گزیده خبر های 20تیر 90

جهت اطلاع

این دو گزیده خبر هم مرتبط با سیاست زن ستیزانه و تبعیض آمیز تو سری یا رو سری گزارش خبری فوق می باشد. آنگونه که از یک سو هوار از عدم رعایت حجاب در شهر های شما کشور گزارش شده است . از طرف دیگر در این مورد حجاب و عفاف و اخلاق به نقل از تیغ کشی و تهدید خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگر فارس آشکارا علیه ی دولت و رسانه های خبری و مطبوعاتی وابسته اش گزارش شده است .

مسافراني كه از شمال كشور مي‌آيند از وضعيت نامناسب حجاب، معاشرت‌هاي لجام گسيخته دختران و پسران نامحرم و جولان دادن زنان بي‌بندوبار در خيابان‌ها و پارك‌هاي شهري و بين راهي خبر مي‌دهند. براساس اين گزارش‌ها، اوضاع سواحل درياي خزر و مسيرهاي پررفت و آمد به ويژه اماكن عمومي بشدت ناهنجار است بطوري كه مردم بومي شمال براي فرهنگ و اخلاق جامعه‌اي كه در آن زندگي مي‌كنند احساس خطر مي‌نمايند. آنها از مسئولان انتظار دارند با اعمال قانون و مقررات مربوط به امنيت اخلاقي و اجتماعي، با اين ناهنجاري‌ها برخورد نمايند.

بي‌توجهي مسئولان به مسائل اخلاقي و ارزشي، اعتراض رسانه‌هاي حامي دولت را نيز برانگيخته است. خبرگزاري فارس نوشت: دامنه غفلت مسئولان زمينه گسترش شب‌نشيني‌هاي مختلط را به اطراف يكي از خوابگاه‌هاي دختران تهران نيز كشانيده است. اين خبرگزاري افزود: درحالي كه سالم سازي فضاهاي دانشگاهي سرلوحه اهداف مسئولان فرهنگي كشور است كنار گوش مسئولان در تهران كنار خوابگاه‌هاي دختران يكي از دانشگاه‌هاي دولتي، تا پاسي از شب، بساط شادي‌هاي روابط نامتعارف به پا مي‌شود، دختراني كه از فضاي پاك و بي‌آلايش خانواده‌هاي شهرستاني روانه دانشگاه شده‌اند تا به دور از خانواده در فضاي سالم‌تري به نام "خوابگاه" زندگي كنند، خوابگاهي كه با برخي سهل انگاري‌ها تبديل به فضاي ناامني مي‌شود. در تهران، در قلب ساختمان‌هاي خوابگاه دختران يك دانشگاه، كافي شاپ و رستوراني به نام (ت) داير است كه به دختران و پسران خارج از دانشگاه سرويس مي‌دهد. رستوراني كه مشتريانش مستقيم با ورود به دانشگاه، با خودروهاي خود كنار خوابگاه‌هاي دختران اطراق مي‌كنند و صداي قهقهه‌هاي مستانه آن‌ها نغمه تنهايي دختران دانشجو مي‌شود. مشترياني كه امنيت را از اين فضاي سالم برده‌اند

آخوند محمد یزدی: ولی مطلق فقیه هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند/ ولی فقیه از سوی امام زمان معین شده

چگونه است اگر چنانچه رئیس جمهور و مشاوران و یاران وی صحبت از امام زمان کنند متهم به جریان انحرافی و وابسته به دشمن بیگانه می شود؟ اما اگر آخوند فاسد با آقازاده ی فاسد تر از خوش در مورد رابطه ی رهبر لوطی جماران منفور با امام زمان بگوید وتأکید بر عدم اشتباه کردن وی بگوید نه اشکال ندارد و منحرف نیست ، بلکه برای کودتا گران پاسدار و حامیان ولی وقیح نا مشروع دجال و رمال و جن گیر هوریا می کشند وکف می زنند؟ البته بدون آنکه گفته شود اگر حمایت از کودتای 22 خرداد 88 و تقلبات گسترده و رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد حمایت آشکار شود ومخالفان و منتقدان وی را سرکوب و زندان کردن اشتبه نبوده است . برای چه اکنون علیه ی اش مخالفت می شود و متهم به جریان انحرافی می گردد؟!

