دراجرای شوی فرار به جلوی کی بود؟ کی بود؟ من نبودم
بازیگران روی وپشت صحنه ی مدافع ومبلغ ومروج اسید پاشی که زیر چترمبارزه با بی
حجابی آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام وظیفه یا مأموریت می کنند. برای سفید سازی پرونده و خودنمایی
تبلیغاتی تلاش می کنند تا از همدیگر سبقت بگیرند تاوانمود کنند نه موافق اسید پاشی نیستند
که گویا مخالف آن هستند . البته چون این دزدان بدلیل بلاهت شان ناشیگری کرده و به کاهدان می
زنند . سبس شده تاتیر درتاریکی رها کنند . چون تأکید برقصاص اسیدپاش می کنند . تانه
اینکه صحه بر اسید پاشی بگذارند که تأکید وتأیید کنند اسیدپاش یاید قصاص شود. یا
باید با اسید کوروکر وصورتش سوخته یابردار کشیده شود.
برای همین این احمد خاتمی جانی گفته این جانی یا جانیان اسید
پاش باید به صورت علنی قصاص شوند تا دیگران عبرت بگیرند.
درادامه این آخوندجانی وارونه گوی بدون آنکه بگوند تجاوز به دختران باکره زندانیان سیاسی قبل از اعدام یا خون زندانی سیاسی کشیدن و چشم شان ازحدقه در آوردن و 3 رهبر مسیحی ربودن و مثله کردن وجنایات علیه یبشریت که درقتل های زنجیره ای به وقوع پیوست .یا به 3 متهم قربانی بازداشتگاه کهریزک در 88 تجاوز کردن وترانه ی موسوی رااز توی خیابان ربودن و تجاوز جمعی کردن و جسدش را سوزاندن و احکام شلاق وقطع اندام و سنگسار و دار زدن در ملآ عام پس از شکنجه صادر و اجرا کردن کار چه جنایتکاران آدمخواری بوده است واز سوی چه نهاد وارگان های حکومتی داعشی ولایت فقیه حمایت شده ومی شوند که اکنون فرافکنانه مدعی شده اسیدپاشی اصفهان نمیتواند کار یک انسان باشد.
درادامه این آخوندجانی وارونه گوی بدون آنکه بگوند تجاوز به دختران باکره زندانیان سیاسی قبل از اعدام یا خون زندانی سیاسی کشیدن و چشم شان ازحدقه در آوردن و 3 رهبر مسیحی ربودن و مثله کردن وجنایات علیه یبشریت که درقتل های زنجیره ای به وقوع پیوست .یا به 3 متهم قربانی بازداشتگاه کهریزک در 88 تجاوز کردن وترانه ی موسوی رااز توی خیابان ربودن و تجاوز جمعی کردن و جسدش را سوزاندن و احکام شلاق وقطع اندام و سنگسار و دار زدن در ملآ عام پس از شکنجه صادر و اجرا کردن کار چه جنایتکاران آدمخواری بوده است واز سوی چه نهاد وارگان های حکومتی داعشی ولایت فقیه حمایت شده ومی شوند که اکنون فرافکنانه مدعی شده اسیدپاشی اصفهان نمیتواند کار یک انسان باشد.
وبا الگوبرداری از شوی تلویزیونی به حساب قاتلان
ومثله کنندگان 3 رهبران مسیحی که محمدخاتمی اعتراف کرد کار مأموران بد نام وزارت
اطلاعات بود. اما احمدخاتمی جانی وارونه گو ادعا کرده مغرضان خارجی این حادثه را
به متدینان چسباندند و عمال خائن آنها در کشور در این دروغ دمیدند. در ادامه با همسویی آشکار بااوین نامه ی کیهان
سربازجو شریعتمداری همکارش افزوده برخی رسانه ها و روزنامه ها این جنایت را به
آمران به معروف منتسب کردند که این جنایت، جنایت کمی نبود. زیرا در این مسئله پای
جناح و بازی سیاسی در کار نبود.
