ترامپ جنایتکار در خیابان های بغداد

 ترامپ جنایتکار در خیابان های بغداد  11 تیر - 97
 پس از دیدار خامنه ای با فرماندهان و افسران آموزشی پاسداران دانشگاه امام صادق پاسداران که تازگیا نجام شد و همراه با سخنرانی هذیان گویی ولغزخوانی های تند ضدآمریکایی وترامپ وعربستان واسراییل خامنه ای  بود که تداعی کننده یارو وحشت زده ای  بود که دردل تاریکی شب برای رفع ترس با صدای بلند آواز می خواند .بلافاصله سپاه قدس از طریق عوامل نفوذی الحشد الشعبی عراقی دست به نمایش شعاری مرگ بر آمریکا وترامپ یک جنایتکار درخیابان بغداد زده شد .چون گذشته از ناامن کردن عراق برای باج گیریست از طرف دیگر ادامه سیاست 40 سال پیش صدور تروریسم وبحران و ارتجاع و جنگ افروزی ومداخله جویی درامور داخلی کشورهای منطقه و همسایه است.
بغداد - ایرنا - در اقدامی کم سابقه، بنرهای حاوی شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'ترامپ یک جنایتکار است' در تعدادی از خیابان های مرکز بغداد پایتخت عراق نصب شد.
به گزارش ایرنا، رسانه های عراقی و نیز کاربران فضای مجازی در این کشور روز یکشنبه تصاویری را منتشر کرده اند که این بنرها را در منطقه الغدیر و خیابان فلسطین در شرق بغداد نشان می دهد.
محتوای این بنرها نمایانگر اعتراض عراقی ها به سیاست های دونالد ترامپ در عراق و منطقه است.
این بنرها که با هشتگ 'الموت_لامریکا' به هم پیوند خورده است حاوی مضامین مختلف در محکومیت سیاست واشنگتن در قبال ملت ها و دولت های منطقه است.
ادامه حضور هزاران نیروی رزمی آمریکا درعراق به بهانه مبارزه با داعش، سیاست های مداخله جویانه آمریکا در حوزه های سیاسی، نظامی و امنیتی عراق و همچنین حمایت از تروریسم وهابی در بحرین و یمن از محورهایی است که عراقی ها همواره نسبت به آن ابراز انزجار و مخالفت می کنند.
آمریکا، در سال 2003 میلادی در جنگی موسوم به جنگ خلیج فارس سوم که بعدها آن را جنگ آزادی عراق نامید، رژیم صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق را سرنگون کرد و این کشور را به بهانه بی اساس خلع سلاح کشتار جمعی به مدت 8 سال به اشغال خود در آورد که پیامد آن جنگ های فرقه ای و رشد تروریسم در این کشور بود.
القاعده و داعش دو گروه مخوف و وحشی تروریستی هستند که حاصل عملکرد دولت های آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی قرن گذشته و اوایل دهه اول قرن میلادی جدید به شمار می آیند.
آمریکا سرانجام در سال 2011 تحت فشار ضربات نیروهای مقاومت عراق و نیز فشارهای بین المللی مجبور به خروج نظامی از این کشور شد اما در اوایل سال 2014 و به بهانه هجوم داعش بار دیگر حضور نظامی اش را تجدید کرد