دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 16 تیرماه سال 1390

نقد و بررسی " (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " صحيفه بيداري "

قلم زنان منبری روضه خوان یادداشت روزنویس و روزنامه نگار وتحلیل گر و مفسر سیاسی شده به روش توبره و آخور خوردن اهداف خودشان را دنبال می کنند . زیرا که از یک سو کانال به گذشته می زنند. از طرف دیگر از چتر حمایت ولی وقیح نا مشروع تغذیه می شوند. مشروط بر اینکه از پشتیبانی ارگان های سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی نظامی هم بر خوردار می باشند.

وقتی دین ابزار قدرت و ثروت وتوجیه گر همه کمبو د ها ونا هنجاری های اجتماعی و سیاسی و جنگ افروزی و بحران آفرینی و.. ... شده باشد . به خصوص اینکه فضای جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی را هم شامل شده و 33 سال هم تاریخچه داشته باشد . به ویژه اینکه چنین حکومتی نه اینکه هیچگونه هم خوانی با دنیای مدرن کنونی ندارد ، بلکه درست در جهت معکوس آن با سرعت تمام به دوران قرون وسطا و حتی ماقبل آن در حال حرکت است . به ویژه اینکه در شرایطی که شکاف و اختلافات عمیق همراه با بحران میان باندهای رقیب یا متخاصم اوج می گیرد و احساس خطر حرکت اعتراضی یا قیام عمومی می رود . بنابراین در چنین احوالی برای کنترل ومهار شرایط انفجاری جامعه، سفت و سخت به دین ابزاری شده آویزان می شوند . یعنی برای پاک کردن صورت مسأله و منحرف کردن اذهان عمومی و فرار از پاسخگویی به مطالبات مردم ایران که 33 سال است انباشته و پرداخته نشده است. بشدت زیاد نیاز است تا که با فراموش کردن بررسی وعلت یابی ریشه ای شرایط حال گریز یا نقب به گذشته مثلاً به 1400 سال پیش زده شود تا با بازگویی حدیثی یا روایت از دوران خلافت خلفا یا اشاره و گزارش جنگی از آن دوران برای چاشنی کردن برداشت های حوزوی – پاسداری و ربط دادن و مقایسه کردنش به شرایط کنونی دست آویز بستر سازی کردن پیرامون اختلافات وجنگ قدرت و باندی وجناحی است شود تا بامتهم یا خاموش کردن صدای معترضین یا منتقدین بهانه ی لازم برای مانور تبلیغاتی ضد آمریکایی وجود داشته است . زیرا که رژیم فاشیستی مذهبی یک ولی وقیح نامشروع دارد که همکاره است و به هیچ مقام و مرجعی هم پاسخگوی نمی باشد . بنابراین قلم زنان منبری روضه خوان یادداشت روزنویس و روزنامه نگار وتحلیل گر و مفسر سیاسی شده به روش توبره و آخور خوردن اهداف خودشان را دنبال می کنند . زیرا که از یک سو کانال به گذشته می زنند. از طرف دیگر از چتر حمایت ولی وقیح نا مشروع تغذیه می شوند. مشروط بر اینکه از پشتیبانی ارگان های سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی نظامی هم بر خوردار می باشند.

بهر صورت قلم بردست طلبه پاسدار یادداشت روز پس از سر منبر رفتن و روضه خوانی کردن و گریز به صحرای کربلا زدن آنهمبدون در نظر گرفتن تظاهرات ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 در سراسر ایران رخ داد و به مدت 18 ماه ادامه داشت . گرچه با ضرب و شتم و سرکوب و زندان و شکنجه و اعتراف گیری و قتل و تجاوز همراه با تهدید و صدور احکام زندان و اعدام بازداشت شدگان، قیام مردم معترض ایران بطور موقتی کنترل شده است . ولی پیام فریاد های معترضان مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح معترضان ناراضی آشکارا اعلام پایان حکومت دینی و تغییرات دمکراتیک در ایران بوده است . ولی این مرثیه خوان مداح می خواهد این پیام را جا بی اندازد که پيام انقلاب اسلامي خمینی شیاد همان ترجماني از اسلام ناب محمدي است . زیرا که آنچنان این انقلاب پرشتاب و گسترده بود كه اكنون مراكز مطالعاتي و پژوهشي غرب «اسلام سياسي» را بزرگ ترين چالش و مانع قدرت هاي غربي و مكتب ليبرال دموكراسي مي دانند.زیرا که اسلامي كه خميني شیاد پس از قول و قرار های زیر درخت سیب در پاریس با خود به ایران و به صحنه آورد و با یک کلمه کم وبیش مدل جمهوری اسلامی به مردم ایران تحمیل نمود که هر گز مناسبت و سر سازگاری به دنیای کنونی نداشته است . ولی مداحان و جارچیان در خدمت کودتا گران با وارونه گویی ادعا می کنند که قیام های کنونی ضد دیکتاتوری منطقه که رژیم ضد بشری کودتایی بدترین نوع دیکتاتوری کنونی منطقه و جهان می باشد موجب آگاهي ملت های منطقه شده که مرهون انقلاب اسلامي خمینی شیاد و جانشین وی است چون که بدون در نظر گرفتن زد و بند های پشت پرده با شیاطین شرق و غرب از جمله آمریکا الگو برداری شده از اسلام ناب و ضد امپرياليستي ایران است كه اد عا دارد حاکمان منطقه مرتجع و دست نشانده و سرسپرده و نامشروع هستند اما در عوض مقابل شان قيام ها و انقلاب ها سر بلند كرده و قد كشيده است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900416/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 16 تیرماه سال 1390

صحيفه بيداري (يادداشت روز)