رئيس شوراي روابط خارجي آمريكا:سياست هاي آمريكا در منطقه مردم ايران را متحدتر كرده است

رئيس شوراي روابط خارجي آمريكا:سياست هاي آمريكا در منطقه مردم ايران را متحدتر كرده است. 8 آذر - 96
آنقد مردم ایران  علیه حاکمان  رژیم قرون  وسطایی  متحد شده اند به خصوص  علیه  قوه فاسد قضاییه  نهادی که 4 دهه نقش کلیدی درخفقان و سانسور داشته است. که صدای معترضان مالباختگان با فریاد معترضان زلزله زدگان علیه حاکمان پیوند زده شده است . طوریکه تیم مثلثی احمدی نژاد هم جای خالی برای قوه فاسد

رئيس شوراي روابط خارجي آمريکا تاکيد کرده است که سياست هاي ضدايراني آمريکا و عربستان به جاي کاهش نفوذ روبه افزايش ايران در منطقه، مردم ايران را بيش از پيش حول يک سياست ملي گرايانه متحد کرده است.
    «
ريچارد هاس» رئيس شوراي روابط خارجي آمريکا در پيامي که در توئيتر منتشر کرد با اشاره به گزارش اخير روزنامه «نيويورک تايمز»، تاکيد کرد، سياست هاي ضدايراني آمريکا و عربستان به جاي کاهش نفوذ روبه افزايش ايران در منطقه، مردم ايران را بيش از پيش حول يک سياست ملي گرايانه متحد مي کند.
    
بنا بر گزارش روزنامه «نيويورک تايمز»، اين روزها، سردار «قاسم سليماني» فرمانده نيروهاي سپاه قدس ايران و «محمد جواد ظريف» وزير خارجه ايران به عنوان نماد ايران سنجيده و منطقي به عنوان محبوب ترين چهره ها در ايران شناخته مي شوند.
    
نيويورک تايمز در ادامه نوشته است: «به نظر مي رسد که سياست هاي دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا و آل سعود کمک کرده تا اين ديدگاه که نمي توان به آمريکا و عربستان اعتماد کرد، در ميان مردم ايران رواج بيشتري پيدا کند
    
در ادامه اين گزارش آمده است: «افزايش فشار آمريکا بر ايران و همچنين افزايش تهديدات عربستان سعودي جوي را ايجاد کرده که مردم ايران را حول يک سياست ملي گرايانه مقابل رياض و واشنگتن قرار داده است
    
در اين رابطه تازه ترين اقدام ضدايراني آمريکا را مي توان نام برد که در سخنراني ترامپ، رئيس جمهور آمريکا نمود پيدا کرد. او در سخنراني خود که به منظور اعلام خط مشي اين کشور در قبال برجام ايراد مي شد مواردي را مطرح کرد که باعث شد همه ايرانيان از طيف هاي مختلف عليه او موضع گيري کنند.
    
ترامپ براي خوشايند آل سعود از عبارت مجعولي براي نام بردن از «خليج فارس» استفاده کرد که واکنش گسترده اي را در پي داشت. ضمن آنکه سياست هاي کاخ سفيد و آل سعود در گسترش و حمايت از گروه هاي تروريستي-تکفيري به اتحاد ايرانيان حول محور مقاومت در منطقه انجاميد.
    
اين اقدام تا آنجا پيش رفت که سردار «قاسم سليماني» به يک قهرمان ملي نزد همه ايرانيان بدل شد که مورد ستايش همه اقشار قرار گرفت. بايد اضافه کرد که سردار سليماني نه تنها در ميان ايرانيان که امروزه در ميان مردم عراق، سوريه، لبنان، بحرين، يمن و... شخصيتي مورد احترام و ستايش است تا آنجا که حتي دشمنان او نيز گاه گاه زبان به ستايش او باز کرده اند.