كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 فروردین -95
كيهان و خوانندگان
   قبلاً گزارش شده بود که داعش نه دراروپا که درجاده های رژیم وارونه ی ولایت فقیه است . ولی سربازجو شریعت نداری در دفاع از موشک های پاسداران و انتقاد به منتقدان سیاست موشک های دوربرد درپیام قلابی ودروغ خود دراوین نامه اش پیام داده است :     آن کساني که به مذاکره منهاي موشک مي انديشند و آن را تبليغ مي کنند اگر راست مي گويند خود را به منطقه اي که داعشي ها حضور دارند برسانند و وارد مذاکره با اين گروه بشوند. سربازجو شریعت نگفته است که داعش درایران حاکم است .برای چه به منطقه داعش رفسنجانی برود تانیاز به موشک دوربردداشته باشد . ضمن اینکه مگر پاسداران در سوریه حضور ندارند .پس برای چه بااعضای حزب الشیطان لبنان کشته می شوند؟
     سال نو و بهار طبيعت بر همه ملت فهيم ايران مبارک باد. ان شاءالله در اين سال جديد شاهد اقتصادي پويا باشيم و شعار سال که فرمايش رهبر معظم انقلاب است يعني اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل به درستي محقق شود.
     
اينکه گفته شود فردا، فرداي مذاکره است نه موشک به معناي کمک به برنامه تحميل برجام 2 به نظام مي باشد. اگر روشنگري صورت نگيرد مردم را بر سر دوراهي بهبود وضعيت معيشت يا آزمايش موشک ها قرار خواهند داد.
     
آن کساني که به مذاکره منهاي موشک مي انديشند و آن را تبليغ مي کنند اگر راست مي گويند خود را به منطقه اي که داعشي ها حضور دارند برسانند و وارد مذاکره با اين گروه بشوند.
    
اگر آقاي هاشمي به اين گفته اش که فردا ديگر نياز به موشک نداريم اعتقاد دارد خداوکيلي باديگاردهاي خودش را تسويه حساب بدهد و بدون محافظ در بين مردم حضور پيدا کند.    فلاح
    
واقعيت برجام 2 يعني واگذاري موشک ها و تسليم کشور در مقابل تهديدات آمريکا. اين واقعيت را نبايد از مردم کتمان کرد. بايد همه هوشيار باشند و جلوي نقشه شوم دشمن را گرفت. امروز روزي است که خواص جامعه بايد نقش خودشان را ايفا بکنند.    ايراني
    
از مجموع بيانات رهبري در حرم رضوي چند نکته مهم برداشت مي شود. تمام سعي سياسيون آمريکايي- انگليسي بر اين است که به اذهان ملت و نخبگان جامعه اين فکر را تزريق کنند که شما لاجرم بر سر دوراهي قرار داريد. يا بايد با آمريکا کنار بياييد و از اصول مسلم سياست قرآني خود دست برداريد يا فشارهاي ناشي از تحريم آمريکا را تحمل کنيد. يعني براي راحت شدن از شر تحريم هاي آمريکا بايد با آمريکا علاوه بر برجام هسته اي، برجام هاي ديگري نيز در قضاياي منطقه اي داشته باشيد، تا دست تان کاملابسته شود!
       
تجربه ثابت کرده اگر در مقابل هر اقدام ظالمانه ظالمان مقاومت نشود زورگويان بيشتر زورگويي مي کنند هر کس اين واقعيت ملموس را متوجه نشده باشد صلاحيت مسئوليت در نظام را ندارد.
      
آنچه که از برجام به جا مي ماند تضعيف کشور است. خدا کند با هياهويي که دولتمردان به راه انداخته اند مردم زماني به اين حقيقت پي نبرند که ديگر دير شده است.
    
از لغو سفر آقاي رئيس جمهور به کشور اتريش بايد پي برد که بر سر پاسپورت ايراني چه آورده اند و از چه اعتباري برخوردار است؟
        
اخيرا يکي از نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا گفته به محض اينکه انتخاب شدم برجام را پاره مي کنم. سوال اينجاست مگر پاره شدن تکه کاغذي که حتي يک مورد از موارد مثبت آن از سوي شياطين به اجرا درنيامده با پاره نشدنش چه فرقي به حال ما دارد؟ آيا غير از اين است که فقط ما را سر کار گذاشته اند؟    سرابي
    
وقتي نفت خام را کشورهاي غربي و اروپاي تحت سلطه آمريکا مفت و مجاني مي گيرند و پولش را به بهانه عدم مجوز آمريکا با قلدري و علنا نمي دهند ديگر چه لزومي دارد به آنها نفت بدهيم. بايد معامله با کساني صورت گيرد که وابسته به آمريکا نيستند.
    