مهمتراینکه این امام جمعه زاپاسی وموقت تهران در بخش دیگری از ادعانامه ی خود بندرا بیشتر آب داده و برسر و روی وریش خود
ورهبرد اعشی اش گلاب زده است چون تشکر از اعضای آلت دست بازار مکاره کمدی برای رسیدگی به طرح امر به معروف کرده و اذعان
نموده این طرح که 36 سال دیر به بازار مکاره آمد، خدمتی به رژیم متزلزل داعشی
ولایت فقیه و دولت و مسوولان ودربست علیه
ی زنان ودختران و مکمل اختناق و رعب و وحشت است. پس باید از آمران به معروف حمایت
شود و توصیه کرده امیدواراست تمام مواد
این طرح تصویب بشود تا امر به معروف و نهی ازمنکر سامان بگیرد.یعنی اسید
پاشی نه پنهان که قانونی و رسمی گردد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نظام اسلامی باید قاطعانه در پی یافتن عامل اسیدپاشی اصفهان باشد، گفت: این جانی یا جانیان باید به صورت علنی قصاص شوند تا دیگران عبرت بگیرند.به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در سخنرانی خود در میدان امام حسین (ع) که با محوریت احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، با بیان اینکه عامل یا عوامل اسیدپاشی اصفهان چهره نظام را موحش جلوه دادند، اظهار کرد: پس نظام باید حق خود را از آنها بگیرد و آنها را مجازات کنند.وی در ادامه اظهار کرد: دشمن بر آن است که چهره امر به معروف را خشن جلوه دهد و از این راه این فریضه الهی را منزوی کند در حالی که دستور قرآن این است که امر به معروف با برخورد نرم، مهربانانه، کرامتآمیز و اقناعی انجام گیرد. بسیاری از کسانی که مرتکب منکر میشوند نسبت به آن منکر ناآگاه هستند و بنابراین امر به معروف باید به شیوه مهربانانه انجام شود. مرتکب منکر بیمار است بنابراین با بیمار با خشونت رفتار نمی شود. امر به معروف و نهی از منکر با مهر و کرامت عجین شده است.این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه کسانی که مخالف امر به معروف هستند در اوایل انقلاب نسبت به بیحجابها با خشونت برخورد می کردند، اظهار کرد: امام(ره) همان زمان اظهار کرد که باید با این افراد که به دنبال خشونت علیه بدحجابها بودند برخورد شود.خاتمی همچنین با بیان اینکه اسیدپاشی اصفهان نمیتواند کار یک انسان باشد، گفت: مغرضان خارجی این حادثه را به متدینان چسباندند و عمال خائن آنها در کشور در این دروغ دمیدند. برخی رسانه ها و روزنامه ها این جنایت را به آمران به معروف منتسب کردند که این جنایت، جنایت کمی نبود. زیرا در این مسئله پای جناح و بازی سیاسی در کار نبود.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نظام اسلامی باید قاطعانه در پی یافتن عامل اسیدپاشی اصفهان باشد، گفت: این جانی یا جانیان باید به صورت علنی قصاص شوند تا دیگران عبرت بگیرند.به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در سخنرانی خود در میدان امام حسین (ع) که با محوریت احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، با بیان اینکه عامل یا عوامل اسیدپاشی اصفهان چهره نظام را موحش جلوه دادند، اظهار کرد: پس نظام باید حق خود را از آنها بگیرد و آنها را مجازات کنند.وی در ادامه اظهار کرد: دشمن بر آن است که چهره امر به معروف را خشن جلوه دهد و از این راه این فریضه الهی را منزوی کند در حالی که دستور قرآن این است که امر به معروف با برخورد نرم، مهربانانه، کرامتآمیز و اقناعی انجام گیرد. بسیاری از کسانی که مرتکب منکر میشوند نسبت به آن منکر ناآگاه هستند و بنابراین امر به معروف باید به شیوه مهربانانه انجام شود. مرتکب منکر بیمار است بنابراین با بیمار با خشونت رفتار نمی شود. امر به معروف و نهی از منکر با مهر و کرامت عجین شده است.این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه کسانی که مخالف امر به معروف هستند در اوایل انقلاب نسبت به بیحجابها با خشونت برخورد می کردند، اظهار کرد: امام(ره) همان زمان اظهار کرد که باید با این افراد که به دنبال خشونت علیه بدحجابها بودند برخورد شود.خاتمی همچنین با بیان اینکه اسیدپاشی اصفهان نمیتواند کار یک انسان باشد، گفت: مغرضان خارجی این حادثه را به متدینان چسباندند و عمال خائن آنها در کشور در این دروغ دمیدند. برخی رسانه ها و روزنامه ها این جنایت را به آمران به معروف منتسب کردند که این جنایت، جنایت کمی نبود. زیرا در این مسئله پای جناح و بازی سیاسی در کار نبود.
