دفاع از FATF روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل ...

علي رغم فضاسازي زنجيره اي ها در دفاع از FATF روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل گزارش دوشنبه اوین نامه كيهان را تاييد كرد  5مهر-97
مچ گیری اوین نامه کیهان علیه روحانی و دفاع تبلیغاتی از عدم تصویب FATF که پاسداران مخالف تصویبش در مجلس ارتجاع است.
در حالي تعدادي از رسانه هاي زنجيره اي به گزارش روز دوشنبه کيهان مبني بر اين که «تصويب FATF خيانت به خون شهداي اهواز» است حمله کرده اند که رئيس جمهور کشورمان سه شنبه شب در مجمع عمومي سازمان ملل متحد ضمن تاييد محتواي اين گزارش گفت: «چرا هيچ يک از کشورهاي تامين کننده مالي گروه هاي تروريستي ضد مردم ايران نه تنها مورد مواخذه قرار نمي گيرند بلکه تشويق و تسليح هم مي شوند؟»
    
    
سرويس سياسيکيهان طي گزارشي در شماره 2 مهر به تلاش برخي نمايندگان براي تصويب FATF در مجلس پرداخته و آن را خيانت به خون شهداي حادثه تروريستي اهواز خواند، در اين گزارش تصريح شده بود: «رئيس مجلس و وزراي خارجه و اطلاعات به همراه برخي از نمايندگان مجلس همزمان با اقدام تروريستي اهواز، جلسه ويژه اي با موضوع FATF برگزار کردند. تصويب FATF خيانت به خون شهداي اهواز است. لازم و ضروري است که نمايندگان مجلس به جاي برگزاري نشست ويژه براي تسريع در تصويب لوايح مرتبط با FATF، در اعتراض به جنايت مزدوران دولت هاي صحنه گردان FATF لوايح مرتبط را از دستور خارج کنند
    
کيهان در بخش ديگري از گزارش مستدل خود آورده بود: «رئيس مجلس و وزراي خارجه و اطلاعات به همراه برخي از نمايندگان مجلس درخصوص برگزاري جلسه ويژه با موضوع FATF آن هم فقط چند ساعت پس از اقدام تروريستي اهواز، کاري نسنجيده و تامل برانگيز است. به عبارت ديگر، اين کج فهمي و بي غيرتي است که درست در روز جنايت تروريست هاي وابسته به غرب، يکي از مطالبات مافياي FATF در سطح دو قوه بررسي شود
    
بلافاصله پس از انتشار اين گزارش برخي نشريات و رسانه هاي زنجيره اي به ميانه ميدان آمدند تا ضمن بزک کردن FATF به کيهان حمله کنند، به عنوان نمونه روزنامه زنجيره اي آفتاب يزد در شماره سه شنبه خود با عنوان «استفاده ابزاري از خون شهدا براي رد FATF» نوشت: «کيهاني ها روز دوشنبه براي دميدن بر آتش مخالفت با FATF در اقدامي بحث برانگيز و غيرقابل باور از خون شهداي اهوازي هزينه کرده اند و در راستاي رسيدن به منويات خود تيتر نخست خود را «تصويب FATF خيانت به خون شهداي اهواز» برگزيدند. تيتري که در آن بهره جويي از خون شهداي حمله تروريستي اخير ديده مي شود به اين نحو که با چنگ زدن به آن، بخواهند مانع تصويب FATF شوند».
    
حمله آفتاب يزد به کيهان در دفاع از FATF در حالي صورت مي گيرد که اگر گردانندگان اين نشريه اندکي صداقت داشته باشند بايستي به سخنان روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد که در آن ضمن تائيد گزارش کيهان به کشورهاي غربي حامي تروريست ها حمله و انتقاد شده بود نيز پرداخته و از آن گلايه کنند.
        
