دستگیری عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در نازی آباد

 دستگیری عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در نازی آباد۱۴-آبان-۱۴۰۱

اتهامات ساختگی زدن به متهمان برای روحیه دادن به نیروهای سرکوبگر ومانع شدن ازریزش شان وسنگین کردن پرونده بازداشتی هاست.

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان اصلی تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت در مرکز تهران خبر داد و گفت: متهمان ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را تخریب کرده بودند.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ ” امیر هوشنگ امیری ” گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری و ایجاد رعب و وحشت در محله “نازی آباد” سریعا ماموران عملیات کلانتری ۱۳۰، به محل اعزام شدند.

 وی افزود: ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند 2 نفر از اراذل و اوباش محلی با در دست داشتن سلاح سرد اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت و تخریب تعدادی وسایل نقلیه کرده اند و قبل از حضور ماموران از محل گریخته اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران سریعا وارد عمل شده و در ۲ عملیات غافلگیرانه هر ۲ عامل اصلی تخریب و درگیری که قصد قدرت‌نمایی‌ را داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کردند که در بررسی به عمل آمده ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت تخریب و در این رابطه مال باختگان شناسایی شدند.

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.