كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان 7  مهر -97
كيهان و خوانندگان
    * يک کاسب اهل حلال و حرام در بازار تهران هستم. خدا مي داند اين آشفته بازاري که بي تدبيري دولت در نرخ دلار به وجود آورده و مي آورد کار و کاسبي امثال بنده را که مي خواهيم نان حلال به خانه ببريم نابود کرده است.
    احمدزاده

    * روزنامه همشهري در تاريخ 97/7/2 خبر از افتتاح يک مجتمع هنري در بم در سالروز تولد يکي از حاميان فتنه (شجريان) داده است. کسي که در فتنه 88 يار غار شبکه هاي معاند بي بي سي و... شد و بعدها حتي ابراز ندامت هم نکرد! عملکردي که محبوبيت ايشان را شديداً کاهش داد.

    16480915
    * دولتي که با شعار اعتبار بخشيدن به پاسپورت ايراني و حل مشکلات اقتصادي و بي نياز کردن مردم از دريافت يارانه و سوگند جلاله براي توانايي خود در حل مشکلات راي مردم را به دست آورد اين چنين کشور را به حال خود رها کرده که در بازار مکاره و بي در و پيکر ارز دلار 3 هزار توماني به 18 هزار تومان رسيده است و مسئولين هم فقط به شعار و شعار سرگرم اند و دريغ از تدبير و حل مشکل. جاسوساني که حتي نوع آدامس مسئولان را هم مي دانستند آيا خواهند گذاشت گره مشکلات باز شود؟

    69120914 و 69600936 و 28420910

    * آيا سزاوار است که عده اي دولتي و رسانه اي اقتصاد و معيشت مردم را گروگان بگيرند تا حرف هاي خود را به کرسي بنشانند و پاي آمريکا را به اين کشور باز کنند؟ با چنين خيانتي چه برخوردي بايد کرد؟

    27700912
    * وقتي اصلاح طلبان حرف از دلار 40 هزار توماني مي زنند در حقيقت دنبال زمينه سازي رواني جامعه براي اين اتفاق هستند تا سود خودشان را از اين آشفته بازار ببرند.

    79560935
    * برخي از دولتمردان دلار را به صورت اژدهاي 7 سر درآورده و براي رسيدن به خواسته هاي خود به جان ملت بيچاره انداخته اند. خداوند خيانتکاران به اين نظام و کشور را به زمين گرم بزند تا مردم راحت بشوند.

    79560935
    * پتروشيمي گاز را با دلار 3700 تومان مي خرد و دلار را به نرخ مبادلاتي مي فروشد. اين رانت همين فساد و هرج و مرجي را به وجود مي آورد که اکنون شاهديم.

    88530912
    * کجاي قوانين جمهوري اسلامي اجازه داده فردي که در مظان اتهام است و از مسئوليت کنار گذاشته شده، مجدداً به کارگيري شود؟! چطور رئيس جمهور دم از قانونگرايي مي زنند و سيف را مجددا به کارگيري مي نمايند؟! آيا قصد ايجاد مصونيت قضائي براي يک متهم را دارند؟

    48810910
    * عده اي دلال در بازار ارز فقط اقدام به خريد ارز مي کنند و کمتر شنيده شده به مشتري ارز بفروشند، وزارت اطلاعات و قوه قضاييه بايد بررسي کنند که اين عده چه کساني هستند و به چه منظوري سعي در التهاب بازار دارند.

    74370912
    * هرچه دادگاه علني مفسدين اقتصادي با قدرت بيشتر برگزار شده و با دانه درشت ها برخورد بشود التهاب بازار کاهش مي يابد و اعتماد مردم به مسئولين ترميم پيدا مي کند.

    37950912
    به خدا قسم اگر نيروهاي انقلابي و دلسوز را در راس کارها قرار بدهند از طريق صادرات کالاهاي غيرنفتي به کشورهاي اطراف خود وابستگي بودجه به نفت را از ميان برمي دارند. افسوس که نمي گذارند چنين اتفاقي بيفتد.

    02200935
    * کساني که بدعهدي آمريکا را بارها در قضاياي مختلف اين 4 دهه ديده اند و باز هم درخواست مذاکره با او را مي دهند مغزشان به گوزن هايي مي ماند که تمساح ها آنها را به داخل آب مي کشند و به قتل مي رسانند و بقيه فرار مي کنند و پس از چند دقيقه همان گوزن هاي فراري برمي گردند وارد آب مي شوند و تعداد ديگري شان خود را به کشتن مي دهند...!

