گزیده خبر های 17 اردیبهشت – 90

چند طلبه پسر در تهران در حال تحصیلند؟

http://www.fardanews.com/fa/news/146688

اگر میلیون ها دانش آموز بدلیل فقر خانوادگی و هزینه تحصیلی با لا از نعمت سواد خواندن و نوشتن محروم شده اند ایرادی ندارد . یااگر بازهم بدلیل فقر بیمار ان از بیمارستان ها به بیابان ها رها می شوند مشکل اجتماعی نمی باشد . خلاصه از میلیون ها بیکار در کشور وجود دارد و 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند مهم نیست . زیرا که ا در عوض حاکمان عوامفریب دین فروشان اینگونه مدارس آحوزش دکان دین مداری در تهران دائر کرده اند.

روحانیت شیعه با روحانیت ادیان دیگر مثل مسیحیت فرق زیادی دارد و حتی روحانیت شیعه در ذات خودش تفاوت فاحشی با روحانیت اهل تسنن دارد فارس : رییس مركز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ استان تهران گفت:‌ در حال حاضر در تهران حدود ۵۰ مدرسه برای برادران فعال است كه در آن ۵ هزار و ۵۰۰ طلبه رسمی زیر نظر ۶۰۰ استاد كسب علم می‌كنند.

توضیحات سعید حدادیان درباره فایل صوتی اش

http://www.fardanews.com/fa/news/146683

اینگونه واکنش نشان دادن این مداح مرثیه خوان لات و لمپن بیت جماران رهبر لوطی جماران همچون با چوب بازی کردن و بر هم زدن چیز بد بو و بوی گندش در آوردنش می باشد.

دست جریان انحرافی دولت برای جلوگیری از انتقاد نیروهای انقلابی در توزیع و انتشار گسترده این سخنان در کار است و مطمئن باشید که با اینگونه اعمال راه به جایی نخواهند برد مشرق: حاج سعید حدادیان در گفتگویی با انتقاد از انتشار فایل صوتی سخنانش پس از گذشت 8ماه از آن برنامه گفت: تاریخ دقیق سخنان بنده به برنامه مناجات شب اول ماه رمضان سال گذشته یعنی حدود 8ماه قبل برمی گردد که اخیرا جریان انحرافی آن را با سوء نیت به صورت گسترده در سایت ها منتشر کرد تا به این وسیله جلوی انتقاد نیروهای انقلابی را بگیرد.وی با اشاره به انتقاد آیت الله علم الهدی و آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه نسبت به دولت تاکید کرد: آقای احمدی نژاد در پاسخ به این انتقادها گفت بیائید با مشایی مناظره کنید و البته همه میدانیم که مناظره یک عالم دینی با کسی مثل مشایی تحقیر علماست و منم در آن زمان برخورد تاخیری کردم.وی افزود: تا همین چند وقت پیش آقای احمدی نژاد در شرایط مختلف با ما ارتباط داشته و یکبار هم نشد که به بنده بابت آن انتقاد ، گلایه و شکایتی کند.سعید حدادیان با بیان اینکه توزیع این فایل صوتی پس از گذشت 8ماه سوال برانگیز است گفت: دست جریان انحرافی دولت برای جلوگیری از انتقاد نیروهای انقلابی در توزیع و انتشار گسترده این سخنان در کار است و مطمئن باشید که با اینگونه اعمال راه به جایی نخواهند برد.وی افزود: کسانی که با اینگونه اعمال قصد لطمه به آبروی یک نوکراهل بیت را دارند بدانند که آبروی ما دست حضرت زهراست و تا جایی که جان در بدن داریم در مسیر ولایت مقابل جریان های انحرافی ایستاده و از مواضع اصولی خود عقب نشینی نمی کنیم.

کار به جاهای باریک رسیده است،درخواست برنامه خبری سیما برای برخورد با جن گیر‌ها!