به گزارش خبرگزاری رسا محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی که شب گذشته در پارک فرهنگی بهشت ایران گلپایگان برگزار شد، به بیان ویژگی‌های فرد و جامعه توحیدی در جهاد پرداخت.عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که برخی مسؤولان، ولایت فقیه را برنمی‌تابند و می‌گویند نیازی به نهاد امام زمان‌ نداریم و خودمان مسائل را از آن حضرت می‌پرسیم، گفت: افرادی که می‌خواهند با ولایت فقیه و رهبری مبارزه و مخالفت کنند به اسم دین علیه دین وارد شده‌اند.وی افزود: این افراد معتقدند که امام زمان‌ مانند غیبت صغری و غیبت کبری، ظهور صغیره و کبیره دارند و از دوران کنونی به عنوان فصل ظهور صغیره یاد می‌کنند که باید گفت این گفته خاص آمریکا و مخالفت کردن با اسلام و متن اسلام است.شیخ محمد یزدی با بیان این‌که ولی فقیه از سوی امام زمان معین شده و دستورات او را هم معین کرده‌اند و فرموده‌اند که گوش به حرف ولی من دهید، اظهار داشت: شیطان در برخی افراد به گونه‌ای نفوذ کرده است که مطالبی غیر علمی و بی‌اساس، همراه با خیالات و توهمات را به اسم حضرت بقیةالله بیان می‌کنند.وی ادامه داد: حضرت ولی‌عصر ، حاضر، ناظر و شاهد اعمال ما است، اما هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شرفیابی نزد ایشان شود؛ اگرچه محال هم نیست کسی خدمت امام برسد، اما اگر هم خدمت ایشان برسد، حق ندارد بگوید من خدمت امام رسیده‌ام و وقت ظهور را مشخص کند.رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ظهور حضرت هر زمانی که خدا بخواهد محقق می‌شود و کسانی که برای ظهور ایشان وقت معین می‌کنند دروغگو هستند؛ اگرچه علائم خاصی برای زمان ظهور ذکر شده است، اما این علائم قطعی و صد در صد نیست.وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که ولی فقیه در زمان غیبت مبسوط الید است، ابراز داشت: حضرت خامنه‌ای فقیهی عالی مقام، وارسته، جامع‌الشرایط، مدیر، مدبر و دارای مزایای فوق‌العاده‌ و از گرانبهاترین سرمایه‌هایی هستند که خداوند متعال برای این کشور نگه داشته بود.یزدی با بیان این‌که رهبری، کشور را از بحران‌های مختلف عبور دادند و مدیریت بحران ایشان چه در فتنه ۸۸ و چه مسائل انحرافی بی‌نظیر بود، تصریح کرد: نزدیکان مقام معظم رهبری در این‌باره مطالبی را می‌دانند که بسیاری از عامه مردم نمی‌دانند.وی اضافه کرد: ولی مطلق فقیه در تصمیمات خود هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند؛ چراکه اگر بخواهد تصمیمی بگیرد و این تصمیم صد در صد به ضرر امت اسلام باشد، وظیفه لطف امامتی امام زمان‌ ایجاب می‌کند که به هر نوعی وی را ارشاد کند

نامه سرگشاده یكی از علما به آیت الله مصباح

http://www.fararu.com/vdcc00q4.2bq108laa2.html:

آخوند فرصت طلب و غارتگر متحجر دین فروش انگلیسی تمساح یزدی که تئوری پرداز خشونت ومرگ و دروغ می باشد و پیوسته برای حفظ و تقویت جایگاه خود وحذف رقبا از صحنه به هر حیله و تزویر و اتهام و بهانه و فتوا آویزان می شود و بس رندانه و فرصت طلبانه سفت و سخت از ولی وقیح نمشروع و پاسداران کودتا گر تعریف و تمجید مشمئز کننده می کند . اکنون مقابل این نامه ی سرگشاده ی روشنگر انه حجتی کرمانی که یقه ی خر و صاحب خر را سر پل خر بگیری گرفته و سئوالاتی کرده که تناقض های وی را آشکار نموده است چه پاسخ توجیه ی حوزوی دارد؟

اعتماد نوشت آیتالله حجتی كرمانی در نامهای سرگشاده خطاب به آیتالله مصباحیزدی نكاتی راجع به حمایت وی از دولت و شخص محمود احمدینژاد را یادآور شد.

آخرین تصاویر از برخورد با بدحجابی در تهران

چند سال است که طرح مبارزه با بی حجابی دنبال شده است . حاصل و عملکردش چه بوده است؟ این چگونه مبارزه کردنی می باشد که به جای بر طرف شدن بی حجابی گسترده تر شده است؟ چرا گفته نمی شود که اشکال کار چیست که نتیجه ی وارونه داشته است؟ همچنین سئوال است که اگر چنانچه هدف این سیاست که همراه با ضرب وشتم و سرکوب و سانسور بوده است نیست پیشبرد خفقان و رعب و وحشت در جامعه نیست ، چونکه وحشت حاکمان از قیام عمومی می باشد. بنابراین می بایست روشی اتخاذ نمایندتا که قادر باشند فضای انفجاری جامعه را مهار نمایند. در غیر اینصور اگرمنظو رعایت عفاف و جامعه در جامعه می باشد خوب سئوال است که بد و بی حجابی دختران و زنان در حکومت مذهبی مدعی رهبریت ام القرای جهان اسلام چیست؟ مهمتر اینکه حجاب و عفاف زوری و مقدم ترمی باشد یا تن فروشی زنان خیابانی و پدیده ی شوم دختران خیابانی و قاچاق دختران و زنان به برون مرز و فروش شان برای روسپی گری که زیر پوشش رعایت حجاب انجام می شود؟ چرا با این پدیده ها بر خورد ریشه ای نمی شود .در صورتی که عامل فقر و بیکاری و گرانی و اعتیاد و شکاف عمیق طبقاتی می باشد که حاکمیت هم مروج آن و هم تحمیل ننده اش می باشد؟