گزیده خبر های 16 اردیبهشت 90 قسمت 2

عكس/ مصلحی هنگام خروج از جلسه امروز دولت

جالب است قیافه وزیر بد نام اطلاعات هنگام ترک جلسه ی دولت آنگونه آشفته و قهر آمیز است که پاسدار محمد صادق محصولی غارتگر میلیاردی که وزیر رفاه می باشد . البته هم زبان و لهجه ی وزیر بد نام اطلاعات می باشد . وی را دنبال کرده تا که دلداری اش دهد . بنابراین اینگونه اقدامات و اا و اطوار های عزل و نصب و قهر کردن ها ناشی از فاش شدن ماهیت رژیم ضد بشری و ادعای پوشالی اصول گرایی و بازده ی یک دست شدن رژیم کودتایی است . بعلاوه مشخص شده است که عاقبت کابینه ی مدعی 70 میلیونی امام زمانی بیش از 5 سال پیش به چه سر نوشتی دچار شده است؟

عكس/ احوالپرسی گرم خامنه ای با مصلحی، 15 اردیبهشت 90

این تصویر که مکمل گزارش خبری فوق می باشد . مشخص می کند که نقش قانون شکنانه و ما ورای قانون اقدام کردن رهبر لوطی جماران نشین ولی وقیح علیه ی عنترش و دامن زدن به حاد شدن رابطه اش با عنترش چگونه است . چونکه با یک دست چلاقش بر توی سر عنترش زده است و با دست دیگر نوازش بر سر آخوند آلت دست و دست اموزش وزیر بد نام اطلاعات کشیده است . البته این وسط نقش واسطه گری احمد خمینی هم بر جسته شده است زیرا که بدش نمی آید تا انتقام تهاجم به سخنرانی اش در 15 خرداد سال گذشته اینگونه گرفته شود .

شعار و سخنرانی علیه احمدی‌نژاد نزد خامنه‌ای .صدیقی: آقای احمدی‌نژاد شما که چیزی نیستید

اکنون مشخص شده که درست گفته می شود که هیچ گربه ای حاضر نیست به خاطر رضایت خدا موش بگیرد . زیرا که احوالپرسی رهبر لوطی جماران ولی وقیح از آخوند شوت و دست آموز وزیر بد نام اطلاعات حید مصلحی الکی نبوده است ، بلکه به پاس خوش خدمتی بوده ست که وی بسوی عنتر مطرود شده پاسدار گماشته احمدی نژاد کیش داده شده است که مورد نوازش از سوی لوطی جماران و اقع شده است.

دیگربان، digarban : کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نزد علی خامنه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد هشدار داد چنانچه بخواهد مقابل رهبر جمهوری اسلامی بایستد «منکوب و حقیر» خواهد شد.آقای صدیقی این سخنان را شامگاه چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) در نخستین شب عزاداری دختر پیامبر اسلام که در حسینیه «امام خمینی» و از سوی خامنه‌ای برگزار شده بود٬ بیان کرده است.به گزارش روز پنجشنبه (۱۵ اردیبهشت) سایت «مفید‌نیوز» ٬ امام جمعه موقت تهران بدون آنکه نامی از احمدی‌نژاد ببرد٬ گفت: «آقای عزیز این مملکت دولت موقت دیده است، بنی‌صدر دیده است، شما که در برابر آن‌ها چیزی نیستیدوی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: «شما سر سفره حضرت زهرا رای آورده‌اید و امروز پشت پا به روضه‌ها و سفره حضرت زهرا می‌زنید آقای صدیقی افزوده که «من خبر دارم خانواده، فرزندان و همکاران ایشان و کارکنان نهاد ریاست جمهوری نیز از این وضعیت بسیار ناراحت هستند و منتظر فرمان ولایت می‌باشندامام جمعه موقت تهران اظهار داشته که «بعضی از سربازان گمنام امام زمان که گزارشاتی از رفتار ایشان به من داده‌اند از من خواسته‌اند به رهبر بگویم منتظر گوشه چشم ایشان و فرمان ایشان هستندوبلاگ «بزمانه» نیز گزارش کرده که صدیقی در این مراسم گفته است: «این آقایی که دور و برش را گرفته‌اند و کارهایی می‌کند برضد اوامر آقا بداند بجز خودش کسی را نابود نمی‌کندآن‌طور که این رسانه‌ها گزارش کرده‌اند در این مراسم به طور غیر مستقیم شعار‌هایی علیه محمود احمدی‌نژاد سر داده شد.این رسانه‌ها همچنین گزارش کرده‌اند که هنگام سخنرانی کاظم صدیقی٬ حاضران و برخی مسئولان گریه می‌کرده‌اند و رهبر جمهوری اسلامی نیز در تمام مدتی که منصور ارضی مداحی می‌کرد٬ گریه می‌کرده است.محمود احمدی‌نژاد برخلاف سال‌های گذشته حاضر نشد در مراسم شب گذشته شرکت کند.

