گزیده خبرهای 22 خرداد 90 قسمت -4

نامه هشدارآمیز بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به وزیر امورخارجهور.کفن پوش نخواهیم گذاشت کارکنان سفارت انگلیس بازگردند

مگر امکان دارد که بدون چراغ سبز نشا دادن از سوی پاسداران کود کرده با زائده اش سازمان بسیج کفن پوشانن بی ترمز ودنده عقب کده ی موسوم به دانشجویان سیجی یا اراذلا وباشان ماقدار بتوانند اینگونه تهدید وتیغ کشی کفن پوشانه کنند؟

ایسنا : بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه به بیان نقطه نظرات این تشکل دانشجویی درباره برخی مواضع ایران در عرصه سیاست خارجی پرداخت. ‌در بخشی از این بیانیه با انتقاد از برخی سیاست‌های کشور در عرصه خارجی آمده است: فارغ‌ از آنچه در ماجرای سفارت گذشت و فارغ از این‌که شما اقدام انقلابی دانشجویان را چقدر صحیح می‌دانید. اکنون می‌بایست به دنبال فرصت‌هایی بود که می‌توان از واقعه ساخت. کسانی که بعد از تسخیر سفارت به جای انگلیس تفنگشان را به جانب جوانان انقلابی گرفته‌اند، نه تنها از درک ماهیت خودجوش و انقلابی این پدیده عاجزند، بلکه توان درک عرصه پیکار اصلی با روباه پیر و نبرد رسانه‌ای جهانی را ندارند . اینان خواسته یا ناخواسته با مشغول کردن خروش انقلابی جوانان به بحث‌های بی‌حاصل و منحرف کردن مساله اصلی، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.در ادامه این بیانیه خطاب به صالحی تصریح شده است :جناب آقای صالحی لازم است حضرتعالی بدانید ورود به سفارت انگلیس ناشی از خشم فروخفته دانشجویان و ملت انقلابی ایران بود که از خباثت‌های انگلیس و کم کاری دستگاه دیپلماسی کشور نشات می‌گرفت و این خشم‌ همچنان باقی است.این بیانیه می‌افزاید: لازم است معادلاتتان را از نو بنویسید و بدانید اگر روزی خدای ناکرده مجلس یا دولت به هر شکلی درصدد از سرگیری رابطه با انگلیس باشند، آن روز این دانشجویانند که کفن پوش به استقبال آنان و کارکنان سفارت انگلیس خواهند آمد. دانشجویان و ملت شهید پرور ایران که شاگرد مکتب خمینی کبیرند، آن روز قطعا سکوت نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد انگلیس پلید باز هم به لانه جاسوسی خود بازگردد و علیه امنیت ملی کشورمان وارد عمل شود. این را مسلم بدانید که هر کس درصدد باز کردن هرگونه ارتباط با انگلیس خبیث باشد با خشم انقلابی و مقدس ملت روبرو خواهد شد.

یک کاندیدای مجلس در بم :آب و برق و آرد را مجانی می کنم

این یکی دجال ورمال بایدکه پیرو واقعی خمینی شیاد باشد .چونکه با همان لهجه عوامفریبنه ووعده های وارونه ی دادن های 33 سال پیش خمینی شیاد وارد صحنه ی تبلیغاتی بازار مکاره ی دوره ی نهم بازار مکاره شده است .

موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سایت خبری جهان با اشاره به فعالیت یک کاندیدا در حوزه انتخابیه خود و دادن وعده های عجیب و غریب به مردم منطقه گفت:وی خود را مختار کوچولو نامگذاری کرده و به مردم وعده داده که در صورت راه یابی به مجلس، آب، برق و آرد برای مردم مجانی شده و جاده همه روستاها را ۲ بانده خواهد کرد.عضو هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به ادعاهای عجیب تر این فرد، افزود: فرد مذکور از قول اینجانب اظهار می دارد که بعنوان نماینده فعلی بم اعلام کردم که هر داوطلب مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می دهم تا خود را از عرصه رقابت کنار بکشد. در حالی که اصلا چنین چیزی بیان نکرده ام

احمدی نژاد: به وزیر ما می گویند، امکانات خاص بده تا با تو کاری نداشته باشیم

اعتراف آشکار به جنگ قدرت وثروت میان باند های مافیایی مدعی اصول گرا که با تابلوی ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرتک ه بیش از 6 سال پیش وارد صحنه شدند که اکنون جای شعار آشکارا تغییر کرده است.

خبرگزاری ایسنا : دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم دومین سالگرد رحلت علی کردان وزیر اسبق کشور، گفت : مرحوم کردان انسانی مومن بود و در طول زندگی خود همواره در خدمت انقلاب و مردم قرار داشت و پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرد و خداوند به او عنایت کرد تا در صحنه استیضاح تنها بایستد تا خط‌ ها را مشخص کند.رییس جمهور با بیان این‌که مشخص بود که استیضاح کردان یک موضوع از پیش طراحی شده برای انجام کارهایی دیگر در سال 88 و مورد هجمه قرار دادن جبهه ناب انقلاب بود، اظهارداشت: استیضاح از یک وزیر که دچار اشتباه شده موضوعی عادی است که با سوال نمایندگان و پاسخ وزیر مربوط انجام می گیرد، اما در آن جلسه شاهد جوسازی‌ها و هجوم سنگین علیه وی بودیم و بی تردید تهمت و لجن پراکنی ارتباطی با استیضاح نداشت . وی ادامه داد: امروز هم نیز کسانی به وزیر ما می گویند به ما امکانات خاص ارائه بده تا با تو کاری نداشته باشیم

