گزیده خبر های 13 شهریور -89
احمدي‌نژاد بي رئيس دفتر؛مشايي امسال هم در راهپيمايي روز قدس ديده نشد+عكس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28155
فضا آنگونه است که رحیم مشائی دوستدار اسرائیل همچون رهبران رقیب مغلوب جرأت حضور در تظاهرات رروزقدس نداشت در عوض پاسدار میلیاردی محمد صادق محصول و محمد رضا رحیمی اختلاس گر میلیارد ها تومانی و محرابیان خواهر زاده متهم نوآوری دزد دیگران پاسدار گماشته احمدی برای نمایش تظاهر حضور داشتند.
آتی نیوز نوشت : اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئیس جمهور امسال نيز مانند سال گذشته در راهپيمايي روز قدس در كنار احمدي نژاد ديده نشد و تا لحظه انتشار اين خبر هنوز تصویری از حضور وي در اين راهپيمايي منتشر نشده است.رئيس دفتر احمدي‌نژاد 2 سال پيش در سخنان عجيبي ايران را دوست ملت اسرائيل خواند كه موجبات تنش هايي در كشور شد. عكس هايي از حضور بدون مشايي، احمدي نژاد در راهپيمايي روز قدس امسال
یادداشتی از دکتر سید عباس صالحی :هم غزه هم لبنان و نقد یک دیدگاه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28122

مسأله «فلسطین» را چگونه باید تعریف کرد؟ آیا مسأله‌ای فلسطینی و یا حداکثر عربی است؟ یا مسأله‌ای انسانی است؟ اعراب در این که مسأله‌ی فلسطین یکی از مهم‌ترین مسایل عربی است؛ تردیدی نداشتند/ آیا براستی می‌توان مسأله‌ی فلسطینی را، در سطوح مسأله‌ای قومی و یا عربی تنزل دارد؟ برخی روشنفکران یا سیاستمداران چون اختلافات سیاسی با نظام و یا دولت دارند؛ آیا منطقاً و اخلاقاً حق دارند که در پناه گزاره غلط «دشمن دشمن ما دوست ماست» قرار گیرند و سخنانی همدلانه با رژیم غاصب اسرائیل را بر زبان و قلم آورند؟
اگر ادعا شده است که مسئله فلسطین انسانی است سئوال است رژیمی که مدعی به دفاع از انسانیت است ابتدا می بایست برادری خودش را نسبت به ملت خودش در چارچوب رعایت انسانیت ثابت کرده باشد تا سپس بتواند ادعای برادری نسبت به مردم فلسطین و لبنان کند؟ همچنین پرونده ی ننگین بس سنگین محکومیت دار اولی نقض مشتمر حقوق بشر جهانی نداشته باشد. بنابراین اینگونه ادعاها شامل حال رژیم ضد بشری نمی شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی: فقر در برخی از مناطق کشور بیداد می‌کند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28153
این اعتراف آشکارا زیرآب ادعا گزارش قبلی را می زند که چگونه شعاری دروغین و تبلیغاتی ووارونه می باشد.
در مملکت ما که مملکت علی (ع) است، مردمش در فقر بوده و چیزی ندارند. “/ ” در قالب بودجه‌های دولتی چه هزینه‌های گزافی که به عده‌ای افراد معلوم‌الحال با عنوان ایرانیان مقیم خارج کشور از خرج می‌شود؛ این در حالی است که در گوشه‌وکنار این مملکت فقر بر مردم چیره شده است. “/ ” مناطقی از کشور مخصوصا مناطق مرزی از فقر رنج می‌برند و در برخی روستاها حتی امکانات اولیه بهداشتی نیست و مردم در رودخانه‌ها استحمام می‌کنند و در برخی روستاها بالغ بر 25سال است که حتی یک روحانی هم نرفته است.
حضور مسئولین در راهپیمایی روز قدس (تصویری)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28143
صحنه های کمدی و مسخره مفت خوران و غارتگران حکومتی آخوندها و پاسداران و گله های حافظان و خبر نگاران مسخره تر البته بدون حضور رهبر لوطی جماران و ولی وقیح و 3 رهبر مغلوب رقیب در حمایت از فلسطین بر گزارشد . در صورتی که بقول آخوند مکارم شیرازی فقر در ایران بیداد می کند.
سرلشگر فیروزآبادی :کل اسرائیل در تیررس ایران است/ امیدواریم مجبور به زدن دیمونا نشویم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28141
خلی بنددی یک بسیجی
هر زمان که از پای منقل و بحث و گفتگوی منقلی رهبر ولی وقیح بلند می شود از روی نشئگی زیاد دچار هذیان گوئی های این چنینی درد سر ساز می شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه امیدواریم نیازی به مورد هدف قرار دادن نیروگاه هسته ای رژیم صهیونیستی نباشد گفت: هیچ نقطه از اسرائیل نیست که در تیررس تجهیزات ما نباشد./ بالاخره رئیس ستاد ارتش اگر نگوید طرح نظامی دارد یعنی خودش بیهوده است در واقع وی یک نوع دفاع از شغل خود کرده است نه تهدید ایران.