انتقادشدید رییس قضا از سرپیچی دستوررهبری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55343

اخوی لاریجانی ها برای حفظ قدرتت خود دست بهر گونه خوشرقصی برای رهبر لوطی جماران ولی وقیح و علیه عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد می زنند . زیرا اکنون پس از پاسدار عل لاریجانی رئیس بازار مکاره نوبت شیخ صادق است که رئیس انتصابی دستگاه آلوده ب فساد و رشوه و عتبعیض قضاییه می باشد.

همه قوای كشور تحت نظارت ولایت فقیه است و در جمهوری اسلامی ایران بالاخره با همه دقتها و تلاشهای خبرگان قانون اساسی و با تأكیدات امام راحل نظامی استوار شد كه بر اساس نص قانون اساسی بر محور ولایت فقیه اداره می شود و در اصل 57 قانون اساسی پس از بازنگری آمده است كه همه قوا در جمهوری اسلامی ایران زیرنظر ولایت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول قانون اساسی كار می كنند. بنابراین همه مسئولان نظام از بالاترین سطوح تا سطوح پایین تر باید بدانند مشروعیت دینی و مشروعیت سیاسی كارشان در التزام به ولایت فقیه استرئیس دستگاه قضایی عصیان در مقابل ولی فقیه و سرپیچی از اوامر رهبری را خلاف شرع و قانون اساسی دانست.

سید حمید روحانی :مشایی فکر کرده الان 28مرداد است و می تواند کودتا کند

سئول است که مگر چقدر ملت سخنگو ونماینده ووکیل مدافع دارد . آنگونه که هر ضد ملت مجیز گوی ستایش گر مشمئز کننده ی رهبر لوطی جماران نماینده ملت شده است تا زیر چتر حمایت از لوطی جماران عنتر و یارانش را بر زیر تیغ اتهام و توهین و تهدید بگیرد . آنهم در شرایطی که پاسداران وو لی وقیح کودتای بدتر از کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 کرده اند که فرافکنانه یاران عنتر لوطی جماران را متهم به کودتا ی مشابه 28 شده است؟

سید حمید روحانی تصریح کرد آقای مشایی نمی داند که هرکسی قدمی کج بردارد ملت قدمش را قطع می کند به گزارش هفته نامه یالثارات سیدحمید روحانی در مجتمع آموزشی امام علی (ع) در شهرستان قم ضمن تحلیل در مورد وضعیت موجود اظهار داشت: اینها از همان روزی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در راس کار قرار گرفتند کودتای خزنده شروع شد . نخستین حرکت بی اعتنایی به نامه ای بود که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور راجع به جریان آقای مشایی نوشتند و گفتند صلاح نیست ایشان معاون شما باشد.وی در ادامه افزود : کودتای خزنده از آنجایی شروع شد که مشایی با بودجه کلانی که از مال یتیمان و بیوه زنان در اختیار گرفت ، یک مشت اراذل و اوباش را پروراند و تقویت کرد که چه کار کند . فکر کرد دوران 28 مرداد است که با چهار ریال و دلار توانستند کودتا کنند . او فکر می کند که با همین کلا شها و اراذل و اوباشی که به آنها پول می دهد و تقویتشان می کند مشکل حل می شود نتوانست بفهمد که در دورانی زندگی می کند که ملت ایران هوشیار است و هرکسی قدم کج بردارد ملت قدمش را قطع می کند

