دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تا قلب اروپا "

"قلم بر دستان دروغ نامه ی کیهان آنچنان قلم زنی می کنند و از تب و تاب و تحولات شتاب آلود منطقه قلم زنی می کنند که گویا این تغییر وتحولات منطقه نه شامل رژیم ضد بشری کودتایی نمی شود ، بلکه اوضاع به نفعش حرکت می کند . در صورتیکه قبل از وقوع قیام های ضد دیکتاتور ی منطقه این مردم معترض ایران بودند که در چندین تظاهرات های بزرگ ضد حکومتی که بیش از یک و نیم سال ادامه داشت فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند"

قلم بر دستان دروغ نامه ی کیهان همچون وکیل تسخیری یادداشت روز کنونی آنچنان قلم زنی می کنند و از تب و تاب و تحولات شتاب آلود منطقه قلم زنی می کنند و داد سخن سر می دهند که گویا این تغییر وتحولات منطقه نه شامل رژیم ضد بشری کودتایی نمی شود ، بلکه اوضاع به نفعش حرکت می کند . در صورتیکه قبل از وقوع قیام های ضد دیکتاتور ی منطقه این مردم معترض ایران بودند که در چندین تظاهرات های بزرگ ضد حکومتی که بیش از یک و نیم سال ادامه داشت فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند. طوری که این اعتراضات ضد حکومتی مردم معترض ایران موجب الهام مردم منطقه شد تا که دست به قیام های ضد دیکتاتوری زدند. اما اکنون قلم بر دستان در خدمت کودتا گران پاسدار و ولی وقیح نا مشروع تلاش می کنند تا وانمود کنند که نه اینکه در ایران از اینگونه اقدامات اعتراضی ضد حکومتی مشابه منطقه وجود ندارد و خطری سران رژیم ضد بشری نا مشروع در این زمینه را تهدید نمی کند ، بلکه طلبکارانه بطور وارونه ادعا می شود که قیام های ضد دیکتاتوری منطقه حرکتی اسلامی و الهام گرفته از انقلاب اسلامی خمینی شیاد و جانشین منفور نا مشروع وی می باشد . خلاصه اینکه شرایط منطقه علیه ی آمریکا و اسراییل و به نفع حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران به پیش می رود. بهر حال وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان بدون توجه به تأکیدات خمینی شیاد که دشمنی علیه مصر و قرار داد صلح کمپ دیوید می کرد و منکر و مخالف هر گونه ایجاد رابطه دیپلماتیک با مصر بود . همچنین با فراموش کردن سیاست خیانت و خنجر از پشت زدن به جنبش آزادیبخش فلسطین در 32 سال گذشته و تلاش پیگیر توطئه آمیز خونین ایجاد اختلاف و در گیری میان حماس و الفتح که منتهی به جدا سازی نوار غزه شد . چون هدف دشمنی با روند مذاکرات صلح با اسرائیل و کوشش در راستای بر پایی جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل برای برون رفت از بحران هسته ای بوده است . اما مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس اکنون از موضع فرافکنی و وارونه گویی اینگونه از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی و حامی مصر و طرفدار ایجاد وحدت میان فلسطینان شده و مانور تبلیغاتی به نفع رژیم ضد بشری نا مشروع و کودتایی ایران داده است :

