كريمي قدوسي مطرح كرد: جزئيات تازه از جاسوسي در تيم مذاكره كننده هسته اي

كريمي قدوسي مطرح كرد: جزئيات تازه از جاسوسي در تيم مذاكره كننده هسته اي  5 دی - 96
کریمی قدوسی فرمانده بسیجی سابق که عضو مجلس ارتجاع از حوزه مشهد است .البته عضو جبهه پایداری مصباح یزدی هم می باشد .چون رابطه تنگاتنگ با سازمان اطلاعات پاسداران دارد . بنابراین سرنخ هایی که اطلاعات سپاه از طریق شنود و... کسب می کند گاهی به قدوسی منتقل می شود تا از طریق تریبون مجلس ارتجاع علیه دولت و مخالفت بابرجام مطرح ودنبال وفیل هوا کند . برای همین خبر از جزئيات تازه از جاسوسي در تيم مذاكره كننده هسته اي داده است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: برخي از دولتي ها جاسوس بودن افرادي نظير جيسون رضائيان و دري اصفهاني را قبول ندارند!
    
محمدجواد کريمي قدوسي عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس پس از سخنراني در جمع مردم ورامين در حسينيه ثارالله عليه السلام، در بخش پاسخ به پرسش هاي مردم اظهار داشت: درباره نفوذي هاي حاضر در تيم مذاکره کننده هم از آقاي ظريف سوال کرده ايم که طي روزهاي آينده در صحن مطرح مي شود. البته يکي از اين نفوذي ها گير افتاده و زنداني است.
    
کريمي قدوسي با بيان اينکه کرسي استادي نفوذ در دنيا در دستان انگليسي هاست، گفت: هر سرويس قوي و معروف اطلاعاتي در يک امر خاصي مهارت بالايي دارد. به عنوان مثال سرويس موساد در بحث ترور قوي است و دانشمندان ما را هم به وسيله نفوذ ترور کرد.
    
وي افزود: در لندن مجموعه اي از مراکز آموزشي، تحقيقاتي و پژوهشي مختص پرورش عناصر اعتقادات شيعي وجود دارند.
    
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در ادامه تشريح کرد: عنصري به نام آقاي چوب تراش به آنجا مي رود، چندين سال در حوزه علوم اسلامي آموزش مي بيند و لباس روحانيت را هم بر تن مي کند. چوب تراش از آنجا به نجف مي رود و به خانه هاي مراجع و علما نفوذ پيدا مي کند. حتي در آنجا درجه اجتهاد نيز مي گيرد.
    
نماينده مردم مشهد در مجلس هم چنين بيان داشت: چوب تراش سپس به ايران مي آيد و مشغول به تبليغ مي شود. در انتخابات دور قبل نيز نامزد انتخابات خبرگان رهبري شد که دستگيرش کردند.
    
کريمي قدوسي آزادسازي چهار دست پرورده انگليسي ها را هدف اصلي سفر جانسون به ايران دانست و عنوان کرد: وزير امور خارجه انگليس که هفته قبل به ايران سفر کرد، به دنبال آزاد کردن چهار نفر از جمله همين چوب تراش بود. فروغي جاسوس نفت، نازنين ساغري نفوذي BBC و دري اصفهاني جاسوس هسته اي نيز سه نفر ديگر هستند.
    
وي يادآور شد: پولي که حق ما هست و بايد به ما بدهند را مي خواهند در قالب معامله به ازاي تحويل گرفتن اين عناصر نفوذي پرداخت کنند. مجلس بايد ورود کند و جلوي اين طرح ها را بگيرد. برخي از دولتي ها جاسوس بودن افرادي نظير جيسون رضائيان و دري اصفهاني را قبول ندارند!
    
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس خاطرنشان کرد: در جلسات هسته اي زير پاي دري اصفهاني دوربين مي گذاشتند و تصويربرداري مي کردند. از جلسات هسته اي ظريف در تهران فيلم و صدا مي گرفته و قبل از اعزام تيم هسته اي به ژنو و لوزان براي مذاکره به سرويس هاي انگليسي مي داده است.
    
کريمي قدوسي تصريح کرد: قوي ترين وکلا را براي اين فرد مي گيرند تا تبرئه اش کنند. وقتي جيسون رضائيان را گرفتند، روحاني مي گفت چرا سپاه اين را گرفته؟ اين يک خبرنگار است و حتي نامه هم نوشت .
    
وي هم چنين گفت: من درباره جيسون رضائيان صحبت کردم و از من به دليل مصاحبه ام شکايت کردند! طبق اطلاعاتي که داشتم، اعلام کردم که دري اصفهاني نفوذي و جاسوس است ولي باز هم شکايت کردند.
    
به گزارش دانا، نماينده مردم مشهد در مجلس در ادامه ابراز داشت: امروز قاضي تجديدنظر پرونده دري اصفهاني مي گفت «هر وقت مرا بخواهيد به مجلس مي آيم و توضيح مي دهم که اين چه کار کرده است».
    
کريمي قدوسي در پايان از مجبور کردن وزير اطلاعات به مصاحبه کردن پرده برداشت و خاطرنشان کرد: وزير اطلاعات را مجبور کردند تا مصاحبه کند و بگويد که دري اصفهاني جاسوس نيست. در اين باره نيز از وزير اطلاعات سوال پرسيده ايم که به زودي در صحن علني مجلس مطرح مي شود.