كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 آبان - 95
كيهان و خوانندگان
    سربازجو شریعتن داری باز ناشی گری کرده و به کاهدان زده است .برای اینکه بدون توجه به هجمه گسترده ای که به رفسنجانی شد که چرا پیشنهاد کاهش بودجه نظامی داد تا اقتصاد ازر کودو بحران عبور کند. امااکنون سربازجو شریعت نداری پیام قلابی و ساختگی درمورد کاهش حقوق زیر 2 میلیون یک نظامی بازنشسته سر هم کرده است:

 من يک نظامي بازنشسته ام با دريافتي کمتر از 2 ميليون تومان، فرزندي دارم که به بيماري ام. اس مبتلاست اما از مهر امسال يارانه بنده را قطع کرده اند! از روزنامه کيهان تقاضا دارم پيام بنده را به گوش دولت محترم برساند.
    
    *
چرا دولت وزراي پيشنهادي را که در مجلس گذشته راي نياوردند، مجددا معرفي کرده است؟ مگر دلايل نمايندگان سابق مجلس در رد صلاحيت اين افراد کافي نبود که دولت همان افراد را به مجلس معرفي مي کند؟ در اين زمان کم نبايد در مورد انتخاب وزير با لجبازي با منتقدان زمان را از دست داد. اميدوارم دولت حساسيت جامعه را درک کند.
    
کچري - لواسانات
    
    *
اميدوارم عاملين فساد در صندوق ذخيره فرهنگيان با رسيدگي قوه قضائيه مشخص و مجازات شوند و البته دولت نيز در برخورد با موضوع جدي عمل کند و فاسدان را ذخيره نظام معرفي نکند.
    
سرابي
    
    *
اختلاس صندوق ذخيره فرهنگيان هم بالاخره از رسانه اي شدن در امان نماند و مثل فيش هاي نجومي برملاشد اما اين بار دولت محترم چه کسي را مقصر مي داند؟ مردم خواستار رسيدگي اند.
    3866041
    
    *
به نظر مي رسد در آستانه انتخابات نهال هاي سيب و گلابي ميوه هايي خواهد داد که فقط مصرف انتخاباتي دارند و بعد از انتخابات خزان درختان خواهد رسيد!
    52760919
    
    *
ايران اسلامي يک کشور مستقل و انقلابي است ولي چرا برخي از مسئولان تمايل دارند غربي ها را در مسائل خصوصي کشور وارد کنند و حتي در مشاوره از آنان نظرخواهي کنند؟ آيا مي خواهند راه نفوذ را براي دشمنان هموارتر کنند؟
    
قراتپه
    
    *
غربي ها که دم از نقض حقوق بشر در ايران اسلامي مي زنند مگر اتفاقات تلخ انساني در سوريه، عراق، يمن، نيجريه، افغانستان، پاکستان، بحرين، عربستان و... مي افتد را نقض حقوق بشر نمي دانند؟ غربي ها خودشان يکي از نقض کنندگان حقوق بشر هستند و اهداف پست سياسي را در تظاهر به شعار حقوق بشر تعقيب مي کنند! نشانه اش اينکه بزرگ ترين ناقض حقوق بشر در منطقه غرب آسيا را به عضويت شوراي حقوق بشر سازمان ملل در مي آورند.
    
سبحان احدي
    
    *
معضل مسکن در کلان شهرها و نابساماني قيمت هاي نامتعارف، بدون نظارت رها شده است. دولت در تکميل مسکن مهر مي توانست بار زيادي را از دوش مستاجران بردارد نه اين که اشکال تراشي کند.
    
معتمدنيا
    
    *
به طور عجيبي بيمه اربعين به عهده موسسه بيمه اي افتاده است که هيچ گونه سوابق معتبري ندارد و مي توان گفت که ناشناس مي باشد تعهدات بيمه به خصوص در روز اربعين نبايد به بيمه اي سپرده مي شد که حتي هيئت مديره آن مشخص نيست. نکند دست افراد ذي نفوذ در کار است؟
    0901021
    
    *
تيترهاي روزنامه کيهان حاوي پيگيري سوال هاي مردم از مسئولان در مورد موضوعات مختلف و لذا بسيار جذاب است. در مقابل، روزنامه هاي زنجيره اي با برچسب زدن و بزرگنمايي موضوعات بي ارزش در صدد اختلاف افکني و دو دستگي براي اهداف نامشروع سياسي خود هستند!
    11490912
    
    *
آقاي مجيد انصاري شايسته بود دولت را توصيه مي کرد بخشي از هزينه هاي بالاي پرداخت هاي نجومي و مبالغ سوءاستفاده هاي چندين هزار ميلياردي مديران را صرف فقرا و مستضعفين مي کرد نه اينکه به هيئت هاي عزاداري آقا اباعبدا... الحسين(ع) توصيه کنند که هزينه عزاداري ها را خرج فقرا کنند!
    79770912
    
    *
يکي از سخنان بسيار درستي که رئيس جمهور در طي اين 3 سال اخير گفته اند اين است که در اراک گفتند: «نسبت به دو سال پيش خيلي چيزها فرق کرده است»! چرا که طي اين دو سال گراني، بيکاري، رکود، فيش هاي نجومي، بهاي آب، برق، گاز، تلفن ثابت (از 50 هزار به 200 هزار)، حمل و نقل جاده اي و ريلي و... با سرعت هر چه تمام تر در حال صعودند! حالاهر چه مي خواهند نرخ تورم را پايين بياورند!
    
