كيهان و خوانندگان


 دروغ نامه  کیهان   8 مرداد - 97
    كيهان و خوانندگان
    * فقط مشکل نه کابینه و نه روحانی و رؤسای سایر نهاد های  حکومتی و حتی خامنه ای رهبر انتصابی ولی فقیه نیستند برای اینکه مشکل اساسی وعمده وریشه ای رژیم قرون وسطایی و به غایت فاسد واصلاح ناپذیر است .بنابراین راه حل نهایی تغییر این رژیم سراندرپا  ولایت فقیه و برچیده شدن همه نهادهای انگل ضد مردمودشمن منافع ملی  است:
  مشکل دولت با تغيير در کابينه حل نخواهد شد بلکه مشکل اصلي عدول برخي مديريت ها از نگاه انقلابي امام خميني است.
     
    * عقل و تدبير حکم مي کند که مسئولان و دولتمردان با رسيدگي به خواسته هاي به حق و منطقي مردم عزيزمان و انجام اقدامات لازم در تحقق اعتدال و ياري مظلوم، کاري نکنند که بيگانگان و رسانه هاي معاند از مطالبات مردم سوءاستفاده کنند. کافي است مسئولان و روابط عمومي هاي ادارات و سازمان ها به درددل ها و خواسته هاي مردم از جمله در ستون پيام هاي مردمي همين روزنامه مراجعه کنند تا از نارسايي ها و مشکلات مردم مطلع شوند و درصدد رفع مشکلات برآيند.
    
محمود بليغيان
    *
آنچه تاکنون در برجام رخ داده يادآور مسائل فلسطين است که تشکيلات خودگردان وعده کشور مستقل فلسطين کوچک را مي دهد اما از سويي ديگر اسرائيل در همان محدوده کوچک هم در حال شهرک سازي است!
    3152021
    *
نتيجه پنج سال دولت تدبير براي من و برادرانم بعد از 25 سال فعاليت اقتصادي مشترک از دست رفتن سرمايه، بيمه بيکاري و شرمندگي براي خانواده بود. اين نتيجه بي ثباتي اقتصادي کشور پس از برجام بدفرجام بود... ما را نابود کردند آقايان مدعي کاربلدي!
    34430930
    *
با توجه به بازديدهاي غيرقانوني و بي ادبانه آژانس از مراکز دانشگاهي بايد حفاظت از اين مراکز را به سپاه پاسداران واگذار کنند تا دشمنان و جاسوسان نتوانند به اطلاعات مهم و حياتي کشور دسترسي پيدا کنند.
    3061013
    *
آقاي روحاني خواست مردم ترميم کابينه ناکارآمد دولت است ولي مهم تر از آن تصميم هاي صحيحي است که بايد در حوزه اقتصادي گرفته شود و از انجام طرح هاي موسوم به خروج از رکودي که سود را سرازير به جيب عده اي خاص مي کرد پرهيز کنند و به فکر رونق کسب و کار طبقات متوسط و پايين تر باشند.
    0883031
    *
با توجه به اينکه چند ماه ديگر ايام زيارت اربعين حسيني فرا مي رسد شايسته است دولت با رايزني با طرف عراقي مشکل ارز و هزينه بسيار زياد ويزاي زائران اربعين حسيني را برطرف نمايد تا بي سر و ساماني وضعيت ارز در اعزام زائران تاثير منفي نداشته باشد.
    79560935
    *
سخنان صريح و قاطع سردار دلاور سليماني به ترامپ قمارباز و خبيث، باعث احياي روحيه عزت طلبي در ملت ايران شد! اما آنچه ترامپ اين جرثومه فساد بايد بداند اين است که همه ملت ايران سرباز ولايت و همه قاسم سليماني اند و ملت ايران يک پارچه نيروي قدس است.
    06090915
و 86310918
    *
هر گاه ديديم فشار غرب بر روي ايران اسلامي بيشتر مي شود حتماً در جايي جبهه مقاومت به موفقيت هايي رسيده است که همانند خاري در چشمان دشمنان فرو رفته است. ان شاءالله در روزهاي آينده اخبار بشارت آميزتري از جبهه مقاومت خواهيم شنيد.
    19420917
    *
مشکل دولت با تغيير در کابينه حل نخواهد شد بلکه مشکل اصلي عدول برخي مديريت ها از نگاه انقلابي امام خميني است.
    
