گزیده خبر های 18 تیر 90 قسمت - 2

فاحشه هاي ماهواره اي شريك جرم متجاوزان (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900418/2.htm#other206

بازی کردن و مانور دادن هم لو دادن مهره های اعزامی در آمریکا و نفوذ داده شده در رادیو فردا که چگونه در سر فصل های مناسب انجام وظیفه می کنند . سپس چگونه از اینان با روش توبره و آخور خورد کردن استفاده می شود . یعنی از اینان هم علیه ی اپوزیسیون و منتقدان و رقبا استفاده می شود . هم در تلاش پاک کردن صورت مسأله و سفید کردن پرونده های جنا یتکاران حرفه ای در خدمت رژیم ضد بشری زن ستیز حاکم استفاده می شود . تا به جای محکوم کردن حاکمان زت ستیز که 33 سال است که سیاست تحقیر و توهین آمیز رو سری یا توسری را با طرح های گوناگون ضربتی مبارزه با بی حجابی پیگیری کرده اند و حاصل کنونی آنچنان شده است که روز روش از دیوار باغ اطراف اصفهان اراذل اوباش قمه بر دست بالا می روند تا با حمایت نیروی انتظامی دست به جنایت تجاوز به 14 زن در باغ خصوصی زدند این اقدام جنایتکارانه شان توجیه شود . هم اینکه دختران و زنان و پسران و مردان در عوض اینان قربانی و مقصر شوند تا سپس سربازجو پاسدار شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز با نقل قول کردن دست به مانور تبلیغاتی در دروغ نامه ی کیهان بزند.

يكي از عناصر اپوزيسيون مقيم آمريكا كه همكاري طولاني مدت با نشريات زنجيره اي داشته، تصريح كرد شبكه هاي ماهواره اي مروج ابتذال و شريك جنايت هاي جنسي هستند.داريوش سجادي در وبلاگ خود نوشت: ترويج پديده تجاوز گروهي سندي است از توفيق دست اندركاران رسانه هاي ماهواره اي به منظور ايجاد اختلال فرهنگي از طريق تغيير ذائقه اخلاقي در داخل كشور. هم وطنان شاغل به خدمت! در ماهواره هاي فارسي زبان در اروپا و آمريكا با اتكاي بر موفقيت شان در ترويج بي اخلاقي در داخل ايران اينك مي توانند بر خود ببالند!)وي با اشاره به مصاحبه چندي پيش خود با محسن كديور درباره «رفتار دوگانه خانه- خيابان ملهم از ماهواره » تصريح كرد كه بي پروايي زن در عرضه جاذبه هاي زنانه اش به غير، در كنار نظربازي و چشم ناپاكي مردان را مي توان كج راهه اضمحلال كانون خانواده و افول اخلاق تلقي كرد... نتايج تحقيقات جامعه شناسانه نشان داده در فضايي كه فرهنگ برهنگي و عرياني و استفاده تجاري از جاذبه هاي سكسي زنان حرف اول را در عموم مشاغل مي زند ايضا در فضايي كه مواجه با رشد و گسترش نشريات و فيلم هاي پورنوگرافي هستيم. اثر مخرب اين خرده فرهنگ مبتذل منجر به افزايش بيش از حد طلاق و اضمحلال كانون خانواده در جامعه مي شود. چرا كه مردي كه بيرون از منزل مواجه با بازاري متنوع از زيبارويان عرضه كننده سكس در نامتعارف ترين و بي پرواترين شكل ممكن مي شود نتيجه قهري چنين فضايي تغيير ذائقه از سكس متعارف به سكس نامتعارف خواهد شد كه سردي در مناسبات خانواده اولين و بديهي ترين اثر از مجموعه آثار مخرب چنين زياده خواهي و نامتعارف خواهي خواهد بود...

جهت اطلاع

به نظر می رسد که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش هرروز دهان کجی بیشتری نسبت به ولی وقیح نا مشروع از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیانش می شود . زیرا پس از مخالفت با طرح جنسیتی یا دخترانه و پسرانه نمودن دانشجویان در دانشگاه ها اکنون گفته می شود که زنان می توانند در میادین ورزشی همچون فوتبال در کنار مردان حضور داشته باشند. البته هدف پیش مقدمه ی داغ کردن فضای نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد.

