گزیده خبرهای18 تیر 90

مشاركت يك جريان برانداز بود نه حزب سياسي؛كوثري:سخنان اخير فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانوني است.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وظايف قانوني سپاه پاسداران در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب، خاطرنشان كرد: سخنان اخير فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانوني است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004170933

این فرمانده پاسدار جانی کوثری جزو یکی از همان لیست پاسداران و اطلاعات و امنیتی آخوند مشکینی است که در سریال خطبه های تعبیر و تفسیر گزارش خواب دیدار ش با امام زمان در نماز جمعه قم را با در یافت لیست تضمین شده برای بازار مکاره هفتم گزارش می داد تا که در خدمت پاسداران کودتا گر علیه رقیب مدعی اصلاح طلبان باشد ودر ادامه در بازار مکاره اینگونه نقش موازی با رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری علیه خاتمی و اصلاح طلبان را با تهدید و توهین دنبال نماید . آنهم در شرایطی این پاسدار قانون شکن در دفاع از پاسداران کودتاگر و غارتگر و سرکوبگر از قانون گفته است که با بودن ولی وقیح نا مشروع قانون معنی و مفهوم ندارد . مشروط بر اینکه اگر خاتمی ها و مدعیان اصلاح طلبان قانون را نمی دانند پس برای چه دو دوره ریاست جمهوری و یک دوره بازار مکاره را در اختیار خود داشتند؟

اسماعيل كوثري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به اظهارات اخير محمدرضا خاتمي، از عناصر حزب منحله و غيرقانوني مشاركت گفت: ايشان به قانون آشنايي ندارد و اساساً طيفي كه خاتمي متعلق به آنهاست نيز هيچگاه قانون كشور را قبول نداشته‌اند. وي افزود: ما مي‌گوييم حرف‌هاي خاتمي ناظر به عدم آشنايي او با قانون است به اين دليل كه بر اساس قانون اساسي، مسئوليت سپاه پاسداران حفظ ارزش‌هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب است. كوثري تصريح كرد: هنگاميكه جريان فتنه از خارج هدايت مي‌شد و احزابي مثل مشاركت و مجاهدين نيز همان محورها را در داخل دنبال و در جهت براندازي حركت مي‌كردند، قطعاً بايد دانست كه سپاه در اين شرايط مي‌بايست از دستاوردهاي انقلاب حفاظت كند. وي با بيان اينكه اگر فرمانده سپاه صحبت‌هاي اخير را مطرح نمي‌كرد، آنگاه جاي تعجب بود، خاطرنشان كرد: صحبت‌هاي سردار جعفري مبني بر ضرورت تعيين مرز اصلاح‌طلبان با فتنه و فتنه‌گران كاملاً در چارچوب قانون ايراد شد. اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: در شرايطي كه فردي مثل خاتمي به اين صحبت‌هاي فرمانده سپاه اعتراض مي‌كند بايد در جهت تفهيم اينكه چرا اين صحبت‌ها غلط است، حركت كرد.

رسايي در گفت‌وگو با فارس:محمدرضا خاتمي صحبت‌هاي منافقين را درباره سپاه تكرار مي‌كند.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: محمدرضا خاتمي صحبت‌هاي منافقين را درباره سپاه تكرار مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004170934

این طلبه آخوند فحاش و هتاک و لمپن و لات که اکنون تبدیل به چوب دو سر طلا شده است . زیرا که فرصت طلبی می باشد که از مدافع سر سخت دولت و رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد بودن اکنون به منتقد و دشمن اینان تبدیل شده است که منجر به طرد دو طرف منتقدان اصول گرایان دولت و امیان دولت و رئیس جمهور واقع شده است . بنابراین این طلبه آخوند برای حفظ جایگاه خود در بازار مکاره ی نهم تبدیل به تازی در خدمت صیاد پاسداران شده است تا که این چنین به سوی رقیب محمد رضا کیش داده شود و علیه ی مجاهدین هم پارس کرده باشد . یعنی اینکه هم دشمن اصلی مجاهدین را فراموش نکرده است . هم برای اینکه صدای محمد رضا خاتمی را خاموش کرده و پرونده ی وی را سنگین کرده باشد وی را همسو با مجاهدین کرده است که چگونه زود تر از سایر مدعیان واقعیت در مورد ارگان فاشیستی پاسداران را فاش کرده بود؟

