گزیده خبرهای 12 آذر 90 قسمت - 2

آموزش تک‌تیراندازان القاعده/عکس

گذشته از اینکه خیلی سال است که اینان در کنار پاسداران به خصوص سپاه قدس در عراق و افغانستان ویمن وحتی در عربستان عملیات تروریستی مشترک داشته اند . از سوی دیگر گفته می شود که این تیر اندازان آدم کشان حرفه ای قرار است از طریق پاکستان یا افغانستان وارد ایران شوند . سپس از طریق ایران به ترکیه یا لبنان اعزام شوند . سپس به سوریه روند د و علیه ی نیروهای بشار اسد وارد عملیات تروریستی شوند .

ویدئویی از اردوگاه آموزشی نیروهای القاعده منتشر شده است که در آن تعدادی تک‌تیرانداز در حال تمرین هستند، اردوگاهی که احتمالا در نواحی ناآرام مرزی افغانستان و پاکستان قرار دارد.قانون: ویدئویی از اردوگاه آموزشی نیروهای القاعده منتشر شده است که در آن تعدادی تک‌تیرانداز در حال تمرین هستند، اردوگاهی که احتمالا در نواحی ناآرام مرزی افغانستان و پاکستان قرار دارد .اسلحه‌هایی که در این نوار ویدئویی دیده می‌شود از نوع دراگانوف روسی (Dragunov) نیمه اتوماتیک مدل SVD 7.62 است که برد آن 1420 یارد است.گفته شده که این فیلم در وب‌سایت‌های نزدیک به بنیادگرایان و به زبان انگلیسی منتشر شده است.آموزش نیروهای القاعده نشان می‌دهد که به‌رغم کشته شدن "اسامه بن لادن" این گروه تروریستی همچنان تهدیدی جدی محسوب می‌شود.

نماینده خامنه ای در سپاه : جنبش‌های اجتماعی آمریکا و اروپا آغاز آمادگی بین‌المللی برای ظهور مهدی است/ در خاورمیانه برای ظهور امام زمان‌ باید صد میلیون بسیجی آماده باشد.

لابد تلاش بری دست یابی به سلاح هسته ای وتهاجم به سفارت انگلیس در تهران وصدور تروریسم وارتجاع و بحران به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشورهای نطقه به خصوص کشور های همسایه بری ایجاد آشوب ناامنی وجنگ افروزی دزر بستر هموار کردن این ظهور می باشد. فراموش نشود که با تشبیه کردن حکومت ولایت وقیح منفور ونا مشروع به حکومت مدل امام زمان نه سوء استفاده که توهین آشار به امام زمان این مجیز وهذیان گوی کرده است.

ایرنا : نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی سیستمی را از شرایط ظهور برشمرد و افزود: مدل ولایت فقیه، نزدیک‌ترین مدل به حکومت امام زمان است.حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' عصر جمعه در هیات عاشقان ثارالله ناحیه امام رضا اصفهان با متمایز دانستن علائم و شرایط ظهور اظهار داشت: علائم ظهور نشانه‌هایی است که از سوی معصومین‌ برای ظهور حضرت حجت‌ بیان شده است.وی با بیان اینکه روایات هزار و دویست نشانه برای ظهور معرفی می‌کنند، گفت: تاکنون اکثر این نشانه‌ها محقق شده است ولی کامل‌شدن نشانه‌ها نیز دلیلی برای آمدن امام عصر‌ نخواهد بود.قبل از ظهور امام زمان باید چهار آمادگی فردی، سیستمی، منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم شود.قطعاً برای ظهور امام زمان‌ باید صد میلیون بسیجی در منطقه خاورمیانه آمادگی اجرای فرامین حضرت را داشته باشند.آمادگی در ایران برای ظهور امام زمان‌کافی نیست و باید این تحول در سطح خاورمیانه محقق شود.: جنبش‌های اجتماعی آمریکا و اروپا آغاز آمادگی بین‌المللی برای ظهور حضرت مهدی است.وی به ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار اشاره کرد و افزود: قطعاً نقطه آغاز تحول در جهان، حرکت مردم ایران بود و الان نیز صبر و استقامت آنها در این مسیر جزء الزامات است.نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اراده خدا از طریق اسباب آن محقق می‌شود، خاطر‌نشان کرد: اراده الهی بر این است که مردم ایران به رهبری ولی‌فقیه زمینه‌سازان ظهور باشند.سعیدی تاکید کرد: این پیشتازی، در دنیا و آخرت برای این ملت مایه مباهات خواهد شد.

بایدن: ترکیه تحریم‌های جدیدی علیه ایران به اجرا بگذارد

مشخص است که ترکیه که اکنون علیه بر کناری سوریه فعال شده است . محور این موضع گیری رابطه اش با حاکمان ایران دچار تنش و بحران شده است . از سوی دیگر کوشش می کند که نقش فعال در منطقه داشته باشد . به خصوص اینکه رابطه ی خوبی با آمریکا دارد .به ویژه اینکه پس از اشغال سفارت انگلیس در تهران اتحادیه اروپاا ین اقدام را محکوم کرده ودست به اقدام تحریم های تنبیهی بیشتری زده است . بنابراین برای ترکیه هم راهی جز پیوستن به تحریم ها وجود ندارد.