کسي نيست به وزير نفت بگويد کجاي اين کار شما که در اين ارزاني قيمت نفت به آن چوب حراج زده ايد و به فکر جذب مشتري نفت خام هستيد اشتغالزايي است و به اقتصاد مقاومتي کمک مي کند.    رضايي
    
دولتمردان کشور گفته هاي سردار حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه را در سرلوحه مديريتي خودشان قرار بدهند و بدانند که فقط با ايستادگي و مقاومت مي توان به همه جا رسيد و دشمن را به عقب راند.
    
يک سال است که يمن مظلوم بمباران مي شود. سازمان ملل سکوت کرده و آل سعود و شيطان بزرگ مثل فرعون براي بازگرداندن مردم يمن به زير چنگال خود تلاش مي کنند. بنابراين در اين مقطع حساس وظيفه هر انسان آزاديخواه است که در حد توان و وسع خود به افشاي مقاصد فرعونيان تلاش نمايد و باري از دوش مردم مظلوم يمن بردارد.
    
قرار بود براي کارگران ساختماني و قشرهاي محروم بيمه ارزان باشد تا بتوانند خود را بيمه نمايند ولي با تدبير دولت تدبير پرداختي ماهانه 23 هزار تومان اين قشر به 80 هزار تومان رسيد!
        
طرح مکالمه نامحدود چون به نفع اپراتورهاي تلفن همراه نبود با بهانه اشغال شدن شبکه متوقف شد و طرح جديد پرداخت از 7 هزار تا 22 هزار تومان در قبال دريافت 450 تا 1440 دقيقه مکالمه کليد زده شد. آيا اين قبيل بسته هاي اهدايي به مردم، اشغال شبکه تلقي نمي شود؟! از مسئولين امر درخواست مي شود طرحي را اجرا کنند تا به سود مردم هم تمام شود نه فقط به سود اپراتورهاي تلفن همراه.
    
دولت تدبير قبل از پايان سال 94 اعلام کرد به نيازمندان سبد کالاپرداخت خواهد کرد. سال جديد شروع شد ولي از تحقق آن وعده خبري نيامد!
    
در حالي که هزينه شبکه هاي ماهواره اي با تمام قدرت بدون حتي يک تبليغ توسط انگليس خبيث و شيطان بزرگ و صهيونيست ها تامين مي شود، در کشور اسلامي ما دولت تدبير، بودجه صدا و سيما را گروگان مي گيرد و با تاسف بايد اذعان نمود که صدا و سيما نيز مجبور است به آنتن فروشي به هر نحوي براي تامين هزينه هاي جاري روي آورد به طوري که دانشگاه ها تبديل به ويترين کالاهاي بنجل سودجويان شده است. جا دارد فکر اساسي در اين زمينه شود.
    
دولت از سويي شعار «ميدان دادن به بخش خصوصي و مقابله با بيکاري» سر مي دهد و از طرف ديگر دست آموزش و پرورش را در جذب مسافران عادي و غيرسازماني، باز مي گذارد. اين در حالي است که عوارض و ماليات بيشتر از گذشته از صنف مهمان پذير مطالبه مي کند! نتيجه اين تدابير متناقض، تضعيف و ضرر و زيان بخش خصوصي و اخراج کارگران خواهد شد.    مهمان پذير از قم
    
ليموي ميناب و رودان در کشور و منطقه بي نظير بود ولي از سال 77 و در دولت اصلاحات با وارد کردن ليموي خشک و بي کيفيت از آفريقا، ثمره سال ها زحمت باغداران اين منطقه را نابود کردند. متاسفانه دولت هم براي مقابله با گسترش آفت شانکر (سرطان گياهي) هم هيچ اقدام موثري نکرد. همين باعث بي رغبتي مردم به کاشت اين مواد شد.
    
با توسعه و گسترش شهر بزرگ و تاريخي اصفهان و حومه آن، براي راهنمايي مسافران و گردشگران داخلي و خارجي، نياز به نقشه جديد و جامع شهر و استان اصفهان احساس مي شود.    محمود بليغيان- اصفهان