نامه‌ها و صدای شما

محرومیت از شبکه رادیویی معارف

متاسفانه جمعیت 8 هزار نفری شهرستان زواره از توابع استان اصفهان از نعمت بهره‌برداری مناسب از شبکه رادیویی معارف محروم هستند.
مردم زواره (مدینه السادات)، نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی تعهد خاصی دارند و تاکنون بالغ بر 100 نفر شهید تقدیم راه حق نموده‌اند، این انتظار را دارند که با کیفیت مناسب بتوانند از شبکه رادیو معارف استفاده نمایند.
از مسئولان سازمان صدا و سیما تقاضا داریم هرچه سریعتر در جهت حل این مشکل اقدام نمایند.
روح انگیز جمالی – زواره
ایستگاه فاقد دستگاه تصویری
حدود 6 ماه است که ایستگاه میدان شهید نامجو (گرگان) به کد 3981 فاقد دستگاه تصویری مبدا و مقصد اتوبوسرانی است و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای مسافرینی که فاقد تلفن همراه می‌باشند، ایجاد کرده است!
لطفاٌ صدای من را که حرف خیلی از شهروندان مسافر می‌باشد را به گوش مسئولان شرکت واحد برسانید تا رسیدگی شود.
صادقی – تهران

محمود بلیغیان از اصفهان: تنها صحبت و زمزمه مسئولان از گران‌تر کردن قیمت بنزین، همه چیز گران تر شده است، چه برسد به اینکه واقعاً بخواهند قیمت بنزین را از اینکه در حال حاضر است که خیلی‌ها هم توانایی پرداخت همین مبلغ را ندارند، گران‌تر کنند. با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی و اجتماعی مردم و کشور، باید به فکر عاقبت و آینده و تبعات بعدی و پیامدهای این تصمیم‌گیری‌ها باشند و کسری بودجه را از این طریق و طرق دیگر مانند چند برابر کردن عوارض خروج از کشور و تشدید سرسام آور و عجیب جرائم راهنمائی و رانندگی و .... از جیب خالی مردم تامین نکنند.
*
جواد اصغرزاده شبستری از تهران: از رئیس جمهور محترم تقاضا دارم طی بخشنامه‌ای، روابط عمومی تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی را موظف کنند که پاسخ مردم را در ستون پیام‌های تلفنی بدهند. روابط عمومی‌های عریض و طویل اگر پاسخ مردم را ندهند، به چه منظوری تاسیس شده‌اند؟
*
از اولیاء دانش آموزان تهرانی: اگر اعزام دانش آموزان بی‌گناه و معصوم به اردوهای راهیان نور لازم و ضروری است حداقل آنها را با قطار به مناطق جنگی ببرند، آخر چقدر باید از این طریق طفل معصوم‌های مردم جانشان را از دست بدهند؟
*
محمدی از ساری: بارها و بارها گروه زیادی از بازنشستگان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار همسان سازی حقوق‌ها و پرداخت مطالبات خود شدند، ولی متاسفانه هنوز خبری از اجابت درخواست‌های آنان نشده است! دولت تدبیر و امید کی می‌خواهد به وضعیت بازنشستگان رسیدگی کند؟