"اعترافات مكرر و عجزآلود رسانه هاي غربي و صهيونيستي مبني بر الهام گيري خيزش ها و قيام ها از انقلاب اسلامي ايران و از سوي ديگر، پاره اي از رخدادها و وقايع در صحنه عمل به وضوح نشان مي دهد «چشم انداز منطقه» كابوسي را براي مقامات كاخ سفيد و تل آويو رقم زده است كه اينچنين بي پرده و علني، نگراني و واهمه شديد خودشان را از «فرداي منطقه» فرياد مي كشند. مصر «حسني مبارك» كه روزگاري براي آمريكايي ها يك متحد راهبردي به حساب مي آمد و در جرگه منافقان امت، خدمات وقيحانه و بي شرمانه اي به صهيونيست ها- بخصوص در جنگ 22 روزه غزه- ارايه مي داد امروزه به عامل و متغيري «نامبارك» براي واشنگتن و تل آويو مبدل گشته است. اعتراضات گسترده و پرشمار مصري ها مبني بر لغو پيمان كمپ ديويد، آشفتگي و سراسيمگي را به اردوگاه صهيونيست ها كشانده است. همچنان كه توافقنامه معنادار آشتي ملي ميان فتح و حماس در قاهره نيز وحشت را در دل و جان صهيونيست ها دوانده است .«مصر جديد مناسبات پيشين خاورميانه را برهم زده است؛ قاهره در تدارك گشايش مرز خود با غزه و عادي سازي روابط با دو دشمن اسرائيل و غرب يعني ايران و حماس است».و در همين راستا بايد اشاره كرد به تمايل برقراري روابط مصر جديد با ايران اسلامي كه وزير خارجه و سخنگوي كنوني دولت اين كشور رسما بر ارتقاء روابط با تهران پافشاري و اصرار كرده و اين موضع رسمي را علني نمودند. اما آنچه در بحبوحه تحولات منطقه خاورميانه و شمال آفريقا حاوي نكته جديد و درخور توجهي است سخنان كليدي و راهبردي رهبر بصير انقلاب است كه هفته گذشته پيرامون گستره و افق آينده اين تحولات گوشزد نمودند. «آقا» در جمع هزاران نفر از معلمان كشور با اشاره به تحولات كنوني منطقه خاطرنشان كردند كه بيداري اسلامي ملت هاي منطقه تا قلب اروپا پيش خواهد رفت و افزودند: «ملت هاي اروپا بر ضد سياستمداران و زمامداران خود كه آنها را تسليم محض سياست هاي فرهنگي و اقتصادي آمريكا و صهيونيست ها كرده اند به پا خواهند خاست."

قلم بردست وارونه گوی کتمان کننده ی حقایق با خود سیاه کردن یا ترفند خر رنگ کنی و رخش جا زدن بدون آنکه کوچکترین اشاره ای کند که پس از کودتای 22 خرداد 88 مردم معترض ایران چه واکنش اعتراضی ضد حکومتی نسبت به کودتاگران انجام دادند و چه فریاد هایی علیه ی ولی وقیح نا مشروع سر دادند و چگونه آشکارا وی را نامشروع و بی اعتبار کردند؟ سپس نیروهای سرکوبگر در خدمت کودتا گران پاسدار و ولی وقیح نا مشروع چگونه با تظاهر کنندگان معترض بر خورد نمودند؟ آنگاه چه فضای خفقان آور همراه با سانسور در جامعه تا کنون تحمیل و حاکم شده است؟ اما اکنون با کمال وقاحت و در یدگی که صفات مشترک آخوندهای حکومتی حوزوی و پاسداران کودتا گر حامی و شریک شان درقدرت می باشند. بدون در نظر گرفتن علنی شدن شکاف عمیق میان ولی وقیح نا مشروع با پاسدار گماشته رئیس جمهور احمدی نژاد از تأثیر گزاری آموزه های اسلام ناب ناشی از اسلام مورد ادعای رهبر ام القرای جهان اسلام ولی و قیح نا مشروع در قیام های ضد دیکتاتوری منطقه از موضع ضد آمریکایی و اسراییل یادکرده که با نقل قول کردن از ولی وقیح نا مشروع چنین این قیام های منطقه از مرزهای کشور های اسلامی عبور کرده است :

