ولايتي در نشست خبري: گروه هاي مقاومت در منطقه جنبه دفاعي دارند

ولايتي در نشست خبري: گروه هاي مقاومت در منطقه جنبه دفاعي دارند 6 دی – 96
فاصله  مرزی ایران با یمن چقدر است ؟. فاصله یمن کشور با عربستان  چقدر است ؟کشورهای هم مرز وهمسایه با سوریه و لبنان کدام کشورهاهستند؟ پاسداران در این کشور ها چه می کنندو برای چه پول و هزینه تهیه تولید وخرید سلاح وموشک با قطع کردن نان  سفره های خالی محرومان ایرانی  تأمین شود تابطور مسخره ادعای جنبه دفاعی داشته باشد که از سوی  یک مهره ای  مطرح می شود که پست رسمی حکومتی ندارد؟ 


    
دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي گفت: حزب الله لبنان، انصارالله يمن و حشدالشعبي عراق نيروهاي مردمي هستند که در حالت عادي ايده نظامي نداشتند. اين گروه ها، بيشتر جنبه دفاعي دارند تا جنبه نظامي و به نوعي الگو گرفته از بسيج جمهوري اسلامي ايران است.
    
علي اکبر ولايتي، دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي در نشست خبري اظهار داشت: فلسطين بدون ترديد مسئله اول جهان اسلام است و تحولات اخير نشان داد اهميت فلسطين براي کل جهان بالا است.
    
وي خاطرنشان کرد: مثلث آمريکا رژيم صهيونيستي هدف آن اين است و جمهوري اسلامي که مدافع اصلي و مبدع خط مقاومت بود را به عنوان دشمن اصلي جلوه دهند اما نشان داد که دنيا بيدار شده است.
    
ولايتي بيان داشت: جمهوري اسلامي ايران را که مدافع اصلي جبهه مقاومت بود، به عنوان دشمن اصلي جهان معرفي کردند اما راي اخير و بالاي کشورهاي مختلف جهان در مجمع عمومي سازمان ملل نشان از بيداري و آگاهي افکار عمومي جهان است که اين به رغم همه تهديدات و تطميع هاي صورت گرفته اتفاق افتاده است.
    
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: کشورهاي بزرگ اتحاديه اروپا به اتفاق راي مخالف آمريکا دادند و ممکن است سوال شود علت تغيير نظر اين کشورها چيست که مي توان گفت پيروزي هاي جبهه مقاومت در عراق، سوريه و يمن بوده که اين وضعيت را بوجود آورده است.
    
دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي با بيان اينکه همه دنيا چه غرب چه شرق نگران سياست هاي غيرمدبرانه آمريکا است، گفت: اين دنيا را نگران کرده است و پيروزي هاي متوالي جمهوري اسلامي ايران و جبهه مقاومت در عراق و سوريه و يمن اينها را نگران کرده که اين سياست هاي تهاجمي موجب شود منافع کل غرب به خطر بيفتد و امروز استعمارگر پير انگليس احساس خطر کرده و مقابل آمريکا ايستاده است.
    
به گزارش فارس، ولايتي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه با توجه به فضاي ضد صهيونيستي چقدر ضرورت دارد ايران از اين فضا در جهت تبيين و پيشبرد طرح رفراندوم و هر فلسطيني يک راي استفاده کند، خاطرنشان کرد: اين بهترين طرحي است که از سوي رهبر انقلاب داده و با دقت طراحي شده است.
    
وي گفت: اما مسئله اي که اکنون شنونده و طرفدار دارد ايستادگي در حد انتفاضه است تا اينکه طرف مقابل بدانند هيچ راهي جز پذيرش درخواست فلسطينيان را ندارند.
    
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تشکيل حشدالشعبي و ديگر گروه هاي مردمي، ابراز داشت: حزب الله لبنان، انصارالله يمن و حشدالشعبي عراق نيروهاي مردمي هستند که در حالت عادي ايده نظامي نداشتند. اين گروه ها، بيشتر جنبه دفاعي دارند تا جنبه نظامي و به نوعي الگو گرفته از بسيج جمهوري اسلامي ايران است.
    
مشاور رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه پيش بيني شما درباره فلسطين و قدس چيست، گفت: اميدواريم اتحاد بيشتري ميان گروه هاي مقاومت فلسطيني براي ادامه مبارزه به وجود آيد و ما شاهد پيروزي هاي بيشتري از سوي فلسطينيان باشيم.
    
ولايتي تاکيد کرد: آنها چاره اي ندارند جز دشمن تراشي براي خود تا بتوانند در وراي آن اهداف خود را پيش ببرند. وي بيان داشت: اينکه جبهه مقاومت پيشروي هاي خود را ادامه مي دهد طرف مقابل را نگران و دستپاچه کرده است. دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي در خصوص حمايت ايران از فلسطينيان، خاطرنشان کرد: ايران از هيچ کمکي نسبت به گروه هاي مقاومت فلسطيني دريغ نکرده و نخواهد کرد.