وی
در ادامه اظهار کرد: آنجا که برای امر به معروف به اقدام عملی نیاز است باید این
اقدام با حکم قاضی انجام بگیرد. یک تلنگر به مرتکبان منکر بدون اجازه قانون جایز
نبوده و خود منکر است.خاتمی همچنین گفت: عبادات،نماز،حج،
روزه،حجاب و عفاف،تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه، ایجاد وحدت بین دولت و مردم
از معروف ها محسوب میشود و افراطیگری سنی و شیعی بدبین کردن مردم به دولت، اغتشاش
و التهاب، تغییر مسیر انقلاب اسلامی و فساد اقتصادی منکر است. بدحجابی و بی حجابی
منکر است اما منکر محدود به بی حجابی نیست.این عضو مجلس خبرگان همچنین گفت:
عزاداران در مجالس عزاداری مراقب باشند که به دام افراطی گری شیعه نیفتند. ما می
گوییم هفته وحدت اما این افراطگریون می گویند هفته برائت. در حالی که امام
صادق(ع) به شیعیان میفرمود در مساجد اهل سنت نماز خوانده و به تشییع جنازه آنها
بروید.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر از سخنان خود با تشکر از نمایندگان مجلس برای رسیدگی به طرح امر به معروف گفت: این طرح که 36 سال دیر به مجلس آمد، خدمتی به نظام، دولت و مسوولان است باید در این طرح مشخص شود حریم خصوصی و عمومی کجاست و چگونه باید از آمران به معروف حمایت شود امیدوارم تمام مواد این طرح تصویب بشود تا امر به معروف و نهی ازمنکر سامان بگیرد.
خاتمی با اشاره به نهضت قیام امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) به دنبال احیای غیرت دینی بود که در متن احیای غیرت دینی تشکیل حکومت اسلامی قرار داشت. امام می خواست فرهنگ امر به معروف زنده شود.خاتمی در پایان اظهار کرد: در روز دوازده محرم اسرای کربلا وارد شهر کوفه شدند.در این احوال حضرت زینب اجازه نداد فرزندان فاطمه (س) از نان و خرمای کوفیان استفاده کنند اما چادر و روسری زنان کوفه را پذیرفت.آخرین دغدغه امام حسین (ع) در عاشورا نیز دغدغه عفاف و حجاب بود.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر از سخنان خود با تشکر از نمایندگان مجلس برای رسیدگی به طرح امر به معروف گفت: این طرح که 36 سال دیر به مجلس آمد، خدمتی به نظام، دولت و مسوولان است باید در این طرح مشخص شود حریم خصوصی و عمومی کجاست و چگونه باید از آمران به معروف حمایت شود امیدوارم تمام مواد این طرح تصویب بشود تا امر به معروف و نهی ازمنکر سامان بگیرد.
خاتمی با اشاره به نهضت قیام امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) به دنبال احیای غیرت دینی بود که در متن احیای غیرت دینی تشکیل حکومت اسلامی قرار داشت. امام می خواست فرهنگ امر به معروف زنده شود.خاتمی در پایان اظهار کرد: در روز دوازده محرم اسرای کربلا وارد شهر کوفه شدند.در این احوال حضرت زینب اجازه نداد فرزندان فاطمه (س) از نان و خرمای کوفیان استفاده کنند اما چادر و روسری زنان کوفه را پذیرفت.آخرین دغدغه امام حسین (ع) در عاشورا نیز دغدغه عفاف و حجاب بود.