چند گزیده خبر 17 تیر

شریعتمداری:خاتمی، كروبی و موسوی فسيل زنده‌اند

طوطی دست آموز ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتاگر و اطلاعات چیان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که به عنوان نماینده و سخنگویان شان ظاهر می شود و دست به تهدید وتحقیر و اهانت وتوهین مخالفان و منتقدان و رقبا می زند . اکنون پس از موضع گیری رئیس گزمکان پاسداران محمد علی جعفری که خاتمی را متهم به همکاری با فتنه گران 88 کرده و تأکید نمود که هنوز از عملکرد خود توبه ننموده است . همچنین پس از نامه ای که محمد رضا خاتمی خطاب به رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری نوشت و گفت مگر تو چکاره هستی که خط و خطوط تعیین می کنی که چه کسی می تواند در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره شرکت بکند یا نکند؟ همچنین نوه خمینی شیاد سید حسن گفته است که مگر خمینی شیاد نگفته بود که پاسداران حق دخالت در سیاست یا فعالیت سیاسی ندارند؟ اما اکنون برای اینکه پاسدار سر باز جو شکنجه گر پرونده ساز پاسخ به منتقدان داده باشد و مطبوعات و خاتمی و کروبی و موسوی را وابسته به دشمن بیگانه نموده باشد از ولی وقیح نا مشروع نقل قول کرده است که وی گفته است برخي از رسانه‌ها تبديل به پايگاه دشمن شده‌اند و ما حال در اين عرصه با چند حمله روبرو هستيم . همچنین از سرويس‌هاي اطلاعاتي هم نقل قول کرده و گفته است كه مي‌گويند مامور اطلاعاتي كه از كار افتاده است دو نوع است. يكي مهره سوخته است که قابل استفاده نیست و دیگري هم مأمور فسيل زنده است كه به كساني گفته مي‌شود كه براي نفوذ در حاكميت حريف مامور شده‌اند . مانند خاتمي، كروبي و موسوي که براي اين كار گماشته شده‌اند و حتي اگر اين افراد بسوزند باز هم از آنان دفاع مي‌كنند. خوب حال داشته باشید که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی به مرحله ای رسیده است که پس از 33 سال نخست وزیر و رئیس مجلس و رئیس جمهور فسیل زنده یا مأموران نفوذی دشمن درون حکومت و تولید پرورش داده است؟ سئوال است که این رژیم در رأس جاسوس دشمن پرور مشروعیت دارد ومی تواند در خدمت مردم باشد یا نه اینکه می بایست مبارزه با جاسوسان بیگانه ی حاکم نمود تا جایش را یک حکومت دمکراتیک بگیرد؟

فارس: حسين شريعتمداري در برنامه پنجمين نشست اعضاي شوراهاي بسيج جامعه پزشكي كه در شانزدهم تير در تالار ابن ‌سينا دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: خميني در برخي موارد به آمريكايي‌ها مي‌گفت اگر اتفاقي نيفتاده است پس چرا اين همه هياهو مي‌كنيد.مدير مسئول روزنامه كيهان تصريح كرد: ما امروز درگير جنگ نرم هستيم يعني كانون انگيزه و حركت را مورد هدف قرار مي‌دهند و حال در جنگ نرم توپخانه‌ها از كار مي‌افتد و رسانه نقش‌آفريني مي‌كند و مقام معظم رهبري نيز در گذشته فرموده بودند برخي رسانه‌ها تبديل به پايگاه دشمن شده‌اند و ما حال در اين عرصه با چند حمله روبرو هستيم.وي ادامه داد: دشمن از مهره سوخته در فتنه بعدي استفاده نمي‌كند و در اين راستا يك بحث در سرويس‌هاي اطلاعاتي است كه مي‌گويند ماموري كه از كار افتاده است دو نوع است يكي مهره سوخته است، يكي نيز فسيل زنده كه فسيل زنده نيز به كساني گفته مي‌شود كه براي نفوذ در حاكميت حريف مامور شده‌اند مانند خاتمي، كروبي و موسوي و براي اين كار گماشته شده‌اند و حتي اگر اين افراد بسوزند باز هم از آنان دفاع مي‌كنند.شريعتمداري به شعار نه غزه و نه لبنان كه چند روز قبل از راهپيمايي روز قدس در سايت فارسي زبان وزارت خارجه اسرائيل عنوان شده بود اشاره كرد و گفت: حتي رفراندومي كه خاتمي از آن عنوان مي‌كرد نيز طرح غربي‌ها بود.مدير مسئول روزنامه كيهان افزود: گوسفند جدا شده از گله سهم گرگ است كه اينها از آن بخش هستند در تاريخ مي‌گويند ابوموسي فرد ساده‌اي بود ولي به شواهد تاريخ ابوموسي ثروت‌اندوز بود و حال اين فرد نمي‌تواند به علي راي دهد ولي امروز ماجرا خيلي فرق مي‌كند زيرا بصيرت‌ها بسيار بالاست ما مشاهده مي‌كنيم شخصي با تمام وجود از كسي حمايت مي‌كند ولي وقتي مي‌بيند آن شخص زاويه پيدا مي‌كند ديگر از وي حمايت نمي‌كند و حال ديگر مالك را نمي‌‌توان از آن خيمه سياه برگرداند.

