پیامک های قلابی وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۹ –آذر-۱۴۰۰

* به تیم مذاکره‌کننده کشورمان عرض می‌کنم مراقب نقشه شوم استکبار و در رأس همه شیطان بزرگ باشید همان‌طور که بارها تاکید کرده‌اید مذاکره جدیدی در میان نیست، قرار است طرف بدعهد و خاطی از برجام، به تعهدات خود یعنی رفع همه تحریم‌ها عمل نماید و راستی‌آزمایی از سوی ما انجام شود و آنگاه ما نیز به برجام برگردیم.
1817---0935
*
باید اعتراف کرد تصمیم‌های عالی و منطقی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم از سوی دولت گرفته می‌شود. ولی لازمه موفقیت در اجرای این تصمیم‌ها ریشه‌کن ساختن افراد فاسد از بدنه دولت و کوتاه کردن دست‌های آلوده آنان از سر سفره بیت‌المال است.
6263---0938
*
دولت جدید باید با کنار زدن مدیران بدسابقه بجامانده از دولت قبل بساط کارشکن‌های اداری را جمع کند تا راه خدمت‌رسانی به مردم تسهیل بشود.
6406---0912
*
روی سخنم با سرمقاله‌نویس روزنامه شرق است که در 8 سال گذشته هرچه خواستند کردند و به منتقدین دولت مورد حمایت خود نیز با شدیدترین حملات حمله کردند و حالا از همفکری و همکاری همه نیروهای ملی سخن می‌گویند! 8 سال گذشته چرا چنین سخنی نمی‌گفتید؟!
علیمردانی
*
از شخصی که در رشته حقوق درس خوانده و سابقه نمایندگی مجلس در ادوار گذشته را دارد و در این دوره موفق به کسب اعتماد مردم نشده بسیار عجیب بود که در مصاحبه با سیمای جمهوری اسلامی ایران دولت فعلی را که هیچ نقشی در به‌وجود آمدن کم‌آبی شهر اصفهان ندارد مقصر حادثه به‌وجود آمده در این شهر معرفی کند. بعضی را چه شده که خیلی راحت وجدان را زیر پا می‌گذارند و مغرضانه نظر می‌دهند.
مافی
*
چه اتفاقی از آذر 81 که دبیر شورای عالی امنیت ملی به عملکرد زنگنه به خاطر کرسنت اعتراض می‌کند تا خرداد 92 افتاد که همان جناب دبیر که به ریاست جمهوری رسیده بود او را به عنوان وزیر انتخاب کرد؟! چه دست‌هایی چنین خساراتی به کشور وارد می‌کنند؟!
وحیدی
*
به کشورهای عربی منطقه باید فهماند که اگر اسرائیل رژیم کودک‌کش قصد صلح با اعراب را داشت قبل از هر چیز باید با اعراب فلسطینی به صلح می‌رسید. فلسطینیان مظلوم 70 سال است که با گوشت و پوست خود جنایت‌های صهیونیست‌ها را لمس می‌کنند و به ماهیت واقعی این جنایتکاران پی برده‌اند.
3107---0902
*
روزنامه کیهان با تیترهای انقلابی، خوشحال‌کننده دوستان انقلاب و خار چشم دشمنان شده است.
5340---0902
*
رئيس بانک مرکزی سابق و کاندیدای دوره اخیر انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است، فرصت رشد اقتصادی را بیش از این از دست ندهید! بسیار باعث تعجب است! جریانی که سال‌ها سکاندار اجرایی کشور بوده‌اند و کشور را تعطیل بلکه تخریب کرده و ویرانه‌ای تحویل دولت بعد داده‌اند به‌گونه‌ای که بازسازی آن سال‌ها به طول می‌انجامد، آن وقت راهکار هم می‌دهند!
نیک‌بین
*
یکی از واردکنندگان کالا در مصاحبه‌ای اعلام کرده کالای کره‌ای وارد ایران نکرده بلکه این کالا وارد کیش شده است! آیا ایشان مردم را به سخره گرفته است؟
1154---0937
*
اگر مسئولان نتوانند کود کشاورزی را به موقع و با قیمت مناسب به دست کشاورزان برسانند، مهار گرانی محصولات کشاورزی امکان‌پذیر نخواهد بود.
0220---0935
*
برای جلوگیری از افزایش قیمت اجناس و ارزاق راه حل آن است که دست عوامل دلال و واسطه قطع بشود.