ناظم زاده
    
    *
من يک نظامي بازنشسته ام با دريافتي کمتر از 2 ميليون تومان، فرزندي دارم که به بيماري ام. اس مبتلاست اما از مهر امسال يارانه بنده را قطع کرده اند! از روزنامه کيهان تقاضا دارم پيام بنده را به گوش دولت محترم برساند.
    5090021
    
    *
در تاريخ 95/5/20 يک دستگاه نيسان ديزل به رنگ آبي از نمايندگي زامياد در تنکابن خريداري و بر اثر يک تصادف متوجه شدم شماره کارت، برگ سبز و بيمه نامه با شماره حک شده بر روي ماشين مغايرت دارد ولي پليس به خاطر اين قصور نمايندگي، مرا مقصر حادثه دانست و ماشينم را توقيف نمود. حالادر اثر تصادف مذکور مبلغ پنج ميليون تومان خسارت ديد ه ام که نمايندگي فوق از تقبل خسارت ياد شده خودداري مي نمايد. جاي اين سوال باقي است که در صورت منجر به فوت شدن شخصي در اين حادثه چه کسي پاسخگو بود.
    
اسفنديار صادق مشرفي - تنکابن
    
    *
دولت به محض اين که گفت توان اشتغالزايي به تنهايي ندارد بلافاصله قانون منع استخدام را به اجرا درآورد و تمام گفته هاي ايجاد شغل و رونق کسب و کار انتخاباتي خود را زير پا گذاشت.
    
کرد زنگنه - اهواز
    
    *
براي دريافت وام ازدواج 10 ميليوني يک ضمانت 32 ميليوني از بنده دريافت کردند يعني به قول معروف مرا به چهار ميخ کشيدند! آيا اگر در مورد فسادهاي مالي اين چنين برخورد مي کردند کسي توان انجام تخلف مالي را داشت؟! پس چرا نکردند؟
    0695025
    
    *
در حالي که موتورسيکلت هاي متخلف، به راحتي از چراغ قرمز عبور مي کنند ولي دوربين هاي ثبت تخلف فقط عکس خودروهايي را مي گيرند که با ناگهان زرد شدن چراغ کمتر از يک متر از خط عابر رد شده اند. لذا در هنگام رسيدن به چراغ دچار اضطراب شديد مي شوند. متاسفانه هيچ کس هم به اين مشکل شبانه روزي، دائمي و پرهزينه براي رانندگان خودروها رسيدگي و توجهي نمي کند!
    
محمود بليغيان - اصفهان
    
    *
به پليس راهور پيشنهاد مي کنم حال که موفق نشده جلوي حرکت خلاف قانون موتورسيکلت ها از ميدان امام خميني(ره) به سمت سرچشمه و امين حضور را بگيرد حداقل در کنار خط ويژه مسيري يک متري براي اين متخلفين در نظر بگيرد تا در همان محدوده برانند و راه عبور شرکت واحدها را سد نکنند.
    
مسلم
    
    *
سخنگوي راستگوي دولت چندين بار اعلام کرد همين هفته، همين ماه و... پاداش بازنشسته ها پرداخت مي شود بالاخره اين وعده سر خرمن کي محقق مي شود؟
    
بانک ها ديرکرد اقساط را نمي پذيرند، ماده 125 را هم که شما اجرا نکرديد از حقوق هاي نجومي بازنشسته هاي 600-700 هزار تومان هم که مطلع هستيد به تفاوت حقوق هاي اين قشر يا آن به قول خودتان ذخائر نظام بنگريد و قضاوت کنيد.
    26140916
    
    *
در شهر رودبار 5 دستگاه دياليز توسط خيري به بيمارستان شهر اهدا شد اما حالابعد از گذشت چند سال وزارت بهداشت حتي براي ترميم دستگاه اقدامي نمي کند! آيا وزارت بهداشت تعهدي ندارد؟ چرا بايد بيماران دياليزي با درد زياد و با دستگاه هاي فرسوده و کمترين امکانات پزشکي و بهداشتي دياليز شوند؟
    18350911
    
    *
ما اهالي روستاي «کهنه فرود قوچان» با جمعيت 2500 نفر سه سال است که از کمبود آب شرب رنج مي بريم به هر کجا هم که رفتيم پاسخ و نتيجه اي نگرفتيم. به همين علت مردم با هم کدورت پيدا مي کنند با اين وضع روستائيان، چطور برخي مسئولين از آباداني روستاها و آبرساني روستاها حرف مي زنند؟!
    
رجبعلي حسين زاده از روستاي کهنه فرود قوچان
    
    *
فروشگاه ها و داروخانه ها پر از خميردندان آمريکايي شده است! متاسفانه هر جا که نگاه مي کنيم برجام فقط جام آمريکا را پر کرده است. ولي در ايران جوانان همچنان بي کارند چرا بايد چنين سرنوشتي براي کشور رقم بخورد.
    92560915
    
    *
مديريت هنرستان ]...[ شهرستان کاشان قانون گذاشته در اين ايام هيچ دانش آموزي حق پوشيدن لباس مشکي را در مدرسه ندارد. مسئولان اين مدرسه پاسخ بدهند به هنگام فوت يکي از عزيزان خود چه مي کنند؟ آيا لباس شادي يا عادي مي پوشند؟
    
ايجادي