مشروح سخنان احمدي‌نژاد در پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران:
ميانجي‌ها خودشان شريك دزد هستند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28140
مگر این پاسدار گماشته و رهبر لوطی ولی وقیح و پاسداران جز این است که خودشان نه فقط میانجی که صاحب سر زمین های فلسطین و لبنان و افغانستان وعراق و سخنگو و نماینده ملت هایش می دانند که با نقش گروگان گیری کردن ا ملت ها ی عراق و لبنان و فلسطین برای میانجی و باج گیری و چانه زنی اهداف هسته ای و جنگ افروزی خود اقدام و استفاده نکرده اند که اکنون این پاسداراز موضع دزد که از دزد بزند شاه دزد است این چنین خود زنی فرافکنی کرده است؟
شفاف: رئيس جمهور با اشاره به اهداف پنهان مذاكرات به اصطلاح سازش در آمريكا بر سر موضوع فلسطين، تأكيد كرد كه كساني كه به نام منجي آمده‌اند خودشان شريك دزد هستند؛ بنابراين چطور مي‌توانند ميانجي شوند و فضاي عادلانه براي مذاكرات ايجاد كنند؟ به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كه در پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران سخن مي‌گفت، روز قدس را نقطه‌‌ اتفاق همه صالحان، مؤمنان و عدالت‌طلبان جهان و روز سرنوشت توصيف كرد.
سردار احمدی مقدم: مراسم راهپیمایی روز قدس در امنیت کامل برگزار شد
این پاسدار سردار که یکی از مجرمان اصلی تجاوز و شکنجه ها وقتل های بازداشتگاه کهریزک است با کمال وقاحت و لودگی تهاجم و تیر اندازی و تخریب چند شبانه روز قبل از اجرای مراسم کمدی و نمایش روز قدس اراذل و اوباش سازمان دهی شده به محل مسکونی کروبی که انجام شد تا زهر چشم از وی و بقیه رهبران رقیب مغلوب گرفته شود که در این روز نمایشی حضور نداشته باشند . همچنین جائی که رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد جرأت نداشت حضور داشته باشد . همینطور با بسیج و حضور گسترده مزدوران نیروی انتظامی در کنار لباس خصی و بسیجیان چماقدار و پاسداران بازجو وشکنجه و ساندیس خوران بقیه را به حساب امنیت کامل جازده است تا ثابت کند بی خود نیست گفته نمی شود خود گوزی و خود خندی عجب مرد هنرمندی؟!
فرمانده نیروی انتظامی از برقراری امنیت کامل در هنگام برگزاری مراسم باشکوه روز جهانی قدس خبر داد.اهم اظهارات سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس را در ادامه به نقل از مهر بخوانید.حضور پرشور مردم بصیر کشورمان در راهپیمایی این روز در حقیقت ابراز همبستگی تمام مسلمانان جهان با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است. رژیم صهیونیستی نماینده دنیای استکبار است. برپایی این راهپیمایی‌ها نشان می‌دهد که مسئله فلسطین تنها مربوط به مردمی معدود در یک سرزمین تنها نیست بلکه به تمام جهان اسلام تعلق دارد. این اعلام همبستگی مسلمانان جهان با مردم فلسطین علاوه بر ارتقاء روحیه مقاومت در آنان، نشان‌دهنده شکست مذاکرات به اصطلاح صلح است یک دیگر حتی آن نتایج سالهای قبل خود را هم برای سازشکاران در پی ندارد. امنیت مراسم روز قدسهمین حضور بنده به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در راهپیمایی، نشان می‌دهد که این مراسم در امنیت کامل در حال برگزاری است
نقدی:برای محو اسرائیل دنبال بهانه می‌گردیم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28142
گذشته از اینکه از موضع ضعف قدرت نمائی شده است . اما از سوی دیگر اعتراف آشکار پذیرش مسئولیت پر پائی دو جنگ 33 و 22 روزه با اسرائیل است که پاسداران و ولی وقیح عاملش بودند . همچنین که فریاد زده است که عامل اصلی بحران و ناامنی خاورمیانه رژیم ضد بشری می باشد . بعلاوه اثبات پیروان جنگ موهبت الهی می باشد در دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای برای برون رفت از بحران ها به خصوص بحران تحریم و هسته ای نیاز به جنگ دارند.
ما منتظریم چنین غلطی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند تا رژیم صهیونیستی را محو کنیم رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هم اکنون دست نیروهای نظامی ایران برای از بین بردن رژیم صهیونیستی بسته است ، گفت: منتظریم حماقت کنند تا محوشان کنیم.