فرمانده سپاه در دوران بنی صدر به ایران بازگشت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=64956

اینگونه گزارشات خبری نوشتاری و تصویری و تحلیلی که بطور هدفمند از سوی سایت شفاف پاسدار شهردار تهران قلیباف بازتاب داده می شود . بدون شک بدون ارتباط به جنگ قدرت و ثروت باند های مافیایی ندارد. به ویژه این که اکنون این جنگ میان ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر و حامیان شان با پاسدار گماشته رئیس جمهور و مشاوران و یاران نزدیک وی شعله ور شده است وبه مرحله ی بس حساسی رسیده است . زیرا که پاسدار رئیس جمهور احمدی نژاد پس از تهدید عدم تحمل پذیری خط قرمز کابینه تأکید کرد که واکنش نشان می دهد . بنابراین در ادامه ی تهدید خود پا برروی شاهرگ حیاتی پاسداران و حامیان شان یعنی ولی وقیح نا مشروع گذاشت. زیرا که دست به روشنگری تجارت اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور زد و از واردات قاچاق 2 میلیارد دلار سیگار برادران قاچاقچیان داخلیی یاد نمود که شامل حال پاسدار محسن رضایی و نیروی انتظامی و شرکا می شود . پس از آن رئیس گزمکان پاسداران مجبور شد تا واکنش نشان دهد و ضمن تکذیب کردن این روشنگری، تهدید کرد که از طریق همکاری با دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض قضاییه است که پاسداران اقدام به بازداشت ها کرده اند . پس از این تهدید آنگاه پاسدار انگلیسی علی لاریجانی ادامه شوی تهدید آمیز را اجرا نمود و از ولی وقیح نا مشروع نقل قول کرد که سئوال کردن اعضای بازار مکاره از رئیس جمهور را مجاز و قانونی می باشد . پس از آن متن 10 سئوال از رئیس جمهور تهیه و بازتاب داده شده است . بالاخره اکنون نیز سایت شفاف پاسدار شهردار تهران برای اینکه سرنوشت مشابه بنی صدر برای احمدی نژاد را گوشزد کرده و به رخ وی کشیده باشد از بازگشت فرمانده سپاه در دوران بنی صدر به ایران خبر داده است . البته این پاسدار زمانی فرمانده سابق ارگان فاشیستی پاسداران در دوران بنی صدر بود که عجیب ید والایی در سرکوب قیام های کردستان و گنبد کاووس دارد همچنین نقش کلیدی در بسیج کردن و تهاجم گله های پاسدار به میز کتاب سازمان های انقلابی و سیاسی و هواداران شان در اوایل انقلاب دارد. گر چه گزارش شده است نقش حضوری در افغانستان و پاکستان در کنار نیروهای تروریستی و آشوب گر در این دو کشور داشته است . زیرا که مأموریت نماینده ولی وقیح در این دو کشور برای پیش برد اهدافش راداشته است . البته گزارش نشده است که برای چه وی به جای حوزه ی علمیه ی قم رفتن پاکستان را بر گزید و همچون طلبه های طالبان در این کشور مشغول عبادت و مطاله دینی شد. مهمتر اینکه چرا اکنون به ایران باز گشته است؟ نکند قرار است نامزد ریاست جمهور دوره ی یازدهم شود؟!