* يك نماينده زن حامي دولت ازعزم دولت براي حضور زنان در ورزشگاهها خبر داد. به گزارش آتي نيوز، خانم آجرلو، هرچند شرايط فرهنگي فعلي ورزشگاهها را مناسب براي ورود زنان نميداند ولي با هيجان آميز خواندن تماشاي بازيها از نزديك مي‌گويد: حس و حال بازي و هيجان آن را وقتي در استاديوم هستيد مي‌فهميد و در واقع بيشتر متوجه مي‌شويد بازي فوتبال چه هيجاني دارد. اين نماينده نزديك به دولت در ادامه اين گفت و گو مي‌گويد: "من مطمئن هستم كه به همين زودي‌ها زنان هم مي‌توانند از نزديك تيم‌هاي مورد علاقه خود را تشويق كنند و ما شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهيم بود"، درارديبهشت ماه سال 85 رئيس جمهور در نامه‌اي به معاون تربيت بدني خود خواستار تسهيل حضور زنان در ورزشگاه‌ها براي تماشاي مسابقات فوتبال از نزديك شد ولي با مخالفت مراجع عظام تقليد، وادار به عقب‌نشيني گرديد

توافق ايران و عراق براي افزايش حجم مبادلات تجاري به 20 ميليارد دلار

اگر این گزارش حجم 20 میلیارد دلاری تجارت رژیم ضدبشری و قرون وسطایی حاکم برایران با دولت دست نشانده ی عراق نوری مالکی واقعیت دارد . سئوال است با وجود اینکه عراق از سوی آمریکا اشغال نظامی شده است و هنوز همنظامیان آمریکا در عراق حضور دارند . همچنین باوجود اینکه کنگره ی آمریکا و شورای امنیت سازمان تحریم های اقتصادی تصویب کرده اند که شامل بیش از 20 میلیون دلار می شود . چگونه هم سفر هیأت 200 نفری از ایران به عراق بدون مشکل ومانعی انجام می شود . هم اینکه این مبلغ 20 میلیارد دلار توافق می گردد؟!

معاون اول رئيس جمهور از توافق ايران و عراق مبني بر افزايش سطح مبادلات تجاري دو كشور تا سقف 20 ميليارد دلار خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر، محمدرضا رحيمي كه به عراق سفر كرده بود گفت: مذاكرات سازنده و مفيدي بين دو كشور در خصوص گسترش روابط و افزايش روز افزون سطح همكاري‌هاي تهران - بغداد صورت گرفت و مقرر شد مبادلات تجاري و اقتصادي في مابين كه هم اكنون در آستانه رسيدن به 10 ميليارد دلار است در آينده نزديك تا سقف 20 ميليارد دلار افزايش پيدا كند.وي سفر به عراق را يكي از سفرهاي ممتاز و قابل توجه در گسترش روابط دو كشور دانست و افزود: از ابتداي ساعت اوليه روز گذشته كه هيئت ايراني وارد عراق شد تا آخر شب جلسات متعددي با مسوولين عراقي برگزار شد و تقريبا در خصوص اهم موارد و تمام زمينه‌هاي همكاري بحث و تبادل نظر صورت گرفت و امضاي شش موافقتنامه ميان دو كشور از جمله نتايج مذاكرات است. معاون اول رئيس‌جمهور در خصوص رايزني‌هاي صورت گرفته با مقامات ارشد عراقي براي افزايش تعداد زوار و فراهم شدن امكانات مناسب براي آنان اظهارداشت: دولت عراق اعلام كرده كه با اين موضوع موافق است و به دنبال ايجاد زيرساختها و فراهم كردن امكانات رفاهي است. جمهوري اسلامي ايران نيز در عين حال آمادگي خود را براي مشاركت و سرمايه‌گذاري شركت‌هاي ايراني در جهت ايجاد زيرساخت‌هايي همچون هتل، رستوران و ديگر خدمات رفاهي اعلام كرده است. رحيمي همچنين از توافقات صورت گرفته با نخست‌وزير عراق براي مورد عفو و آزادي ايرانياني كه بدون مجوز قانوني براي زيارت عتبات عاليات و اماكن مقدسه به اين كشور سفر كرده اند، خبر داد.