    چهاربري

    * وزير راه تا الان متوجه نشده که دشمن جنگ اقتصادي عليه ما ايرانيان راه انداخته است. نتيجه چنين ديدگاه مديريتي فشار آوردن به مردم براي توجيه تسليم شدن در برابر دشمنان مي باشد. اين کار با خيانت چه فرقي دارد؟

    89020914
    * به نظر بسيار مايه تاسف است که ثمره برجام «هيچ» و خسارت بار پنج سال تمام انرژي مسئولان دولتي و مردم را هدر داد و کشور را به اين حال انداخت و رها کرد آن وقت رئيس جمهور کشورمان در سازمان ملل مجدداً حکومت هاي بدمست و عربده کش را به بازگشت به مذاکرات و تعهدات برجام دعوت مي کند!

    96550935
    * نويسنده اي در يکي از روزنامه هاي زنجيره اي پيشنهاد داده آقاي روحاني با شاخه زيتون، ترامپ را منفعل کند! اين استاد با سواد فراموش کرده شاخه هاي زيتون عرفات اگر توانست پيشرفتي در آزادي فلسطين ايجاد کند، رئيس جمهور کشورمان هم مي تواند با شيطان گره اي از مشکلات را باز کند. انسان از يک مدعي نخبگي و دانشگاهي بودن توقع برداشت هاي چنين عوامانه و سطحي را ندارد!

    46030919
    * ردپاي آشکار عربستان سعودي حتي در حادثه تروريستي اهواز قابل مشاهده است. کاش آقاي روحاني در سخنراني سازمان ملل اشاره اي به نقش مخرب اين رژيم هم مي کرد.

    سيدحسن مهاجري

    * با آن سياست خارجي که اميدش به دست اروپاي مکار و آمريکاي جنايتکار باشد راه به جايي نخواهيم برد برجام حاصل و نتيجه تمام و کمال اين نگاه و سياست اشتباه بود و بايد درس عبرت مي شد اگر چه اصلاح طلبان نمي خواهند بپذيرند که اعتمادشان به دشمن اشتباه بوده است.

    82160912
    * دولت و مجلس به چه قيمتي مي خواهند غرب و آمريکا را از خود راضي نگه دارند. اين چه بساطي است که راه انداخته اند. از خون شهدا شرم کنند.

    31910938
    *با تکرار ذلت بار برجام جديد (تصويب FATF در مجلس) فقط بايد گفت خدا به اين کشور و ملت رحم کند.

    نيک نام از قم

    * کساني که خود را سلبريتي و هنرمند معرفي مي کردند و شعار جانم فداي ايران مي دادند، چرا در قبال حادثه تروريستي اهواز خفقان گرفتند؟!

    حسامي

    * با قاچاق سوخت 40 ميليون ليتري در روز در نتيجه حذف کارت سوخت، آيا نبايد وزير نفت استيضاح شود؟!

    40700918
    * همه شاهد جنايت بي شرمانه يزيديان سعودي، آمريکايي و انگليسي در محاصره غذايي و دارويي مردم مظلوم و مسلمان يمن هستيم. در چنين شرايطي فقط بايد در سازمان ملل را گل بگيرند که کمترين تواني براي پايان بخشيدن به چنين ظلم بزرگي را ندارد.

    7211-0990
    * يکي از اعضاي شوراي شهر تهران گفته، کنسرت ها را از سالن ها به خيابان ها مي کشند! عرض مي کنم کلان شهر تهران مشکلاتش توسط شوراي شهر و شهرداري فعلي و دولتمردان برطرف شده است. البته فقط همين يک مشکل مانده بوده که آن هم در حال حل شدن است!

    سوري

    * چندي قبل کشاورزان به علت عدم صرف اقتصادي هزينه هاي جمع آوري، حيوانات را روانه زمين هاي کشت سيب زميني خود مي کردند. حالا قيمت اين ماده غذايي بالاي 5 هزار تومان رسيده است! چه نامي جز بي تدبيري و کار نابلدي بر چنين عملکرد مسئولاني مي توان نهاد؟

    4897-0914
    * همان گونه که کيهان تيتر کرده بود مردم خوزستان با حضور باشکوه خود در مراسم تشييع جنازه شهداي حادثه تروريستي سنگ تمام گذاشتند ولي دستگاه هاي دولتي در طول مسير حتي با آب هم از مردم پذيرايي نکردند. چند ايستگاه صلواتي جواب گو نبود. متاسفانه دولتمردان به عمد يا به سهو کوتاهي مي کنند.

    1332-0916