به ما ربطی نداره! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۲- آذر -۱۴۰۱

به ما ربطی نداره! (گفت و شنود)

سربازجوی زیادی ابله وسفیه

نماینده ویژه رهبر منفور  فقیه

نمیگه عامل نابودی هست ونیست

میزان دارایی و ثروت رهبرش چیست؟

یاسایر مریدان دزد و شرکای غارتگرش

چقدر انباشت ثروت کرده  انددر کنارش؟

اما کشتن یک بسیجی کرده بهانه

تاتبرئه کنه عاملان نابودی میهن وخانه

سربازجوبرای اینکه خودکنه  راضی

نقل کرده روزی رفته بود نزد قاضی

گفته بود غلط کردم زیادی  گُه خوردم ندونستم

قاضی گفته ربط نداره چه خوردی که می دونستم؟

پس بی جهت تلاش نکن بی ربط بدهی پیام

چون دزدی وقتل وجنایت تو  هست اتهام

 

گفت: قاضی از کسی که بیشترین نقش را در به شهادت رساندن شهید سید روح‌الله عجمیان داشته است می‌پرسد؛ درآمد ماهیانه شما چقدر است؟ و او پاسخ می‌دهد ۱۰۰ میلیون تومان!
گفتم: شهید عجمیان درآمدش چقدر بوده است؟
گفت: او یک کارگر ساده بوده و پدر شهید هم یک کارگر فصلی بوده است. یعنی فقط بعضی از روزها برایش کار بوده. ایشان
۳۰
ماه هم
سابقه حضور در جبهه داشته است.
گفتم: ننگ‌آور نیست که صاحبان انقلاب به دست مزدوران بی‌وطن که بویی از شرف و انسانیت نبرده‌اند به شهادت برسند؟!
گفت: بقیه شهدا هم از همین اقشار محروم و مستضعف بوده‌اند و قاتلان آنها یک مشت مرفه بی‌درد و جیره‌خوار دشمنان بیرونی هستند که بعد از دستگیری هم خودشان را به آن راه می‌زنند و ادای آدم‌های بی‌گناه را در می‌آورند!
گفتم: قاتلی در دادگاه برای فرار از مجازات به قاضی گفت؛ آقای قاضی! از قصاص من بگذرید! مست بودم و غلط کردم
و فلان خوردم! قاضی گفت؛ ما به اتهام قتل تو رسیدگی می‌کنیم. خورد و خوراکت به ما ربطی نداره!