عباسيان خطاب به رضا خاتمي:آقاي خاتمي! در جايگاهي نيستيد كه به پاسداران حقيقي انقلاب خرده بگيريد.خبرگزاري فارس: دبير تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با انتشار نامه‌اي خطاب به محمدرضا خاتمي نسبت به نامه اخير او خطاب به سردار جعفري اعتراض كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004180339

هنوز کسی وجود دارد که باور داشته باشد که این رژیم بربر منش قرون وسطایی تاریک با وجود ولی وقیح نا مشروع همکاره و پاسداران کودتاگر که این چنین با عوامل ریز ودرشت رقبا را تهدید و تحقیر می کنند که چرا روشن گری مستند کرده اند که اصلح و تغییر پذیر می باشد که توهم دارد که م بایست در بازار مکاره ی دوره ی نهم شرکت کند .

به گزارش خبرنگار سياسي گروه دانشگاه خبرگزاري فارس جلال عباسيان، دبير تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با انتشار نامه‌اي سرگشاده خطاب به محمدرضا خاتمي نسبت به نامه وي خطاب به سردار جعفري فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعتراض كرد.

معاون اجتماعي ناجا:بايد احساس امنيت در جامعه را به كمك رسانه‌‌ها افزايش دهيم.خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي ناجا گفت: در حال حاضر كشور ما يكي از امن‌ترين كشورهاي دنياست اما در حوزه "احساس امنيت " با مشكل مواجهيم؛ براي برطرف شدن اين مشكل، مهم‌ترين ابزار "رسانه " است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004183379

این ادا و اطوار وشکلک این مترسک ارگان سرکوبگر نیروی انتظامی را با تهدید دلقک گزارش خبر قبلی مقایسه کنید تا ژرفای دروغ پردازی و وارونه گویی های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی برجسته شود.

حمید رضا ترقی:هشدار درباره ضربه زنندگان به انقلاب وظیفه سپاه است

http://www.fararu.com/vdceox8v.jh8xwi9bbj.html

این همشهری ولی وقیح نا مشروع و عضو انگلان با ند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد که تجربه 33 سله آویزان شدن به کانون های قدرت و سرکوب برای پیگیری انباشت ثروت و دستیابی به پول های نجومی و کلان دارند . مشخص است اکنون که جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر بالا گرفته است با پشت کردن به عنتر به ارگان سرکوبگر فاشییستی پاسداران کودتا گر باید از این طریق رقیب مغلوب را تهدید کند تا که در ادامه نامه نویسی انتقادی روشنگرانه ی محمد رضا خاتمی به پاسداران کسی دیگر جرات نکند چنین انتقادی کند . ضمن اینکه منفوریت ارگان فاشیستی پاسداران کودتا کر و غارتگر همچون ولی وقیح نا مشروع را می رساند که نیاز به حمایت و حمایت از عناصر منفور و غارتگر تراز خودشان دارد.

فرارو- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هشدار سردار جعفری فرمانده محترم سپاه در خصوص بازگشت افراد، گروه‌ها و جریانات سیاسی که به نظام و انقلاب ضربه زده‌اند کاملا منطبق با اختیارات و وظایف سپاه است. همچنان واکنش‌ها به سخنان سردار جعفری پیرامون بازگشت سید محمد خاتمی رییس جمهوری سابق ایران به عرصه سیاست پس از گذشت حدود یک هفته ادامه دارد. این سخنان که با تفاسیر مختلفی از جمله شرط و شروط سپاه برای سیاسیون تعبیر شد تایید و تکذیب‌های از هز دو طیف را به دنبال داشت برخی این سخنان را مغایر با توصیه امام راحل (ره) دانستند و بعضی آن را وظیفه ذاتی سپاه تعبیر کردند. از آن جمله حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلغه اسلامی بود که در گفتگو با فراروگفت: نمی‌دانم علت این همه واکنش‌های متفاوت و پررنگ کردن اظهارات سردار جعفری از سوی رسانه‌های به چه علت است. وی افزود: ولی بی‌تردید این فضا سازی‌ها یک طراحی جدید نهفته است و بار دیگر عده‌ای به دنبال آن هستند تا نقش سپاه را در مسائل سیاسی کشور زیر سوال ببرند. .

برخورد مرگبار تريلي با پل هوایی + عکس

در روند رکورداری بی بدیل مقام اولی مرگ و میر جهانی جاده ها که هرروز گزارش از جاده های مرگ آفرین ایران مخابره می شود اکنون نمودی دیگر گزارش شده است که می بایست ناشی از واردات همه چیز از جمله کامیون و تریلی از چین باشد که موجب تصادف استثنایی در کشور مدعی امن و آزادترین کشورشده است.