تامين کنندگان مالي تروريست ها پيگرد نمي شوند
    
رئيس جمهور کشورمان سه شنبه شب به وقت تهران طي سخناني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد گفت: ما به عنوان قربانيان ديروز و امروز تروريسم همواره در صف مقدم مبارزه واقعي با تروريسم بوده ايم و خواهيم بود. مردم ما امروز عزادار شهادت ده ها انسان بي گناه اند که روز شنبه توسط تروريست هايي به خاک و خون کشيده شدند که با کمال وقاحت از برخي پايتخت هاي غربي و در مصاحبه با رسانه هايي که در غرب با دلارهاي نفتي اداره مي شوند مسئوليت اين وحشيگري را پذيرفتند.
    
وي ادامه داد: ما در ايران تمامي اقدامات تروريستي را بدون ملاحظه محکوم کرده و مي کنيم. ما از بيانيه محکم شوراي امنيت ملل متحد در اين زمينه استقبال مي کنيم. ولي چرا روساي سازمان هاي تروريستي من جمله سازماني که مسئوليت رسمي عمليات شنبه را به عهده گرفت در کشورهاي غربي فعاليت مي کنند و برنامه رسمي براي جمع آوري پول مي گذارند؟ آيا اين اقدامات مغاير مقررات بين المللي نيست؟ چرا هيچ يک از کشورهاي تامين کننده مالي گروه هاي تروريستي ضد مردم ايران که سابقه تامين مالي و تسليحاتي داعش و النصره و القاعده را نيز دارند نه تنها مورد مواخذه قرار نمي گيرند بلکه تشويق و تسليح هم مي شوند؟ براي اينکه دنيا ادعاي مبارزه با تروريزم را جدي بگيرد، نيازمند يک اقدام مشترک جهاني براي برخورد جدي با اين پديده شوم بدون توجه به عاملين و قربانيان آن هستيم.
    
اين سخنان رئيس جمهور در حقيقت عين همان گزارش روز دوشنبه کيهان است که در ادامه به بخش هايي از آن اشاره کرده و قضاوت را به عهده مخاطبان گرامي مي گذاريم.
        
کارگروه FATF کجاست؟!
    
کشورهاي سلطه گر غربي در نمايشي مضحک کارگروه FATF را با عنوان ادعايي نهاد مبارزه با پولشويي و تروريسم تشکيل داده اند. کارگروهي که مقر اصلي آن در فرانسه است. کشوري که ميزبان گروهک تروريستي منافقين است. گروهکي که دستش به خون 17 هزار ايراني آلوده است.
    
بزک کنندگان FATF در داخل کشور به اين سوالات پاسخ دهند؛ در حال حاضر کارگروه FATF کجاست؟! چرا با تامين کنندگان مالي تروريست هاي الاحوازيه برخورد نمي کند؟! چرا برخوردي با قاتلان 17 هزار شهيد ايراني که مورد حمايت فرانسه قرار دارد، انجام نمي دهد؟! آيا آمريکا، انگليس و فرانسه خبر ندارند سرکردگان و اعضاي اين گروهک ها در کدام خيابان از کدام شهرهاي اروپا و آمريکا اقامت دارند؟! چرا FATF فقط براي مقابله با سپاه قدس و حزب الله لبنان و محور مقاومت که کمر گروهک تکفيري تروريستي داعش را شکسته، ساخته شده است؟!
    
در حال حاضر سرکرده هاي گروهک هاي تروريستي ضدايراني از جمله گروهک الاحوازيه تحت حمايت برخي دولت هاي اروپايي (گردانندگان FATF) قرار داشته و به راحتي در اين کشورها کنفرانس خبري و ميتينگ برگزار مي کنند و در مصاحبه با شبکه هاي تلويزيوني ضدايراني مستقر در اروپا نحوه ترور مردم ايران را شرح مي دهند!
    
جالب اينجاست که فرانسه و انگليس و برخي ديگر از کشورهاي اروپايي با وجود حمايت گستاخانه و بي ملاحظه از قاتلان 17 هزار شهروند ايراني و تروريست هاي تجزيه طلب، به عنوان مالکان مافياي FATF از ما مي خواهند در راستاي شفافيت و صداقت(!) و براي استفاده از مزاياي برجام، تعهدات جديدي را ذيل FATF و ملحقات آن بپذيريم که وجه مشترک آنها ادعاي «مبارزه با تروريسم، پولشويي و حمايت هاي مالي از تروريست ها» مي باشد!