عباس آقازمانی (ابوشریف) از جمله چهره‌های رازآلود دوران معاصر است كه علاوه بر سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب، در اوایل انقلاب نیز مسئولیت‌های متعدد مهمی را برعهده داشته اما از سال‌ها پیش به كشور پاكستان رفته و به عبادت و مطالعات دینی مشغول بوده است.روزنامه خراسان در خبری اعلام كرد كه عباس آقا زمانی (ابو شریف) فرمانده كل سپاه در دوران ریاست جمهوری بنی‌صدر كه همچنان گمنام است، به ایران بازگشته است.ابوشریف كه پیش از انقلاب در قالب گروه‌های مختلفی مانند حزب ملل اسلامی و گروه حزب‌ا... به مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پرداخت، در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت و در اردیبهشت ۱۳۵۸ از طرف شورای انقلاب به سمت فرماندهی عملیات سپاه پاسداران منصوب شد. او همچنین در آرام كردن آشوب‌های گنبد، كردستان و غائله حزب جمهوری خلق مسلمان تبریز به عنوان فرمانده عملیات سپاه نقش اساسی داشت و در كنار آزادسازی پاوه در كنار مصطفی چمران بود.ابوشریف در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۵۹ طی حكمی از طرف ابوالحسن بنی‌صدر (رئیس‌جمهور وقت و فرمانده كل نیروهای مسلح ج.ا.ا) به فرماندهی كل سپاه پاسداران منصوب گردید اما پس از یك ماه در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۵۹ از این سمت استعفا كرد.فرماندهی عملیات غرب كشور، رئیس ستاد جنگی غرب كشور، نمایندگی شورای عالی دفاع در غرب كشور، قائم‌مقامی كل سپاه و نمایندگی تام‌الاختیار سپاه در سازمان كمك به نهضت‌های آزادی‌بخش جهان از دیگر مسئولیت‌های ابوشریف بوده است. عباس آقازمانی در شهریور ۱۳۶۰ به سمت كاردار ایران در پاكستان منصوب شد و در فروردین ۱۳۶۱ به سمت سفیر ارتقا یافت. پس از سه سال مأموریت وی پایان پذیرفت و از وزارت امور خارجه رفت.او سپس برای ادامه و تكمیل تحصیلات حوزوی در مقطع خارج فقه و اصول به قم رفت. در هنگام اقامت در قم (۱۳۶۴ تا ۱۳۶۶ ه.ش) نمایندگی قائم‌مقام وقت رهبری در امور افغانستان را عهده‌دار شد و تحت همین عنوان، عضو شورای عالی افغانستان بود و زیرنظر ریاست جمهوری وقت (آیت‌ا... سیدعلی خامنه‌ای) فعالیت می‌كرد.پس از آن رهسپار پاكستان شد و ارتباطات خود را با نیروهای جهادی و احزاب شیعه و سنی افغانستان عمیق‌تر كرد و تجربیات خود را در اختیار مجاهدان افغان گذاشت و با تشكیل كلاس‌های عربی و قرآن، در تقویت ایدئولوژی و نیز ایجاد وحدت بین مجاهدان فعالیت می‌كرد. او در هنگامه سقوط دولت كمونیستی نجیب‌ا... در كنار مجاهدان افغان وارد كابل شد.پس از آن كه گروه طالبان بخش‌های عمده افغانستان را به اشغال خود درآورد و كابل در آستانه سقوط قرار گرفت، ابوشریف به همراه تعدادی از مجاهدان و نیروهای جهادی افغان، قبل از سقوط كامل پایتخت با تغییر چهره و ظاهر، از كابل خارج شد و پس از تحمل دشواری‌های فراوان وارد پاكستان شد.او از آن زمان به بعد به زندگی در میان طلاب علوم دینی پاكستان بسنده كرد و به فعالیت‌های علمی و مذهبی در آن كشور مشغول شد. ابوشریف عباس آقازمانی به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و پشتو مسلط است. بازگشت دوباره این فرمانده گمنام به ایران، شاید یكی از مهمترین اخباری باشد كه رسانه ها پس از این گزارش بارها به آن خواهند پرداخت

قتل دلخراش دختر دانشجوی تهرانی در پل مدیریت +عکس

این جنایت ضمن اینکه حاصل تبلیغات هیستریک زن ستیزانه حاکمان رژیم ضد بشری قرون وسطایی می باشد که زیر پوشش طرح های ضربتی مبارزه با بی حجابی دنبال می شود . به خصوص پیرامون دختران دانشجو و تلاش برای پادگان و گورستان و حوزوی کردن دانشگاه ها است که چپ و راست اصرار می شود که باید طرح جنسیتی جدا سازی دختران و پسران دانشجویان اجرا گردد . اکنون با فضایی که جاسوسان و چماقداران بسیجی در دانشگاه ها تحمیل کرده اند که مکمل سریال های تلوزیونی می باشد . از سوی دیگر با حاکم کردن فضای مرد سارانه و تحمیل تفکر و اندیشه و ارزش های ارتجاعی و زن ستیزانه حاکمان زن ستیزبستر ساز چنین جنایاتی شده اند.

مقارن ظهر امروز چهارشنبه یك دختر دانشجو پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همكلاسی پسر خود قرار گرفت. جزئیات قتل دختر دانشجو توسط همكلاسی‌اش در پل مدیریت توسط مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام شد.مقارن ظهر امروز چهارشنبه یك دختر دانشجو پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همكلاسی پسر خود قرار گرفت. مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام كرد: در این حادثه كه در حوالی پل مدیریت رخ داد، دختر دانشجو پس از آن كه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از سوی ضارب قرار گرفت، جان خود را از دست داد و هم‌دانشگاهی وی نیز كه او را همراهی می‌كرد بر اثر حمله ضارب مجروح و در بیمارستان بستری شد. بنابراین گزارش، متهم به قتل توسط پلیس و با همكاری شاهدان صحنه دستگیر شده و به كلانتری انتقال یافته است. تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه همچنان ادامه دارد.