عجیب است که 32 سال آخوند های خرافاتی و ار تجاعی با شر کای شان مشغول دین فروشی و عوامفریبی و جن سازی و جن گیری می باشند . تا جاییکه جن گیران خرافه پرست برای نوزادی پس از ورود یا تولد با صدایی یا علی رهبر لوطی جماران ساختند. همچنین وی را سید خراسانی در رکان ظهور امام زمان لقب دادند که مدعیان جن گیر نه موضع نگرفتند ، بلکه با سکوت آن را تأئید کردند . اما اکنون چون عنتر مقابل لوطی ایستاده است وی را متهم با ارتباط جن ها کرده اند تا توطئه گران تهدید گر و پرونده ساز اینگونه صورت مسألهه پاک و پرونده سفید کرده باشند

بخش ویژه خبری شبکه یک سیما خواستار برخورد جدی با شیادان جن گیر و رمالی شد که اخیرا بحث آن مطرح شده است.بخش ویژه خبری شبکه یک سیما خواستار برخورد جدی با شیادان جن گیر و رمالی شد که اخیرا بحث آن مطرح شده است. به گزارش فردا، در برنامه ویژه خبری بالا‌تر از خبر شبکه یک سیما با اشاره به اینکه ‍ پیش از شنیده می‌شد کارهایی همچون فال گیری، جن گیری ورمالی موجب آسیب دیدن برخی از خانواده‌ها و حتی بازیگر‌ها، فوتبالست‌ها و هنرمندان می‌شود این نکته مطرح شد که در این خصوص اخیرا کار به جاهای باریک‌تر رسیده است که بیشتر از این موضوع را باز نمی‌کنیم!در ادامه این بخش خبری که امروز (پنجشنبه) از سیمای جمهوری اسلامی ایران پحش شد از دستگاه‌های مرتبط خواسته شد تا با این شیاد‌ها به طور جدی برخود شود.

تظاهرات هزاران نفر از مخالفان در درعای سوریه

http://www.fardanews.com/fa/news/146692

اینگونه خبر رسانی بی شیر و یال و کوپال از تظاهرات سوریه بازتاب دادن هدف این است تا که ردانه وانمود شود سایت خبر رسانی وابسته با پاسدار قالیباف شهر دار تهران همسو و همگاکم با سایر رسانه های خبری و مطبوعاتی سانسور چی رژیم ضد بشری نیست. در صورتیکه فیلم تظاهرات ضمیمه شده می گوید در سوریه چه خبر است و برای چه در مطبوعات رژیم ضد بشری کودتا گر ایران پخش آن سانسور می شود؟

خبرگزاری فرانسه نیز در این رابطه اعلام کرد که نیروهای سوری ده ها تانک را در مناطق مختلف شهر حمص و اطراف آن مستقر کرده اند. این در حالی است که وزارت کشور سوریه پیش از این با صدور بیانیه ای از مردم سوریه خواست که بدون موافقت رسمی این وزارتخانه در هیچ تظاهراتی شرکت نکنندمهر : خروج نیروهای ارتش سوریه از شهر "درعا"، تظاهرات سراسری مخالفان در جمعه موسوم به چالش و کشته شدن 5 معترض و بازداشت "ریاض سیف" رهبر مخالفان از آخرین تحولات سوریه به شمار می رود.نیروهای ارتش سوریه پس از اجرای عملیات وابسته به گروه های سلفی و افراد مسلح در شهر درعا در جنوب این کشور از این شهر خارج شدند و هم اکنون امنیت و آرامش به شهر درعا بازگشته است.از سوی دیگر مخالفان سوری که امروز را جمعه چالش نامیده اند از ساعاتی پیش تاکنون در شهرهای مختلف سوریه تظاهرات برپا کرده اند و با سر دادن شعارهایی انجام اصلاحات سیاسی، قانونی و اقتصادی را خواستار شده اند.العربیه در این رابطه گزارش داد که هزاران شهروند کرد با برپایی تظاهراتی در شرق سوریه اعلام کرده اند که به دنبال آزادی های سیاسی هستند.الجزیره نیز به نقل از مخالفان گزارش داد که نیروهای سوری "ریاض سیف" رهبر مخالفان را در جریان تظاهرات در دمشق بازداشت کرده اند.خبرگزاری فرانسه نیز در این رابطه اعلام کرد که نیروهای سوری ده ها تانک را در مناطق مختلف شهر حمص و اطراف آن مستقر کرده اند. این در حالی است که وزارت کشور سوریه پیش از این با صدور بیانیه ای از مردم سوریه خواست که بدون موافقت رسمی این وزارتخانه در هیچ تظاهراتی شرکت نکنند.رویترز نیز همچون دیگر رسانه های غربی با بزرگنمایی درباره حوادث سوریه گزارش داد که شهر دمشق پس از برپایی نماز جمعه امروز شاهد تظاهرات شهروندان مخالفی بود که در شعارهای خود سقوط نظام سوریه را خواستار بودند. بنا بر اعلام این شبکه خبری 5 نفر از معترضین در شهر حمص به ضرب گلوله نیروهای امنیتی سوریه کشته شدن