"شعارهاي توده هاي ميليوني مردم در مصر، تونس و... بيانگر خواسته هاي اسلامي بوده و هست. همچنانكه نمادها و نشانه ها در تجمعات گسترده نيز دلالت بر «اسلامي بودن» قيام ها داشته و دارد. آيا شروع حركت ها از نمازهاي جمعه و جماعت و تاكيد تشكل ها و گروه ها مبني بر تدوين قانون اساسي جديد بر اساس قرآن و احكام اسلامي چيزي جز آن است كه جوهره و جنس اين تحركات و بيداري، اسلامي است؟بدون ترديد اين روحيه ناشي و برگرفته از آموزه هاي اسلامي است زيرا آنچه كه به اعتراف و اقرار آمريكايي ها و صهيونيست ها همواره در جاي جاي منطقه خاورميانه مانع افزون طلبي و سيطره جويي آنها بوده آموزه هاي اسلام ناب و اصيل بوده كه امروزه ترجمان آن در جمهوري اسلامي تجلي و تحقق يافته است.بنابراين اگر علت العلل و جوهره اصلي قيام ها و انتفاضه ها در منطقه طرد سيطره و سلطه سياست هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي به بركت آموزه هاي اسلام ناب است دليلي ندارد كه اين اقدام در مرزهاي كشورهاي اسلامي متوقف شود چرا كه مبارزه با زور و سلطه چپاولگران و زياده خواهان بر گرفته از «فرهنگ اسلام» ناب است نه جغرافياي اسلام.2- از جمله آنچه كه باعث شده است تا «بيداري اسلامي» به مرزهاي كشورهاي اسلامي ختم نشود و به تعبير حكيمانه «آقا» حتي تا قلب اروپا امتداد يابد اين واقعيت است كه امروزه بر اثر تحولات منطقه و نضج يافتن نهضت عظيم بيداري اسلامي، بيش از گذشته چهره اصلي و بدون رتوش آمريكا و رژيم صهيونيستي براي افكارعمومي دنيا بخصوص در مقياس كشورهاي اروپايي بر ملا و عيان شده است"

در خاتمه اینکه ناگفته نماند چون این قلم بر دست یادداشت روز نویس وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان همچون مدیر مسئول آن سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری است که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نا مشروع در این دروغ نامه ی کیهانی می باشد هر دو مشابه ی ولی وقیح نا مشروع خیلی مدافع حقوق بشر اسلام ناب و مخالف حقوق بشر غربی و سکولار می باشند. به خصوص اینکه اکنون دامنه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری آشکار در امور داخلی بحرین و عربستان رسیده است. پس برای بی اعتبار کردن قطعنامه محکومیت نقض حقوق بشر در سازمان ملل و اسلامی جا زدن جنبش ضد دیکتاتوری منطقه و نه مبارزه با دیکتاتور های منطقه و عدم آزادی و فقر و بیکاری گسترده و معضل اقتصادی می باشد. لذادر این مورد لغز خوانی کرده است و با نا دیده گرفتن جنایات روز مره در ایران بقول خودش ازجنايات ددمنشانه و مشمئزكننده آل خليفه و آل سعود در بحرين سخن گفته است که مدعی شده با چراغ سبز آمريكا و اسرائيل انجام مي گيرد . آنگونه که موجب شده نقاب دموكراسي خواهي، صلح طلبي و حقوق بشر از چهره منفور آنها به زير كشيده شود . تازه قلم بر دست مدعی شده است آنچه قابل اعتناست عدم توانايي و مديريت شرايط خاورميانه و شمال آفريقا از سوي آمريكا و رژيم صهيونيستي است. چونکه سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع رژیم ضد بشری به برون مرز طوری فعال شده است که موجب اخلال در توانایی مدیریت آمریکا و اسراییل در منطقه شده است. آنچنان که جايگاه و موقعيت آنها با چالش جدي ملت ها و بيداري اسلامي صادره از بیت جماران تهران روبرو شده است . در نهایت اینکه این سیاست راه می برد كه قیام های منطقه فراتر از منطقه رود و روحيه ضد آمريكايي و ضد صهيونيستي قد بکشد و طبق ادعای ولی وقیح تا قلب اروپا رسوخ يابد. چونکه تبعات ناشی از معجزه آساي اسلام اصيل و ناب رهبر ام القرای جهان جماران نشین است که بدلیل سیاست های زد و بند های پشت پرده با دشمن بزرگ آمریکا چنین فرصت ادعای ضد آمریکایی از موضع حقارت فراهم شده است . در صورتیکه در اصل فرافکنی است که از موضع ضعف قدرت نمایی کاذب شده است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900219/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1390

تا قلب اروپا (يادداشت روز)