واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سراوان ۱۹ مجروح برجا گذاشت

 واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سراوان ۱۹ مجروح برجا گذاشت۵-آذر-۱۴۰۱

منظور از اتباع بیگانه شهروندان آواره شده افغانی است که مجبور به ترک کشورشان شده اند  البته نقش بیش از۴۳ ساله رژیم تروریستی وفاسد ولایت فقیه درناامنی وبی ثباتی وجنگ داخلی افغانستان فراموش شدنی نیست.

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سراوان ۱۹ مجروح برجا گذاشت

زاهدان- ایرنا- رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی خودروی تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر جالق به سراوان ۱۹ نفر مجروح شدند.

دکتر فریبرز راشدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه صبح امروز در هفت کیلومتری مسیر جالق - سراوان رخ داد که مصدومان آن توسط پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی شهرستان سراوان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

وی افزود: انتقال و جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز معضل بزرگی برای سیستان و بلوچستان و یکی از عوامل مهم بالابردن آمار تصادفات جاده‌ای و مکرگ و میر ناشی از آن است.

راشدی چندی پیش در نشست خبری با خبرنگاران گفته بود: جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز و حوادث رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز قاچاقچیان تنها در سال گذشته هزینه های سنگین چند ۱۰ میلیاردی به حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان وارد کرده است.