با مخابره ی اینگونه فیلم های مستند و افزایش کشته ها و مجروحین در سوریه باسانسور و وارونه گزارش دادن خبر های اعتراضی در سوریه به خصوص در عراق که در سوی رسانه های خبر رسانی و مطبوعات وابسته رژیم ضد بشری دنبال می شود .بد تر اینکه ادعای فروش نفت به لیره ی سوریه شده است و پخش گزارش مشتی جیره خوار ساندیس خور و اعزام و استقرارشان در بخش خاک اشغال شده اشرف به نام مردم عراق جا زدن البته با پخش گزارشگر فارسی زبان به نام خامنه که باید فامیل ولی وقیح باشد در این نمایش شوی کمدی و تأئید بر اخراج مجاهدین اشرف نمودن که هدف تلاش مذبوحانه برای سفید کردن پرونده ی جنایتکاران مجرم در طرح مشترک خامنه ای مالکی در تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف است ه مصداق عینی جنایت علیه ی بشریت می باشد . غافل از آنکه اینگونه اقدامات نشان از وحشت قیام های ضد دیکتاتوری منطقه است که به سوریه و عراق سرایت کرده است . اما چون حاکمان تهران وحشت از سقوط هم پیمان سوریه و حیات خلوتش عراق شرایط سقوط و فروپاشی اش شتاب می گیرد.

شليک به مردم در روز نافرمانی سوريه دست‌کم شش کشته به جا گذاشت ( 3 فیلم) + 16

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32401

فیلم / علیرغم لشکر کشی ارتش سوریه به شهرها، مردم بیشتر از گذشته به خیابانها آمدند (4 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32396

همزمان با هشدار بیش از ۱۰۰ وبلاگ‌نویس محافظه‌کار به احمدی‌نژاد
مصباح به طور تلویحی احمدی‌نژاد را دروغگو خواند

پس از 32 سال شیادی عوامفریبانه دین فروشی کردن و دین را ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و جنگ افروزی و غارتگری کردن و رقبا و مخالفان و منتقدان را با همین شگرد دین فروشانه و چتر ادعای ضد آمریکایی متهم و محکوم و از صحنه حذف نمودن اکنون قرار است پس از طراحی دو کودتا که پاسدار احمدی نژادرا رئیس جمهور کردند به خصوص اینکه رژیم ضد بشری هم یک دست شد . دیگر چگونه امکان دارد که مشتی دجال فسیل متحجر مفت خور با رمالی و تهدید و... بازکسی را فریب و گول زنند؟ به خصوص اینکه پس از کودتای 22 خرداد 88 با طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح دیگر نه رهبر لوطی جماران ونه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی مشروعیت و اعتبار ندارد.

