دو آمار مترادف ومکمل هم دیگر . 17 آذر 90

پایگاه اینترنتی آیت‌الله خامنه‌ای پربیننده‌ترین پایگاه اینترنتی خاورمیانه

http://www.fararu.com/vdcepv8o.jh8fni9bbj.html

دروغ شاخدار ساخته و پرداخته شده بیت رهبری تا از چهره ی منفور ونا مشروع وی عنصری محبوب ساخته شود . در صورتی که زمان زیادی نگذشته است که چگونه فریاد های معترضین مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت وقیح توی خیایان ها سر داده می شد که همراه با پاره ولگد کوب و به آتش کشیدن تصویرش بود؟ از سوی دیگر گزارش شده است که سرعت اینترنت در ایران آنقدر پایین است که اصلاً اینترنت وجود ندارد . تازه مگر چند از صد مردم دسترسی به اینترنت در داخل کشور دارند که رجوع به سایت وی کنند؟ از طرف دیگر ایرانیان برون مرز هم که اکثراً مخالف هستند وبعید است با وجود بودن سایت های خبری ومنابع خبری فراوان به این سایت سر بزنند. مهمتر اینکه تهاجم اراذل و اوباش وابسته به ولی وقیح منفور ونا مشروع به سفارت انگلیس در تهران با عدم استقبال عمومی مواجه و ثابت شد که وی وسازمان های چماقداران بسیج و پاسداران کودتاگر نه اینکه پایگاه اجتماعی ندارند بلکه چقدر مورد تنفر مردم می باشند. حال اگر اگر از طریق دلارهای اهدایی که از طریق سپاه قدس میان ساندیس خوران در کشور های خاورمیانه داده می شود تا که پیام برای انجام مأموریت شان را از طریق اینترنتی دریافت کنند دلیل بر مجبوبیت ولی وقیح منفور ونا مشروع نمی شود که حتی از درون حوزه هم قبولش ندارند تا چه رسد از سوی مردم ایران بعنون چهره مجبوب پذیرفته شود. بهر صورت سر زدن به سایت دلیل بر حمایت از آن نیست . چون من هرروز بدفعات سایت های خبری ومطبوعاتی رژیم فاشیستی مذهبی ایران برای گرد آوری خبرو نقد کردن چک می کنم . در نهایت اینکه چرا آمار رجوع کننده داده نشده است . همچنین باید نمازشک دار خواند. اگر چنین است که ادعا شده است . برای چه یک همه پرسی آزاد پیرامون محبوبیت وتنفر وی در ایران بر گزار نمی شود تا رسوا شود هرکه در او غش یاخش باشد؟
پانا نوشت: نتایج منتشر شده از سوی موسسه «پروفیل گروگپ» در فلسطین اشغالی نشان می‏دهد که سایت اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین و پربیننده‏ترین پایگاه اینترنتی در خاورمیانه محسوب می‏‌شود. شبکه خبریN-TV در آلمان در ادامه این گزارش آورده است: بررسی‌های این موسسه اسرائیلی مویّد این واقعیت است که تارنمای آیت ا... خامنه‌ای به گونه ای پیشرو در درج مطالب، اخبار و گزارش‏ها عمل می‏کند که روزانه هزاران نفر علاقمند از سراسر جهان را به خود جلب می‏کند. بر اساس این تحقیقات و با اتکاء به داده‌های پایگاه جستجوگر گوگل Google- از سایت رهبر جمهوری اسلامی ایران بعنوان تارنمایی نمونه یاد شده که حاوی مطالب و گزارش‏هایی با کیفیت بالا است. این درحالی است که کمتر کسی در جهان به خواندن مطالب تارنماهای دیگر سیاستمداران اروپایی از خود علاقه نشان می‌دهد. در این میان سایت اینترنتی «مرکل» صدراعظم آلمان در پایین‌ترین درجه استقبال قرار گفته است. شبکه خبریN-TV در ادامه این خبر اذعان می‌کند که یکی از علل اصلی در موفقیت و محبوبیت پایگاه اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران تنوع زبانی آن است و دیگر بالا بودن کیفی مطالب مندرج در آن است که از سوی پایگاه اینترنتی ماشین جستجوگر «گوگل» هم تائید شده است. تحقیقات و بررسی‌های موسسه «پروفیل گروگپ» - Profile Group- برگرفته از تعداد مراجعه کنندگان به تارنماهای سیاستمداران جهان است. در ادامه این خبر به تارنمای نخست وزیر رژیم صهیونیستی «نتانیاهو» اشاره شده است که تنها به سه زبان عبری، انگلیسی و روسی است و تنها مراجعه کنندگان آن طیف محدود اسرائیلی‌های رژیم صهیونیستی هستند.

