(تصاویر) دومین دادگاه عوامل داعش در حمله به مجلس

 (تصاویر) دومین دادگاه عوامل داعش در حمله به مجلس10 اردیبهشت - 97
طراح و صحنه گردان اصلی این سناریو اطلاعات پاسداران و بیت خامنه ای اند وقوه فاسد قضاییه بازیچه اطلاعات سپاه و پیگیر کننده دستورات دریافتی درراستای اهداف پشت پرده می باشد .
چون سریال الگوی بازسازی شده دادگاه های نمایشی محاکمه 100 نفره بازداشت شدگان مدعی اصلاح طلب متهم به فتنه آمریکایی در سال 88 است . چون هدف این نمایش که با شکنجه وتهدید متهمان وادارشدندآنچه دیکته شده اعترال کنند درپایان احکام اعدام صادر و اجرامی شود و مثل همیشه کنترل فضای انفجاری جامعه و انحراف اذهان عمومی از بحران های مهم روز است.
همچنین دادن پیام اخطاری به جناح رقیب هم مورد نظر است تا مواظب باشد پایش راازگلیمش درازتر نکند و وارد محدوده دولت موازی با تفنگ و رسانه و اقتصاد پاسداران نشود.
مهمتراینکه اجرای این سناریو ی سریالی اهداف دیگری هم دنبال می کند .چون پیش درآمد تبلیغاتی زهر چشم گرفتن محور آماده سازی فیلتر کردن فضای مجازی وتلگرام است .
همینطور بستر سازی تحمیل فضای پلیسی – امنیتی – نظامی پاسدارانقبل از 22 اردیبهشت زمان تعیین شده اصلاح برجام است . چون چنانچه توقف موشک های دوربرد پاسداران، عدم مداخله درامور داخلی کشورهای منطقه و عدم تهدید اسراییل و... عملی نشود آن موقع آمریکاازبرجام خارج می گردد که درادامه ضریب احتمال جنگ افزایش می یابد که ظاهراً پاسداران از هم اکنون شیپورآمادگی جنگ را به صدادرآورده اند چون باور دارند همچون جنگ خانمانسوز 8 ساله ایران وعراق برای شان موهبت الهی است. چون امکان شرایط ساقط کردن دولت روحانی و اعلام حکومت نظامی برای شان فراهم می شود .

درنهایت شرایط به سمتی سوق داده می شود که ضریب امنیت و عدم پیگیری پرونده جنایت وخیانت بار بس پرهزینه مادی وجانی سیاست جنگ افروزانه و هسته ای وموشکی فرماندهان پاسداران وبازداشت ومحاکمه شدن شان منتفی می شود.
بایدبطورسیستماتیک افشاگری شود تامانع از وقوع جنگ ویرانگر دیگری شد . می بایست نقش جنگ افروزانه خامنه ای و پاسداران بطور گسترده برجسته گردد . چون روحانی کاره ای نیست . برای اینکه توان ایستادگی مقابل دولت موازی با تفنگ و رسانه پاسداران را ندارد که کابینه اش راآنقدر تضعیف کرده که روحانی اعتراف به ناامیدشدن وزرایش کرده است.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران صبح امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) به صورت علنی برگزار شد.فرارو- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران صبح امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) به صورت علنی برگزار شد.در این جلسه به ریاست قاضی صلواتی و با حضور نماینده‌ دادستان و وکلای مدافع متهمان آن‌ها برگزار شد.نماینده دادستان در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده، کیفرخواست 8 نفر از متهمان این حادثه را قرائت کرد. او اتهامات متهم ردیف اول را حضور در گروهک تروریستی داعش و ورود غیرمجاز به کشو، قاچاق مهمات و اسلحه جنگی، جعل سند و شناسنامه، حمل و نگهداری سلاح جنگی، حمل و نگهداری گاز اشک‌آور اعلام کرده و اتهامات متهم ردیف دوم را معاونت در افساد فی‌الارض و حمل و نگهداری سلاح جنگی سبک و سنگین و در ادامه اتهامات متهم ردیف سوم را نیز معاونت در افساد فی‌الارض، جعل شناسنامه، خرید، حمل و نگهداری اسلحه اعلام کره بود.
 روز گذشته (8 اردیبهشت) اولین جلسه دادگاه متهمان برگزار شد.
 عکاس: حامد عطائی/میزان