.پیش‌بینی رسانه‌های نزدیک به احمدی‌نژاد: حوادث پیش‌رو مثل جنگ هشت ساله خواهد بود

مشخص است که هرچ ه زمان به روز 12 اسفند بگزاری نمایش خیمه شب بازی نزدیک تر می شود . بردامنه ی رقابت و تیزی اختلافات باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت وثروت افزوده می شود . برای همین حامیان رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد حاضر نیستند که قدرت را به رقبا واگذار کنند . برای همین از همان صفتی که از سوی مخالفان در مورد خمینی شیاد بکار برده می شد. اکنون در مورد جانشین وی بکار گرفته شده است . یعنی از رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع با عنوان «کفتار پیر» یاد شده است که در ۹ ماه گذشته علیه ی مدعی ساده زیست «نقشه» کشیده و در انتظار به ثمر رسیدن نقش‌هایش است. همچنین نام از پاسداران علی لاریجانی٫ محمدباقر قالیباف٬ سعید جلیلی و عزت‌الله ضرغامی برده شده و اینان متهم به عضو جریان «تکفیری» شده اند برای ا ینکه از نامزد‌های احتمالی محافظه‌کاران در نمایش خیمه شب بازی آتی ریاست جمهوری شده اند . بالاخره اینکه تهدید شده است «بترسید از روزی که فرزند امام شیاد ، امام تان را پای منبر بکشند و سرهای همه شما هم به جرم حمایت از امام تان، از دم تیغ بگذرانند. یعنی چشم انداز تسویه ی خونین قهر آمیز می باشد.

دیگربان : رسانه‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد نوشته‌اند نسبت حوادث پیش‌رو در انتخابات مجلس نهم با حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مثل نسبت «چهار‌شنبه سوری» با جنگ هشت ساله عراق علیه ایران است.این مقایسه که روز دوشنبه (۲۱ آذر) در قالب پست یک وبلاگ در سایت «کیان‌پرس» وابسته به تیم احمدی‌نژاد٬ انعکاس یافته٬ از گذر احمدی‌نژاد از دولت «عدالت و خدمت» به دولت «عشق و انتظار» خبر داده است.محمود احمدی‌نژاد ۲۳ آبان ماه طی سخنانی در اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی٬ از تلاش دولت برای استقرار «حاکمیت عشق، عدالت، امید و آزادی» سخن گفته بود.نویسنده گمنام این یادداشت همچون دیگر نویسندگان نا‌شناس تیم احمدی‌نژاد نوشته جریانی در «مدلی انگلیسی»قصد دارند با «تفرفه‌افکنی» پیش‌درآمد «حذف خونین دشمن» خود را فراهم کنند.در این متن از «کفتار پیری» نام برده شده که در ۹ ماه گذشته علیه دولت احمدی‌نژاد «نقشه» کشیده و در انتظار به ثمر رسیدن نقش‌هایش است.در ادامه این یادداشت آمده است: «حدود ۹ ماه است که آلت قتاله حذف دولت در کوره بی‌اخلاقی صیقل داده می‌شود به امید روزی که این خنجر، موسی و هارون را در گودال بی‌کسی به مسلخ بکشانددر بخش دیگری از این یادداشت پیش‌بینی شده است: «نقطه عزیمت فتنه ترنس مدرن (سوپر فتنه) شب ۱۲ اسفند نیست. نتیجه نظرسنجی‌ها به آن‌ها یادآوری می‌کند که نباید تا شام باخت٬ صبر کرد۱۲ اسفند امسال قرار است نهمین دوره انتخابات مجلس در ایران برگزار شود.در این یاداشت آمده که «به نظر می‌رسد واقعه بزرگ با جلو انداختن لشگر خوارج جدید آغاز و در ادامه شاهد بسط آتش‌افروزی منافقین پشت صحنه باشیم که بعد از ذبح لشگر متعصبین خشک مغز، به معرکه براندازی ورود پیدا کنندنویسنده گمنام این یادداشت در پایان نوشته است: «ختم این فتنه محیرالعقول مثل همیشه با مردم انقلابی است، منتهی شدت ریزش‌ها، خلوصی غیر قابل باور را برای انقلاب به ارمغان خواهد آورد. در همین حد بگویم. نسبت فتنه ۸۸ به فتنه ۹۰ مقایسی است بین چهارشنبه سوری و جنگ ۸ ساله با کل جهان کفرنویسنده وبلاگ «فتنه ۸۸» که از حامیان احمدی‌نژاد به شمار می‌رود نیز در تازه‌ترین پست خود به طور تلویحی علی لاریجانی٫ محمدباقر قالیباف٬ سعید جلیلی و عزت‌الله ضرغامی را عضو جریان «تکفیری» و از نامزد‌های احتمالی محافظه‌کاران در انتخابات آتی ریاست جمهوری معرفی کرده است.این وبلاگ خظاب به جریان «تکفیری» نوشته است: «بترسید از روزی که فرزند امام، امامتان را پای منبر به شهادت برساند که سرهای همه شما هم به جرم حمایت از امامتان، از تیغ خواهد گذشتجریان «تکفیری» عنوانی است که حامیان احمدی‌نژاد برای نامیدن هواداران علی خامنه‌ای از آن استفاده می‌کنند