دفن 3 کشته در سوریه در تهران و ساوه

دفن  3 کشته در سوریه  در تهران و ساوه  10 مهر – 95
چگونه رژیم وارونه وجنگ افروز ولایت فقیه می تواند مشروعیت داشته ومردمی باشد که دردفاع از بشار اسد جنایتکار وتز پاسداران که بایددربرون خانه به جای  درون خانه بادشمن جنگید نه تسلیحات وکمک های مالی کلان بلاعوض به سوریه وحز با لشیطان لبنان وحوثی های یمنی داده می شود که موجب کشته شدن پاسداران وبسیجیان هم  می شود؟

پيکر سه شهيد مدافع حرم که در نبرد با تروريست هاي تکفيري به شهادت رسيده اند با حضور مردم شهيد پرور تهران و ساوه تشييع و به خاک سپرده شد.
    
مراسم تشييع پيکر روحاني شهيد مدافع حرم «محمد پورهنگ» صبح پنجشنبه با حضور پرشور مردم شهرري برگزار شد.
    
مراسم تشييع پيکر اين شهيد مدافع حرم از مقابل امام زاده عبدالله(ع) شهرري به سمت حرم عبدالعظيم حسني(ع) آغاز و پس از طواف گرد مضجع شريف حضرت سيدالکريم و امامزاده گان حضرت حمزه بن موسي و طاهربن زين العابدين عليهم السلام و اقامه نماز براي خاکسپاري به گلزار شهداي بهشت زهرا(س) منتقل شد.
    
همچنين پيکر مطهر شهيد مدافع حرم سجاد زبر جدي که در منطقه حلب سوريه به شهادت رسيده بود صبح جمعه بر روي دستان مردم شهيد پرور محله خاني آبادنو تهران تشييع و در قطعه ۵۰ گلزار شهداي بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
        
تشييع شهيد مدافع حرم در ساوه
    
پيکر پاک شهيد سيد عباس حسيني از شهداي مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهرستان ساوه از بيمارستان شهيد مدرس تا امامزاده سيد اسحاق اين شهر تشييع و به خاک سپرده شد.
    
به گزارش ايرنا، شهيد حسيني چهارمين شهيد مدافع حرم شهرستان ساوه و اعزامي از سپاه ناحيه ساوه به سوريه بود که در جريان مبارزه حق عليه باطل در جبهه نبرد به فيض شهادت نائل آمد.
        
تشييع پيکر جانباز شهيد در سيرجان
    
پيکر شهيد جانباز بالاي 70 درصد «حسن زيدآبادي» در بخش زيدآباد شهرستان سيرجان تشييع شد.
    
به گزارش فارس ، مردم بخش زيدآباد سيرجان بعد از نماز جمعه پيکرجانباز شهيد حسن زيدآبادي را بر روي دستان خود تشييع و در گلزار شهداي شهر زيدآباد در کنار ساير همرزمانش به خاک سپردند.جانباز حسن زيدآبادي سال 1363 در جبهه مريوان از ناحيه دو دست و چشم راست دچار جانبازي بالاي 70 درصد شد و پس از 32سال رنج و مرارت به همرزمان شهيدش پيوست.
        
دهمين رزمنده همداني به شهداي مدافع حرم پيوست
    
دهمين رزمنده همداني به نام سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الواني»، به شهداي مدافع حرم پيوست.
    
به گزارش خبرنگار کيهان در همدان، روابط عمومي سپاه پاسداران استان همدان، با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد: «همزمان با آخرين روز از هفته دفاع مقدس، شهادت يکي ديگر از پرورش يافتگان مکتب عاشورا، حال و هواي ديگري به استان بخشيد و مردم شهيدپرور دارالمجاهدين همدان را غرق ماتم و اندوه کرد».
    
در بخش ديگري از اين اطلاعيه ضمن تبريک و تسليت شهادت اين پاسدار شجاع و گرانقدر اسلام همزمان با هفته دفاع مقدس به محضر حضرت ولي عصر(عج) و نايب برحقش امام خامنه اي «مدظله العالي» و مردم شريف استان، آمده است: «سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا زارع الواني عضو يگان ويژه صابرين نيروي زميني سپاه، و از مدافعان حرم آل الله عصر روز ششم مهرماه در عمليات مستشاري براي حفظ و حراست از حرم حضرت زينب(س) و کمک و تقويت جبهه مقاومت اسلامي، در سوريه به شهادت رسيد.