وزیر کار: تحقق نرخ بیکاری تک رقمی تا پایان سال بیکاری به دو روایت

http://www.fararu.com/vdcd5j0n.yt05s6a22y.html

خبر آمار گیری در گزارش خبری فوق آن روی سکه ی ارائه ی آمار اشتغال از سوی دولت است که یک نمونه در تصویر آمده است که کار گر بیکار کارتن خواب بیکار خواب است .ولی چون درخواب دارد خواب می بیند که سرکار رفته است . بنابراین جزو آمارشاغلین می باشد .حال چه تعداد کارگران اینگونه سر کار رفته اند نه اینکه کم نیستند ، بلکه هروز به روز آمارشان بیشتر می شود. برای اینکه قرار است با این شیوه بیکاری ریشه کن شود.

فرارو- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امیدوار است که تا پایان سال نرخ بیکاری در کشور تک رقمی شود. این امیدواری از آن جا نشات می گیرد که مرکز آمار ایران نرخ بیکاری تابستان امسال را 11.1 درصد اعلام کرد. در همین حال رییس جمهور ایران چندی پیش از ریشه کن نمودن بیکاری در دو سال آینده سخن گفت. به گزارش فرارو، چالش بیکاری در ایران دو روایت متفاوت دارد. از طرفی دولت و سازمان های مسئول زیر مجموعه ی دولت از کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در کشور خبر می دهند و از طرف دیگر مجلس و کارشناسان اقتصادی در روایت دولت "تردید جدی" دارند. امروز عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استناد به آمارهای تازه مرکز آمار ایران اعلام کرد که با روند نزولی نرخ بیکاری در ماه‌های گذشته، تحقق نرخ بیکاری تک رقمی تا پایان سال جاری شدنی است. مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که نرخ بیکاری تابستان امسال به عدد 11.1درصد رسیده است بر مبنای این آمار، و در مقایسه با آمار سال گذشته، ایران شاهد کاهش و 2.5 درصدی نرخ بیکاری در ظرف مدت یک سال بوده است. سال گذشته آمار بیکاری در تابستان 13.6 درصد اعلام شده بود. براساس آمار مرکز آمار با وجود اعلام کاهش 726هزار نفری کارجویان از تابستان 89 تا تابستان امسال، نرخ بیکاری جوانان جویای کار رده سنی 15 تا 24 ساله به عنوان جدی‌ترین متقاضیان شغل بیش از 22درصد است و هنوز هم با شاغل دانستن افراد با یک ساعت کار در هفته، 2.6میلیون نفر بیکار هستند! در همین حال محمود احمدی نژاد در سفر به همدان اعلام کرد که "تا دو سال آینده بیکاری را ریشه کن" خواهد کرد. رییس جمهور در این باره گفت: «کسانی که می توانند برای از بین بردن بیکاری راهکاری ارائه کنند، نباید کوتاهی کنند، بازاری با استخدام شاگرد، کشاورز با به کاری گیری فارغ التحصیلان کشاورزی، کارخانه دار با توسعه کارخانه خود و همه باید دست به دست هم دهیم تا این پدیده از کشور رخت بر بندد دولت مدعی است که در سال گذشته موفق شده است بیش از یک میلیون و شش صد هزار شغل ایجاد کند و در همین حال می گوید به دنبال ایجاد 2 و نیم میلیون شغل در سال جاری است. این آمارهای دولت بارها مورد نقد کارشناسان، نمایندگان مجلس و تحلیلگران اقتصادی قرار گرفته است. چندی است که بحث بر سر آمار ارائه شده دولت از نرخ بیکاری مجلس و محافل اقتصادی را در بر گرفته است. ...