صبح امروز بر اثر برخورد قسمت بار يك دستگاه تريلي با پل هوايي در بزرگراه شهید همت مشهد، شش نفر عابر پياده از بالاي پل به پايين سقوط كردند.به گزارش خبرنگار "فردا" ، صبح امروز يك دستگاه خودرو تريلي كه در مسير بزرگراه شهید همت مشهد در حركت بود بدون اینکه راننده خودرو متوجه شود ، در نزديكي پل فجر قسمت بار آن بلند شد و با يك پل عابر پياده برخورد كرد. بر اثر برخورد قسمت بار با پل عابر پياده،اسب خودرو جدا شده و در 200 متر جلوتر متوقف شد،اين درحالي است كه در همان لحظه شش نفر عابر در حال عبور از پل بودند که بر اثر سقوط از پل دو نفر آنان جان خود را از دست داده و چهار نفر نيز مجروح شده اند كه در بيمارستان بستري هستند و مداوا روی آنها ادامه دارد.

آيت‌الله مصباح: شاید دررده‌های بالای كشور كسانی باشند كه هنوز ولايت‌فقيه را قبول ندارند

http://www.fardanews.com/fa/news/154263

33 سال است که این آخوند انگلیسی دزد و متحجر تئوری پرداز خشونت ومرگ و دروغ که مخالف اندیشه خمینی شیاد بود . ولی فرصت طلبانه و مزورانه توطئه گری کرده است تا ک همه رقبایش از صحنه حذف کند تا شرایط برای وی فراهم شود زیر چتر حمایت از ولی وقیح نا مشروع و پاسداران اهداف پلیدش را دنبال نماید . به خصوص اکنون که طبل رسوایی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران غارتگر از بام بر زمین ا فتاده شده است . این چنین به وین یازمند دفاع و حمایت شده است.

بنده به عنوان طلبه‌اي كه حدود 60 سالي در حوزه بوده‌ام، پرداختن عميق و وسيع به مسئله ولايت ‌فقيه را از واجب‌ترين وظايف روحانيان مي‌دانم رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني گفت: شايد بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامي در رده‌هاي بالاي كشور اعم از روحاني و غيرروحاني كساني باشند كه هنوز ولايت‌فقيه را قبول ندارند، در حالي‌كه ولايت‌فقيه عمود خيمه نظام است.به گزارش روابط عمومي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در ديدار با جمعي از روحانيان با اشاره به مسائل فرهنگي در دو بخش رفتاري و نظري اظهار داشت: دشمن در هر دو زمينه به شدت فعاليت مي‌كند و متأسفانه در برخي زمينه‌ها نيز به جايي رسيده كه شديدا نگران‌كننده است.

سروری: دفاع از نظام وظيفه قانونی سپاه است

http://www.fardanews.com/fa/news/154234

این بسیجی سابق عضو بازار مکاره که در کنار پاسدار جانی رادان و سعید مرتضوی قاتل وبازجو وحسین فدایی لات و لمپن جز متهمان جنایات قتل و تجاوز و شکنجه در بازداشتگاه کهریزک می باشد که بر اساس لیست تضمینی امام زمانی آخوند مشکینی وارد بازار مکاره هفتم و سپس هشتم شد تا اینگونه مأموریت دفاع کردن از ارگان فاشیستی کودتایی سرکوبگر پاسداران را بر عهده داشته باشد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه دفاع از انقلاب تكليف قانوني سپاه نسبت به انقلاب است گفت كه اين نهاد انقلابي موظف است به صورت جدي در مقابل جريان برانداز آرايش بگيرد فارس: پرويز سروري نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست داخلي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اظهارات اخير محمدرضا خاتمي، از عناصر حزب منحله و غيرقانوني مشاركت عليه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، اظهار داشت: در قانون اساسي براي سپاه پاسداران وظايفي منظور شده و آن حفاظت از انقلاب و جمهوري اسلامي است همچنين وظايف سپاه فقط حفاظت از مرزها نيست بلكه سپاه مسئول مبارزه با هرگونه تهديد عليه انقلاب اسلامي است.وي افزود: سپاه بايد با هر گونه تهديد و در هر شكلي مقابله كند؛ گاهي اين تهديدات به صورت نظامي است و سپاه آرايش نظامي مي‌گيرد و گاهي اين تهديدات فرهنگي است و سپاه نيز آرايش فرهنگي مي‌گيرد لذا در كل هرگونه تهديدي و به هر شكلي عليه انقلاب شكل بگيرد، سپاه وظيفه دارد در برابر آن آرايش بگيرد.