کشته شدن 12 نفر در تصادف پلدختر

اینهم معجزت امام زاده ای که همچون ولی وقیح به جای اینکه چشم شفا دهد کور کرد چون جاده های کشور مرگ زا است . اکنون اتوبوس و خود رو های اسقاطی از رده خارج شده 32 سال است که ای چنین ن جان انسان های بی گناه را می ستانند تا که رتبه ی لولی بی رقیب جهانی مرگ و میر اده ها حفظ شود.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده فرعی منتهی به امام زاده احمد شهرستان پلدختر 12 زائر را زیر گرفت و 14 نفر را مجروح کرد.به گزارش مهر، این دستگاه اتوبوس مسافربری به رانندگی "غلام شاه احمدی" حامل زوار امامزاده احمد شهرستان پلدختر بود که در هنگام بازگشت به دلیل شیب بالای این محور فرعی ترمز برید و با زیر گرفتن زائرین در حال تردد در این محور 12 زائر را کشت و 14 نفر را زخمی کرد. در این حادثه با تلاش نیروی انتظامی شهرستان پلدختر و اورژانس 115 این شهرستان مجروحان حادثه به بیمارستانهای اندیمشک و پلدختر اعزام شدند.فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با اشاره به حادثه رخ داده و تایید آمار کشته شدگان، اظهار داشت: این حادثه در حوزه استحفاظی شهرستان دره شهر استان ایلام رخ داده است ولی کار امداد رسانی و حمل مجروحان حادثه با تلاش نیروی انتظامی و اورژانس پلدختر انجام شد. سرهنگ علی نجات کرمی علت این حادثه را بریده شدن ترمز اتوبوس مسافربری ذکر کرد و یادآور شد: کشته شدگان و مجروحان این حادثه به طور عمده از استانهای کرمانشاه و ایلام بوده اند.

پرستار جوانی که به دلیل عدم رعایت حجاب اخراج شده بود، با قرص برنج خودکشی کرد

وقتی که د ر رژیم ضد بشری و نا مشروع حاکم بر ایران همسر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر بد نام و منفور وزیر بهداشت و دزرمان شده باشد . می بایست در شرایطی ک بیماران از بیمارستان اخراج و در بیا بان رها می شوند با اهرم چماق 32 ساله ی مبارزه با یی حجابی پرستار اخراج شده به چنین سرنوشت شومی مبتلا شود.

با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشكان و همکارانش بلافاصله تلاش براي نجات جان وی را آغاز كردند اما این تلاش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسموميت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.به گزارش آخرین نیوز ، یکی از پرستاران بیمارستان امام حسین به دلیل اخراج از کار با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد به دنبال اخراج آ. پرستار شاغل در بیمارستان امام حسین و بی نتیجه ماندن پیگیریهایش برای بازگشت دوباره به کار باعث شد وی با خوردن قرص برنج دست به خودکشی بزند .با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشكان و همکارانش بلافاصله تلاش براي نجات جان وی را آغاز كردند اما تلاش همکاران وی برای نجات جانش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسموميت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.شنیده ها حاکی از آن است که علت اخراج این پرستار عدم رعایت پوشش مناسب و بدحجابی بوده است . پیگیریهای خبرنگار ما از مسئولان بیمارستان امام حسین برای کسب علت این حادثه و دلیل اخراج پرستار بی نتیجه بوده و بعضا با تهدیدهایی هم همراه بوده است.گفتنی است قرص‌های برنج به منظور حفظ و نگهداري برنج در انبارها و جلوگيري از تخريب آن‌ها توسط حشرات و همچنين دفع آفات ساير غلات انبار شده استفاده مي‌شود‌. به براساس اين گزارش، امروزه به دليل موجود بودن‌ اين قرص‌ها در منازل و دسترسي آسان،‌ به عنوان وسيله‌ايي براي خودكشي استفاده شده و جوانان با درگيري‌هاي بسيار جزيي به خوردن اين قرص‌ها اقدام مي‌كنند‌.