دو گزارش تصویری و نوشتاری جنایتکارانه ی انسانی و محیز زیستی

16 تیر -90

تصاویر"شکنجه کودک چهارساله

مگر ولی وقیح نا مشروع در بر برپایی سالگرد نمایش خیمه شب بازی خمینی شیاد با آویزان شدن به خمینی شیاد از وی نقل قول نکرد که فلسفه ی وی معتویت و عقلانیت و عدالت می باشد . اکنون سئوال است که این چه حکومت بربر منشانه ی ضد انسانی می باشد که زیر پرده دین بنا گذاشته شده است که پس از 33 سال که از عمر ننگین اش سپری شده است . گذشته از رشد ونمو و رایج شدن پدیده های شوم و نا هنجار اجتماعی شامل شکاف عمیق طبقاتی و فقر و گرانی و بیکاری و اعتیاد وتن فروشی زنان خیابانی و انتقال قاچاقی زنان ایرانی برای فروش به شیخ نشینان و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپای شرقی تا که فاحشه گری کنند . همچنین پدیده یکودکان فراری از خانه ها و کودگکان کار خیابانی و رتبه داری فرار مغز ها و رتبه ی بی بدیل اول جهانی مرگ و میر جاده ها همراه با آمار اول جهانی مصرف مواد مخدر و اعدام ها و مقام اول محکومیت نقض مستمر جهانی حقوق بشر که بخشی از کار نامه اش می باشد . از سوی دیگر آنگونه جامعه ی تحمل نا پذیر همراه با فشار های روحی و روانی به مردم ایران به ویژه محرومان و تهی دستان تحمیل شده است که نه فقط متهمان قربانیان در بند تأمین جانی ندارند بلکه این چنین کودکان قربانی کودک آزاری از سوی اعضای خانواده ها هم رشد یافته است؟

پارسا کودک چهارساله شب گذشته در اثر آزار والدینش و سوختگی شدید به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده است.

حضور اعتراضي جمعی از مردم اصفهان در اطراف زاينده رود + عکس

وقتی که 33 سال است که مرده خوران و خرافه و مرده پرستان با شعار مرگ بر زندگان درود بر مردگان قدرت را قبضه کرده اند و سیاست خائنانه ی چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن را پیشه ی خود نموده اند . همچنین و جنگ خانمان بر اندازانه و کشور ویران کن 8 ساله ی ایران وعراق را نعمت الهی می نا مد. بدتر اینکه در 33 سال گذشته سوزاندن جنگل ها و مراتع سبز و خشک کردن در یاچه ها وتالاب و رود خانه ها با شدت ادامه داشته و با سرعت به زمین های و کویر تبدیل شده اند .چرا اکنون نباید پس از اینکه بسوی خشک کردن دریاچه رضاییه گام بر داشته شده است زاینده رود اصفهان هم مرده یا خشکه رود تبدیل نشود؟

دانشجو آنلاين: به گفته يكي از شاهدان از تجمع امروز, طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار بود كه تظاهراتي در اعتراض به خشك شدن رودخانه زاينده رود انجام شود كه دیروز 14تير از صبح نيروهاي لباس شخصي و ماموران انتظامي در اطراف زاينده رود چيده شده بود و بعد از ظهر ارتش نيز وارد شد.در نزديكي هتل كوثر موتورهاي نيروهاي انتظامي در حال آماده باش بودند و تعداد زيادي لباس شخصي هم آورده بودند و در جلوي هتل سوييت يك ميني بوس نيرو آوردند و به مردم اجازه ايستادن در زاينده رود داده نميشود ولي در مجموع ساعت 1730 بعد ازظهر حدود 300 نفر در قسمت خشك شده زاينده رود جمع شدند . مردم ميگفتند براي ادامه تجمع بهتراست برويم جلوي شهرداري و كوتاه نياييم.