تصاویر چه می گویند؟ 22 تیر-90

عکس/ آقای رییس جمهور بداند که با چه رنگی به او رای داده ایم

اینگونه صحنه های دوران علامه دهر و عقل کل جهان ابول خان بنی صدر را که هر از گاهی در سایت پاسداران رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد بازتاب داده می شوند . از قبل سایت شفاف است که وابسته به پاسدار سردار شهر دار تهران قالیباف می باشد که گذشته از اینکه از یک سو ارتباط به جنگ قدرت و ثروت لوطی و عنترش دارد. از طرف دیگر نوعی هشدار دادن و تفهیم کرن پاسدار گماشته احمدی نژاد است که اگر چنانچه تسلیم نشود و توبه نکند و لبیگ گوی ولی وقیح نامشروع و پاسداران کودتا گر نشود سرنوشت مشابه ی بنی صدر برایش تدارک دیده خواهد شد. ناگفته نماند که فقط تبلیغات تهدید آمیز می باشد که در صورت پایداری و پاسخ مشابه از سوی پاسدار احمدی نژاد به توطئه گران داده شود.

مردم ایران نشان دادند که پای آرمان های جمهوری اسلامی می ایستند و با هیچ شخصی عهد اخوت نبسته اند.عکسی که مشاهده خواهید کرد مربوط به اواخر بهار سال 60 می باشد به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در خرداد سال 1360 مردم ایران نشان دادند که به پای آرمان های جمهوری اسلامی می ایستند و با هیچ شخصی عهد اخوت نبسته اند. ابوالحسن بنی صدر ، آن زمان اگر چه با رای بالای مردم ، اولین رئیس جمهور اسلامی ایران شد اما وقتی راهش را از امام جدا کرد و به منافقین گرایش یافت در مدت زمان کوتاهی مردم او را کنار گذاشتند. بدین ترتیب کسی که با رای میلیونی ملت روی کار آمده بود مجبور شد با آرایش زنانه از کشور فرار کند.عکسی که مشاهده خواهید کرد مربوط به اواخر بهار سال 60 می باشد که اختلافات بنی صدر و یاران امام و انقلاب به اوج خود رسیده بود:

تصاویر: باور كنید اینجا زندان است! زندان جدیدالتاسیسی در كشور اتریش

سئوال است که چه فرقی میان این زندان که متعلق به یکی از کشورهای استکباری اروپایی است با سیاه چال های رژیم فاشیستی و مذهبی تروریستی ایران دارد که خمینی شیاد و قصاب زندان اوین اسدالله لاجوردی زندان ها را دانشگاه نا میدند؟ گذشته از اینکه میان این دو زندان های استکباری در بلژیک و زندان مکبی طالبانی در ایران تفاوت از زمین تا آسمان است و یا اینکه تفاوت کیفی پیرامون افراد زندانی وجودد ارد که درون شان نگهداری می شوند. یا مهمتر اینکه بیان این واقعیت است که چگونه با اینان یا اعضای خانواده های شان دون دو زندان رفتار می شود؟ یا وضعیت بهداشتی و تغذیه و پزشکی و گنجایش و ظرفیت تعداد زندانیان چگونه می باشد. به ویژه اینکه چه تعداد زندانیان خارجی درون این زندان ها وجود د ارد؟ مشروط بر اینکه رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران رکور دار اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر را به خودش اختصاص داده است. همچنین کشوری که پدر خوانده ی جهان تروریست جهانی می باشد ادعای مبارزه با تروریست بین الملل دارد و باکمال پررویی اجلاس مبارزه ی بین المللی با تروریست در تهران بر پا می دارد. بهرحال از زاویه ی دیگر سئوال است که چه تعداد کارتن خوابان خیابانی یا حاشیه نشینان حلبی آبادی در حاشیه ی شهر های بزرگ ایران وجود دارد ؟ یا چه تعداد بی خانمان در ایران وجود دارد که نه آرزوی سر پناهگاهی دارند ، بلکه ترجیح می دهند که در زندانی بسر برند که در تصاویر ضمیمه شده ی زندان بلژیک می باشد که از نظر فرم و مناظر دیدنی اگر جالب تر از ویلاهای جنگلی شمال ایران نباشد کمتر هم از قول 1000 متری صاحب خانه شدن مردم ایران از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد نیست . آری چگونه است که در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران که ادعای معنویت و عقلانیت و عدالت دارد و مدعی قدرت بر تر جهان است که امن و آزادترین کشور جهان را هم یدک می کشد و تصمیم دارد جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند و مدیریت آن را در اختیار خود داشته باشد . همچنین می خواهد فضا را تسخیر نماید. اما مردمش نه نمی توانند پناهگاهی همچون زندان بلژیک داشته باشند. حتی به خواب هم نمی توانند به بینند. اختلاف این کشور استکباری بلژیک با رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران چیست؟ زیرا که اگر چنانچه بر دلایلی در بلژیک متهمان محکوم می شوند . ولی قانون و رهبران بلژیک باور دارند که نباید متهمان از حق زندگی محروم شوند . اما در ایران گذشته از شرایط سخت طاقت ناپذیر زندان اندر زندان ساختن و زجر کش نمودن زندانیان یک ولی وقیح همکاره دارد که به هیچ مرجع و مقامی پاسخگوی نیست . همینطور رئیس جمهور پاسدار دارد که از شبکه ی خبررسانی سازمان پشم و شیشه اش اذعان می کند که در ایران یک فقیر وجود ندارد . تازگی هم قول واگذاری 1000 متر زمین به خانواده های ایرانی داده است که 200 متر را زیر ساخت ببرند و 800 متر بقیه را حیات و باغچه کنند که بر اساس شعار طلبه های حجره های حوزوی قدیم همچون سید علی خامنه ای است که می گفتند وصف العیش نصفف العیش می باشد . زیرا که بی خانمان های ایرانی می توانند با این قول سر کاری نا کجا آبادی صاحب خانه ی 1000 متری شوند . پس فعلاً دل خوش دارند وذوقش را بکنند.