دیگربان : بیش از ۱۱۵ وبلاگ‌نویس محافظه‌کار با انتشار بیانیه‌ای به طور غیرمستقیم به محمود احمدی‌نژاد هشدار دادند تا زمانی از وی و دولتش حمایت خواهند کرد که تابع دستورات ولایت فقیه باشد.در بیانیه این وبلاگ‌نویسان محافظه‌کار بدون آنکه نامی از احمدی‌نژاد آمده باشد٬ نوشته شده است: «حمایت‌ها و همراهی‌های ما با گروه‌ها و مسئولین تا زمانی است که در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارنداین وبلاگ‌نویسان اضافه کرده‌اند: «ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و مرزهای اعتقادیمان را با تمام وجود حراست می‌کنیمدر بخش دیگری از این بیانیه از مسئولان جمهوری اسلامی {احمدی‌نژاد} خواسته شده است تا «ولایت پذیری عملی» خود را اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند.آن‌ها اضافه کرده‌اند: «معتقدیم که تبعیت از ولی فقیه در قالب سخنان زیبا نیست و باید این سخنان در عمل ظهور یابنداین بیانیه در شرایطی منتشر می‌شود که روحانیون و حامیان علی خامنه‌ای در روز‌های اخیر بار‌ها از احمدی‌نژاد خواسته‌اند پیروی از دستورات رهبر جمهوری اسلامی را به طور عملی نشان دهد.حامیان خامنه‌ای در هفته‌های اخیر حملات منسجم و گسترده‌ای علیه تیم احمدی‌نژاد ترتیب داده‌ و به رئیس دولت دهم و نزدیکانش هشدار‌های صریحی درباره ادامه مقاومت در برابر دستور رهبر جمهوری اسلامی داده‌اند.در هفته‌های اخیر چند وبلاگ‌نویس دیگر نیز در اعتراض‌ها به اقدامات دولت احمدی‌نژاد به صراحت اعلام کردند دیگر خود را «احمدی‌نژادی» نمی‌دانند.دولت دهم در سال ۱۳۸۸ در جریان یک کودتای انتخاباتی و با حمایت سپاه و نظر مستقیم خامنه‌ای روی کار آمد٬ اما پس از گذشت کمتر از دو سال اختلاف‌ها میان آن‌ها و دولت نامشروع دهم افزایش یافته است.حامیان خامنه‌ای از بی‌اعتنایی و مقاومت احمدی‌نژاد در برابر دستور بازگشت مصلحی به وزارت اطلاعات خشمگین هستند٬ اما احمدی‌نژاد تا کنون به خشم آن‌ها بی‌اعتنایی کرده و مانع از حضور مصلحی در جلسات هیات دولت شده است.محمدتقی مصباح یزدی از جمله روحانیونی بود که روزگاری مدافع احمدی‌نژاد به‌شمار می‌رفت٬ اما در حال حاضر این روحانی تندرو به یکی از جدی‌ترین مخالفان و منتقدان رئیس دولت دهم تبدیل شده است.آقای مصباح یزدی شب گذشته در دیدار با مسؤلان «قرارگاه عمار» گفت: «کدام عاقل به سراغ جن گیر و مرتاض می‌رودوی در اظهارات جداگانه دیگری به طور غیرمستقیم احمدی‌نژاد را دروغگو خوانده و گفته است برخی «برای رسوا نشدن مدعی پیروی ولایت‌اند ولی رفتارشان نشان می‌دهد دروغ می‌گویند»مصباح یزدی افزوده که مردم «به سادگی فریب قسم‌های افرادی که خود را به دروغ پیرو ولایت فقیه معرفی می‌کنند، نمی‌خورند

وارد شدن ماموران مرد به سوله زنان زنداني درورامين و ضرب وشتم وفحاشي

اینگونه اقدامات جنایت آمیز رژیم جنایتکار ضد بشری بی تر مز و دنده شده همچون گاو زخمی در میدان گاو بازی می باشد که خون آلوده و غیر قابل کنترل شده هنگام فرار به هر کس و هر چیز که در مسیرش م باشد را با شلاخ و لگد حمله می کند.