رادیو فردا : معاون رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه در دیدار با مقام‌های مختلف ترکیه، از این کشور خواست تا در مواجهه با برنامه اتمی ایران، تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی به اجرا بگذارد.به گزارش آسوشیتد پرس، جو بایدن در سفر خود به ترکیه، ضمن تأکید بر تمایل آمریکا برای یافتن راه حلی دیپلماتیک در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران، از آنکارا خواست تا تحریم‌های بیشتری را علیه جمهوری اسلامی به اجرا بگذارد.وی که با رئیس جمهور، نخست وزیر و سخنگوی پارلمان ترکیه دیدار داشت، تأکید کرد که برای دست یافتن به نتیجه‌ای مطلوب در خصوص برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی، در کنار راه حل دیپلماتیک، «تحت فشار قرار دادن حاکمیت ایران» نیز امری ضروری است و افزوده است: «به همین دلیل ما از همتایان خود، از جمله ترکیه، می‌خواهیم تا در جهت اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران گام بردارداین قطعنامه و تحریم‌های یکجانبه کشورهای مختلف علیه ایران، به دنبال تداوم نگرانی‌های بین‌المللی از برنامه هسته‌ای ایران به تصویب رسید.

نمازگزاران امروز نماز جمعه تهران : اگر شهرداری تا دو هفاه دیگر نماد صهیونیسم در میدان انقلاب را تعویض نکند انرا خراب مکنیم

لابد این اقدام اراذل اوباش موسوم به گروه خودسر وفشار یک حرکت خود جوش است که مترادف حرکت خودش تهاجم به سفارت انگلیس در تهران و اشغال آن می باشد و یک اقدام سازماندهی شده نمی باشد ومر تبط به جنگ قدرت وثروت واختلاف ورقابت باندهای مافیایی اصول گرایی نمی باشد؟!

ایسنا : جمعي از نمازگزاران پس از نماز جمعه اين هفته تهران پرچم انگليس و رژيم صهيونيستي را در مقابل ميدان انقلاب آتش زدند.پس از برگزاري نماز جمعه تهران جمعي از نمازگزاران با تجمع در ميدان انقلاب، ‌در اعتراض به سياست‌هاي انگليس و استكبار جهاني شعارهايي نظير «مرگ بر انگليس»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسراييل» و «مرگ بر استكبار» سر دادند.تجمع‌كنندگان همچنين با اعتراض به طراحي نمادي در ميدان انقلاب و اين ادعا كه ـ اين نماد شبيه به ستاره داود است»، خطاب به شهرداري تهران اعلام كردند كه اگر تا دو هفته ديگر اين نماد توسط شهرداري تهران تعويض نشود، آن را تخريب خواهند كرد.اين جمع با سر دادن تكبير و شعارهاي «مرگ بر منافق» و «مرگ بر سازشكار» پايان يافت.گفتني است روز سه شنبه نيز دانشجويان معترض در مقابل سفارت انگليس پرچم اين کشور را آتش زده بودند

.افزایش یک ساله محکومیت رضا جوشن و انتقال وی به بند ویژه رجایی شهر

باز هم ادامه ی جنایت دژخیمان در خدمت رژیم ضد بشری قرون وسطایی که رتبه دار اول محکومیت جهانی حقوق بشر می باشد که در مور قربانیان اسیر که نیاز به در مان پزشکی دارد اعمال می شود .به خصوص اینکه انتقام گیری از سازمان مخالف اصلی مجاهدین می باشد.

رضا جوشن، زندانی سیاسی و از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری در سال 88، پس از پرونده سازی مجدد و صدور حکم جدید یک سال زندان به بند ویژه امنیتی زندان رجایی شهر کرج بازگردانده شد.به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این زندانی سیاسی که از اواسط شهریورماه سال جاری و به منظور اعمال فشار مضاعف برای پرونده سازی و صدور حکم محکومیتی جدید، از سالن 12 بند 4 زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) به زندان اوین تهران منتقل شده بود، پس از صدور حکم یک سال زندان در شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی کرج به ریاست سید موسی آصف الحسینی اواخر آبان ماه سال جاری مجدداً به زندان رجایی شهر کرج بازگردانده شد.این زندانی سیاسی که بر اساس محکومیت پیشین خود می بایستی اواخر مهرماه سال جاری از زندان آزاد می شد، اواسط شهریور ماه سال جاری و با هدف پرونده سازی مجدد و با تصمیم مقامات امنیتی-قضایی جمهوری اسلامی به زندان اوین تهران منتقل شده بود.