توطئه ی مشترک علیه ی مجاهدین اشرف پس از دیدار اوباما ونوری مالکی

24 آذر 90

پس از دیدار نوری مالکی مزدور ودست نشانده از کاخ سفید ودیدار با اوباما رئیس جمهور آمریکا بدون آنکه در این دیدار اشاره ای به مجاهدین اشرف کند و در مورد ضرب العجل تعیین شده ترک مجاهدین اشرف سخنی رد وبدل شود . ولی پس از این دیدار توطئه ی مشترک تبلیغاتی و عملیاتی علیه ی مجاهدین اشرف شروع شده است . زیرا هم زمان که توطئه ی تروریستی سپاه قدس با رهنمود وراهنمایی ومشورت پاسدار تروریست حسن دانایی فرد د ر بغداد و موافقت مالکی مزدور و دست نشانده علیه ی مجاهدین اشرف در دستور ار قرار گرفت و اقدام تروریستی به شکستن لوله های سوخت رسانی واز بین بردن ذخیره سوخت ایستگاه برق اشرف انجام شند . موازی و مکمل این اقدام از سوی برنامه ی روی خط صدای آمریکا دنبال شد . زیرا که دو خانم مجریان رادیو روی خط صدای آمریکا با حضور حسین باقر زاده از لندن بهانه ای برای راه اندازی یک شوی متهم ومحکوم کردن مجاهدین اشرف به خصوص رهبران شان در این برنامه شد وبه جز یک مورد که از رومانی روی خط آمد که هم وسط صحبت هایش تبصره ی سئوال بر انگیز مطرح شد . سپس صحبتش تمام نشده قطع شد . بقیه ی برنامه بطور مستقیم و غیر مستقیم علیه ی مجاهدین بود تا جایی که یک مزدور رژیم فاشیستی مذهبی از کرمانشاه رو خط آمد و بطور عریان بعنوان راه حل نسخه داروی سمی درون منبع آب کمپ اشرف ریختن تا اینان دربست نابود شوند را تجویز نمود . بهر حال پس از دیدار نوری مالکی مزدور ودست نشانده با اوباما در کاخ سفید مسئولیت به خطر افتادن جان مجاهدین اشرف اینان می باشند که موافقت با حذف ضرب العجل تعیین شده و یافتن راه حل اصولی وانسانی مجاهدین اشرف اقدام نکردند .

اشغال اشرف- شماره 176

نيروي قدس و وزارت اطلاعات ملايان و نيروهاي تحت امر مالكي براي حمله به اشرف زمينه سازي مي‌كنند.شكستن لوله هاي سوخت رساني و از بين بردن ذخيره سوخت ايستگاه برق اشرف پاره كردن سياج جنوبي و انتقال گردان عامل دو قتل عام 2009 و 2011 به اشرف

عوامل وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس و نيروهاي عراقي تحت امر مالكي، فشار و محاصره عليه ساكنان اشرف را شدت بخشيده اند و با شيوه هاي مختلف براي حمله به اشرف و كشتار ساكنان زمينه سازي مي‌كنند.در اولين ساعات بامداد سه شنبه22آذر، عوامل وزارت اطلاعات با كمك نيروهاي تحت امر مالكي در يك عمليات تروريستي و جنايتكارانه لوله هاي منابع سوخت ايستگاه برق اشرف (نيروگاه احرار) را شكستند و در فصل سرما، تمامي سوخت ذخيره اين ايستگاه را كه 52000 ليتر بود روي زمين خالي كردند. (عكسها ضميمه است)اين اقدام خرابكارانه در حاليست كه كميته سركوب اشرف در دفتر مالكي 11ماه است از ورود بنزين و 7 ماه است از ورود گازوئيل جلوگيري مي كند و سوخت اين منابع تنها ذخيره سوخت ايستگاه برق اشرف بود.نيروگاه احرار در سال2007، براي تأمين بخشي از برق سيستمهاي حياتي و خدماتي اشرف مانند بيمارستان، انبارهاي غذايي, ايستگاه آبرساني, نانوايي و... راه اندازي شد و هزينه تأسيس و خريد ژنراتورها و تجهيزات آن كه بالغ بر 5ميليون دلار شده به طور كامل توسط ساكنان پرداخت شده است. اين نيروگاه تنها امكان توليد برق و گرمايش براي ساكنان اشرف در ساعات قطع برق است. از دور خارج شدن اين نيروگاه به علت فقدان سوخت، وضعيت را براي بيماران و بسياري از مجروحان حمله مرگبار 8 آوريل، كه در شرايط وخيمي به‌سر‌مي‌برند. خطرناكتر مي كند.در يك تحول ديگر، در ساعت 3 بامداد سه شنبه22آذر، تعدادي از عوامل وزارت اطلاعات، كه دو سال است با 300 بلندگو مشغول شكنجه رواني ساكنان اشرف هستند، با همكاري و حمايت نيروهاي عراقي سياج حفاظتي ضلع جنوبي اشرف را در چند نقطه پاره كردند تا راه را براي نفوذ و اقدامهاي جنايتكارانه بعدي عليه ساكنان اشرف فراهم كنند. اين اقدام با هوشياري و عكس العمل سريع ساكنان خنثي شد و مزدوران به سرعت محل را ترك كردند (عكس ضميمه است).همزمان گزارشهاي رسيده از سپاه پاسداران حاكي از آن است كه مالكي در صدد است گردان3 تيپ37 لشگر9 عراق را، كه بيشترين نقش را در دو قتل عام ژوييه2009 و آوريل2011 داشته است، بار ديگر به اشرف منتقل كند. هدف، آماده سازي براي اجراي ضرب الاجل سركوبگرانه و به راه انداختن يك كشتار بزرگ در اشرف است. قرار است برخي از افسران اين گردان كه در ارتباط با نيروي قدس بودند و در ماههاي گذشته از اين گردان منتقل شده اند، دوباره به اين گردان بازگردند.اين وقايع آشكارا نشان مي‌دهد شمارس معكوس كشتار بزرگ در اشرف توسط فاشيسيم ديني حاكم بر ايران و دست‌نشاندگانش در عراق شروع شده است. از اين رو مقاومت ايران ملل متحد و دولت آمريكا را به اقدام عاجل براي حفاظت از ساكنان اشرف توسط نيروهاي آمريكايي يا ملل متحد و جلوگيري از يك حمام خون بزرگ فرا مي‌خواند. دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران.22 آذر 1390 (13 دسامبر 2011)

لینک های ضمیمه شده ی سخنراني ويديويي خانم رجوي در تظاهرات واشنگتن

http://www.youtube.com/watch?v=Z01WJiscMFY

http://www.youtube.com/watch?v=9-zjZCm8H8Q&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8uhwmCBxcEM&feature=related