افزایش واکنش‌ها به عدم اجرای تفکیک جنسیتی؛دولت حق ندارد در برابر مراجع قدعلم کند

http://www.fardanews.com/fa/news/154268

این آخوند پالان ساییده هفت خط فرصت طلب تغییر جهت داده یعنی از حامی مشایی و پاسدار احمدی نژاد به مخالف شان تبدیل شده است عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد که چون می داند از طریق دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور بوده است که آخوند های انگل فسیل غیر مولد مفت خور حوزوی به قدرت و ثروت رسیده اند . برای همین این چنین عربده کشانه از آخوندهای مفت خور فسیل حکومتی دفاع کرده و علیه مخالفان شان تیغ کشی تهدید آمیز کرده است.

کی گفته کنار هم بودن دختر و پسر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ مثل این می‌ماند که آتش را کنار بنزین بگذارند و بگویند: آتش نگیر! / اگر مسجد را هم دست این آقایانی که خود را سیاست مدار می‌دانند بدهیم، می‌گویند پرده را جمع کنید و زن و مرد در کنار هم نماز بخوانند و اعتکاف کنند.حجت الاسلام واالمسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید که مراجع کشور حافظان دین و ناظران اعمال ما هستند، هرچه که می‌گویند صلاح کشور در آن است، هیچ دولتی هم حق قدعلم کردن در مقابل ان‌ها را ندارد، خصوصا در ماجرای اجرای قانون عفاف و حجاب. وی ۱۴۰۰ سال گذشته را زمان خوبی برای فرهنگ سازی درباره حجاب دانست و گفت: برخی آقایان زورشان می‌آید قانون را اجرا کنند، بهانه فرهنگ سازی را می‌گیرند

حمله افراد مسلح به ساختمان کانون پرورش فکری: دست و پاها را بستند و سفال‌های تاریخی را بردند

تا کنون ثابت شده است که پشت اینگونه اعمال کیستند وچه رابطه ای با مراکز قدرت و دولت و ارگان های سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی دارند . به خصوص اینکه اکنون که جنگ قدرت و ثروت میان پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران وی با ولی وقیح نامشروع و پاسداران کودتا گر بالا زده است که بیشتر مفهوم می شود که پشت اینگونه اقدات چه دست ها یا ارگان هایی در کار می باشد؟

سرپرست یگان حفاظت اداره‏کل میراث ‏فرهنگی استان زنجان از به سرقت رفتن اشیای تاریخی پنهان شده توسط کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراز تاسف کرد.به گزارش میراث آریا، هاشم نهامین گفت: ساعت ۷ صبح ۱۵ تیرماه، افرادی مسلح ناشناس وارد این خانه تاریخی شدند و تعدادی ظرف سفالی شکسته را به سرقت بردند.او با اشاره به این که خانه سهروردی اکنون در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: این ظروف سفالی به هنگام پی‏ کنی ساختمان مذکور به دست آمده بود که مـتأسفانه کارکنان این مرکز آن‏ها را مخفی کرده بودند و میراث فرهنگی از این کشف مطلع نشده بود.سرپرست یگان حفاظت اداره ‏کل میراث‏ فرهنگی استان زنجان افزود: در این سرقت مسلحانه، سارقان ضمن بستن دست و پای کارکنان، آن‌ها را وادار به سکوت کرده‌اند.به گفته این مقام مسوول، اداره آگاهی خدابنده پس از مطلع شدن از این سرقت اقدام به بازجویی از کارکنان کرده و پیگیری‏ها برای دستگیری سارقان ادامه داردنهامین»، با اشاره به این که کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مستقر در این خانه تاریخی، از متهمان پرونده به شمار می‏آیند، یادآور شد: هیچ اطلاعاتی در خصوص قدمت اشیای سرقت شده در دسترس نیست.سرپرست یگان حفاظت اداره‏ کل میراث‏ف رهنگی، صنایع‏دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: شهاب الدین یحیی ابن حبش بن امیرک ابوالفتوح سهروردی، ملقب به شهاب‌الدین و شیخ اشراق و شیخ مقتول فیلسوف نامدار ایرانی بوده‌ است.