حجت‌الاسلام حميد رسايي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به صحبت‌هاي محمدرضا خاتمي در اعتراض به سخنان اخير فرمانده سپاه پاسداران در مورد ضرورت تعيين مرز اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران، اشاره كرد و گفت: محمدرضا خاتمي از عبارت "خط و نشان كشيدن " استفاده كرده است كه بايد گفت حرف او درست است اما بايد دانست كه خط و نشان سپاه در تمام طول 32 سال گذشته براي كساني بوده است كه در جبهه دشمن فعاليت داشته‌اند. وي افزود: اين خط و نشان‌ها بر اساس وظايف ذاتي سپاه پاسداران است و فقط اختصاص به حوزه مباحث نظامي هم ندارد بلكه سپاه طبق قانون، در تمام صحنه‌ها مدافع انقلاب محسوب مي‌شود. حجت‌الاسلام رسايي با بيان اينكه سپاه در اين مدت هروقت منافع انقلاب را در خطر ديده، در برابر دشمن موضع گرفته و اين موضع‌گيري سپاه همواره مورد حمايت مردم نيز بوده است، تصريح كرد: در صدر انقلاب نيز، منافقين همانند حرف‌هاي اخير محمدرضا خاتمي را مطرح مي‌كردند و امروز هم مي‌بينيم كه همان صحبت‌ها دوباره تكرار مي‌شوند كه اين مسئله به دليل شباهتي است كه حزب منحله مشاركت با منافقين دارد. وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود و در پاسخ به اين سوال كه چرا امثال محمدرضا خاتمي به راحتي به خود اجازه مي‌دهند كه اين حرف‌هاي غلط را در ادامه مواضع فتنه‌گرانه خود مطرح كنند، گفت: متأسفانه ما در جريان اصولگرايي مي‌بينيم گاهي اوقات صداهايي بلند مي‌شود مبني بر اينكه اصلاح‌طلبان يك واقعيتند و قابل انكار نيستند، لذا اين قبيل باج دادن‌ها به اصلاح‌طلبان برانداز سبب جسارت آنها مي‌شود و آنگاه شاهد هستيم كه چنين حرف‌هاي طلبكارانه‌اي را هم مطرح مي‌كننداين نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر برخي شخصيت‌ها و مديران كشور در جريان خودي انقلاب، اين‌گونه خود را موظف به موضع‌گيري در قبال اصلاح طلبان نمي‌ديدند آنگاه شاهد طرح چنين مباحث غلطي از سوي آنها نبوديم.

زندان‌هاي سري آمريكا در عراق-8تجاوز به زنداني در برابر ديدگان همسر توسط نظاميان آمريكايي در عراق.به گزارش فارس: يكي از اين زندانيان كه مدتي را در يكي از اين زندان‌هاي سري آمريكايي سپري كرده بود، به خبرگزاري فرانسه توضيح داد كه چگونه سربازان آمريكايي‌ به يك زنداني زن عراقي در برابر ديدگان همسرش تجاوز كردند و او مجبور شد، پس از ازادي از زندان خودكشي كند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004160377

چرا دیگ به دیگ گفته است رویت سیاه؟ بنابراین از گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس رژیم ضد بشری رتبه دارد اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر سئوال است که نکند دکتر زهرا کاظمی ایران تبار کانادایی را ربودند و پس از شکنجه وی را در زندان اوین به قتل رساندند . یا اینکه دکتر زهرا بنی یعقوب را از توی پارک همدان ربودند و سر نوشت مشابه دکتر زهرا کاظمی را برایش رقم زدند. یا اینکه بازداشتگاه کهریزک هم در اختیار نظامیان آمریکا بود که مرتکب شکنجه تجاوز وقتل شدند . یا اینکه اینان بودند که ترانه موسوی را از توی خیابان ربودند و پس از شکنجه و تجاوز جسد وی را سوزاندند . یا اینکه این اراذل اوباشان آمریکایی بودند که موجب قتل هاله سحابی در مراسم قتل پدرش شدند . یا اینکه اخیراً یک دختر دانشجو را توی خیابان تهران با 50 ضربه چاقو به قتل رساندند. یا اینکه کارکنان سابق شرکت هلیکوپتر بل نظامیان آمریکایی در اصفهان بودند که روز روشن از دیوار باغ اطراف اصفهان بالا رفتند و مردان را مبحوس و به زنان شان تجاوز کردند . سپس بطور گروهانی به روستای کاشمر رفتند و آن جنایت ضد انسانی را مرتکب شدند. در ادامه در استان گلستان یک دکتر زن را ربوده و پس از تجاوز کشتند . بالاخره در تهران به استخر شنای زنانه تهاجم کردند؟

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني عراقي الإسلام اليوم، از جمله رهاوردهاي دمكراسي و تمدن آمريكا براي عراق احداث زندان‌هاي جديد و سري مخصوص زنان براي گرفتن اعتراف از آنها در عراق بوده است. * 447 زن عراقي در 11 زندان سري آمريكايي

فیلم / در درگیری ها و تطاهرات روز جمعه در سوریه دست کم 13 نفر کشته شدند (4 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35261

اینهم فیلم هایی از تظاهرات مردم معترض سوریه که بطور دربست درر سانه های خبری رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایرا نسانسور می شوند . به خصوص از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که نه سانسور می شود ، بلکه وارونه بازتاب داده می شود . زیرا که می دانند سقوط دیکتاتور هم پیمان حاکمان تهران سقوط نخست وزیران لبنان و عراق را در پی دارد و دز نهایت منتهی به شتاب گرفتن فروپاشی رِژیم جهل وجنگ و خون و جنایت و خرافه پرستان ایران می شود.