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها :بر اساس گزارشات دريافتي روزسه شنبه سيزدهم ارديبهشت ماه كليه زنان زنداني گوهردشت اعم از سياسي و عادي كه حدود300نفر مي باشند را به سوله اي در ورامين انتقال داده اند. گزارشات حاكي از آن است كه زندانيان در شرايط خيلي بدي بسر مي برند اين محل از كمترين امكانات خدماتي و بهداشتي بر خوردارنمي باشد.زندانيان فاقد آب آشاميدني،غذا و حتي سرويسهاي بهداشتي هستند.اين زندانيان بدليل مشكلاتشان مستمراً به مأموران زندان مراجعه ميكنند،اما از طرف زندان بانان و ماموران مورد توهين و ركيك ترين فحاشي ها نامناسب قرار ميگيرند. بر اساس اخبار دريافتي حتي ماموران مرد به دفعات داخل سوله زندانيان زن شده و زنان بي پناه را مورد ضرب وشتم و فحاشي ركيك قرار داده اندروز گذشته تعداد زيادي از خانواده زندانيان سياسي به دادستاني مراجعه كرده بودند.اما كسي پاسخگوي آنها نبوده است .گزارشات حاكي از آن است محلي كه زنان زنداني را از گوهر دشت به آنجا منتقل كرده اند قبلا محل اسطبل حيوانات بوده است.

روزی که خامنه‌ای ارتباط احمدی‌نژاد با جن‌گیران را رد کرد + فیلم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32402

مشخص است که اگر پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی جن گیر یا جن زده باشند . معلوم است که این روش را از جن بزرگ خمینی یاد و رهبر لوطی جماران جانشین وی آموخته اند . زیرا که اینان دست پروردگان مکتب خمینی شیاد و جانشین وی می باشد . بنابر این در ادامه ی جنگ قدرت و شکاف اختلافات میان لوطی و عنتر و متهم کردن به جن گیران تداعی کننده ی تف و تاق و ریش می باشد . به خصوص اینکه در 6 سال گذشته رهبر لوطی جماران مدافع سر سخت عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است.

دیگربان : علی خامنه‌ای که خرافاتی نامیدن احمدی‌نژاد را «خجالت‌آور» خوانده بود، پس از مقاومت رئیس دولت در برابر حکم حکومتی ادامه کار مصلحی، به هوادارانش اجازه داده احمدی‌نژاد و اطرافیانش را رمال و جن‌گیر بنامند.خامنه‌ای در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ با رد هرگونه تقلب در آرای عمومی، از برگزار کنندگان انتخابات و نتیجه آن دفاع کرد و گفت: «رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتندخامنه‌ای که در آن نماز جمعه جنجالی نظر احمدی‌نژاد در اداره امور کشور را صراحتا به نظر خود نزدیک‌تر اعلام کرد، پیش‌تر با وجود انتقاد‌ها علیه احمدی‌نژاد که همواره دولت خود را دولت امام زمان معرفی می‌کرد، تمام قد از وی حمایت کرده بود.وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره احمدی‌نژاد گفت: «بنده اینجا در منبر نماز جمعه، در خطبه‌اى که در حکم نماز است، حقایق را باید بیان بکنم. صریح‌ترین اهانت‌ها به رئیس جمهورِ قانونى کشور شد. حتى از دو سه ماه قبل از مناظرات هم این سخنرانى‌ها را براى من مى‌آوردند و من می‌دیدم یا گاهى مى‌شنیدم؛ تهمت‌هائى زدند، حرف‌هائى گفتند؛ به کى؟ به کسى که رئیس جمهور قانونى کشور است، متکى به آراء مردم است. نسبت‌هاى خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ‌گوئى متهم کردند! این‌ها خوب است؟ کارنامه‌هاى جعلى براى دولت درست کردند، اینجا آنجا پخش کردند، که ما که در جریان امور هستیم، مى‌بینیم می‌دانیم که این‌ها خلاف واقع است؛ فحاشى کردند؛ رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتندمتن کامل اظهارات رهبر جمهوری اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری و احمدی‌نژاد که با تقلب و همدستی خامنه‌ای و سپاه و بسیج در قدرت ماند و خون‌های بسیاری به خاطر این تقلب ریخته شد را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.آقای خامنه‌ای به خاطر مشکلات شخصی با میرحسین موسوی، در انتخابات تقلب کرد و حالا که با محمود احمدی‌نژاد هم به دلیل بی‌اعتنایی وی به دستوراتش، مشکل پیدا کرده، به حامیانش دستور داده است به یاد رئیس دولت دهم بیاورند که اگر وی نبود، احمدی‌نژاد نمی‌توانست در قدرت بماند.