نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 4 بهمن -93
نمایشگاه وانت‌بارها!خیابان شکوفه، منشعب از خیابان پیروزی، به محل نمایشگاه وانت‌بارهای میوه‌فروشان تبدیل شده و در این محل راه‌بندان ایجاد کرده است. از ماموران راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم برای پیشگیری از ترافیک و ازدحام وانت‌بارهای مزاحم، چاره‌ای بیندیشند.کیمیا کلانتری ـ تهرانمخالفت با انتقال پایانه شرق.مدتی قبل خبری در مطبوعات در مورد انتقال پایانه شرق به خارج از شهر چاپ شد که توجهم را جلب کرد. در حال حاضر، مسافران برای رفت و برگشت به پایانه شرق مجبورند از آژانس یا تاکسی استفاده کنند و کرایه‌های سنگینی را بپردازند در صورتی که پایانه شرق به خارج از شهر منتقل شود، مسافران علاوه بر تحمل مسافت طولانی، باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شوند. امیدواریم برای رفاه حال مسافران طرح انتقال پایانه شرق منتفی اعلام شود.ع. یناقرف ـ تهرانارمغان پاکیزگی.کم‌کم به روزهای پایانی سال می‌رسیم وآلودگی هوای تهران همچنان غبارگرفته و بسیاری از دیوارها و درهای مغازه‌ها و منازل را سیاه وآلوده ساخته است، از این رو پیشنهاد می‌شود مسئولان سازمان زیباسازی شهر تهران، برای پاکیزگی وزدودن زنگارها، با شستشوی ورنگ‌آمیزی، پاکیزگی وشادابی را برای شهروندان به ارمغان آورد.عرفان - تهران عسگری از تهران: عیدی کارمندان و بازنشستگان را 600 هزار تومان اعلام کردند، ولی کارگران 3 برابر آنها حقوق می‌گیرند! عیب ندارد به کارگران بیشتر هم بدهند ولی ما بازنشستگان با دارا بودن عروس، داماد، نوه و... و افزایش حقوق 14 درصدی، آیا سزاوار است؟*صلواتی از رجایی‌شهر کرج: چرا شهرداری منطقه رجایی‌شهر (گوهردشت) با دستفروشانی که در خیابان اوقافی پیاده‌روها را مسدود کرده و عبور و مرور را برای عابران مشکل کرده‌اند، برخورد قانونی نمی‌کند؟*کرمی از تهران: متاسفانه گاه بداخلاقی‌هایی در فضای سیاسی کشور وجود دارد و برخی با استفاده از شیوه‌های ناپسند و نامرسوم دست به تخریب رقیبان خود می‌زنند. اساس رقابت در جامعه اسلامی برپایه اخلاق استوار است و مردم این را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. پس بهتر است با تاسی به آیات و روایات در خصوص رفتار صحیح در برخورد با رقیبان، پیشقدم شویم و نگذاریم این مسئله به سطح جامعه رخنه کند.
صدای شما
*جوکار از تهران: در خیابان کارگر، میدان پاستور و حریم خیابان کارگر به طرف میدان حُر تابلوهای توقف مطلقا ممنوع وحمل با جرثقیل تا دلتان بخواهد نصب شده، ولی خواستم از طریق روزنامه شما به مسئولان راهور بگویید تا دلتان بخواهد حتی داخل پیاده‌رو، داخل میدان اتومبیل پارک شده و هیچکس هم انگار نمی‌بیند، چرا؟! بنویسید شاید مسئولان ذیربط پاسخ قانع‌کننده‌ای به شما بدهند.
*
عسگری از تهران: عیدی کارمندان و بازنشستگان را 600 هزار تومان اعلام کردند، ولی کارگران 3 برابر آنها حقوق می‌گیرند! عیب ندارد به کارگران بیشتر هم بدهند ولی ما بازنشستگان با دارا بودن عروس، داماد، نوه و... و افزایش حقوق 14 درصدی، آیا سزاوار است؟
*
شمس‌نیا از تهران: راننده اتوبوس «تعاونی همکار» با شماره 771ع34 خط «جمهوری – بهارستان» هم غیرایستگاه زیاد توقف می‌کرد و از آن بدتر کرایه نقدی هم نفری 500 تومان از مسافران دریافت می‌کرد! وقتی اعتراض می‌کردیم در جواب می‌گفت: پول خُرد ندارم! تذکر بدهید شاید مسئولان ذیربط ترتیب اثر دهند.
*
صلواتی از رجایی‌شهر کرج: چرا شهرداری منطقه رجایی‌شهر (گوهردشت) با دستفروشانی که در خیابان اوقافی پیاده‌روها را مسدود کرده و عبور و مرور را برای عابران مشکل کرده‌اند، برخورد قانونی نمی‌کند؟
*
کرمی از تهران: متاسفانه گاه بداخلاقی‌هایی در فضای سیاسی کشور وجود دارد و برخی با استفاده از شیوه‌های ناپسند و نامرسوم دست به تخریب رقیبان خود می‌زنند. اساس رقابت در جامعه اسلامی برپایه اخلاق استوار است و مردم این را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. پس بهتر است با تاسی به آیات و روایات در خصوص رفتار صحیح در برخورد با رقیبان، پیشقدم شویم و نگذاریم این مسئله به سطح جامعه رخنه کند.
نامه‌های شما
قدردانی ویژه از فرماندهی پلیس مترو
فرماندهی پلیس مترو و همکاران گرامی‌اش در اقدامی بی‌نظیر توانستند به مشکلات بانوان در تمامی خطوط مترو، مبنی بر تفکیک مسافران جامه عمل بپوشاند که جا دارد تلاش‌های فراوان آنان مورد توجه و قدردانی قرار گیرد. از روزنامه جمهوری اسلامی هم به دلیل انعکاس این‌گونه پیام‌ها سپاسگزاری می‌کنمفاطمه فرخی‌پور ـ تهران
نمایشگاه وانت‌بارها!
خیابان شکوفه، منشعب از خیابان پیروزی، به محل نمایشگاه وانت‌بارهای میوه‌فروشان تبدیل شده و در این محل راه‌بندان ایجاد کرده است. از ماموران راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم برای پیشگیری از ترافیک و ازدحام وانت‌بارهای مزاحم، چاره‌ای بیندیشند.کیمیا کلانتری ـ تهران
مخالفت با انتقال پایانه شرق
مدتی قبل خبری در مطبوعات در مورد انتقال پایانه شرق به خارج از شهر چاپ شد که توجهم را جلب کرد. در حال حاضر، مسافران برای رفت و برگشت به پایانه شرق مجبورند از آژانس یا تاکسی استفاده کنند و کرایه‌های سنگینی را بپردازند در صورتی که پایانه شرق به خارج از شهر منتقل شود، مسافران علاوه بر تحمل مسافت طولانی، باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شوند. امیدواریم برای رفاه حال مسافران طرح انتقال پایانه شرق منتفی اعلام شود.ع. یناقرف ـ تهران
ارمغان پاکیزگی
کم‌کم به روزهای پایانی سال می‌رسیم وآلودگی هوای تهران همچنان غبارگرفته و بسیاری از دیوارها و درهای مغازه‌ها و منازل را سیاه وآلوده ساخته است، از این رو پیشنهاد می‌شود مسئولان سازمان زیباسازی شهر تهران، برای پاکیزگی وزدودن زنگارها، با شستشوی ورنگ‌آمیزی، پاکیزگی وشادابی را برای شهروندان به ارمغان آورد.عرفان - تهران