امام بخش بلوچ، دو لینچ ماهیگیری از منطقه سند و بلوچستان پاکستان در نوار مرز آبی بین پاکستان و ایران مورد حمله نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب ایران قرار گرفتند و از میان بیست تن خدمه لینچ ها حداقل سه نفر ماهیگیر بلوچ پاکستانی کشته و تعدادی نیز مجروح گشته اند. حداقل چند تن از مجروحان در بیمارستان چابهار بستری شده اند.در روز تاسوعای سال گذشته دو بمبگزار انتحاری از مرز دریایی پاکستان وارد ایران شدند، و در مراسم تاسوعای شهر چابهار با انجام عملیات انتحاری باعث کشته شدن قریب به چهل عزادار شیعه و بلوچهای محلی شدند. در دوران تاسوعا و عاشورای امسال مامورین امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی با حساسیت بسیار بالایی تدابیر امنیتی شدیدی را تدارک دیده بودند.سروان لیاقت بلوچ رئیس پلیس بندر گوادر بلوچستان پاکستان این حادثه را تائید کرده است و اظهار نموده اجساد کشته شدگان در اختیار مقامات ایرانی است و به مامورین پاکستان تحویل داده نشده اند. بیش از بیست نفر ماهیگیر نیز توسط مامورین ایرانی بازداشت شده اند که تا کنون از سرنوشت آنها خبری در دست نیست. خبرگزاری های ایرانی تا کنون هیچ خبری را در این مورد گزارش نکرده اند. بر طبق اظهارات افسر پلیس شهر بندر مرزی جیونی در بلوچستان پاکستان این اولین بار است که نیروی دریایی سپاه بر روی لینچ های ماهیگیران نوار مرزی اینگونه آتش گشوده اند

انتقاد‌‌ها از حمله به سفارت بریتانیا ادامه دارد.بسیج در حمله به سفارت بریتانیا آلت دست شد

هرروز که از ز مان توطئه ی طراحی شده به سفارت انگلیس در تهران و اشغال آن سپری می شود. بیشتر بر دامنه ی اختلافات همراه با انتقادات افزوده می شود .چون آنگونه گند این گلابزدگی یا شوری این بازی اشغال گری یا کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم یا احساسات تحریک شده در آمده است طوری که صدای اعتراضی یکی از آشپز باشی هم بلند شده است. چونکه خودش با هدیه ی لباس دادن به 15 ملوان و قایقرانان انگلیسی ربوده و به گروگان گرفته شده در شوی سیاسی مطبوعاتی اینان راآزاد کرده بود . چون می دانست پاسداران برای چه دست به دزدی وربایش آبی زده بود ومجبور به ماستمالی کردن به جای قول محاکمه کردن این جاسوسان بود؟ برای همین حامیان پاسدار گماشته رئیس جمهور احمدی نژاد اکنون پیرامون بالا رفتن از دیوار سفارت انگلیس خطاب به همکاران اراذل و اوباشان خودشان گفته اند شما از دیوار سفارت انگلستان بالا نرفتید، بلکه از دیوار سادگی و لودگی تحریک شدگی خودتان بالا رفتید. بلی شما از دیوار بی اعتباری نظام و ستون خیمه ی منفوریت وعدما مشروعیت ولی وقیح رهبری بالا رفتید. ودست به آنچنان گلابزدگی زدید که با دریای گلاب هم گند زدایی نمی شود.

دیگربان : با گذشت بیش از یک هفته از زمان حمله «بسیج دانشجویی» به سفارت بریتانیا در تهران٬ انتقاد گروهی از محافظه‌کاران و نیرو‌های حزب‌اللهی به این اقدام «بی‌حساب و کتاب» و «نسنجیده» همچنان ادامه دارد.وبلاگ « دوستدار امام خمینی و انقلاب اسلامی» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد با انتقاد از این اقدام نیرو‌های حزب‌اللهی و بسیجی٬ پرسیده که «آیا جماعت مهاجم از جای خاصی تاییدیه برای این کار داشته‌اند؟»این وبلاگ نوشته که در قضیه حمله به سفارت بریتانیا «بعضی کسانی که خود را بسیجی و بازویی برای رهبری و مبارزه با انحراف می‌پندارند آلت دست واقع» شده‌اند.این وبلاگ اقدام «بسیج دانشجویی» در حمله به سفارت و «باغ قلهک» را اقدامی «افراطی و بی‌انضباط» دانسته که «کارکردی کاملاً جناحی و سیاسی» داشته است.این وبلاگ در ادامه پرسیده است: «چه روند یا جریانی با اعمال نفوذ باعث می‌شوند کسانی که امید رهبری برای ایجاد فرهنگ بسیجی هستند بشوند آلت دست عده‌ای معلوم الحال برای رفتارهای افراطی و جناحیوبلاگ «آهستان» نیز که پیش‌تر از حامیان احمدی‌نژاد محسوب می‌شد٬ با انتقاد از حمله به سفارت بریتانیا٬ از اینکه مهاجمان اقدام خود را عملی «شرعی و الهی و انقلابی» می‌دانند٬ اظهار تاسف کرده است.این وبلاگ‌نویس به صراحت نوشته که حمله به سفارت بریتانیا «به نام نظام و از سر دلسوزی و احساس تکلیف، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا» شده استآهستان» در ادامه خطاب به مهاجمان نوشته که «آقایان محترم! شما از دیوار سفارت انگلستان بالا نرفتید، بلکه از دیوار سادگی و روحیات انقلابی دانشجویان بالا رفتید. شما از دیوار اعتبار نظام، انقلاب و رهبری بالا رفتیدحمله هشتم آذر «بسیج دانشجویی» به سفارت بریتانیا و «باغ قلهک» در تهران٬ بازتاب‌های گسترده داخلی و خارجی فراوانی داشته که همچنان ادامه دارد.

؟