قياصي- تهران
    *
تيم اقتصادي دولت با فروش 60 تن طلاي کشور و حراج ميلياردها دلار از ارز کشور باعث سقوط ارزش پول ملي شد. چرا رئيس دولت با عوامل اين نابساماني برخورد نمي کند؟
    05630915
    *
مگر شرکت خودروسازي سايپا و ايران خودرو دولتي نيستند؟ مگر بدون هماهنگي با دولت مي توانند به طور خودسرانه قيمت ها را افزايش دهند؟ آيا اينکه دولت مي گويد ورود مي کنم سرگرم کردن مردم است؟
    8591021
    *
چگونه است که قيمت بسياري از اقلام حتي دوبرابر شده ولي دولت نرخ تورم را تک رقمي و يا 10 درصد اعلام مي کند؟
    16480915
    *
چند روز قبل اتوبوس بنده در کنار منزل واقع در کمربندي پيشواي ورامين آتش گرفت. با آتش نشاني ورامين که در فاصله 3 کيلومتري محل حادثه قرار دارد تماس گرفتم و کمک خواستم. گفتند به آتش نشاني پيشوا مربوط مي شود. در اين فاصله اتوبوس بنده کاملا در آتش سوخت و از بين رفت. ديده بوديم که در آموزش و پرورش براي ثبت نام منطقه بندي کنند ولي عجيب است که در امدادرساني آتش نشاني هم که هر لحظه خطر مرگ و خسارت هاي جبران ناپذير وجود دارد شاهد چنين توجيه هاي الکي هستيم!
    
اصغر کردبچه
    *
چند شب قبل در بخش کاغذکنان از توابع شهرستان ميانه رتيل يکي از اقوام ما را نيش مي زند. او را شبانه به درمانگاه شبانه روزي آق کند مي رسانند ولي پزشک درمانگاه چون خواب بوده اجازه ورود و درمان مريض را تا صبح نمي دهند. خانواده مجبور مي شوند با تحمل هزينه زياد مريض را به زنجان برسانند و درمان کنند. با وجود اين مشکلات در بخش بهداشت و درمان کشور وزير مربوطه نبايد شب راحت سر به بالين استراحت بگذارد.
    
م- ظ
    *
خرم آباد لرستان به دليل قرار گرفتن در ميان دره و کوه، معابر و خيابان ها گنجايش حجم ترافيک سنگين را ندارد. لذا لازم است مسئولان امر به فکر احداث خيابان هاي دوطبقه اي همانند آنچه در اصفهان هست باشند.
    06850916
    *
بيمه تکميلي بازنشستگان خدمات مطلوبي ارائه نمي دهند و اين موضوع باعث نارضايتي بازنشستگان و مستمري بگيران شده است، متعجبم که چرا مسئولين نسبت به نارضايتي ها بي تفاوت رفتار مي کنند!
    0646031
    *
در آزمون ورودي تيزهوشان آموزش و پرورش پايه هفتم به جاي طرح سوال برگه هاي کپي شده از کتاب آزمون هوش ريون در اختيار دانش آموزان قرار داده شده است. در اسرع وقت بايد به اين سهل انگاري که بوي خيانت مي دهد رسيدگي شود.
    03310916
    *
با کمال تاسف بايد عرض بکنم در بسياري از مساجد کشور در هنگام نماز صبح به روي نمازگزاران بسته است و تعطيلي مساجد به هنگام نماز صبح عمومي شده در حالي که براي اين کار هيچ گونه توجيهي پذيرفته نيست. ستاد رسيدگي به امور مساجد کاري بکند.
    62630938
    *
دولت اداره بعضي مدارس دولتي را به افراد پيمانکار و نيروهاي آزاد واگذار کرده است، با اين حساب سرنوشت نوجوانان و جوانان کشور چه خواهد بود؟
    40670903
    *
نصب پلاک جلو براي موتورسيکلت ها مي تواند عامل بازدارنده اي از بسياري تخلفات رانندگي موتورسواران باشد، اميدوارم پليس راهور در مورد پلاک جلوي موتورسيکلت ها تصميم جدي بگيرد.
    1605021
    *
گراني دارو با دريافت حق بيمه بالا از بيمه شدگاني که اکثرا از قشر کارگر و ضعيف جامعه هستند مي تواند به سلامت جامعه اي که اکثريت آن تحت پوشش بيمه دولتي هستند آسيب جبران ناپذيري وارد کند. لذا بايد مسئولين سعي کنند خدمات مطلوب و کم هزينه اي را تدارک ببينند. اينکه مردم را مجبور به پرداختن هزينه هاي چندبرابري درماني کنند نشانه مديريت و تدبير نيست.
    0883031
    *
تردد معتادين و پرنده فروشان در محدوده بلوار قيام ميدان خراسان به معضلي براي اهالي تبديل شده است. موضوع ديگر بلاتکليفي مدارس اين محدوده است که به مکاني براي تجمع معتادين تغيير کاربري داده است، از شهردار منطقه تقاضاي رسيدگي داريم.
    4098021
    *
تاثير مخرب بازي هاي رايانه اي روي فرزندم باعث شده اخلاقي پرخاشگر و تند پيدا کند و نوعي اعتياد به بازي که حتي اجازه نمي دهد فرزندم بازي هاي کودکانه معمول را انجام دهد، مسئولين چه برنامه اي براي خنثي کردن جنگ نرم بيگانگان در قالب بازي هاي رايانه اي دارند؟ تعلل در اين زمينه مي تواند نسل هاي بعدي را که اميد کشور هستند روان پريش و فاقد انگيزه براي ساخت کشور تربيت کند!
    61120911