0220---0935
*
چند نسل از دانش‌آموزان ایرانی داستان ایثار و اقدام به موقع ریزعلی خواجوی دهقان آذربایجانی را که با آتش زدن لباس خود قطار مسافربری را از واژگونی نجات داد در کتاب درسی خود خوانده‌اند. آیا نمی‌توان از ایثار و گذشت و جان‌فشانی رزمندگانی نیز که طی 8 سال از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست حرامیان نیفتد و یا مدافعان حرم اهل‌بیت که با ایثار جان خود بدخواهان را سرکوب کردند در کتب درسی یاد کرد؟ آیا شایسته نیست که اسامی و ایثار و خودگذشتگی آنها هم در کتب درسی گنجانده شود تا نسل آینده همواره از این افتخارات اطلاع یابند؟
8467---0993
و 7345---0912 و 9483---0939
*
برنامه اقتصادی که در خلال خبر شبکه یک ساعت 14 پخش می‌شود و به بررسی کارشناسانه در حوزه‌های مختلف اقتصادی می‌پردازد کمک بزرگی برای شناخت زوایای برزمین مانده اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های داخلی است که در چند سال اخیر از آن‌ها به خوبی استفاده نشد. پیشنهاد می‌گردد که دولت جدید از پژوهش‌های این برنامه استفاده کند و با کارشناسان آن به تعامل و تبادل بپردازد.
9770---0918
*
عدم برخورد انقلابی، بازدارنده و مماشات مصلحت اندیشانه و عافیت‌طلبانه با مفسدین اقتصادی دانه‌درشت، به توزیع‌کنندگان و واسطه‌گران مفسد و فرصت‌طلب جرأت می‌دهد تا هر روز فشار معیشتی را بر مردم مظلوم بیشتر کنند، چون اهمیت بازدارنده برای نهادهای ذیربط نظارتی و تعزیراتی
قائل نخواهند بود.
9219---0903
*
در شرایطی که کشورمان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و مردم نیازمند راهنمایی به صورت تلفنی و دسترسی به مراکز بهداشتی درمانی هستند، متأسفانه برخی از این مراکز از جمله مرکز بهداشت خانه اصفهان واقع در محله کوجان در تمام ساعات، به هیچ وجه پاسخگوی تلفن‌های مراجعین نیست. خودشان هم به این امر اذعان دارند.
2143---0913
*
بنرهای آگهی تبلیغاتی بسیار بزرگ نصب شده در جایگاههای مخصوص در دو طرف آزاد راه تهران- قم موجب حواس‌پرتی رانندگان عبوری و بروز حوادث منجر به خسارت مالی و جانی می‌شود.
0701---0935
*
حال که به شکر خداوند بیش از 75 درصد مردم واکسن زده‌اند اگر وزارت بهداشت امکان انجام چکاپ حداقل سالیانه را هم عملیاتی می‌کرد تا اگر مشکل و بیماری خاصی در مردم بود نمایان و درمان می‌شد بسیار عالی بود.
6263---0938
و 6960---0936
*
وزارت نفت لازم است پمپ‌های سوخت را در جایگاهها بهسازی کند واضح و بزرگ کردن صفحه نمایش پمپ‌ها سبب می‌شود که مصرف‌کننده در تمام شبانه‌روز بتواند به صورت شفاف ارقام را بخواند.
0685---0916
*
اگر وزارت بهداشت بتواند در تغذیه سالم مردم هم قدم بردارد قطعاً بسیاری از بیماری‌ها رخ نمی‌دهد. وقتی روغن‌های نباتی و روغن‌های مایع وارداتی به تشخیص علم پزشکی برای افراد سالم هم مضر و خطرناک است چه برسد به بیمار‌های قلبی و... چگونه افراد جامعه با چنین خوراکی‌هایی هر روزه و یا چیپس و پفک، سوسیس و کالباس، پیتزا و... در برابر بیماری‌های وارداتی مثل کرونا تاب استقامت
خواهند داشت؟!
9239---0922
و 2842---0910 و 6960---0936
*
از شهرداری منطقه 12 درخواست می‌شود پیاده‌رو سمت شرق میدان امام خمینی(ره) ابتدای خیابان فردوسی که نشست کرده و عابران را دچار زحمت ساخته است بهسازی کند.
3949---0912
*
در دو طرف برخی بزرگراه‌های درون و برون شهری، مناطق مسکونی است و برای تردد عابرین پیاده نصب پل‌های رو و زیرگذر و روش‌های دیگر که جان و سلامت مردم را ایمن کند الزامی است. مسئولین مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند
.
9239---0922