روماتیسم! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۲- خرداد- ۱۴۰۳

روماتیسم! (گفت و شنود)

شعار نه شرقی نه غربی خمینی شیاد

اوایل انقلاب  سرداد  نرفته است  ازیاد

اما خامنه ای رمال آویزان شد به روسیه

تاجاده صاف کن حضورش بشه درروسیه

اماهجونویس در مورد نامزدان ریاست جمهوری

با تمسخر غیرخودی ها به خودی ها زده سوری

نقل کرده شعار می دهند علیه امپریالیسم ونازیسم

همراه با کمونیسم وسوسیالیسم و فاشیسم

 همین طور اضافه می کنندمبارزه باایده آلیسم

امارندی گفت چه تجویزی داری برای روماتسیم؟

گفت: از ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری چه خبر؟!
گفتم: تازه دو روز از زمان ثبت‌نام گذشته و هنوز وقت زیادی برای ثبت‌نام نامزدهای جدید باقی مانده است.
گفت: چند نامزد دیگر قرار است ثبت‌نام کنند؟
گفتم: هنوز به درستی نمی‌توان حدس زد. ولی احتمال ثبت‌نام تعداد قابل توجه دیگری وجود دارد.
گفت: برخی از ثبت‌نام‌کرده‌ها و برخی از کسانی که در راه ثبت‌نام هستند، درباره برنامه‌های مورد نظر خود مطالبی را مطرح می‌کنند که ارتباط آن با خواسته‌ها و نیازهای کشور و مردم روشن نیست. چیزی شبیه کلیات ابوالبقاء است!
گفتم: حکایت کرده‌اند که یکی از نامزدها در تبلیغات انتخاباتی خود می‌گفت؛ من با امپریالیسم، کمونیسم، سوسیالیسم، نازیسم، فاشیسم، ایده‌آلیسم و‌... به شدت مبارزه خواهم کرد! پیرمردی از وسط جمعیت برخاست و گفت؛ من که متوجه نشدم چه می‌گویی؟ ولی کاش یک فکری هم برای روماتیسم من می‌کردی!