نامه صریح سلحشور به محمد نوری زاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=28146
هنرمند مترسک و عروسک مکتبی اصول گرا که خود دارای پرونده ی محکومیت می باشد . اکنون برای تبرئه ی خود دست به مجیز گوئی و خوشرقصی کردن وارونه ی هنرمندانه علیه نوری زاد زده است تا توانسته باشد یک تیر وچند نشان زده باشد . البته که تلاش مذبوحانه کرده تا گاف دادنش را به حساب پوشانیده باشد مجبور شده است که چشمان نا بینای خودش را بر روی واقعیت بر بندد که چگونه نوجوانان پرورش یافتگان رژیم جهل و جنایت و خون و خرافات و عوامفریب غارتگر زیر 17 سال را که مرتکب جرم شدند اعدام شده اند . ضمن اینکه عامل همه جنایات اتفاق افتاده 32 سال حاکمان و شرکای شان بوده اند زیرا که قدرت و تسلط در همه زمینه ها را اینان در اختیار خود داشته اند که با فراموش کردن این واقعیت سلحشور تیغ را بر زیر گلوی کسی گذاشته است که دیگر نمی خواسته همچون وی هنرمندی برای حاکمان کودتا ضد بشر کند. چونکه از موضع بازجو و کیفر واست تنظیم کن و سر دژخیم قاضی صلواتی با پاک کردن صورت مسئله، اتهام وحکم محکومیت صلواتی فر مایشی صادر کرده است . البته نگفته است که مخملباف که بود و چه کرد؟ و چرا آن موقع که جایزه سینمائی برای رژیم می گرفت حلوا حلوا می شد؟ یا اینکه مگر کیمیائی بدستور سعید امامی فیلم تهیه ننمود ومگر به دلیل گوگوش همسر ایشان توانست از کشور خارج شود؟
سلحشور: شايد برخي دزدها از قانون بگريزند اما براي خائنان به مملكت راه فراري نيست فارس: فرج الله سلحشور خطاب به «محمد نوري‌زاد» نوشت: بگذاريد حقيقتي را روشن كنم، شايد بعضي از دزدان اموال عمومي و متقلب‌ها و پارتي‌دارها از چنگ قانون بگريزند اما يقين بدان كه خائنان به مملكت و عوامل بيگانه نمي‌توانند از قانون فرار كنندگوگوش خواننده زمان شاه با همه مفاسدش يكي از آنهاست. پس از نزديك به بيست و چند سال زن حاجي شدن و رعايت حجاب و عزاداري و خرج دادن براي امام حسين(ع)، توسط كيميايي به آمريكا گريخت و دوباره به فحشا و منكرات سابق خود مشغول شد. آقاي مخملباف نيز پس از سال‌ها ظاهر مذهبي و پرداختن به آثار مذهبي در نهايت به ذات گروهكي خود برگشت و اينك همان راهي را مي‌رود كه قبل از هفده سالگي رفته بود، و اينك يكي از پيروان دكتر پيمان نبام محمد نوري‌زاد كه چند سالي را در لباس خودي درآمده بود و دم از انقلاب و اسلام و فقاهت مي‌زد، بالاخره فيلش ياد هندوستان كرد و به اصل جنبشي خود بازگشت و تمام زحمت‌هاي شهيد آويني را در كنترل و اصلاح رفتار و اعتقاداتش به باد داد و اين آقا كه نتوانسته بود در عرصه سينما نامي دست و پا كند و نان ميلياردي سريال سازي هم نتوانسته بود او را سيركند، سفره معاويه را چرب‌تر از سفره علي عليه السلام يافت و به اصل خود بازگشت و اينك شهرت را در هوچي‌بازي و بي‌حرمتي به ارزش‌ها يافته است. آقاي نوري زاد يك اتفاق بدي كه در جمهوري اسلامي افتاد اينكه متأسفانه هر كس كه مشهور شد گو اينكه پروفسور و مجتهد و عارف و مخترع و معلم اخلاق هم شد! باور نداري گوينده ها و مجريان تلويزيون را ببين. خود را بالاتر از همه كساني مي دانند كه در حال مصاحبه با آنها هستند. خواه طرف فوتباليست يا خواننده و هنر پيشه باشد، يا عالم و دانشمند ديني يا ... اين بيماري به نويسنده ها هم سرايت كرده. هر كس كه قلم خوبي دارد و بياني گيرا، گمان مي كند اين خوب قلميدن و خوب حرافيدن نشان عالم بودن و فهم و درك بالاست. از جمله خود شما كه گمان مي كنيد همه خبرگان و مجتهدان و مراجع از جمله رهبري با عرض پوزش و شرمندگي بايد در محضر شما تلمذ كنند، و برايتان بسيار بسيار عجيب و حيرت آور است كه چرا نمي گذارند راه را از چاه نشان آنها بدهيد! مخملباف هم مثل شما بود. وقتي شنيد استاد علامه محمد تقي جعفري بناست براي جمعي از بچه هاي حوزه هنري سخن بگويد گفت : استاد جعفري براي من چه دارد كه بگويد. نه آقاجان! يابو ورتان ندارد. ما آدمهايي كه قلم زيبا داشتند و جملات زيبا مي نوشتند زياد ديده ايم كه پشت جملاتشان يك شاهي ارزش و صحت وجود نداشت. اشكال كار اينجاست كه تو طرفدار افكار گروهكي ها هستي. گروهك هاي منحل و مضمحل شده. وقتي همه چيز را با عقل محدود در چهارچوب محدود مي سنجي هيچ چيز با يكديگر جور در نمي آيد.